czerstwy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Nic nie musisz dawać informacja była w CP a tu jest wątek o NC+ i ten operator o tym nie informował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi505 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Tak. . Mój błąd. Więc nie zrezygnuje. . Ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Nawet gdyby to masz zobowiązanie nan pakiet który zawiera ten kanał(Blue Hustler). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danio237 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Jednak udało mi się w tym punkcie w moim mieście złożyć wypowiedzenie bez problemu. Tylko jak już umowa wygaśnie to tam nie można zwrócić dekoderów, będę musiał jechać 30km do punktu serwisowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) A Jak to wygląda z kanałem Blue Huster? Czytałem że też znika z oferty. Dadzą nam inny, jeżeli go wyłączą , bo jak narazie mowa jest o CP. Edytowane 7 Grudnia 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strashak Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) Jednak udało mi się w tym punkcie w moim mieście złożyć wypowiedzenie bez problemu. Tylko jak już umowa wygaśnie to tam nie można zwrócić dekoderów, będę musiał jechać 30km do punktu serwisowego.Przecież można też wysłać pocztą. Edytowane 7 Grudnia 2017 przez strashak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danio237 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 I z nią loteria, czy dojdzie na czas, albo czy nc+ zarejestruje dobrze że dostało. Już takie numery przerabiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Wróciłem z Bielan Wrocławskich wystarczy dowód osobisty, pan drukuje wypowiedzenie, podpis i po sprawie. Tyle, że sobie to podarowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 A już myślałem że i Ty masz zamiar bawić się w składanie wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdżej Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Wróciłem z Bielan Wrocławskich wystarczy dowód osobisty, pan drukuje wypowiedzenie, podpis i po sprawie. Tyle, że sobie to podarowałem. Dobrze wiedzieć. Sprawnej drukarki brak, a tak to się sprawę załatwi nawet przy okazji zakupów. To czas w końcu to załatwić i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Wypowiedzenie zarejestrowane.Nie ma takiej opcji by się wycofać.Chyba ,że rzucą ofertą za 59 zł z C+ i HBO jak w 2013 r. to się zastanowię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Dzisiaj przyszła pozytywnie rozpatrzona reklamacja, i oczywiście rozwiązanie umowy w związku z UCH nastąpiło 30.11. Pozdrawiam tych którzy twierdzili, że to aberracja oraz dziabolek7 dzięki któremu jestem 80zł do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Wypowiedzenie wysłane dziś dostałem tel. Mówię że z końcem miesiąca kończę przygodę z nc+. Ale z ciekawości pytam czy dadzą mi dek 4k, niestety nie ma opcji co skwitowałem śmiechem. A za pakiet start z 6xC+ Eleven i Hbo za 92 zł. Chyba z głupim na rozum ktoś się tam zamienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Witam. Universal Channel HD mam nie gwarantowany ale ciekawi mnie co nc+ zrobi w sytuacji Blue Hustler który w Multi Man Pack jest gwarantowanym kanałem jedna konsultantka z moje ncplus mówi że zostanie druga nie ma na ten temat informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) @ADUSIEK XPS 5, Blue Hustler wypada z oferty CP nie ma komunikatu, że NC+ również się go pozbywa. Nawet jak go nam usuną , dadzą nam inny o takiej samej miłej dla oka treści. Edytowane 9 Grudnia 2017 przez kingofsouth Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Mi chodzi z powodu wycofania Universal Channel. To logiczne,że umowa kończy się wtedy 31 grudnia, ale niektórzy i tak wiedzą swoje. Jak może się umowa skończyć, skoro kanał jeszcze nadaje? A z jakiej okazji? W piśmie rozsyłanym przez nc+ jest napisane jak byk z końcem grudnia 2017r. Oczywiście, że tak. Bo kiedy byś go nie złożył to i tak będzie skutkowało na 31.12, ponieważ wtedy kanał UC HD kończy nadawanie. Nie ma żadnej podsatwy do rozwiązania umowy z końcem listopada, ponieważ kanał nadaje jeszcze przez cały grudzień. Oczywiście, że tak. Jak się może umowa rozwiązać z końcem listopada, skoro kanał nadaje do 31.12, trochę logiki! Także tak... Dzisiaj przyszła pozytywnie rozpatrzona reklamacja, i oczywiście rozwiązanie umowy w związku z UCH nastąpiło 30.11. Pozdrawiam tych którzy twierdzili, że to aberracja oraz dziabolek7 dzięki któremu jestem 80zł do przodu Tylko nie wydaj tego na głupoty...kup sobie za to jakaś dobra flaszkę Jeżeli ktoś jeszcze wypowiedział umowę w listopadzie, to droga reklamacji... oczywiście jeżeli chce zakończyć przygode z NC+ Warto czytać... ze zrozumieniem, nie tylko regulaminy. Edytowane 9 Grudnia 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Cześć, umowa z NC+ kończy mi się w marcu. Byłem w APS-ie z chęcią złożenia wypowiedzenia, ale odesłali mnie do domu, bo wypowiedzenie mam wysłać pocztą.. Rzucicie okiem czy takie wypowiedzenie wystarczy, czy coś mu jeszcze brakuje? Niby na stronie nc+ pisze, że powinno zawierać jeszcze "- data z którą Abonent chce zakończyć umowę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1983 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Cześć, umowa z NC+ kończy mi się w marcu. Byłem w APS-ie z chęcią złożenia wypowiedzenia, ale odesłali mnie do domu, bo wypowiedzenie mam wysłać pocztą. Wystarczy. Chociaż możesz dopisać na końcu: "tj. 31.03.2018" A odnośnie APS to możesz napisać reklamację - chociaż nie wiem, czy to coś zmieni. To ich obowiązek przyjąć od Ciebie rezygnację. Edytowane 9 Grudnia 2017 przez maciek1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 To w takim razie w regulaminie były 2 punkty dotyczące rozwiązania umowy wzajemnie wykluczające się. Już o tym wcześniej pisałem bo przerabiałem to rok temu w związku z Multi Man Pack. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Które to punkty specjalisto od regulaminów? Byłem w APS-ie z chęcią złożenia wypowiedzenia, ale odesłali mnie do domu, bo wypowiedzenie mam wysłać pocztą.. Mówisz obsłudze delikatnie żeby nie walili w ch... jak nie pomaga dzwonisz przy nich na infolinię i składasz skargę na punkt, potem oddajesz słuchawkę osobie z obsługi punktu. Po zakończeniu połączenia bez problemu wygenerują Ci druk wypowiedzenia do podpisania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Cześć, umowa z NC+ kończy mi się w marcu. Byłem w APS-ie z chęcią złożenia wypowiedzenia, ale odesłali mnie do domu, bo wypowiedzenie mam wysłać pocztą.. Rzucicie okiem czy takie wypowiedzenie wystarczy, czy coś mu jeszcze brakuje? Niby na stronie nc+ pisze, że powinno zawierać jeszcze "- data z którą Abonent chce zakończyć umowę" Miałem dwa takie przypadki w pierwszym zarządałem na piśmie odmowę przyjęcia reklamcji i punkt regulaminu na podstawie którego odmawia przyjęcia regulaminu.Szybko zmiękł nie pamiętam już czy gdzieś dzwonił czy nie ale reklamację szybko wydrukował.Drugi raz to gdy system nie pozwalał przyjąć ale wtedy sam pracownik punktu powiedział że złoży reklamację bo nie dawałem za wygrana.Ale akurat ten pracowik mówił prawdę bo póżniej dział reklamacji to jakoś tłumaczył telefonicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Wystarczy. Chociaż możesz dopisać na końcu: "tj. 31.03.2018" A odnośnie APS to możesz napisać reklamację - chociaż nie wiem, czy to coś zmieni. To ich obowiązek przyjąć od Ciebie rezygnację. A lepiej dopisać dzień po, do kiedy obowiązywała umowa? Dzięki chłopaki za rady. Zanim pójdę na pocztę, przejdę się do APSu i zastosuje się do tego co mówiliście, zobaczymy czy zmięknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1983 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) A lepiej dopisać dzień po, do kiedy obowiązywała umowa? Umowa obowiązuje do dnia, a nie dzień po. Dzień po rozpocznie Ci się nowy miesiąc, za który będziesz musiał zabulić. Edytowane 9 Grudnia 2017 przez maciek1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaga Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Dzisiaj złożona rezygnacja z powodu wycofania Uniwersal. Czekam na odzew ze strony NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Jeżeli ktoś jeszcze wypowiedział umowę w listopadzie, to droga reklamacji... oczywiście jeżeli chce zakończyć przygode z NC+ Warto czytać... ze zrozumieniem, nie tylko regulaminy. U mnie zadziałali trochę nieszablonowo, co bynajmniej nie oznacza, że czuję się pokrzywdzony Wypowiedzenie złożone 30.11.2017, telefon z DUK 6.12.2017. Reklamacja złożona 6.12.2017 na sposób prowadzenia rozmowy przez pracownika DUK (zachowanie odbiegające od przyjętych standardów w zakresie obsługi klienta), a także przy okazji podniosłem kwestię dalszego nadawania sygnału pomimo skutecznego - w świetle Regulaminu świadczenia usług przez NC+ - rozwiązania umowy z dniem 30.11.2017. Oto odpowiedź z dnia dzisiejszego na złożoną reklamację : Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 7 grudnia 2017 roku. Informuje, że wniesiona reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Mając na uwadze powyższe, 12 grudnia 2017 roku zleciłam skorygowanie, naliczonej w grudniu 2017 roku, opłaty abonamentowej do kwoty 0,00 zł. Korekta w wysokości 114,99 zł zostanie zrealizowana w przeciągu 7 dni roboczych. Dodaję, że rozwiązanie Umowy numer ......... ze względu na wycofanie kanału Universal, zostało zaplanowane na 31 grudnia 2017 roku bez naliczenia kar. Wyjaśniam, że zwrot sprzętu jest możliwy do 14 dni od rozwiązania Umowy (do 14 stycznia 2018 roku). Adresy najbliższych punktów znajdzie Pan na stronie www.ncplus.pl. Sprzęt przyjmują punkty serwisowe i Centra nc+. Informuję, że w platformie nc+ okresowo powstają oferty promocyjne, które posiadają odrębne warunki. Skorzystanie z każdej konkretnej promocji oferowanej przez firmę możliwe jest po spełnieniu przez Abonenta kryteriów, każdorazowo określanych przez firmę i dostępnych w Centrum Abonenta. Dodatkowo informuję, że jedną z cech charakterystycznych platformy nc+ jest różnorodność oferty, w związku z czym zachęcam do zapoznawania się na bieżąco z promocjami platformy nc+. W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem (....) Edytowane 12 Grudnia 2017 przez Marcin_M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.