Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce


kepak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ww6 Dekoder Sagemcom DSI83 jest u Ciebie na umowie głównym dekoderem, a moduł CAM CI+ ECP jest jako sprzęt uzupełniający? Wkładałeś może Cameleona do tego modułu by sprawdzić, czy zadziała z Cameleonem i odwrotnie Caymana do DSI83? Jeśli moduł zadziała z Cameleonem, to oznacza, że karta Cayman jest sparowana błędnie w systemie z głównym dekoderem Sagemcom DSI83 i musisz zadzwonić na infolinię abonencką, by zobaczyli do czego karta Cayman jest sparowana i jak do DSI83, to żeby zgłosili do odpowiedniego działu, aby przeparowali Ci kartę do modułu CAM CI+ ECP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios Sagemcomy bez problemu będą działać z kartą Cayman. Może się zdarzyć, że system sparuje błędnie Caymana z innym sprzętem na umowie, bo w tym przypadku osobno się wydaje sprzęt uzupełniający i osobno zupełnie się wymienia kartę w systemie. Już dwie osoby mi pisały co mają Pace PVR, że dział techniczny musiał przeparować kartę do modułu CAM CI+ ECP, bo Cayman działał w Pace PVR, a nie w module CAM CI+ ECP.

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pięknie.  ?

A Cayman  działa w sprzęcie operatora, który masz w domu? Jeśli Cayman ruszy to wtedy będzie w 100% chyba wiadomo, że o to chodzi, bo Cameleon w każdym sprzęcie operatora zaświeci, prócz sprzętu po n.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ww6 napisał:

Tak, Cayman działa w DSI83.

Już nie rozumiem, co oni zrobili z  tym parowaniem. Może jeszcze ten camel, co siedzi w module, pójdzie z Vu+ Zero z oscamem pod 1813? ?

Sami fachowcy tam pracują.  Począwszy od APS przez party line po stanowiska zarządzające w firmie. Coś takie błędy zbyt często się pojawiają.  Może to specjalnie. Może teraz zaproszą Cię po wymianę tego Camela na Caymana, bo do Sagemcoma  "omyłkowo" już masz. Sposób na szybszą i bez rozgłosu wymianę kart. Dziwne to wszystko. 

A jak w Strefie Canal+  u Ciebie to widnieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ww6 napisał:

Na razie zostaje mam jeszcze 10 dni na testy.

Dziękuję wszystkim, którzy starali mi się pomóc.

Nie wiem jakiego sprzętu używałeś do Cameleona, ale wydaje mi się, iż prostszego deka, niż TechniSat, który kupiłeś, nie ma.

Najważniejsze, że czyta Ci moduł CAM CI+, a więc nie wprowadziłem Cię w błąd, iż moduł CAM CI+ pójdzie na nim "no problem", a problem był po stronie operatora i ich gapiostwa. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

59 minut temu, ww6 napisał:

@ircios

W ICA w zakładce "Mój sprzęt":

Camel, Cayman, DSI83, a modułu nie ma. :)

 

20 minut temu, ircios napisał:

Pięknie. Czyli moduł jest Twój na własność, skoro nie ma zapisu o nim :-D

 

Miałem własnościowy dekoder ADB5800 z kartą Conax wymieniłem na zestaw karta Cayman z modułem CI+ z ECP.

W ICOK w zakładce o moim sprzęcie także mam samą kartę Cayman. Brak informacji o module CI+ z ECP.

W zakładce moja obecna oferta jest informacja o module CI+ z ECP - brak informacji o końcu ważności oferty.

W zakładce szczegóły mojej oferty - moje potwierdzenie ofert jest informacja ( pdf ) o wymianie sprzętu własnościowego na dzierżawiony zestaw CI+ z ECP

 

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, ww6 napisał:

@ircios

W ICA w zakładce "Mój sprzęt":

Camel, Cayman, DSI83, a modułu nie ma. :)

 

15 minut temu, ircios napisał:

Pięknie. Czyli moduł jest Twój na własność, skoro nie ma zapisu o nim :-D

 

Moduły CAM te poprzednie i te nowe, które są najmowane u Abonentów nie są jak na razie widoczne w Strefie CANAL+ w zakładce "Mój sprzęt", ale z czasem się to pewnie zmieni. Na mojej umowie w Strefie CANAL+ też nie mam widocznego modułu CAM CI+ ECP w zakładce "Mój sprzęt" i widoczny mam w tej zakładce dekoder 4K UltraBox+ i dwie karty Cayman.

@ww6 W zakładce "Szczegóły mojej oferty" na samym dole strony pod opcjami dodatkowymi aktywnymi na Twojej umowie w sekcji "Sprzęt" zapewne masz tam pozycję "Najem CAM Multiroom".

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę o radę. Posiadam 2 karty Cameleon i żadnego dekodera od nc+,  umowę mam na czas nieoznaczony. Na etapie negocjacji przedłużania umowy nie wyrażono zgody na moduły (było to jakieś 6 miesięcy temu). I teraz mam prośbę o radę czy istnieje opcja wymiany kart na 2 moduły ewentualnie na 1 moduł i 1 ultraox i czy byłyby jakieś opłaty za ten dekoder? Czy ten dekoder obsługuje unicable II? Dodam, że mam w szufladzie nieaktywny prepaidowy moduł z kartą Cayman i czy w tej sytuacji jest on możliwy do wykorzystania. Będę bardzo wdzięczna za sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sillesianin

Oczywiście, że możesz już wymienić.  Wszystko masz ładnie opisane w temacie. O dekoderze 4k, który obsługuje unicable też możesz poczytać w temacie o nim. 

@tracer10 Dokładnie. Po wypowiedzeniu można działać z wymianą. Umkło :-)

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...