piotrekj66 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 na wifi dziala ale na karcie o2 nie chce. Co do 10 miesecy to niedluo wracam wiec problem zerowy:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Jak UE się rozsypie to przestanie działać.nie prędko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 po restarcie telefonu kanaly dalej niedzialaja na karcie o2, na wifi z virgin smiga do tega poza domem na o2 smiga np kruk, itp nie dzialaja tylko kanaly a w niedziele smigaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 (edytowane) Być może problem leży po stronie zbyt wolnego netu o2 nie prędko.To właśnie miałem na myśli Edytowane 24 Kwietnia 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 (edytowane) Czy komuś działają w NC+ go transmisje z kanału Canal+ Now jak nadają w 4K mecze filmy ? Edytowane 24 Kwietnia 2018 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Nie nie ma takiej opcji. Zapomnij o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Do usługi dołączono AMC i Nowa TV(obecnie brak uprawnień). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreau Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Raczej wp i Nowa TV, na amc sa uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Czytaj ze zrozumieniem. Stopklatki i wszystkich kanałów z rodziny FILMBOX też chyba nie było ? Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez JoeDirt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Dużo więcej tego jest Sundance TV ,Adventure, Fokus TV, FightboxHD, MTV Music, Music Vox TV, Kino Polska Muzyka, Filmboxy(paczka), Stopklatka TV, Nowa TV, WP Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Eska Tv - brak uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Będą uprawnienia, spokojnie. Widzisz , ze cos kombinują i dodają nowe kanały. edit: U mnie wszystkie nowe kanały już świeca. Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Pięknie. Usługa się rozwija. Chociaż przydałyby się jeszcze TVP Sport czy programy TVN czy TVN7. Przecież to z jednej "stajni". Już o Polsacie czy TVP Sport nie wspomnę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Metro też :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Dla mnie lekki niedosyt to brak kanałów takich jak: Dorcel TV, Hustler HD, Redlight HD, Private HD, Blue Hustler. Metro też :> Już świeci. Edytowane 27 Kwietnia 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Witam. Po wymianie na d3koder 4k mam problem ze zleceniem nagrań przez aplikacje. Wybieram pozycję do nagrania daje nagraj, pojawia się informacja że nagranie na dekoderze 4k. W aplikacji mam info że zlecono, a w dekoderze nic czy miał ktoś podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 (edytowane) A co to ma wspólnego z nc+go na urządzeniach mobilnych? Napisz to pytanie w wątku o tym dekoderze. Edytowane 27 Kwietnia 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Nie wiem czy to dobre miejsce na wpis tego typu ale czy Wam też klatkuje obraz a dźwięk powtarza się? Oglądam i nagle zatrzymanie obrazu i powtórka dźwięku sprzed sekundy czy dwóch. Jest to irytujące. A korzystanie z usługi nie ma sensu. Te klatkujące obrazy sprawiają że "ucieka" czas rzeczywisty. I jak program powinien skończyć się załóżmy o 10 to kończy się 10.05 czy 07. Ma ktoś coś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Nie, korzystam teraz z nc+go na telefonie i nie mam czegoś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Ja również teraz korzystam i działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Miałem te objawy przedwczoraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 A co to ma wspólnego z nc+go na urządzeniach mobilnych? Napisz to pytanie w wątku o tym dekoderze. A to ma że gdybyś czytał dokładnie zlecam nagrywanie z aplikacji mobilnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Nie wiem czy to dobre miejsce na wpis tego typu ale czy Wam też klatkuje obraz a dźwięk powtarza się? Oglądam i nagle zatrzymanie obrazu i powtórka dźwięku sprzed sekundy czy dwóch. Jest to irytujące. A korzystanie z usługi nie ma sensu. Te klatkujące obrazy sprawiają że "ucieka" czas rzeczywisty. I jak program powinien skończyć się załóżmy o 10 to kończy się 10.05 czy 07. Ma ktoś coś podobnego? Oczywiście, też mam te same objawy zacinania obrazu i powtarzania dźwięku w kółko po 2-3 razy, chwilę jest dobrze i znowu. Problem dotyczy urządzeń mobilnych, w wersji przeglądarkowej nie ma tego problemu. Zgłosiłem problem techniczny, opisałem go szczegółowo, pracowałem wiele lat w sieci komórkowej więc tematy streamingu i transmisji danych nie są mi obce. Ale w odpowiedzi dostałem ich standardową formułkę, że powinienem podać model telefonu, wersję oprogramowania, wersję nc+go, operatora sieci, prędkość transmisji danych i czy problem występował wcześniej oraz na czym problem polega. Wkurzyłem się bo jak by przeczytali maila to by znali odpowiedzi na te pytania. Ale poświęciłem ponownie czas i odpowiedziałem na wszystko w punktach. Odpisali, że przekazali problem do odpowiedniego specjalisty, który zweryfikuje przyczynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam ten problem. Fakt. Występuje w telefonie. Bo na innych urządzeniach, np. tablet tego problemu nie ma. I nie ważne czy korzystam z Internetu w telefonie z sieci czy przez WiFi. No ciekawe co odpiszą. Sam jestem ciekaw tej przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Ja mam to w tablecie. Oststni taki przypadek był wczoraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.