Skocz do zawartości

Usługa nc+ GO na urządzeniach mobilnych


cphx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

Dużo więcej tego jest :D

Sundance TV ,Adventure, Fokus TV, FightboxHD, MTV Music, Music Vox TV, Kino Polska Muzyka, Filmboxy(paczka), Stopklatka TV, Nowa TV, WP

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Będą uprawnienia, spokojnie. Widzisz , ze cos kombinują i dodają nowe kanały.

edit:

U mnie wszystkie nowe kanały już świeca. :D  

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Dla mnie lekki niedosyt ;) to brak kanałów takich jak: Dorcel TV, Hustler HD, Redlight HD, Private HD, Blue Hustler.

 

 

Metro też :?: :>

Już świeci.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to dobre miejsce na wpis tego typu ale czy Wam też klatkuje obraz a dźwięk powtarza się? Oglądam i nagle zatrzymanie obrazu i powtórka dźwięku sprzed sekundy czy dwóch. Jest to irytujące. A korzystanie z usługi nie ma sensu. Te klatkujące obrazy sprawiają że "ucieka" czas rzeczywisty. I jak program powinien skończyć się załóżmy o 10 to kończy się 10.05 czy 07. Ma ktoś coś podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to dobre miejsce na wpis tego typu ale czy Wam też klatkuje obraz a dźwięk powtarza się? Oglądam i nagle zatrzymanie obrazu i powtórka dźwięku sprzed sekundy czy dwóch. Jest to irytujące. A korzystanie z usługi nie ma sensu. Te klatkujące obrazy sprawiają że "ucieka" czas rzeczywisty. I jak program powinien skończyć się załóżmy o 10 to kończy się 10.05 czy 07. Ma ktoś coś podobnego?

Oczywiście, też mam te same objawy zacinania obrazu i powtarzania dźwięku w kółko po 2-3 razy, chwilę jest dobrze i znowu. Problem dotyczy urządzeń mobilnych, w wersji przeglądarkowej nie ma tego problemu. Zgłosiłem problem techniczny, opisałem go szczegółowo, pracowałem wiele lat w sieci komórkowej więc tematy streamingu i transmisji danych nie są mi obce. Ale w odpowiedzi dostałem ich standardową formułkę, że powinienem podać model telefonu, wersję oprogramowania, wersję nc+go, operatora sieci, prędkość transmisji danych i czy problem występował wcześniej oraz na czym problem polega. Wkurzyłem się bo jak by przeczytali maila to by znali odpowiedzi na te pytania. Ale poświęciłem ponownie czas i odpowiedziałem na wszystko w punktach. Odpisali, że przekazali problem do odpowiedniego specjalisty, który zweryfikuje przyczynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...