Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok doliczyłem się tych 700zł... Rozumiem że cena promocyjna pozostanie. Nie było to dla mnie oczywiste (w "tej innej" platformie po okresie podstawowym wpada się w ceny wg. cennika). Patrząc na cennik widzę jednak że tam nie ma w ogóle cen na czas określony, więc muszą obowiązywać te z umowy czy tam PWU....

 

Mam jeszcze jedną wątpliwość: jeśli wyślę wypowiedzenie i wycofam je parę dni przed końcem umowy, to umowa zmieni się na czas nieokreślony, czy dalej będzie lecieć w starym trybie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CP umowy zawarte od 27 marca 2014r po okresie podstawowym również przechodzą na czas nieokreślony co poskutkuje zmianą ceny za pakiety z cennika na czas określony na ceny z cennika na czas nieokreślony (wielu odbierze to jako niezapowiedzianą podwyżkę).

Ciebie jednak obowiązują zasady i ceny z PWU, które obowiązuje dla Twojej umowy tak długo, aż zmienisz obecną umowę. Wysłanie wypowiedzenia i późniejszego jego wycofanie spowoduje kontynuację umowy na dotychczasowych zasadach. Wycofanie wypowiedzenia musi być złożone pisemnie w BOK (wysyłka listem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CP umowy zawarte od 27 marca 2014r po okresie podstawowym również przechodzą na czas nieokreślony co poskutkuje zmianą ceny za pakiety z cennika na czas określony na ceny z cennika na czas nieokreślony (wielu odbierze to jako niezapowiedzianą podwyżkę).

Zaraz! Czy ja dobrze zrozumiałem? Umowy zawierane od 27 marca już się nie rolują? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwyższyłem pakiet z Mini HD na Familijny HD i przysłali mi z centrali nowy aktywny dekoder HD 3000 .

Miłe zaskoczenie , bo odbieram wszystkie kanały CP , a nie tylko wchodzące w skład pakietu familijnego .

 

Dlaczego tak się dzieje i co zrobić , by taki stan utrzymać jak najdłużej ?

 

Podejrzewam , że karta pobierze sobie odpowiednie uprawnienia poprzez kanał do tego przystosowany .

 

Jaki jest numer tego kanału i czy , jeżeli dekoder nie będzie włączony na tym kanale , to na karcie nie zajdą zmiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w dniu 15 lipca 2014 kończy mi sie umowa z cyfrowym polsatem .moje pytanie: czy jeśli wypowiem im umowę do tego dnia jak długo będzie trwał okres wypowiedzenia i czy będę musiała zapłacić karę ?jesli tak to w jakiej wysokości ? Z góry dziękuję za opdpwiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okres wypowiedzenie będzie tak długi jaki masz w umowie - chyba 3 miesiące. Zależy kiedy podpisywałaś. Mi kończyła się umowa w sierpniu zeszłego roku i miałam właśnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Po tym czasie dopiero wyłączą Ci kanały ale musisz złożyć wypowiedzenie przed 15 lipca. Jeśli zrobisz to później umowa stanie się bezterminowa - tzn będzie tak długo dopóki nie złożysz wymówienia, W tym wypadku okres wymówienia również trwa tyle samo co masz w umowie czyli zapewne 3 miesiące.

 

 

A ja mam pytanie o pakiety dodatkowe. Aktualnie mój pakiet to Familijny MAX HD + Film HD + Cinemax HD do tego multiroom i Ipla Mix - wszystko w cenie 69,90 miesięcznie. Chciałam sobie włączyć a właściwie sprawdzić ile by mnie kosztowało włączenie HBO HD na miesiąc i tu się zdziwiłam. Otóż po zaznaczeniu HBO HD cena nie wzrosła ani o złotówkę. :!: Boje się trochę to zaakceptować bo jak się później okaże że jednak mi dowalą jakieś 25zł :P Wiecie coś na ten temat? Pamiętam, że przy podpisywaniu umowy było tak, że HBO było za darmo chyba na 3 miesiące, później albo rezygnacja albo 10zł miesięcznie. Zrezygnowałam. Patrzyłam jakoś w kwietniu na cenę za HBO i chyba było 25zł nie pamiętam dokładnie. A teraz takie cuda.

Aktualnie:

http://screenshu.com/static/uploads/temporary/pi/9b/1s/ooi0ci.jpg

 

Po próbie zmiany:

 

http://screenshu.com/static/uploads/temporary/v6/gh/kb/pg80pp.jpg

 

 

Doradźcie - próbować z tym? :P Może by się udało za darmo mieć HBO :P Mogą zrobić mnie w jajo że powiedzą że był błąd jakiś czy coś i każą płacić? Proszę o szybką odpowiedź żeby mi to nie zniknęło :):brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@anka1 - po pierwsze istniej tutaj wątek "Rezygnacja z Cyfrowego Polsatu" gdzie odpowiedź na Twoje pytanie była wielokrotnie podana.

Skoro Twoja umowa kończy się 15 lipca 2014r. to jeśli w tej chwili wyślesz wypowiedzenie zapłacisz karę za zerwanie umowy przed czasem, ponieważ Twoja umowa od 16 lipca 2014r ulegnie automatycznemu przedłużeniu na kolejne 12 miesięcy. Stosowny zapis masz w umowie. Aby obliczyć wysokość kary zerknij do dołączonego do umowy dokumentu nazywającego się Promocyjne Warunki Umowy, który na ostatniej stronie ma cennik usług Ciebie obowiązujący i ten cennik pomoże Ci ją obliczyć.

Kara = (Cena Twoich pakietów na czas nieokreślony - Cena Twoich pakietów na czas określony) x Ilość miesięcy do końca umowy

Okres wypowiedzenia masz 3-miesięczny liczony zgodnie z cyklami rozliczeniowymi. Czyli jeśli wypowiedzenie wpłynie do CP przed 16 lipca 2014r. to Twoja umowa zakończy 15 października 2014r. a karę zapłacisz za 9 miesięcy pozostających do końca umowy (okresu dodatkowego).

 

@kaze21 - W Promocyjny Warunkach Umowy masz podane zasady i ceny włączania pakietów oraz usług dodatkowych. HBO HD będzie Cię kosztowało 25zł zgodnie z zapisami PWU od najbliższego cyklu rozliczeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CP umowy zawarte od 27 marca 2014r po okresie podstawowym również przechodzą na czas nieokreślony co poskutkuje zmianą ceny za pakiety z cennika na czas określony na ceny z cennika na czas nieokreślony (wielu odbierze to jako niezapowiedzianą podwyżkę).

Zaraz! Czy ja dobrze zrozumiałem? Umowy zawierane od 27 marca już się nie rolują? :shock:

Więc jak to teraz będzie wyglądało? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było:

Po okresie podstawowym umowy, kiedy abonent nie wypowiedział umowy z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia lub nie złożył przynajmniej na jeden okres rozliczeniowy przed zakończeniem okresu podstawowego umowy oświadczenia, że chce przekształcić umowę na czas nieokreślony, umowa przedłużała się na kolejne 12 miesięcy na tych samych zasadach. Cena za pakiety nie ulegała zmianie (nadal obowiązywał cennik na czas określony).

Jest:

Po okresie podstawowym umowy, kiedy abonent nie wypowie umowy z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, umowa kontynuowana będzie na czas nieokreślony i obowiązywać będzie za pakiety cennik na czas nieokreślony (wyższe stawki abonamentowe).

 

Dotyczy to umów zawieranych od 27 marca 2014r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które rozwiązanie było lepsze? Chyba dobiega końca czas, kiedy można było coś ugrać z CP. 12 lipca miałem wysłać wypowiedzenie w imieniu taty, żeby mu coś ugrać, ale teraz przyznam, że muszę się zastanowić jak to rozwiązać. Standardowa umowa na Familijny za 39,90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem kilka dni temu umowę. W PWU jest napisane tak:

W ramach promocji klient otrzymuje:(...) możliwość zakupu jednego modułu Wi-Fi w promocyjnej cenie jako akcesorium dodatkowego (...) w autoryzowanym punkcie sprzedaży - w terminie kolejnych 12 miesięcy następujących po zawarciu umowy(...)

Orientuje się ktoś, czy ta cena jest naprawdę promocyjna, jeśli tak to jaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...