latuz Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Witam. Przychodzi mi od paru dni sms z CP o treści: Cyfrowy Polsat: Twój okres promocyjny konczy się w dniu [...]. Wpłata na konto [...] zapobiegnie wyłączeniu programów. Rozumiem, że jeśli nie wpłacę (no właśnie, jakiej kwoty?), to zostaną mi wyłączone tylko te programy, które były w promocji na pierwsze parę miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slepy Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Wyłączone zostaną Ci wszystkie programy. Masz zapewne jakiś dług u nich. Pewnie masz włączone te dodatkowe programy, za które teraz płacisz. Sprawdź saldo w icok, albo zadźwoń na infolinię ile masz do zapłaty. Tak ja to dedukuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latuz Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Bardzo dziękuję, wszystko rozwiązałem na icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunnyluk Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Witam, 17 lipca podpisałem umowę na TV i Power LTE jako 2 i 3 usługa do tel. w Plusie. Sprzedawca przy okazji zaoferował mi (w punkcie) pakiet Rozrywka HD za 0zł przez pierwszy miesiąc, po którym mogłem z niego zrezygnować. Jakie było moje zdziwienie gdy po 2 tyg. jak uzyskałem dostęp do ICOK pojawiła się kwota do zapłaty 25zł za rozrywkę HD płatne do 17 sierpnia! Po mojej wizycie w punkcie usłyszałem jedynie: "widocznie kolega musiał się pomylić i wprowadził w błąd, pakiet rozrywka standardowo kosztuje 25zł, nigdy nie było promocji za 0zł, wydaje mi się, że będzie pan musiał zapłacić te 25zł" Gość, który mi to zaoferował jest na urlopie... Jakby tego było mało, za Power LTE miałem płacić 21zł/mies. (pakiet 25GB, środkowy w ofercie, abonament zmniejszony o niecałe 50zł - promocja). Aż tu nagle przychodzi faktura, gdzie za okres od 17.07 - 31.08 czyli za półtora miesiąca mam kwotę 55zł!!! wg moich obliczeń powinno być max 29zł (21 + te kilkanaście dni lipca). Niestety w punkcie nt. tej sprawy również nic się nie dowiedziałem gdyż nie mają wglądu w szczegóły faktur i jedynie mam dzwonić. Przeszedłem do CP z NC+ i już na początku będę im musiał wysyłać pismo ze skargą i reklamacją, co za chory kraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atena Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Może zanim wyślesz "pismo ze skargą" to się zastanów trochę... 1. Rozrywka HD powinna być przez 1 mc gratis. Za CP płaci się z góry. Jesli masz napisane, że płatne do 17 sierpnia, to znaczy że to opłata za okres 17.08-16.09. Sprawdź na umowie, czy masz Rozrywkę HD na czas nieokreślony - jeśli tak, to możesz zawsze z niej zrezygnować. Więc zadzwoń na infolinię albo na ICOKu dezaktywuj sobie ten pakiet. 2. Rabaty za SmartDOM naliczają się najpóźniej od drugiego okresu rozliczeniowego. 3. Nie pisz o "chorym kraju", co wspólnego ma Polska z tym, że Ty nie czytasz warunków promocji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Usługi Internetu i telefon Plusa ponadto w pierwszej fakturze mają naliczaną opłatę aktywacyjną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ale prawdą jest że CP kasuje full abo za pierwszy niepełny i pierwszy pełny miesiąc. W plusie miałem na liczony rabat kwotowy juz w pierwszym pełnym okresie, CP leci w kulki, pomimo iż pierwszą umowa jest również u nich. Obecnie w bieżących kosztach widnieje kwota do zapłaty za NET 49,9 (power LTE 20gb za 59). Czekam do rozliczenia i faktury, bo rabaty afaik są weryfikowane i przyznawane każdego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Z tym rabatem od 1 okresu rozliczeniowego widzę różnie bywa. Ja jako drugi produkt(rabat 50%) mam internet w CP i rabat mi naliczyli od pierwszego okresu rozliczeniowego. Natomiast mój kolega ma także jako drugi produkt,ten sam internet co ja i nawet podpisał umowę tego samego dnia,to rabat mu przyznali dopiero od drugiego okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 To jak mam telefon z plusa (abonament według regulaminu mogę wziąć max pakiet CP za 99 złotych. w promocji za 50 procent umowy przez cały okres umowy.. ( tak brzmi reklama). To ta promocja ten pakiet telewizyjny za 50 procent naliczany jest od momentu podpisanie umowy czy za jakiś czas..??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Maksymalnie rabat naliczany jest od drugiego okresu rozliczeniowego. Mogą też naliczyć od pierwszego okresu rozliczeniowego. Gdy podpisujesz nową umowę na pakiet TV to być może będzie promocja że 4 lub 6 miesięcy będzie całkowicie bez opłat. Ja mam 4 miesiące bez opłat a po 4 miesiącach rabat kwotowy 48,90 na pakiet Familijny Max HD i po tych 4 miesiącach opłata 1zł/miesiąc. Jako druga usługa mam internet CP za 24,95 po 50% rabacie,który udzielono mi już od 1 okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hinek Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Mam dziwną sytuację. Mam Pakiet Familijny HD z cyklem wpłat od 05 do 05 każdego miesiąca. Pierwsza wpłata po zakończeniu okresu promocyjnego miała być wniesiona do 5 sierpnia. Zrobiłem to i w ICOK jest komunikat, że zaksięgowano ją 5 sierpnia a zaległości brak. Jednocześnie od 6 sierpnia zamiast telewizji mogę oglądać komunikat, że powinienem terminowo opłacać abonament - i tyle. Mija tydzień, przez telefon można sobie tylko pogadać z automatem, na pytanie zadane przez ICOK nikt nie raczy odpowiedzieć. Tak się zastanawiam - Czy to nie jest wystarczający powód do zerwania umowy z winy POLSATU? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hinek Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Świetnie. Widzę że zmienił się komunikat z dekodera. Teraz zamiast zachęcania mnie do regularnego wpłacania - jest informacja że zaksięgowano wpłatę. I to jedyna zmiana. Mam dostęp do dwóch kanałów. Za 39.90 miesięcznie. To nie jest poważna firma. Muszę przyznać, że jeszcze nie spotkałem się z czymś takim. Pewnie pozostaje mi droga sądowa - bo inaczej nie wyplączę się z kontaktów z tą "firmą" W każdym razie mam dosyć. Kuriozalny jest brak możliwości kontaktu. Telefonicznie nie można - w rozbudowanym menu nie ma opcji połączenia z konsultantem. Przez internet nie można - ICOK nie odpowiada... Pozostają listy polecone....Nie-do-wiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 oczywiście, bo mając infolinię czynną 24h nie ma tam żywego człowieka tylko zrobili z niej IVR. Człowieku zastanów się i pomyśl. Wciśniesz 0 to się połączysz z żywym człowiekiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 @Hinek - Ostatni wpis nie ma wiele wspólnego z tematem wątku i na przyszłość takie uwagi w wątku "Narzekamy na Cyfrowy Polsat". Proponuję lekturę działu FAQ: viewtopic.php?f=7&t=8680 skoro nie potrafisz połączyć się z konsultantem lub za pomocą FAQ w ICOK-u i szybko rozwiązać swój problem. W APS-ie też są w stanie Ci pomóc. CP z powodu zaległości blokuje karty dopiero po 14 dniach po terminie płatności. Twój problem ma inną naturę i do rozwiązania jest w 15 minut bez połączenia z konsultantem. Wszystko masz opisane w dziale FAQ tego forum. @bober1 - Trochę milej poproszę i raczej pełnym zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejWu Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Mam niezbyt ciekawe przeżycie z odnowieniem umowy z CP. otóż miałem na jednej z umów dekoder Samsung za który trzeba było płacić dzierżawę w wys. 5 zł na miesiąc. Przy zmianie na nową umowę wymieniłem dekoder na moduł CP. Wymiana nastąpiła w dniu 13.08. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się 21.08 i za nowy okres naliczono mi w dalszym ciągu opłatę 5 zł. złożyłem reklamację - dziś oddzwoniono do mnie . Reklamacja nie została uwzględniona i muszę zapłacić te 5 zł pomimo że nie mam już dekodera. Polsat ma 8 dni na wprowadzenie zmian w umowie i na podstawie tego w dniu wczorajszym opłata została jeszcze naliczona. czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Nie chodzi o 5 zł ale o to że pomimo iż nie używam go od 13 sierpnia to muszę płacić za jego użytkowanie do 20 września. Przecież to nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Ale masz jasno wyjaśnione, że ten okres 8 dni jest nieodwołalny. Umowa musi do nich dotrzeć, oni muszą mieć czas ją wprowadzic, więc ten 8dniowy termin jest nienaruszalny. Człowiek, który do Ciebie dzwonił jasno Ci to wytłumaczył. Są pewne przepisy, które są nienaginalne, że tak to ujmę. BTW. Czy ktoś zna może wyniki CP i NC+ za drugi kwartał tego roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxelm2 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Mam pytanie. Dzisiaj wymieniałem dekoder bo poprzedni miał usterkę. Oczywiście to wiąże się z zmianą karty. Mam abonament za 89zł. I teraz pytanie czy muszę zadzwonić do nich aby o tym powiadomić bo przez to zablokowane mam HBO GO I IPLĘ. Na profilu ICOK dalej mam stary numer karty dekodera. Czy uprawnienia przyjdą z czasem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Musisz poczekać 24 lub 48 godziny na przeniesienie uprawnień na nową kartę i zmianę danych umowy w ICOK . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okl1okl Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Mam pytanie posiadam umowę na pakiet familijny max chciałem od 21 sierpnia korzystać z pakietu dodatkowego sportowego prze miesiąc ze względu na mistrzostwa świata w judo które się jutro zaczynają zadzwoniłem na infolinie kilka dni wcześniej i aktywowałem ten pakiet ku mojemu zaskoczeniu 21 sierpnia nie zostały włączone kanały sportowe zadzwoniłem na infolinie dowiedziałem sie że doszło do pomyłki i mam aktywowany pakiet sportowy ale na ipli z którego zrezygnowałem i czy jakbym teraz aktywował pakiet sportowy to zostanie od mi włączony od tego dni czy dopiero 21 września ? Od zmiany umowy nigdy nie aktywowałem dodatkowego pakietu sportowego jeśli ma to znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 @okl1okl Kiedy zaczyna ci się nowy okres rozliczeniowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okl1okl Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 od 21 każdego miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 @okl1okl To pakiet włączą raczej dopiero 21 września, ale spróbuj jednak zadzwonić do TCOK i może uda ci się wcześniej go włączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okl1okl Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Nie wiem czy dobrze zauważałem to często pierwszy aktywowany pakiet jest promocyjne włączany dla zachęty klienta po zadzwonieniu na infolinie a właśnie nie wiem czy będzie na kanałach pakietu sportowego na przełomie września i października gdyby włączyli 21 września Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawal Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Ostatnio dowiedziałem się po rozmowie z infolinią CP, że mam za stary dekoder i muszę go wymienić za 1 zł w punkcie CP. Umowa jest na mojego ojca który wyjechał do pracy, czy muszę mieć jego pisemną zgodę, czy mogę wymienić dekoder mając tylko jakieś jego dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.