Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przychodzi mi od paru dni sms z CP o treści: Cyfrowy Polsat: Twój okres promocyjny konczy się w dniu [...]. Wpłata na konto [...] zapobiegnie wyłączeniu programów.

 

Rozumiem, że jeśli nie wpłacę (no właśnie, jakiej kwoty?), to zostaną mi wyłączone tylko te programy, które były w promocji na pierwsze parę miesięcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 17 lipca podpisałem umowę na TV i Power LTE jako 2 i 3 usługa do tel. w Plusie. Sprzedawca przy okazji zaoferował mi (w punkcie) pakiet Rozrywka HD za 0zł przez pierwszy miesiąc, po którym mogłem z niego zrezygnować.

Jakie było moje zdziwienie gdy po 2 tyg. jak uzyskałem dostęp do ICOK pojawiła się kwota do zapłaty 25zł za rozrywkę HD płatne do 17 sierpnia!

Po mojej wizycie w punkcie usłyszałem jedynie: "widocznie kolega musiał się pomylić i wprowadził w błąd, pakiet rozrywka standardowo kosztuje 25zł, nigdy nie było promocji za 0zł, wydaje mi się, że będzie pan musiał zapłacić te 25zł"

 

Gość, który mi to zaoferował jest na urlopie...

 

Jakby tego było mało, za Power LTE miałem płacić 21zł/mies. (pakiet 25GB, środkowy w ofercie, abonament zmniejszony o niecałe 50zł - promocja).

Aż tu nagle przychodzi faktura, gdzie za okres od 17.07 - 31.08 czyli za półtora miesiąca mam kwotę 55zł!!! wg moich obliczeń powinno być max 29zł (21 + te kilkanaście dni lipca).

Niestety w punkcie nt. tej sprawy również nic się nie dowiedziałem gdyż nie mają wglądu w szczegóły faktur i jedynie mam dzwonić.

 

Przeszedłem do CP z NC+ i już na początku będę im musiał wysyłać pismo ze skargą i reklamacją, co za chory kraj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zanim wyślesz "pismo ze skargą" to się zastanów trochę...

 

1. Rozrywka HD powinna być przez 1 mc gratis. Za CP płaci się z góry. Jesli masz napisane, że płatne do 17 sierpnia, to znaczy że to opłata za okres 17.08-16.09. Sprawdź na umowie, czy masz Rozrywkę HD na czas nieokreślony - jeśli tak, to możesz zawsze z niej zrezygnować. Więc zadzwoń na infolinię albo na ICOKu dezaktywuj sobie ten pakiet.

 

2. Rabaty za SmartDOM naliczają się najpóźniej od drugiego okresu rozliczeniowego.

 

3. Nie pisz o "chorym kraju", co wspólnego ma Polska z tym, że Ty nie czytasz warunków promocji??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale prawdą jest że CP kasuje full abo za pierwszy niepełny i pierwszy pełny miesiąc. W plusie miałem na liczony rabat kwotowy juz w pierwszym pełnym okresie, CP leci w kulki, pomimo iż pierwszą umowa jest również u nich. Obecnie w bieżących kosztach widnieje kwota do zapłaty za NET 49,9 (power LTE 20gb za 59). Czekam do rozliczenia i faktury, bo rabaty afaik są weryfikowane i przyznawane każdego miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym rabatem od 1 okresu rozliczeniowego widzę różnie bywa. Ja jako drugi produkt(rabat 50%) mam internet w CP i rabat mi naliczyli od pierwszego okresu rozliczeniowego.

Natomiast mój kolega ma także jako drugi produkt,ten sam internet co ja i nawet podpisał umowę tego samego dnia,to rabat mu przyznali dopiero od drugiego okresu rozliczeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak mam telefon z plusa (abonament według regulaminu mogę wziąć max pakiet CP za 99 złotych. w promocji za 50 procent umowy przez cały okres umowy.. ( tak brzmi reklama). To ta promocja ten pakiet telewizyjny za 50 procent naliczany jest od momentu podpisanie umowy czy za jakiś czas..???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maksymalnie rabat naliczany jest od drugiego okresu rozliczeniowego. Mogą też naliczyć od pierwszego okresu rozliczeniowego.

Gdy podpisujesz nową umowę na pakiet TV to być może będzie promocja że 4 lub 6 miesięcy będzie całkowicie bez opłat. Ja mam 4 miesiące bez opłat a po 4 miesiącach rabat kwotowy 48,90 na pakiet Familijny Max HD i po tych 4 miesiącach opłata 1zł/miesiąc.

Jako druga usługa mam internet CP za 24,95 po 50% rabacie,który udzielono mi już od 1 okresu rozliczeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwną sytuację. Mam Pakiet Familijny HD z cyklem wpłat od 05 do 05 każdego miesiąca. Pierwsza wpłata po zakończeniu okresu promocyjnego miała być wniesiona do 5 sierpnia. Zrobiłem to i w ICOK jest komunikat, że zaksięgowano ją 5 sierpnia a zaległości brak. Jednocześnie od 6 sierpnia zamiast telewizji mogę oglądać komunikat, że powinienem terminowo opłacać abonament - i tyle. Mija tydzień, przez telefon można sobie tylko pogadać z automatem, na pytanie zadane przez ICOK nikt nie raczy odpowiedzieć. Tak się zastanawiam - Czy to nie jest wystarczający powód do zerwania umowy z winy POLSATU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie. Widzę że zmienił się komunikat z dekodera. Teraz zamiast zachęcania mnie do regularnego wpłacania - jest informacja że zaksięgowano wpłatę. I to jedyna zmiana. Mam dostęp do dwóch kanałów. Za 39.90 miesięcznie. To nie jest poważna firma. Muszę przyznać, że jeszcze nie spotkałem się z czymś takim.

Pewnie pozostaje mi droga sądowa - bo inaczej nie wyplączę się z kontaktów z tą "firmą" W każdym razie mam dosyć.

Kuriozalny jest brak możliwości kontaktu. Telefonicznie nie można - w rozbudowanym menu nie ma opcji połączenia z konsultantem.

Przez internet nie można - ICOK nie odpowiada...

Pozostają listy polecone....Nie-do-wiary :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hinek - Ostatni wpis nie ma wiele wspólnego z tematem wątku i na przyszłość takie uwagi w wątku "Narzekamy na Cyfrowy Polsat". Proponuję lekturę działu FAQ: viewtopic.php?f=7&t=8680 skoro nie potrafisz połączyć się z konsultantem lub za pomocą FAQ w ICOK-u i szybko rozwiązać swój problem. W APS-ie też są w stanie Ci pomóc. CP z powodu zaległości blokuje karty dopiero po 14 dniach po terminie płatności. Twój problem ma inną naturę i do rozwiązania jest w 15 minut bez połączenia z konsultantem. Wszystko masz opisane w dziale FAQ tego forum.

@bober1 - Trochę milej poproszę i raczej pełnym zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam niezbyt ciekawe przeżycie z odnowieniem umowy z CP. otóż miałem na jednej z umów dekoder Samsung za który trzeba było płacić dzierżawę w wys. 5 zł na miesiąc. Przy zmianie na nową umowę wymieniłem dekoder na moduł CP. Wymiana nastąpiła w dniu 13.08. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się 21.08 i za nowy okres naliczono mi w dalszym ciągu opłatę 5 zł. złożyłem reklamację - dziś oddzwoniono do mnie . Reklamacja nie została uwzględniona i muszę zapłacić te 5 zł pomimo że nie mam już dekodera. Polsat ma 8 dni na wprowadzenie zmian w umowie i na podstawie tego w dniu wczorajszym opłata została jeszcze naliczona. czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Nie chodzi o 5 zł ale o to że pomimo iż nie używam go od 13 sierpnia to muszę płacić za jego użytkowanie do 20 września. Przecież to nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masz jasno wyjaśnione, że ten okres 8 dni jest nieodwołalny. Umowa musi do nich dotrzeć, oni muszą mieć czas ją wprowadzic, więc ten 8dniowy termin jest nienaruszalny. Człowiek, który do Ciebie dzwonił jasno Ci to wytłumaczył. Są pewne przepisy, które są nienaginalne, że tak to ujmę.

 

 

BTW. Czy ktoś zna może wyniki CP i NC+ za drugi kwartał tego roku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Dzisiaj wymieniałem dekoder bo poprzedni miał usterkę. Oczywiście to wiąże się z zmianą karty. Mam abonament za 89zł. I teraz pytanie czy muszę zadzwonić do nich aby o tym powiadomić bo przez to zablokowane mam HBO GO I IPLĘ. Na profilu ICOK dalej mam stary numer karty dekodera. Czy uprawnienia przyjdą z czasem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie posiadam umowę na pakiet familijny max chciałem od 21 sierpnia korzystać z pakietu dodatkowego sportowego prze miesiąc ze względu na mistrzostwa świata w judo które się jutro zaczynają zadzwoniłem na infolinie kilka dni wcześniej i aktywowałem ten pakiet ku mojemu zaskoczeniu 21 sierpnia nie zostały włączone kanały sportowe zadzwoniłem na infolinie dowiedziałem sie że doszło do pomyłki i mam aktywowany pakiet sportowy ale na ipli z którego zrezygnowałem i czy jakbym teraz aktywował pakiet sportowy to zostanie od mi włączony od tego dni czy dopiero 21 września ? Od zmiany umowy nigdy nie aktywowałem dodatkowego pakietu sportowego jeśli ma to znaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dowiedziałem się po rozmowie z infolinią CP, że mam za stary dekoder i muszę go wymienić za 1 zł w punkcie CP.

 

Umowa jest na mojego ojca który wyjechał do pracy, czy muszę mieć jego pisemną zgodę, czy mogę wymienić dekoder mając tylko jakieś jego dane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...