swojadroga Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 W CP abonament jest płatny z góry, czyli w/w przykładzie w sierpniu (do 25) opłacony musi być abonament za okres 25 sierpień-24 wrzesień. Poza tym chyba całe ostatnie zdanie z datami jest czytelne. Dla Ciebie jest to abonament za wrzesień, ale dla mnie skoro musze zapłacić w sierpniu to jest to sierpniowy rachunek. To już jest chyba zbędne "czepianie" się. A autorowi pytania wszyscy zapomnieli powiedzieć, że może też skorzystać z tej formy włączenia interesującego go pakietu. Wybierze sobie on (albo kolejni z tym problemem) korzystniejsze rozwiązanie dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 @Tomek1623" Taką zmianę pakietów możesz zgłosić również przez ICOK.Przykład: Cykl rozliczeniowy na 25 każdego miesiąca. Deklaracja zmiany pakietu musi być złożona najpóźniej 23 lipca i od 25 lipca masz włączony pakiet Sport HD i naliczony abonament. Jeśli we wrześniu już nie chcesz oglądać i płacić za Sport HD to najpóźniej 23 września musisz złożyć deklarację wyłączenia pakietu Sport HD i od 25 września masz znowu tylko pakiet Familijny Max HD. Czyli nie musial bym chodzic do APS? Jak dokładnie to zgłosić w icok? Zalogowac się na konto i co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Jeśli masz umowę "elastyczną" to w ICOK w swoich usługach możesz zaznaczyć pakiety, które możesz włączyć od najbliższego cyklu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Nie wiem czy to o to chodzi ale w umowie widze taki tekst. ""Proszę pamiętać że oferta CP umozliwia zmiane pakietów dodatkowych w kazdym momencie trwania umowy...."" W ICOK znalazłem taką zakładke, mogę modyfikować pakiety. To to? http://s7.directupload.net/images/140721/vaoevwag.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 To jest to o czym pisze kolega swojadroga. Możesz za 10 złotych miesięcznie włączyć sobie sport HD. Jeśli nie oglądasz filmów, to zaznaczasz tą opcję i nie musisz nigdzie dzwonić, chodzić, pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Dzieki za pomoc, co masz na myśli mówiąc "jesli nie ogladasz filmów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Tylko tyle mam na myśli, że za 59 zeta można dostać przy przedłużeniu sport HD film HD oraz cinemax HD. Do tego jakieś darmowe miesiące. Wracając do opcji dokupienia sport hd do twojej opcji sport hd w icok w żaden sposób nie afektuje to Twojej oferty z familijny max HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Zmieniłem pakiety przez ICOK, od jutra powinienem się spodziewać odblokowanych kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Kiedy masz pierwszy dzień cyklu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Bieżący okres rozliczeniowy: 25.06.2014 - 25.07.2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Chyba 25.06.2014 -24.07.2014. Jutro powinien Ci się włączyć pakiet. W ICOK powinna Ci się z resztą stosowna informacja pojawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Dzięki, Okres rozliczeniowy skopiowałem z icok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Czy można gdzieś sprawdzić, czy w komplecie z dekoderem był wydany kabel HDMI, by nie było nieporozumień przy zwrocie sprzętu po zakończonej umowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaPe Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Powiedz jaki dekoder i kiedy go brałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Dekoderów mam wokół małe stadko i nie potrafię znaleźć żadnej reguły, dlatego pytałem, czy abonent może ustalić to we własnym zakresie. W niektórych przypadkach nie mam pierwotnych umów, więc tylko w przybliżeniu: HD5000 + HD3000 (MR) - brane jakoś przed wakacjami ubiegłego roku, oba bez kabli. Sagemcom + HD 3000 (MR) - listopad ubiegłego roku - główny z kablem, dodatkowy - bez. HD3000 - dodatkowy dobrany do zestawu z Sagemcomem, około kwietnia - bez kabla. HD5000, początek lipca - z kablem. HD6000 + HD3000 (MR), dziś - oba bez kabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
compnet Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Pytanie "nowego": dostałem umowę / odbiornik kurierem (zamówione telefonicznie). Chciałem skorzystać z ulgi 50% dla abonentów Plusa, ale w umowie jest pełna cena a fakt posiadania abo ma być dopiero sprawdzony (info od osoby z którą zamawiałem CP telefonicznie). Jak nie dać się wy....ć ? W umowie nie ma słowa o uldze ... a później się okaże, że telefon powinienem mieć np. różowy a mam czarny i figa z ulgi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atena Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Nie dostałeś z umową Regulaminu Programu SmartDOM? Tam jest wszystko napisane To powinno być coś takiego: http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/regulamin-programu-smartdom.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 @mpal - w dziale FAQ masz rozpiskę: viewtopic.php?f=7&t=8680#p952953 jakie akcesoria podlegają zwrotom. @compnet - wątek o paszporcie korzyści. Do umowy powinno być dołączone (kopia dla operatora) potwierdzenie przystąpienia do oferty smartDOM a resztę napisała Ci @Atena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Swojadroga, dziękuję, ale trochę jeszcze podrążę temat Z dwoma HD5000 dostałem kable HDMI - traktować je jako prezent? Osoba z rodziny oddawała dekoder (również HD5000) po wyłączeniu nieodżałowanego kanału Love i została skasowana za brak kabla HDMI. Pretensji nie miała, bo wiedziała, że faktycznie był dołączony do zestawu, ale jednak kłóci się to z FAQ, który zacytowałeś. Sprytny pomysł na dorobienie człowieka z APS, czy kiedyś warunki zwrotu były inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
compnet Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Nie dostałeś z umową Regulaminu Programu SmartDOM? (..) No właśnie nie dostałem ... (..) Do umowy powinno być dołączone (kopia dla operatora) potwierdzenie przystąpienia do oferty smartDOM a resztę napisała Ci @Atena OK, czyli wejdzie w życie jak kopia dla operatora do niego dotrze - dobrze rozumiem ? Dostanę na to później jakiś dodatkowy papier ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 @mpal - Było inaczej. Wreszcie to uporządkowano. @compnet - Nie dostaniesz dodatkowego papieru. Wszystko opisuje regulamin. Rabaty naliczane są najpóźniej z drugim okresem rozliczeniowym po podpisaniu umoy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Po długim wyczekiwaniu, na dniach w końcu będę mógł skorzystać z oferty Cyfrowego Polsatu. Interesuje mnie pakiet Rodzinny HD za 19,90 zł miesięcznie wraz z Modułem CAM CI+ za 1 zł jednorazowo. I mam w związku z tym kilka pytań, choć pewnie odpowiedzi na nie padły już gdzieś wcześniej. A więc tak: 1. Zamówienie w APS czy przez internet? Przede wszystkim czy są jakieś różnice dotyczący długości trwania umowy, długości okresu bez opłat, jakies inne istotne różnice? 2. Zestaw antenowy - za ile i czy dostępny przy zamówieniu online? 3. "Zawierasz umowę na pakiet Familijny HD za 39,90 zł/mies. Aby płacić 19,90 zł/mies. należy zmienić go na pakiet Rodzinny HD." Chciałbym zostać na stałe przy pakiecie Rodzinnym HD, jak taka zmiana się odbywa? 4. "* Kanały dostępne promocyjnie (nie wchodzą w skład jakiegokolwiek Pakietu) dla Abonentów: od Pakietu Rodzinnego HD - CNN, History, Nat Geo Wild, Polsat, Polsat Film, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Religia TV, TVN, TVN7, TVP1, TVP2, TTV, ATM Rozrywka, VIVA Polska, TVP Historia" - czy to oznacza, że te kanały mogą zniknąć? Nie ukrywam, że w ponad 90% biorę platformę dla kanałów Polsat Sport i Polsat Sport Extra, stąd pogrubienie. 5. Czy jako drugi dokument tożsamości może posłuzyć legitymacja ubezpieczeniowa? Umowa ma być zawarta na mamę i oprócz podstawowego dokumentu, a więc dowodu osobistego nie dysponuje ona innym dodatkowym dokumentem oprócz wspomnianej legitymacji. 6. Czy moduł dobrze sprawdzi się z TV LG 42LS570s? Tutaj jestem właściwie pewny, że tak, ale wolę jeszcze się upewnić. To chyba najważniejsze pytania, na które chciałbym poznać odpowiedzi, najlepiej od usera swojadroga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slepy Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Co do punktu czwartego. Jak zostaną usunięte, to nie będziesz mógł z nich powodu rozwiązać umowy. Mogą zniknąć w każdej chwili, ale raczej prędko (i nie ma żadnych zapowiedzi) one nie zostaną usunięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Dzięki. Czekam na odpowiedzi dotyczące pozostałych pytań, zwłaszcza 1, 2 i 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 ad.1. viewtopic.php?f=7&t=432&start=2700#p970717 ad.2. Głowy nie daję, ale wielu klientów z zamówień online przychodzi do APS-u dokupić antenę... za 80zł Single lub za 90zł Twin. Ceny anteny w APS-ach masz w linku powyżej. ad.3. Najpóźniej na 24h przed zakończeniem cyklu rozliczeniowego po którym ma nastąpić zmiana pakietu. Deklaracja złożona w okresie promocyjnym wchodzi w życie po okresie promocyjnym. Na poprzednich stronach tego wątku ta kwestia już była omawiana. ad.4. Mogą zniknąć i nie będziesz miał prawa do odstąpienia od umowy w związku z ich zniknięciem. ad.5. Przy Rodzinnym HD o ile mnie pamięć nie myli to Legitymacja Ubezpieczeniowa może być. ad.6. Proponuję odpowiedzi poszukać w wątku o module CAM: viewtopic.php?f=7&t=321 Może ktoś używał modułu w tym modelu TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.