luuukasz Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 witam, teściowej skonczyła się umowa i nie wypowiedziała umowy, czy ta umowa przedłuża się? czy teraz może ją wypowiedzieć aby uzyskać lepsze warunki od nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Tak stare umowy się rolują na kolejne 12 miesięcy.Możesz wypowiedzieć ale zapłacisz karę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Czy można wypowiedzieć umowę z uwagi na ciągłe problemy techniczne ze strony CP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 A jakiego typu "problemy techniczne" masz na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Ile czasu trwa aktywacja TV i multiroomu po podpisaniu umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Do 48 godzin .Pozostaje wybrać odpowiedni kanał i cierpliwie czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 mam jeszcze jedno takie pytanko. Czy jeżeli bym wziął familijny max hd film hd sport hd i cinemax hd to wiem że można po 6 miesiącach modyfikować pakiety i przejść na premium, ale co wtedy z multiroomem czy pozostaje w cenie 10 zł mies czy przechodzi tyle ile powinien w tym pakiecie kosztować czyli 5 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Kwota za usługę Multiroom jest określona w umowie (i ona obowiązuje) i zawsze jest dopasowana do minimalnego zobowiązania pakietowego określonego tą umową. Czyli dla Twojego przykładu będzie to 10zł. 5zł będzie jeśli aneksem zmienisz umowę na obowiązkowy pakiet Premium przez cały okres umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 A jakiego typu "problemy techniczne" masz na myśli? Średnio co drugi dzień giną mi prawie wszystkie kanały i dostaje komunikat o słabym sygnale, po 5 minutach kanał się włącza i tak w koło. Kable położone są nowe, nie potrzebnie, bo stare były ok, dekoder przenoszony był w kilka innych lokalizacji (sąsiad, nawet inne miasto), dla pewności, zawsze te same problemy. Dzwoniłem już do BO wiele razy, za każdym razem ta sama historia, wznawiają mi sygnał i tak w koło. Dzisiaj znowu brak kanałów. Co robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Ustawić antene? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibbits Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Jeżeli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, to daruj sobie wstawianie komentarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 A wymieniałes dekoder w APSie ? Bo jeżeli problem występuje na innych instalacjach to jest coś nie tak z dekoderem. I podstawa to przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych - jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Kolejne posty pisz w odpowiednim wątku np. w Problemy z odbiorem sygnału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 próbował ktoś negocjować multirooma za darmo jako nowy abonent lub z 10 zł na 5 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Oferta dla nowych jest jaka jest. I albo ci pasuje i ją bierzesz albo nie.Więc nie wiem co ty chcesz negocjować i na jakiej podstawie takie przywileje mają stali abonenci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IPB Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Witajcie, czy biorąc CP online w ramach SmartDOMu za połowę ceny przysługuje mi 6 mc bez opłat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Tak, przy wyborze zestawu Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD na 24 miesiące (ta sama oferta jest dostępna też w APS). Tutaj masz o zasadach smartDOM: viewtopic.php?f=7&t=35943 Tutaj masz o ofertach TV dla nowych klientów: viewtopic.php?f=7&t=432&start=2625#p952355 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IPB Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 A przy wyborze Premium to działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Wszystkie aktualne oferty dla nowych klientów dostępne na stronie www, w APS i infolinii łączą się z ofertą smartDOM po spełnieniu warunków promocji smartDOM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Czy jest szansa żęby dostać pvr hd 7000 do familijny max hd film hd sport hd cinemax hd, bo po zaznaczeniu opcji 50% taniej w smartDOM już nie da się tego dekodera wziąć ? Jeśli nie da się do tego pakietu to czy możę da się do premium ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IPB Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Do premium jest tylko jeden PVR - Sagemcom esi88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ml69 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Czy jest szansa żęby dostać pvr hd 7000 ... Proponuję kontakt telefoniczny z COK. W moim przypadku nie było problemu aby zamiast ESI-88 (którego posiadam w pierwszej umowie) dostać PVR HD 7000 przy drugiej (nowej), oczywiście za 1zł + dodatkowo moduł wi-fi również za 1zł. Pomijam fakt, że przy zamówieniu przez internet była/jest jednorazowa opłata za dekoder 49zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 @Cyfek - się nie załapię na Twoją radę, ponieważ on chce zawrzeć nową umowę a nie przedłużyć dotychczasową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IPB Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Jak długa trwa aktywacja po zamówieniu online? Wczoraj odebrałem dekoder, wyskakiwał komunikat że karta jest nie aktywna. Dziś na wszystkich kanałach prócz Dla abonentów i VOD poleca mam tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Wynik z wyszukiwarki: search.php?keywords=ile+trwa+aktywacja&fid%5B0%5D=7 Dział FAQ: viewtopic.php?f=7&t=8680&sid=4edb1da6e59b93db771762b503c6cbec#p197291 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IPB Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 iCOK nie pozwala mi ponowić uprawnień - "Ponowienie uprawnień nie było możliwe." W zakładce Usługi mam "Dane w trakcie aktualizacji." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.