Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, obecnie posiadam umowę z CP do końca października na pakiet Familijny. Chciałbym wiedzieć czy istnieje szansa aby obecnie rozwiązać umowę z winy operatora, np po wycofaniu jakiegoś kanału (o ile faktycznie jakiś został wycofany) ? Ewentualnie czy jest możliwość aby przejść z obecnej oferty na ofertę DVB-t z umową ? To też była by dla mnie dobra alternatywa ponieważ kanały naziemne oraz kilka kodowanych z CP w zupełności by mi wystarczyły. Proszę o info jeśli ktoś się orientuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz, aby zmiana pakietu/ów weszła w życie od najbliższego cyklu rozliczeniowego to Twoja deklaracja zmiany musi być złożona najpóźniej na 24 godziny przed zakończeniem cyklu rozliczeniowego. Według PWU taką zmianę można zgłosić w APS lub Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta. Pocztą tradycyjną taka deklaracja musi wpłynąć przynajmniej 14 dni przed zakończeniem cyklu rozliczeniowego.

W związku z uruchomieniem ICOK 2.0 zmiany pakietów można zgłaszać również za jego pośrednictwem, również z terminem najpóźniej na 24 godziny przed zakończeniem cyklu rozliczeniowego.

Przykład: Dla cyklu rozliczeniowego 6 dnia miesiąca, deklarację trzeba złożyć najpóźniej 4 dnia miesiąca, aby zmiana weszła w życie od 6-go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, wysłałem ostatnio wypowiedzenie skutkujące rozwiązaniem umowy na ostatni dzień na jaki została zawarta. Jako, że jest ona jeszcze kilka miesięcy, jakby wyglądała sytuacja w przypadku wycofania kanału gwarantowanego umową przez CP. Czy wówczas nowo złożone wypowiedzenie z powodu wycofania kanału niejako powoduje nieważność wcześniejszego wypowiedzenia, czy trzeba by było najpierw wycofać złożone już wypowiedzenie i dopiero składać kolejne z powodu wycofania danego kanału gdybym chciał skorzystać z wcześniejszej okazji do rozwiązania umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich na forum . Mam trwającą już 12 m-cy umowę z pakietem MiniHD ( okres trwania 29-m-cy zapisany w umowie). Czy ja mógłbym rozwinąć ten pakiet do pakietu Premium z MR ? Kończy mi się umowa z NC+ , niestety ich nowa oferta mnie nie zadowala . Jaka mogłaby być cena abonamentu za coś takiego?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...