Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem.

 

Wiąże mnie z Cyfrowym Polsatem, której okres podstawowy kończy się z dniem 7 lipca 2014 roku. W związku z tym minął okres 3-miesięcznego wypowiedzenia, czyż nie ? Jeżeli tak, to :

 

- Czy mogę wysłać wypowiedzenie z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia dopiero po 7 lipca ?

- Czy mogę je wysłać już dziś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, ale najlepiej zadzwonić, aby konsultant zrobił to od ręki. Przy piśmie, trwa to do 30 dni, więc musiałby brat zapłacić w tym miesiącu jeszcze raz, ale już na prawidłowe konto, aby nie było komunikatów windykacyjnych i blokady karty.

Dzięki. Po tygodniu sprawa wyjaśniona i kasa na prawidłowe konto przeksięgowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest najzwyczajniej w świecie skandal co się dzieje w CP.

W dniu dzisiejszym powinna mi się skończyć umowa z powodu wycofania kanałów, czyli z dniem ostatnim okresu bieżącego.

 

Rano nie miałem już kanałów z komunikatem "dekoder zablokowany".

Zadzwoniłem przed chwilą do CP z prośbą o informację czy mogę już w dniu dzisiejszym oddać dekoder do APS, a dostałem informację, że w systemie widnieje anulowanie mojego wypowiedzenia (właśnie kanały ponownie zostały włączone).

 

Co prawda rozmawiałem parę razy z DUK, ale nigdy nie wyraziłem zgody na przyjęcie jakiejkolwiek oferty, nawet jeszcze w dniu wczorajszym konsultant w rozmowie przedstawiał mi warunki rozwiązania umowy które przyjąłem.

 

Oczywiście w DUK wciskają mi ciemnotę, że z pewnością musiałem podczas jakiejś rozmowy telefonicznej anulować wypowiedzenie.

 

Teraz pozostaje mi pisać listowną reklamację i czekać nie wiadomo kiedy na rozpatrzenie jej, przesłuchanie rozmów itd... Jawna kpina.

 

Może ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać tą przedziwną sytuacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać tą przedziwną sytuacje?

 

Tak, mam pomysł:

 

Teraz pozostaje mi pisać listowną reklamację i czekać
:

Rozdział 12.

Tryb postępowania reklamacyjnego

§ 21

8. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną,

Cyfrowy Polsat jest obowiązany w terminie 14 (czternastu) dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy,

adresu oraz numeru telefonu jednostki Cyfrowego Polsatu rozpatrującej reklamację.

9. Przepisu ust. 8 nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej złożenia.

10. Cyfrowy Polsat udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej złożenia. W przypadku odmowy uznania

reklamacji w całości lub części, odpowiedź na reklamację powinna dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne oraz zostać doręczona reklamującemu

przesyłką poleconą.

11. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej wniesienia uważa się, że reklamacja została uwzględniona.

 

A tak swoją drogą zabawne, że to Tobie się akurat przytrafiło. :D

Zawsze tutaj powtarzałem, uważać co się mówi przez telefon (i nie dotyczy to tylko konsultantów CP). :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że mogę w tej sprawie złożyć reklamację telefonicznie lub poprzez maila? Na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl? Bo w DUK zostałem poinformowany, że musi być listownie.

 

A co tu ma uważanie do tego co się mówi przez telefon? Właśnie w każdej rozmowie specjalnie jasno i wyraźnie pod koniec rozmów informowałem, że nie zgadzam się na żadną ofertę przedłuzeniową i podtrzymuję rozwiązanie umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście preferuję pisać, bo konsultant zapisując nie zawsze musi zachować sens mojej wypowiedzi (i wcale nie jest to jego złośliwość).

Poza tym odwołanie złożonego wypowiedzenia odbywa się tylko pisemnie, czyli nie mogli Ci tylko anulować wypowiedzenia, tylko na podstawie rozmowy telefonicznej. Podczas rozmowy telefonicznej anulować mogą Ci wypowiedzenie z jednoczesnym uruchomieniem umowy lojalnościowej. Czyli powinieneś mieć aktualnie uruchomioną promocję w konkretnej ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze tutaj powtarzałem, uważać co się mówi przez telefon (i nie dotyczy to tylko konsultantów CP). :D

 

Dokładnie :!::!: i jestem pewien że go "podeszli" i w którejś rozmowie chlapnął to sakramentalne "TAK" nawet nie wiedział kiedy i tym sposobem wycofał wypowiedzenie. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdury bzdury i jeszcze raz bzdury, tym bardziej, że jeszcze w dniu wczorajszym w przeddzień rozwiązania umowy konsultant na zakończenie przedstawił mi warunki rozwiązania umowy- kiedy muszę oddać dekoder i tyle. Po prostu mają b...l albo ktoś liczy, że abonent specjalnie machnie ręką na sytuację.

 

Poszła reklamacja mailem wnosząc o przesłuchanie wszystkich rozmów po 04.04.2014 kiedy to zarejestrowali wypowiedzenie.

 

Dostępu do ICOK nie mam, tak jakby umowa się rozwiązała, więc nawet nie mogę sprawdzić co i na jakich warunkach mam włączone obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz ponownie kanały zostały wyłączone, dzwoniłem jeszcze raz przed chwilą do DUK. Co prawda niby to anulowanie wypowiedzenia w systemie widnieje dalej, ale podobno na ustny wniosek telefoniczny w dniu dzisiejszym z mojej strony, rozwiązali jednak tą umowę i podobno wszystko już jest ok. Zaraz udam się do APS oddać dekoder, zobaczymy czy przyjmą czy będą problemy. Niezależnie od tego zdążyła już pójść mailowa reklamacja.

 

Edit: zdałem dekoder do APS, protokół zwrotu dekodera otrzymałem czyli powinno być wszystko ok skoro sprzęt przyjęli.

Dobrze, że po mojej interwencji telefonicznej w DUK szybko zareagowali i jednak rozwiązali tą umowę, ale jednak niesmak pozostał, ktoś dał ciała i anulował moje wypowiedzenie wcześniej bez mojej zgody.

Nie ma co rozstrząsać dalej sprawy, ale i tak ciekaw jestem co odpowiedzą na moje pismo reklamacyjne które zdążyło już pójść mailem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale i tak ciekaw jestem co odpowiedzą na moje pismo reklamacyjne które zdążyło już pójść mailem.

 

Jak to co :?: jak pan będzie teraz odbierał kanały skoro zdał pan dekoder a wypowiedzenie wycofał :!::wink:

Biegusiem do APS po dekoder i niech pan obsługi nie zapomni przeprosić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie siedzę w temacie Polsatu, bardziej C+ więc może to będą głupie pytania ;)

Posiadam pakiet Rodzinny HD z dekoderem. Płacę 14,9zł (mam też C+, cena promocyjna dla abonentów innych sieci).

Co się dzieje w momencie gdy się kończy umowa ? Czy dekoder z kartą idzie do kosza czy jest możliwość przedłużenia umowy bez wymiany dekodera ?

A może się automatycznie przedłuża, tylko pytanie czy wtedy cena pozostanie "promocyjna" 14,9 ?

Dzięki za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dekoder masz na udostępnienie od Cyfrowego Polsatu w momencie zakończenia umowy musisz go zwrócić w ciągu 30 dni. W przypadku, gdy jest to własnościowy pozostawiasz go u siebie, zawsze możesz podpisać na nim jakąś umowę przedłużeniową, nawet na pakiet Mini HD za 4,90 zł lub Darmowy HD za 0 zł.

 

Musisz pilnować czasu trwania umowy, bo w Cyfrowym Polsacie umowy zawarte do 27 kwietnia 2014 r. się "rolują" czyli przedłużają na okres dodatkowy 12 miesięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...