Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Cyfek - się nie załapię na Twoją radę, ponieważ on chce zawrzeć nową umowę a nie przedłużyć dotychczasową.

 

Ale ja napisałem, że zawarłem drugą umowę, która jest w tym przypadku zupełnie nową, nic nie wspominałem o przedłużaniu pierwszej umowy. Z tego co wiem posiadanie pierwszej umowy nie miało wpływu na otrzymane warunki umowy drugiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie dziwi to ze dekodery które są dostępne przy normalnej umowie to przy smartDOM już nie wszystkie takie same są dostępne.

 

CZyli jakbym chciał PVR 7000 to mam donich zadzwonić i o to poprosić czy normalnie w aps mogę sobie zażyczyć taki dekoder ? i jaka jest wtedy cena ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie dziwi to ze dekodery które są dostępne przy normalnej umowie to przy smartDOM już nie wszystkie takie same są dostępne.

 

CZyli jakbym chciał PVR 7000 to mam donich zadzwonić i o to poprosić czy normalnie w aps mogę sobie zażyczyć taki dekoder ? i jaka jest wtedy cena ?

Są jeszcze inne kwiatki, np. nie można wziąć internetu w Plusie w opcji Tylko SIM na czas nieokreślony. Aby był rabat musi być wersja z modemem/routerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cyfek - W ofercie Happy Hours za 1zł są Sagemcomy (tylko) a w APS-ach zamiast Sagemcom'a możesz wybrać PVR7000 za 69zł. Oferta Happy Hours to propozycja pakietowa i sprzętowa (konkretna w tym wypadku na TV), którą można połączyć z promocją smartDOM. Oferta smartDOM to rabaty na kolejne usługi (TV, internet, telefon Plus).

PS. Jak idziesz do sklepu na zakupy spożywcze kupić konkretne masło, konkretnej marki, to oczekujesz je kupić w cenie aktualnej promocji na margarynę (konkretną, konkretnej marki)?

PS2. O jest raczej temat do dyskusji w wątku z ofertami dla nowych abonentów. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nowe umowy z dekoderem/modułem (oferty dla nowych abonentów) uprawniają do rabatów smartDOM w Super Ofercie, a umowa podpisana na moduł w Twojej sytuacji jest z grupy umów dla obecnych abonentów i dlatego nie kwalifikuje się na rabat smartDOM.

 

Czy dobrze rozumiem, że jeślibym chciał podpisać NOWĄ umowę po wypowiedzeniu DRH6, które mam teraz na starym module, to na zniżkę się łapię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga. Mam pytanie w usłudze Smartdom , co do tel. za złotówkę dobraną jako tę 3 , mam internet za 119.90 , 2 usługę wziąłem TV za połówkę czyli za 29,95 , i tę 3 tel. wziąłem za 1zł. dostałem e-mail z plusa z zieloną fakturą z kwotą do zapłaty 113,50 w APS nic mi o tej opłacie nie powiedziano dostałem kartę do tel. i info. że przez 2 lata opłata będzie wynosić 1zł mies. po moim tel. do BOK. odp. że 1 mies. jest w pełni płatny dopiero następne po 1zł. czy to jest prawdą czy mnie rolują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

viewtopic.php?f=7&t=35943&start=210

Niestety jest taki "ciekawy" zapis w regulaminie, który mówi o rabatowaniu najpóźniej od drugiego cyklu rozliczeniowego, choć faktycznie są przypadki uruchomienia rabatu z pierwszym cyklem rozliczeniowym. W pierwszej fakturze są również naliczanie opłaty aktywacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztuje PVR 7000 w umowie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax + Ipla mix za 59,90/msc na 24 miesiące? Jest to standardowa oferta ze strony CP - przy wyborze tej oferty jest napisane, że 7000 HD jest za 1 zł, a gdzieś tutaj na forum czytałem że 49 czy nawet 69 zł. Ile w końcu kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem odstąpienie od umowy powołując się na przepisy o umowie zawartej poza lokalem przedsiębiorcy i umowie zawartej na odległość. Wiem, że do 14 dni od nadania na poczcie odstąpienia muszę oddać dekoder. Moje pytania są następujące:

1. Czy dekoder mogę oddać do obojętnie jakiego oddziału CP np. w hipermarkecie, czy muszę wysyłać do Warszawy?

2. Jak to teraz będzie wyglądało? odbiorą polecony i co dalej? Zadzwonią do mnie, od razu wyłączą sygnał czy jak? Bo nie bardzo wiem kiedy traktować umowę jako rozwiązaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@syncro0, co do pierwszego pytania, to poczytaj tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... sprzetu.cp i tutaj: http://media2.pl/media/105390-Cyfrowy-P ... edazy.html i jak w hipermarkecie jest APS Polsatu to jak najbardziej możesz oddać.

co do drugiego to nie wiem, bo nie rozwiązywałem jeszcze umowy z CP :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odstąpieniu 10-dniowym od umowy dekoder należy odesłać do Warszawy na Łubinową 4A (stosowny zapis jest w umowie wraz z terminem do zwrotu sprzętu). Było o tym również już kilka razy na tym forum.

Wspomniane zwroty są dostępne dla osób rozwiązujących umowy po okresie podstawowym lub w wyniku rozwiązania umowy przez operatora z winy abonenta.

 

Wraz z dostarczeniem w terminie odstąpienia od umowy następuje jej rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...