Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie czy można rozwiązać umowę ze względu na brak ekstraklasy w ofercie CP ? Gdy rok temu podpisywałem umowę zostałem zachęcony możliwością oglądania ekstraklasy, natomiast w tym roku polsat nie wykupił praw i nie ma ekstraklasy. Umowę mam na 30 miesięcy a oferta się zmieniła. Czy można coś z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym wątku masz zapowiedź końca gwarancji kanałów, więc należy się spodziewać w najbliższym czasie "zniknięcia" kanałów uprawniających Cię do bezkarnego rozwiązania umowy.

Nikt jednak z nas nie zna daty ich wyłączenia, ale na pewno na tym forum w wątku: viewtopic.php?f=7&t=13382 pojawi się stosowna informacja. Obserwuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam swoje pytanie. Byłby ktoś w stanie sprawdzić to dla mnie? :)

 

Przedłużyłem kilka dni temu umowę. W PWU jest napisane tak:
W ramach promocji klient otrzymuje:(...) możliwość zakupu jednego modułu Wi-Fi w promocyjnej cenie jako akcesorium dodatkowego (...) w autoryzowanym punkcie sprzedaży - w terminie kolejnych 12 miesięcy następujących po zawarciu umowy(...)

Orientuje się ktoś, czy ta cena jest naprawdę promocyjna, jeśli tak to jaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w APS i miła pani również stwierdziła, że należy mnie się moduł za 1 zł. Wzięła dowód, zaczęła wpisywać dane w komputer i powiedziała, że w systemie ma napisane, że moduł dla mnie kosztuje 49 zł. I w końcu nic nie załatwiłem.

Wiesz może jaka tego może być przyczyna? I co mam teraz zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaka jest tego przyczyna. Szybki kontakt dla abonentów jest dostępny przez ICOK.

 

Edycja: Spacer z żoną, dotleniony mózg i przyszło oświecenie i odpowiedź na Twoje pytanie. ;)

Skoro masz 5 miesięcy promocji, to oznacza, że nie wymieniałeś dekodera. Dlatego masz cenę 49zł za moduł WiFi. Gdybyś podczas aneksu brał nowy dekoder CPT to moduł miałbyś dostępny za 1zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomek1623 Musisz podpisać nową umowę , tym razem na pakiety Familijny MAX HD + Sport HD . Nie wiem czy do tych pakietów nie będziesz musiał dokupić pakiety Film HD i Cimemax HD razem by ci to wyszło 59,90 zł , ale tego musisz dowiedzieć na infolinii CP lub w APS CP. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da radę przez ICOK ale i tak będzie z tobą rozmawiał po jakimś czasie konsultant.Najlepiej zadzwoń do DUK na nr 222 127 128 i załatwisz pakiet jaki chcesz z oplatą za dekoder w sumie 64.90zł m-cznie najlepiej na 15m-cy z 5m-cami za darmo z terminem od następnego okresu płatności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w okresie wypowiedzenia umowy do 31.07.14.Mam pytanie czy nadal mogę przedłużyć umowę? Chciałbym skorzystać z oferty Smart i dokupić internet za 50% i tel w Plusie za 1zł.Nie wiem tylko czy nie jest już za późno i czy mógłbym przedłużyć umowę na nowych warunkach(zmniejszając abonamet z 69 do 49 zł)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomek1623 - Nie napisałeś wielu szczegółów o swojej umowie, ale skoro masz pakiet Familijny Max HD i płacisz czynsz za dekoder to z dużą dozą prawdopodobieństwa masz umowę w wariancie tzw. elastycznym w ramach obecnej umowy możesz zgłosić chęć włączenia pakietu Sport HD od najbliższego cyklu rozliczeniowego oraz w każdej chwili na tych samych zasadach możesz zgłosić chęć wyłączenia pakietu Sport HD. Odpłatność za pakiet Sport HD jest według stawki, którą masz podaną w umowie oraz w Promocyjnych Warunkach Umowy. Taką zmianę pakietów możesz zgłosić również przez ICOK.

Przykład:

Cykl rozliczeniowy na 25 każdego miesiąca. Deklaracja zmiany pakietu musi być złożona najpóźniej 23 lipca i od 25 lipca masz włączony pakiet Sport HD i naliczony abonament. Jeśli we wrześniu już nie chcesz oglądać i płacić za Sport HD to najpóźniej 23 września musisz złożyć deklarację wyłączenia pakietu Sport HD i od 25 września masz znowu tylko pakiet Familijny Max HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykład:

Cykl rozliczeniowy na 25 każdego miesiąca. Deklaracja zmiany pakietu musi być złożona najpóźniej 23 lipca i od 25 lipca masz włączony pakiet Sport HD i naliczony abonament. Jeśli we wrześniu już nie chcesz oglądać i płacić za Sport HD to najpóźniej 23 września musisz złożyć deklarację wyłączenia pakietu Sport HD i od 25 września masz znowu tylko pakiet Familijny Max HD.

Chyba 23 sierpnia? :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...