hruszcz Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Tu masz odpowiedź, dlaczego zniknął kanał Moje Polskie Radio: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cp-27-11-2017.cp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 W linku niestety powodów nie ma, a byłbym ciekaw, czy skończyła się jakaś umowa, czy to widzimisię CP Przeskanowałem raz jeszcze kanały, na kanale radiowym numer 2 w miejscu Moje Polskie Radio pojawił się TEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Widzę , że ktoś już poruszył temat kontynuowania/wypowiedzenia umowy na TV mobilną. Ja mam, ze względu na udział w SD, Pakiet Extra w cenie 1 zł w całym okresie podstawowym. Teraz umowa się kończy (kwiecień), dalej jestem w SD, nigdzie na stronie CP nie mogę odszukać informacji o TV mobilnej. Czy zagląda tu ktoś z CP? Jakie są możliwości kontynuowania umowy?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Nie rób nic, a nadal będzie za 1zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Dziękuję. Rozumiem, że umowa będzie na czas nieoznaczony, z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. A zakres świadczenia usługi taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Ja już prawie rok jestem w umowie na czas nieokreślony i nadal złotówka miesięcznie. Tak więc nie zmieniaj nic, a pozostaniesz na dotychczasowych warunkach. Dodatkowo w ramach SmartDom w parze mam Rodzinny HD podpisany na 14,90. Po wypowiedzeniu przedłużyłem po 4,99 w umowie 24/3. Łącznie 5,99 miesięcznie i nic nie będę zmieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 (edytowane) Z każdą nową wersją strony internetowej Cyfrowego Polsatu informacje na temat TV Mobilnej chowane są głębiej. Teraz można je znaleźć tu: Zauważyłem przy okazji ciekawą rzecz, gdy wszedłem w powieszony na stronie cennik sprzętu TV Mobilnej (dekodery). Kilkanaście miesięcy temu (czerwiec 2016) w punkcie CP kupiłem za gotówkę bez umowy dekoder T-HD 210 za chyba 129 zł. Dostałem też Pakiet Ekstra na 3 m-ce gratis. Teraz patrzę na ten cennik: http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-sprzetu-tv-mobilna.pdf , który jest niby ważny od grudnia 2014 roku i wynika z niego, że teraz dekoder taki kosztuje 230 zł. Nic z tego nie rozumiem. Wygląda jednak na to, że podniesiono opłaty za sprzęt. Poza tym patrzę na przykładowe regulaminy i widzę, że nie zostały zaktualizowane pod kątem listy kanałów, np. ten: http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-uzytkownikow-tv-mobilna.pdf W zawartości Pakietu Ekstra wciąż widać nieistniejące od dawna Radio Bajka oraz kanał Moje Polskie Radio. Polsat w przepiękny sposób zablokował cały multipleks. Teraz robi wszystko, aby z opcji tej korzystało jak najmniej osób, gdyż TV Satelitarna kosztuje więcej. Edytowane 21 Stycznia 2018 przez jaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 230zł jest do zapłaty za dekoder T_HD200/210/1000 w wypadku rozwiązania umowy i braku zwrotu udostępnionego dekodera. Nadal dekoder można kupić za 129zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Ja kupiłem dekoder na własność za 1 zł. Chyba T-HD 200. Ale to dzięki udziałowi w SD. Jeśli dobrze pamiętam była też opcja zakupu za 149 zł, dla nowych klientów (którzy nie posiadali jeszcze innych umów z CP) jak i możliwość dzierżawy. Zrobię tak, jak piszecie. Co prawda rzadko korzystam z usługi ale za 1 zł to się opyla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 (edytowane) 149 zł jeśli mnie pamięć nie myli kosztuje T-HD 1000, zawiera pół roku gratis Pakiet Ekstra. Usługa została uśpiona, co widać wyraźnie, oferta jakaś jest, bo musi być, gdyż w myśl przepisów muszą jakoś wykorzystywać swój multipleks. Od początku nie został rozwiązany choćby problem z uprawnieniami (status Irdeto), co powoduje notoryczne problemy z dostępem do kanałów, przez co w skrajnych przypadkach - jeśli nie pomoże oczekiwanie po kilkadziesiąt sekund - trzeba ponawiać uprawnienia (przez telefoniczny kontakt z Obsługą Klienta lub iCOK). Że o złym formacie nadawania TVP Seriale i Kino Polska nie wspomnę (BOK problemu nie widzi)... Szkoda, że tak jest traktowana ta usługa, która miała spory potencjał. To naprawdę ciekawa alternatywa dla staczającej się oferty bezpłatnej naziemnej telewizji cyfrowej. Edytowane 21 Stycznia 2018 przez jaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) Umowy na TV Mobilną tak jak na tv satelitarną mają miesięczny okres wypowiedzenia? Jakie dane należy zawrzeć w wypowiedzeniu? I czy polsatowski dekoder będzie działać bez umowy? Edytowane 27 Stycznia 2018 przez Misiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Kontynuując tę dyskusję: https://forum.satkurier.pl/topic/8764-mux-iv-tv-mobilna/page-50?do=findComment&comment=1340254 Nie ma co liczyć raczej ani na nowe dekodery, ani tym bardziej na nowe moduły. Oferta została uśpiona. Dobrze, że chociaż nie pogarszają tej oferty np. rezygnując z promocji (np. 50% zniżki za wpłatę za rok z góry). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skin13 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Mnie rozwala znaczek SD, który dodali obok loga Comedy Central zakrywając znaczek HD. Wygląda to okropnie i nieprofesjonalnie. Już wolałbym, żeby dodali odpowiednią adnotację w EPG pod opisem każdego serialu. Coś takiego, że kanał jest nadawany w standardowej rozdzielczości mimo, iż logo mówi inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Zapewne jeszcze gorzej będzie to wyglądało w przypadku kanału Comedy Central Family. Gdzieś rzuciło mi się w oczy, że ten kanał w wersji SD również zniknie z satelity. Dobrze kojarzę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicus Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Witam mógłby ktoś sprawdzić czy ma sygnał na k33 z Tarnowa Góra św Marcina? U mnie odkąd konserwacja nadajnika była jest cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Nie używałem dekodera 210 około miesiąca. Stracił uprawnienia i nie mogę go teraz podnieść. Sygnał jest OK, wznawiam uprawnienia przez ICOK i nic się nie dzieje. Operację ponawiałem trzykrotnie. Lokalizacja Warszawa. Ma ktoś podobny problem? Piszę zanim zadzwonię na infolinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Zostaw włączony kanał z kodowanego MUX CP i nie wykonuj nerwowych ruchów. Poczekaj cierpliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Ponowienie sygnału może potrwać do 3 godzin chyba. Trzeba włączyć kanał kodowany, zostawić na nim i ponowić uprawnienia, a następnie czekać. Z doświadczenia wiem, że ponowienie sygnału na infolinii działa szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Wszystko robiłem tak jak trzeba, za każdym razem czekałem na kanale z pakietu Extra 3 godziny, aż wyłączył się dekoder. Przyjechałem do rodziców, którzy też mają TV Mobilną i także korzystają z nadajników w Warszawie. Dekoder stracił uprawnienia i ponowienie na infolinii nic nie dało. To może wskazywać na awarię na warszawskich nadajnikach. Składam reklamację. Czy ktoś także ma podobne problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Odbieram z nadajników w Ostródzie (warmińsko-mazurskie), tu wszystko działa, właśnie oglądam Polsat Sport Extra. Rozumiem, że płatności OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Tak, płatności OK. Zapłacone na 9 miesięcy do przodu na jednym dekoderze, a na drugim na rok do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 A co na to infolinia? Jakiś ticket zrobili? Czy każą czekać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) Zadzwoniłem, ponowili uprawnienia i każą czekać do 22:00. Czekam ale uprawnień nadal brak. Coś jest nie tak po stronie CP ale muszę doczekać do 22:00 bo nikt nie będzie chciał ze mną i tak na infolinii gadać. Edytowane 5 Lutego 2018 przez jarek999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Napisz potem co dalej. Zainteresował mnie ten temat, Wiele razy pisałem tu o podejściu CP do tej usługi i jej klientów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss13 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Ja też miałem takie problemy jak często wyjeżdżałem i dekoder nie był włączany przez parę dni. Mi najszybciej łapało uprawnienia na kanale Comedy Central. Włącz na ten kanał i poczekaj. Niestety nie mam już tego tunera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi