szyzag123 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Takie problemy są z tymi kanałami? A w ogóle na ten moment ile ten sprzęt kosztuje? Urlop będę miał w Kołobrzegu a mi zależy i tak na tych podstawowych kanałach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 W większości telefonów / tabletów MT-5000 nie zapisuje tych kanałów, przez co nie ma odbioru. Jak weźmiesz na umowę to płacisz 1 złoty, i do 7 dni możesz go oddać. Zakup nowego w APS niedawno wiązał się z kwotą 199 złotych, ale jak jest teraz to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Jaka jest jakość kanałów telewizji mobilnej to wiadomo: za dobrze nie jest. Do tej pory oglądałem tę usługę na dekoderze HD210 na telewizorach LCD Philips 22 cale i Samsung 31 cali. Było tak sobie ale akceptowalnie. Sprawdziłem jakość na 43 calowym Sony Bravia KDL43W809C. Spodziewałem się masakry ale było podobnie jak na mniejszych rozmiarach. Da się oglądać, chociaż wydaje mi się, że pikselozę niwelują różne systemy poprawy jakości obrazu w samym telewizorze. Jak na moje oko pikseloza jest wygładzana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Witam. Czy nastąpiły jakieś zmiany w regulaminie lub umowie dot. tvmobilna? Jak podpisywałem umowę, w okresie promocyjnym (jeśli będę użytkownikiem SD)za pakiet extra płacę 1 zł. Przez 2 msc. było ok. Aż tu nagle w icok pojawiła się płatność za 5 okres rozliczeniowy 14,99 zł. Jakieś pomysły co się stało? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) No ja również witam. Nie sugeruj się icokiem. Mam identyczną sytuację, pomimo że opłaciłem ten pakiet na cały okres umowy. Tobie też to swoją drogą polecam, zapłać raz i nie będziesz mieć problemów potem. Wszystko będzie cacy, a co w icok będzie świeciło - nieważne. Za pierwszym razem nie ogarnąłem tego. Miałem dekoder T-HD 1000 i miałem płacić 14,90, a płaciłem 19,90 bo tak pokazywał icok oraz takie miałem informacje co do płatności zasięgnięte u źródła. Oczywiście okazało się, że pakiet jest tak naprawdę tańszy i w ogóle warunki są inne, ale to po prostu icok zrobił mnie w jajo Potem miałem przez to tylko mnóstwo niewykorzystanych środków i opłacenie aż do momentu gdy zmieniłem dekoder na T-HD 210. Dlatego nie ma co się tym przejmować. Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez dustman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Dziękuję za odpowiedź. Uspokoiłeś mnie. Może to całe zamieszanie związane jest z wypowiedzeniami wysyłanymi z powodu wycofania kanału z oferty i podpisywaniem nowych umów. Czekam na mecz piłkarzy ręcznych i coś mnie podkusiło poszperać w Polsacie. Tak więc jeszcze raz dziękuję i Polska Gola. Z poważaniem. Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Usuwanie kanału? Szczerze nic mi o tym nie wiadomo, ale nikt nie wie tak naprawdę co może Polsatowi jeszcze odwalić. Zdolni są praktycznie do wszystkiego, tym bardziej w tak mimo wszystko niszowej ofercie jak TV Mobilna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Oczywiście nie kanału z mobilnej tylko z głównej oferty Cyfrowego Polsatu (jakieś "[beep]icie" - nie obrażając nikogo). Z poważaniem. Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Usunięto również fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Witam. Czy nastąpiły jakieś zmiany w regulaminie lub umowie dot. tvmobilna? Jak podpisywałem umowę, w okresie promocyjnym (jeśli będę użytkownikiem SD) za pakiet extra płacę 1 zł. Przez 2 msc. było ok. Aż tu nagle w icok pojawiła się płatność za 5 okres rozliczeniowy 14,99 zł. Jakieś pomysły co się stało? Pozdrawiam. Masz ofertę SmartDom czy telewizja mobilna w pakiecie jest dodatkowo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Mobilna jest oddzielnie ale jako posiadacz umowy na tv i internat związanej programem SD dostałem dekoder dvb-t za 1 zł na własność oraz pakiet ekstra za 1 zł (cena promocyjna, bo normalnie 14,99 zł) na czas trwania mojej umowy w SD. Umowa na 2 lata. Wszystko się wyjaśniło. Napisałem maila przez icok i już na drugi dzień otrzymałem odpowiedź, że obowiązują mnie postanowienia umowy czyli 1 zł. Z poważaniem SK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Czyli w ICOK będzie Ci się pojawiało za każdym razem stawka normalna, i tak jak w przypadku pozostałych promocji, w przeddzień pobrania opłaty miesięcznej będzie Twoje konto przechodziło sprawdzanie posiadanych pakietów do upustu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl@veq Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Dzięki za info. Jakoś wcześniej musiało ujść to mojej uwadze. Z poważaniem SK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Jak wygląda obecnie oferta na przedłużenie umowy na telewizję mobilną? Czy po promocyjnym okresie umowy cena wzrasta do standardowej 14,99? Czy wypowiedzenie umowy może spowodować jakieś korzystniejsze opcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Po za kończeniu obecnego okresu rozliczeniowego umowa z automatu robi się na 12 miesięcy ze stawką 14,90 zł. Jedynie jak chcesz dalej mieć w dobrej cenie to pozostaje oferta Smartdom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 A, czy można ją przedłużyć na czas określony, i, czy wtedy bedzie coś taniej? Czy Smartdom ( 1zł/miesiąc) pozostanie, jesli posiadam w dalszym ciągu TV satelitarną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ta umowa z automatu się przedłuży na czas określony 12 miesięcy. Jeśli chcesz mieć dalej Smartdom musisz podpisać nową umowę. Jeśli masz odbiornik T-HD210 wypowiedź obecną umowę i podpisz nową na 24 miesięcy gdzie 2 miesiące będą darmowe. Abonament w ramach SmartDom to 5 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Na infolinii zapewniono mnie, że jeśli nadal będę miał jakąś usługę w CP lub Plusie to umowa na TV Mobilną przedłuży się na czas nieokreślony i nadal będę płacił 1 zł miesięcznie. Zapisałem datę rozmowy. Jakby co to będę reklamował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Potwierdzam słowa kolegi @jarek999. Zadzwoniłem na infolinię i tez dostałem podobną odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Jestem przerażony w jaki sposób jest realizowany dosył TV Mobilnej, przynajmniej w Warszawie. Odbieram sygnał prawdopodobnie z Pałacu Kultury i Nauki. Trochę deszczu, trochę wiatru i tnie okrutnie. Jednocześnie telewizja satelitarna na mojej 90-tce działa bez problemu. Czym zatem dosyła sygnał CP? Bo cóż może być wiecznym problemem z odbiorem TV Mobilnej przy niekorzystnych warunkach ale nie na tyle skrajnych by były problemy z odbiorem? Chyba kiwającą się na wietrze 60-tką bo gdy jest słonecznie a wieje to też obraz rwie. Tak samo jest u mnie w domu, tak samo jest w pracy więc nie jest to problem instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Pytanie jak długo trwa taka sytuacja? Nadajnik na PKiN jest właśnie w trakcie modernizacji i tak będzie aż do 23 czerwca. Być może to ma wpływ na całą sytuację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) Ta sytuacja trwa od zawsze kiedy mam TV Mobilną, czyli ponad 2 lata. Dziś przycinki obserwowałem od 5:00 do 10:00, później do 12:00 było już ok ale i wiatr osłabł. Masz rację, że trwa modernizacja ale ja to łączę z warunkami atmosferycznymi. Niekiedy zaczyna rwać nawet przy słonecznej pogodzie ale wtedy może brak synchronizacji się odzywać bo nadajników w Warszawie i okolicach pracujących na tej samej częstotliwości jest 5. Stabilność tej usługi jest fatalna. Sytuacja obserwowana na dwóch dekoderach podłączonych do trzech różnych instalacji. Bezpośrednia widoczność PKiN. Zgłaszanie na infolinii jest bezcelowe bo ciągle odpowiedź o antenie w obu polaryzacjach. Tylko raz przyznali rację, że była awaria, ale wtedy nie rwało obrazu a w ogóle nic nie było przez kilka godzin. Pytanie tylko: czy tak jest tylko w Warszawie czy w innych lokalizacjach też? Niekiedy przez miesiąc jest dobrze a później przez tydzień nie idzie oglądać. Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez jarek999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Wcale by się nie zdziwił, gdyby wyglądało to podobnie jak w Tychach: https://forum.satkurier.pl/topic/8670-mobilna-telewizja-cyfrowego-polsatu/?p=1092439 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Tak wygląda dosyłanie sygnału do każdego nadajnika MUX 4 z satelity Eutelsat 33C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Dzisiaj też były zaniki sygnału, ale pojedyncze, więc jakoś dało się oglądać. Ewidentnie przyczyną była pogoda. Dodatkowo mam wrażenie, że gdy zanika sygnał z dosyłu to wyłącza się nadajnik, bo jak wytłumaczyć inaczej spadek sygnału do zera, jeśli chwilę wcześniej jest prawie cały pasek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Nie wiem jak to logicznie wytłumaczyć, ale odkąd emisję na Śląsku prowadzą z nadajnika Kosztowy to mam podobnie, ale odbiór mam z "odbicia", więc pewnie dlatego. Problem ten na szczęście rozwiąże 23 maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi