Skocz do zawartości

TV Mobilna


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Tv Mobilną za 1 złotówkę miesięcznie w ramach SmartDom z umową na czas nieokreślony przypisaną przypisaną do Rodzinnego HD.

Tydzień temu weszło przedłużenie umowy na Rodzinny HD w wariancie 24/3 w cenie 4,99.

Spodziewałem się że stracę rabat, miałem gotowe wypowiedzenie usługi Tv Mobilną, jednak po rozpoczęciu 2 dni temu kolejnego cyklu nadal obowiązuje SmartDom i po rabacie abonament 1 złotych.

Dzięki temu mam awaryjny odbiór naziemny ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Wczoraj przez cały dzień trwała awaria mobilnej telewizji naziemnej Cyfrowego Polsatu (MUX-4). Dekodery nie odbierały uprawnień. Awaria została usunięta w późnych godzinach wieczornych.

Edytowane przez jaszek
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj, prawdopodobnie ze względu na panujące warunki pogodowe (gwałtowne burze, wichury), kanały dostępne w MUX-4 przerywały, zatrzymywały się i pojawiały się piksele. Choć mój region nawałnice ominęły a poziom sygnału był wysoki, pojawiały się problemy z odbiorem.

 

Tak w ogóle patrząc na post Użytkownika @maks27 zastanawiam się, ile osób korzysta z TV Mobilnej. Ja korzystam normalnie, płacąc średnio 7,50 zł/mc opłacając za rok z góry. Nie mam innych usług CP ani Plusa. 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam jak zamówić telewizję naziemna u nich dzwoniąc na duk wciskają satelitę.. Chodzi o dekoder t-hd 1000 bądź 210. Prze stronę twierdzą że nie jestem w zasięgu a jestem i nie da się przejść dalej. Pozdrawiam

Edytowane przez Wicus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wszedłem do punktu i poprosiłem o sprzedaż dekodera T-HD 210. Brałem bez umowy, za gotówkę. Było to w czerwcu 2016 roku. Jeśli utrudniają dostęp do oferty, to właściwa byłaby na nich skarga, gdyż wygląda to na blokowanie multipleksu, który trafił w ręce Cyfrowego Polsatu i został zakodowany, a przecież mógł trafić do kogoś innego. Ewidentnie widać, że CP robi wszystko, żeby nie reklamować tej oferty, m. in. coraz głębiej ukrywa ją na stronie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak, jak napisał @jarek999. Złożyłem zamówienie i czekam na telefon od nich.

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych dwóch kanałach format obrazu jest nadawany nieprawidłowo. Format można zmienić wciskając na pilocie "Obraz".

Zgłaszałem to swego czasu Cyfrowemu Polsatowi, to olali temat i powiedzieli, że na tych dwóch kanałach tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie, czy to jest normalna sytuacja, że za dwa tygodnie kończy mi się umowa, a do tej pory nie było żadnego telefonu z ofertą na przedłużenie? Mobilna nie ma działu utrzymania klienta? Jeżeli umowa przejdzie na czas nieokreślony to i o ile wzrośnie abonament miesięczny? Bo jeżeli np. o jakieś 5zł to nie ma sensu bawić się w te aneksy, wypowiedzenia itp.

Edytowane przez kondziak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

(...)Mobilna nie ma działu utrzymania klienta?(...)

Telewizja Mobilna CP jest traktowana po macoszemu. Nadaje, bo nadawać musi, gdyż to pozwala im mieć na wyłączność cały multipleks, który zakodowali i o którym informacje chowają coraz głębiej na swojej stronie www. Na stronie www nie ma też informacji o dekoderach T-HD 200/210/1000. Oni nie chcą klientów, bo wolą osoby korzystające z telewizji satelitarnej, z umowami, itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdziwiłbym się, jakbyś zadzwonił, a konsultant przekonywałby Cię do telewizji satelitarnej. Ktoś już pisał tu na forum o tym, jak odradzano mu właśnie TV Mobilną, bodajże na infolinii handlowej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie oferowanie czegoś tańszego klientowi jest nielogiczne i niespotykane. :) Operatorzy nie oferują takich rzeczy z reguły, chyba że mają w tym interes. 


To 4,99 to przypadkiem nie dla rezygnujących było oferowane? Ktoś rezygnujący z TV naziemnej dostał taką propozycję? Poważnie pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem dzisiaj w TV Mobilnej znowu można zmieniać format obrazu TVP Seriale. Zawsze w okolicach Świąt Bożego Narodzenia jest dobrze, co jest zjawiskiem bardzo ciekawym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Zgłosiłem dzisiaj do CP brak kanału Moje Polskie Radio w TV Mobilnej (MUX-4). Jeszcze niedawno grała tam Trójka, z czego często korzystałem. Dostałęm taką oto odpowiedź:

 

 

Uprzejmie informujemy, że Moje Polskie Radio dostępne było w ofercie usługi telewizji naziemnej do dnia 31 grudnia 2017 r. 

Zapytałem też o szumiące nieistniejące Radio Bajka, na którym jeszcze niedawno leciał WNET.FM - ten temat w odpowiedzi nie został nawet poruszony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...