maniek357 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Tak właśnie działają nadajniki DVB-T. Przy braku sygnału wejściowego, automatycznie wyłączają się. Było to dobrze widoczne w 2014 roku - awaria zasilania w centrali TVP spowodowała wyłączenie się wszystkich nadajników MUX-3 w kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Mam Tv Mobilną za 1 złotówkę miesięcznie w ramach SmartDom z umową na czas nieokreślony przypisaną przypisaną do Rodzinnego HD. Tydzień temu weszło przedłużenie umowy na Rodzinny HD w wariancie 24/3 w cenie 4,99. Spodziewałem się że stracę rabat, miałem gotowe wypowiedzenie usługi Tv Mobilną, jednak po rozpoczęciu 2 dni temu kolejnego cyklu nadal obowiązuje SmartDom i po rabacie abonament 1 złotych. Dzięki temu mam awaryjny odbiór naziemny ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) Wczoraj przez cały dzień trwała awaria mobilnej telewizji naziemnej Cyfrowego Polsatu (MUX-4). Dekodery nie odbierały uprawnień. Awaria została usunięta w późnych godzinach wieczornych. Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez jaszek Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 (edytowane) Wczoraj, prawdopodobnie ze względu na panujące warunki pogodowe (gwałtowne burze, wichury), kanały dostępne w MUX-4 przerywały, zatrzymywały się i pojawiały się piksele. Choć mój region nawałnice ominęły a poziom sygnału był wysoki, pojawiały się problemy z odbiorem. Tak w ogóle patrząc na post Użytkownika @maks27 zastanawiam się, ile osób korzysta z TV Mobilnej. Ja korzystam normalnie, płacąc średnio 7,50 zł/mc opłacając za rok z góry. Nie mam innych usług CP ani Plusa. Edytowane 12 Sierpnia 2017 przez jaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas1405 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Mam pytanie. Mam już jeden dekoder T-HD1000 w ofercie prepaid czy dokupując drugi dekoder moge połączyć jakoś ofertę by płacić raz a oglądać na dwóch?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Nie, nie można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicus Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 (edytowane) Witam jak zamówić telewizję naziemna u nich dzwoniąc na duk wciskają satelitę.. Chodzi o dekoder t-hd 1000 bądź 210. Prze stronę twierdzą że nie jestem w zasięgu a jestem i nie da się przejść dalej. Pozdrawiam Edytowane 26 Października 2017 przez Wicus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Trzeba wpisać lewy adres użytkowania usługi, a prawdziwy w adresie korespondencyjnym, by kurier przywiózł tam, gdzie trzeba. Powinno się też udać w APS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Ja wszedłem do punktu i poprosiłem o sprzedaż dekodera T-HD 210. Brałem bez umowy, za gotówkę. Było to w czerwcu 2016 roku. Jeśli utrudniają dostęp do oferty, to właściwa byłaby na nich skarga, gdyż wygląda to na blokowanie multipleksu, który trafił w ręce Cyfrowego Polsatu i został zakodowany, a przecież mógł trafić do kogoś innego. Ewidentnie widać, że CP robi wszystko, żeby nie reklamować tej oferty, m. in. coraz głębiej ukrywa ją na stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnnyBravo97 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Witam! Od jakiegoś czasu wyświetlają mi się wszystkie kanały + stacje radiowe w telewizorze z MPEG-4, ale napisane jest oczywiście "Kanał szyfrowany". Można odszyfrować nie posiadając dekodera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Nie, nie można. Do TV Mobilnej nie ma modułów i kart. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicus Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Zrobiłem tak, jak napisał @jarek999. Złożyłem zamówienie i czekam na telefon od nich. Edytowane 3 Listopada 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Czy ktoś, kto posiada dostęp do MUX-4, może mi napisać, czy może zmieniać formaty obrazu dla kanałów TVP Seriale oraz Kino Polska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Na tych dwóch kanałach format obrazu jest nadawany nieprawidłowo. Format można zmienić wciskając na pilocie "Obraz". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Na tych dwóch kanałach format obrazu jest nadawany nieprawidłowo. Format można zmienić wciskając na pilocie "Obraz". Zgłaszałem to swego czasu Cyfrowemu Polsatowi, to olali temat i powiedzieli, że na tych dwóch kanałach tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziak Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) Panowie, czy to jest normalna sytuacja, że za dwa tygodnie kończy mi się umowa, a do tej pory nie było żadnego telefonu z ofertą na przedłużenie? Mobilna nie ma działu utrzymania klienta? Jeżeli umowa przejdzie na czas nieokreślony to i o ile wzrośnie abonament miesięczny? Bo jeżeli np. o jakieś 5zł to nie ma sensu bawić się w te aneksy, wypowiedzenia itp. Edytowane 3 Grudnia 2017 przez kondziak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Masz zaznaczone zgody na kontakt telefoniczny? Poza tym sam zadzwoń, bo oni ostatnio nie chcą dzwonić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziak Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Oczywiście że mam zaznaczone zgody. Zawsze dzwonią z ofertami na TV satelitarną i na telefon w Plusie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 (...)Mobilna nie ma działu utrzymania klienta?(...) Telewizja Mobilna CP jest traktowana po macoszemu. Nadaje, bo nadawać musi, gdyż to pozwala im mieć na wyłączność cały multipleks, który zakodowali i o którym informacje chowają coraz głębiej na swojej stronie www. Na stronie www nie ma też informacji o dekoderach T-HD 200/210/1000. Oni nie chcą klientów, bo wolą osoby korzystające z telewizji satelitarnej, z umowami, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziak Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Sprawa rozwiązała się sama. Oni nie dzwonili więc, ja też olałem. Sorry, ale to chyba im ma zależeć na mojej kasie, nie mi. Umowa przeszła na czas nie określony, a abonament wzrósł z 9,90 na 9,99. Ja Jestem zadowolony z takiego obrotu sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Nie zdziwiłbym się, jakbyś zadzwonił, a konsultant przekonywałby Cię do telewizji satelitarnej. Ktoś już pisał tu na forum o tym, jak odradzano mu właśnie TV Mobilną, bodajże na infolinii handlowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 (edytowane) Jakby mu konsultant zaoferował pakiet za 4.99zł >> Rodzinny HD w TV Satelitarnej to by się chyba nie zastanawiał. Taniej, więcej kanałów w lepszej jakości niż w mobilnym muxie. Edytowane 17 Grudnia 2017 przez Marko 345 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Generalnie oferowanie czegoś tańszego klientowi jest nielogiczne i niespotykane. Operatorzy nie oferują takich rzeczy z reguły, chyba że mają w tym interes. To 4,99 to przypadkiem nie dla rezygnujących było oferowane? Ktoś rezygnujący z TV naziemnej dostał taką propozycję? Poważnie pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Tymczasem dzisiaj w TV Mobilnej znowu można zmieniać format obrazu TVP Seriale. Zawsze w okolicach Świąt Bożego Narodzenia jest dobrze, co jest zjawiskiem bardzo ciekawym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Zgłosiłem dzisiaj do CP brak kanału Moje Polskie Radio w TV Mobilnej (MUX-4). Jeszcze niedawno grała tam Trójka, z czego często korzystałem. Dostałęm taką oto odpowiedź: Uprzejmie informujemy, że Moje Polskie Radio dostępne było w ofercie usługi telewizji naziemnej do dnia 31 grudnia 2017 r. Zapytałem też o szumiące nieistniejące Radio Bajka, na którym jeszcze niedawno leciał WNET.FM - ten temat w odpowiedzi nie został nawet poruszony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi