Skocz do zawartości

TV Mobilna


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze przypomnę - chociaż na pewno to sprawdziłeś - że do ponowienia sygnału potrzebny jest stabilny zasięg

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź na infolinii: "Sygnał jest nadawany na dwa dekodery więc wszystko jest ok, trzeba się udać do punktu by wymienić dekodery". Uparłem się i zgłosiłem reklamację, że jest coś nie tak z przesyłaniem uprawnień w Warszawie. Jutro zadzwonię do pracy czy u nich działa TV Mobilna na tym samym dekoderze, czyli HD 210. Jeśli nie będzie działać to sprawa jest oczywista. Dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ich stary tekst:

 

- ponowić uprawnienia

- przywrócić ustawienia fabryczne dekodera

- udać się do punktu i wymienić dekoder

 

Nic więcej dzwoniąc nie da się załatwić. 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie rozwala znaczek SD, który dodali obok loga Comedy Central zakrywając znaczek HD. Wygląda to okropnie i nieprofesjonalnie. Już wolałbym, żeby dodali odpowiednią adnotację w EPG pod opisem każdego serialu. Coś takiego, że kanał jest nadawany w standardowej rozdzielczości mimo, iż logo mówi inaczej.

 

Mógłby ktoś wysłać zdjęcie, jak to wygląda? Sam jestem ciekawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa z jednym dekoderem zakończona sukcesem. 3 próby ponowienia uprawnień przez ICOK i jedna przez infolinię nie udały się. Kolejny telefon na infolinię podczas którego zostałem przełączony do działu technicznego. Tam konsultantka powiedziała, że spróbuje "aktywować dekoder inną drogą". Złapał uprawnienia od razu, jeszcze podczas rozmowy telefonicznej. Miałem szczęście, że trafiłem na kumatą konsultantkę. Jeszcze muszę ożywić dekoder rodziców ale to dopiero przy następnych odwiedzinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha! Wczoraj wieczorem mi padły uprawnienia i to w czasie gdy oglądałem kanał kodowany. Mam komunikat o braku uprawnień i konieczności przedłużenia ich zupełnie, jakbym nie opłacił usługi (inny komunikat był w przypadku zgubienia uprawnień po dłuższej przerwie w oglądaniu kanału kodowanego). Ponowienie sygnału przez iCOK oraz przez infolinię nic nie dało. Pewnie teraz każą mi jechać 20 km w jedną stronę do punktu wymienić dekoder. Czas zredagować skargę do UKE na tę usługę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zobacz jaka patologia. Zamiast od razu łączyć z odpowiednią osobą, to robią z klienta idiotę i każą mu czekać 2 godziny z włączonym dekoderem na kanale kodowanym, że o wysyłaniu do punktu w celu diagnostyki dekodera nie wspomnę


Wygląda na to, że CP zaokrąglił do pełnych kwot ceny również w TV Mobilnej. Teraz jest 15 zł/mc, 45 zł/3m-ce i 90 zł/rok. W ICOK jeszcze po staremu, nie wiem teraz, czy jak ktoś doładuje za 14,99 zł, pakiet zostanie włączony.


http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/dekoder-mt5000-doladowania-pakiet-ekstra.cp


Regulaminy też po staremu

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest dla nowych abonentów ta kwota zasileń, czyli dla tych osób co kupią prepaida po 14 lutego. W ICOK masz po staremu bo z prepaida skorzystałeś przed 14 lutego br, czyli ceny dla Ciebie po staremu czyli 1 miesiąc doładowania za 14,99 itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP zmienia transponder na 33E dla dosyłu TV Mobilnej. Nowy transponder ma silniejszy sygnał.

 

https://satkurier.pl/news/168384/nowe-parametry-pakietu-tv-mobilnej-na-33e.html

 

Silniejszy sygnał dosyłu z satelity może być w tej sprawie decydujący. Stabilność sygnału TV Mobilnej nie jest najwyższych lotów. Przy gorszej pogodzie i wcale nie tak bardzo dużych opadach deszczu do nadajników naziemnych nie dociera sygnał z satelity i nadajniki się automatycznie wyłączają. Taka sytuacja od wielu lat ma miejsce w Warszawie. Może w końcu CP to dostrzega ale idzie drogą na skróty. Sygnał z 33E w Warszawie jest odbierany do nadajników naziemnych zwykłą średnio wielką anteną. Silniejszy sygnał będzie miał więc duże znaczenie w stabilności oferty.

Edytowane przez jarek999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie absolutnie nie ma takiej sytuacji i ze świecą mogę szukać sytuacji, w której ze względu na pogodę nie miałem odbioru. Mam jednak wrażenie, że pogoda wpływa na jakość odbioru. Przy np. dużej burzy lub krótko po niej mam wrażenie, jakby dosył odbywał się przez telefonię komórkową (np. LTE). Obraz ma wówczas gorszą jakość i robi się taka "mozaika", znana mi z niektórych relacji terenowych na żywo np. w Polsat News. Albo coś jak w Skype.


Dodam, że jak miałem kiedyś nc+, to podczas prawie każdej burzy sygnał znikał.


edit:

 

Ale bajzel na podstronie TV Mobilnej Cyfrowego Polsatu. Do niedawna lista odkodowanych i ogólnodostępnych kanałów DVB-T nie była aktualna, teraz wreszcie coś z tym zrobili. Tylko co z tego, skoro dodali ZOOM, METRO i NOWA TV, a nie dodali WP TV. Jest za to... TVP Polonia i Ósemka TV:

 

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tv-mobilna/

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Postanowiłem już na poważnie wziąć się za zrobienie porządku z TV Mobilną CP. Odkąd korzystaj z tej usługi nagminnie mam problem z uprawnieniami, co zmusza mnie do dzwonienia na infolinię w celu ponowienia ich. CP od samego początku twierdzi, że usługa działa dobrze, upatrując przyczyn u mnie, choć fora internetowe są pełne podobnych problemów. Żeby utrudnić odbijanie piłeczki pofatygowałem się 20 km w jedną stronę do punktu CP i wymieniłem dekoder (T-HD210) na nowy. Po wymianie dobrze było 3 dni i teraz jest jeszcze gorzej.

 

Problem jest poważny i jestem pewien, że jest znany również w CP, jednak CP nie kwapi się z rozwiązaniem go czekając być może, aż ostatni klient zrezygnuje z tej usługi.

 

Tydzień temu napisałem e-mailem reklamację (konsultant nie chciał przyjąć telefonicznej bezczelnie twierdząc, że za szybko dyktuję) i czekam na odpowiedź pisemną. Póki co dostałem mailową z zaleceniem, żebym - kuriozum - wymienił dekoder na nowy. Nawet nikt nie pofatygował się przeczytać dokładnie mojej reklamacji, w której o wymianie dekodera pisałem.

 

Nigdy nie dostałem żadnej rekompensaty za czas, w którym byłem pozbawiony możliwości korzystania z kanałów kodowanych. CP nigdy nie zajął się tym problemem.

 

Do Redakcji SatKurier - to temat na solidną dziennikarską robotę. Choć sam jestem dziennikarzem, nie mogę sam zająć się tym problemem, ponieważ jestem stroną. Mogą to jednak zrobić inne serwisy medialne, jak ten. Może warto zainteresować się tym tematem? Może dlatego z oficjalnej sprzedaży zniknęły dekodery T-HD 200/210/1000? Może dlatego oferta nie jest już reklamowana? CP dostał multipleks chyba nie dlatego tylko, żeby zablokować go przed konkurencją? 

 

Jestem gotów do pełnej współpracy - udokumentowanie problemów, opisanie ich, itp. Wystarczy napisać PW. Być może znajdą się jeszcze jacyś inni użytkownicy, którzy wytrzymali i korzystają jeszcze z tej oferty. 


Problemu nie odpuszczę. Zamierzam tę sprawę przekazać do UKE, muszę jednak najpierw wyczerpać drogę reklamacyjną u operatora. Czekam na odpowiedź pisemną, potrwa to jeszcze ze 20 dni (jeśli w ogóle odpiszą mi na reklamację, bo to wbrew pozorom wcale nie takie oczywiste).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za tym by Sat Kurier zajął się tematem bo problem przechodzenia uprawnień jest. Bardziej irytuje mnie jednak sytuacja, że przy niekorzystnej pogodzie czasami cały dzień nie da się oglądać kanałów z pakietu Extra bo wyłącza się nadajnik. Nie jest to jednak aż tak zła pogoda by nie można było oglądać telewizji satelitarnej więc dosył do nadajników to jakaś kpina. Lokalizacja Warszawa. Oczywiście zgłosić tego na infolinii nie można bo zawsze winny jest brak anteny w polaryzacji pionowej albo trzeba wymienić dekoder.

Edytowane przez jarek999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś zadzwoniłem z powodu braku sygnału z nadajnika - konsultant zbył mnie sugerując problem z moją anteną, "bo oni nie mają żadnych zgłoszeń o awariach". Próbował wysłać mnie po prostu na dach, choć brak sygnału był ewidentny. Sygnał oczywiście po 2 godzinach powrócił, sam.

 

To standardowe podejście do klientów TV Mobilnej, przynajmniej tych bez umowy (ale zasilających Pakiet Extra). "Dekoder wadliwy albo sygnał słaby, trzeba do punktu na diagnozę". Tylko jakimś cudem pomimo wadliwych ich zdaniem dekoderów (zresztą wyprodukowanych w całości przez nich samych) ponowienie sygnału przez ich dział techniczny działa piorunem.

 

Specjaliści Cyfrowego Polsatu udzielający się w tym dziale też nie odnoszą się do opisywanych w tym wątku problemów. Klienci TV Naziemnej zostali chyba zaliczeni do jakiejś gorszej kategorii. Zapewne są nieliczni (chyba, że w ramach SmartDom ktoś dostał tę ofertę za 1zł jako dodatek), więc jak zrezygnują będzie spokój.

 

Dodane:

 

Będę opisywał tu bieg sprawy. Właśnie dostałem taki oto mail w odpowiedzi na reklamację (co jest dość śmieszne, bo na reklamację odpisuje się pisemnie):

 

 

 

Uprzejmie informujemy, że korespondencyjnie nie jesteśmy w stanie zbadać i potwierdzić przyczyny występowania problemu z dekoderem.

Nadmieniamy, iż tylko pracownik w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży jest w stanie dokonać analizy usterki oraz ustalić dalszy tryb postępowania.

Więc jak widać kabaretu ciąg dalszy. Teraz zrzucają z siebie całkowicie odpowiedzialność i zrzucają ją na sprzedawcę w Autoryzowanym Punkcie. I robią to konsekwentnie pomimo tego, że już byłem w punkcie w tej sprawie a nawet dokonałem wymiany sprzętu na nowy. Z uporem godnym maniaka wysyłają mnie znowu w 20-kilometrową podróż. Pierwszy raz w życiu spotykam się z taką sprawą, żeby centralne Biuro Obsługi odsyłało do autoryzowanych punktów (widziałem sytuacje odwrotne). Normalnie Monty Pyton.

 

Śmieszne, prawda?


Ale zrobię to, pofatyguję się te 20 km. Tyle, że w punkcie tym siedzi Sprzedawca, nie żaden specjalista od spraw technicznych i nie ma pojęcia nawet o samej usłudze i jej działaniu.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja została w całości odrzucona. Odpowiedź na reklamację przyszłą mailem. W skrócie: Usługa działa prawidłowo, reklamacja została odrzucona, jak mi się nie podoba mogę iść do sądu.

 

 

 

Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że nie korzysta Pan z Pakietu Ekstra w ramach Umowy tylko z zasileń.

Wyjaśniamy, iż przeprowadzona analiza wykazała, iż usługa jest świadczona prawidłowo.

Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług § 12 pkt 8. Wymiana bądź naprawa udostępnionego Urządzenia nastąpi po jego dostarczeniu przez Abonenta do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub Centrum Obsługi Klienta.
9. Wymiana bądź naprawa Sprzętu zakupionego przez Abonenta w Cyfrowym Polsacie następuje zgodnie z bezwzględnie
obowiązującymi przepisami prawa bądź zgodnie z gwarancją, o ile została ona udzielona.

Na podstawie Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat S.A., Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. 2016 poz. 1489 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), Pana reklamacja nie może zostać uznana. 

Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje Panu prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz w przypadku, gdy jest Pan Konsumentem w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub postępowania przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy Prezesie UKE. 

 

Co teraz?  :-| Dekoder wymieniony, usługa nadal działa kulawo, operator nie chce przyjmować ticketów, reklamacja odrzucona.

 

Chyba czas na UKE...? Jestem zdeterminowany do tego stopnia, że rozważę nawet sąd.


Dodano:

 

Jeszcze tylko uzupełnię, że uprawnienia znowu zniknęły i podczas próby ich ponowienia za pomocą telefonu na BOK usłyszałem, że "Wszystkie linie są zajęte, proszę zadzwonić później" i połączenie zostało zerwane. Żadnego oczekiwania, muzyczki, nic. Minimum do rana więc jestem pozbawiony oglądania kanałów kodowanych, za które wniosłem pełną opłatę :)

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekawe jak sprawdzi pracę dekodera APS który nie ma anteny naziemnej. Jeden z kilku w mojej okolicy ma tylko antenę satelitarną. Jak będę w pobliżu zapytam z ciekawości, chyba wtedy wymienią dekoder ale co to da jeśli to nie wina dekodera.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekawe jak sprawdzi pracę dekodera APS który nie ma anteny naziemnej. (...)

To tylko jedno z pytań, które nasuwa się przy całej tej sprawie. Zaznaczam, że dekoder dostałem nowiutki, 5 marca b.r.  Oczywiście pracownik (sprzedawca w APS) wymienił go w ciemno, nie diagnozował nic, bo zapewne nie ma o tym bladego pojęcia, nie mówiąc już o możliwościach technicznych. Tak w ogóle to ten APS jest w centrum handlowym na parterze, gdzie nawet zasięg telefonii komórkowej ledwo łapie :)

 

Ale to ciekawy punkt zaczepienia. Ale zapewne będę mógł pomarzyć o tym, żeby dali mi na piśmie, że byłem, chciałem, ale oni nie mogli i nie mieli możliwości. Jak niby będę mógł udowodnić, że byłem i chciałem zdiagnozować sprzęt? Chyba, że wejdę z kamerą i będę nagrywał. 

Może Redakcja SatKurier, jeśli podejmie się wyjaśnienia tego tematu, podrąży i tę jakże ważną kwestię. 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próba zrobienia czegokolwiek z dekoderami i ofertą TV Mobilna to tylko strata czasu i nerwów. Wiadomo jak to wygląda i już niech każdy sam sobie odpowie czy chce mu się męczyć z taką ofertą. Tylko siła wyższa może tu pomóc. Na reakcję Sat Kuriera też bym nie liczył bo dla tak nieznaczącej oferty nie będą sobie psuć kontaktów z Cyfrowym Polsatem. Zrobią jeden artykuł a stracą źródło newsów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)Na reakcję Sat Kuriera też bym nie liczył bo dla tak nieznaczącej oferty nie będą sobie psuć kontaktów z Cyfrowym Polsatem. Zrobią jeden artykuł a stracą źródło newsów.

Dziennikarz nie powinien w ten sposób kalkulować. Albo jest się dziennikarzem i ma się tę niezależność, albo się nie jest. To sytuacja zero-jedynkowa. Ja wierzę, że jednak prawdziwi dziennikarze istnieją. Przy czym nie oczekuję od Redakcji reakcji na moje zawołanie, to ich suwerenna decyzja.

 

Dzisiaj odwiedziłem jeden APS - nie mają możliwości sprawdzenia, nie mają anteny naziemnej, nie chcieli dać dokumentu na to, że byłem i chciałem. 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na reakcję Sat Kuriera też bym nie liczył bo dla tak nieznaczącej oferty nie będą sobie psuć kontaktów z Cyfrowym Polsatem. Zrobią jeden artykuł a stracą źródło newsów.

 

Tak, nóż prosto w serce :P

 

@jaszek się zgłosił (prosiłbym, aby jak ktoś ma sprawę dla redakcji to dawał znać na maila redakcja [malpa] satkurier.pl - niestety na forum takie sprawy umykają w potoku setek innych postów) - redakcja przekazała sprawę do CP, na razie uznają to jako problem indywidualny (technicy zweryfikowali to i nie zaobserwowali żadnych nieprawidłowości w działaniu usługi, nadawaniu uprawnień, aktywacji itp.). Wiem, że jest Was dwóch, ale dwie osoby to nadal w skali wszystkich abo trochę mało, inne takie przypadki z forum są często stare - ale jeszcze przejrzę wątki w poszukiwaniu podobnych sytuacji z ostatniego okresu. Jeszcze nie są wykorzystane wszystkie możliwości, aby sprawę wyjaśnić, @jaszek dostał PW ode mnie.

 

Prosiłbym @jarek999, abyś pokrótce opisał jakie masz przygody z tymi uprawnieniami - jak często Ci gaśnie, czy musisz do nich dzwonić co miesiąc, czy wymieniałeś dekoder i z jakiego nadajnika jedziesz i wrzucił to na redakcja [malpa] satkurier.pl

 

Jakby ktoś miał także problemy z przechodzeniem uprawnień TV Mobilnej, zwłaszcza takie, które nie naprawiają się same i trzeba dzwonić i nawet na infolinii nie są w stanie pomóc (czyli przypadki jak Wasze, że musicie trafiać na kogoś z większymi możliwościami), to także proszę powiadomić redakcję. Potrzebna jest informacja jak szeroki jest to problem.

 

Zaznaczam, że mówimy o sytuacji, w której uprawnienia przestają schodzić zupełnie i nie pomaga czekanie na kanale z paczki. Bo to, że ogólnie czasami uprawnienia mogą nie przejść np. gdy ktoś dłużej nie korzysta, to całkiem normalne. Chodzi mi o przypadki jak @jaszek i @jarek999, gdzie dekoder po wyczerpaniu się uprawnień nie pobiera nowych i popychanie w zwykły sposób też nie pomaga.

 

Jednocześnie ja ze swojej strony dziś w ciągu dnia analizowałem paczkę z dosyłami z 33°E. Jako że problem występuje w różnych lokalizacjach, to sugeruje, że nie ma znaczenia konkretny nadajnik. Potencjalne problemy z dostarczaniem uprawnień mogłyby wyglądać w ten sposób, gdyby albo uszkodzony był strumień z PID EMM albo nie byłby podpięty do kanałów (np. kilku), bo wtedy tam, gdzie EMM podpięty by nie był - dekoder nie widziałby tych danych i nigdy nie popychał daty uprawnień. Ale tu nie znalazłem żadnych problemów.

 

Na razie wobec tego proszę o ew. kontakt z redakcją kto zderzy się z problemem jak @jaszek lub @jarek999.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na na wstępie chciałbym podziękować koledze Mr. Orbita za poświęcony czas i zajęcie się sprawą, jak również całej Redakcji SatKurier. Nie miałem cienia wątpliwości, że Redakcja zajmie się tym tematem w sposób obiektywny i rzetelny. To praca i obowiązek każdego dziennikarza. Ja sam nie mogę zająć się tym tematem z dziennikarskiego obowiązku właśnie w dbałości o standardy naszego zawodu (jestem stroną), choć pokusa jest silna.

 

Napisałem już to w PW i na adres Redakcji, napiszę i tu. Jest jeden sposób na to, aby sprawdzić, jak jest w rzeczywistości. Sposób ten utnie wszelkie spekulacje i szybko wyjaśni, kto ma rację - CP, który upiera się, że to indywidualne przypadki, czy ja. 

 

Niech Cyfrowy Polsat udostępni Redakcji taki dekoder (T-HD 210) do testów na 2-3 tygodnie. Ja oferuję wszelką pomoc w testowaniu, pokażę zdalnie co i gdzie jest źle. Bo znikające uprawnienia to nie jedyny problem, choć najważniejszy i najdotkliwszy. Jest jeszcze cała masa innych problemów, jak np.:

 

- znikające co jakiś czas EPG (pomaga restart dekodera, czyli pozbawienie go na chwilę prądu)

- zły format nadawania kanałów TVP Seriale i Kino Polska (przy ustawieniu dekodera na format TV 4:3 nie ma możliwości zmiany formatu tych kanałów, m. in. na Letter Box). Co ciekawe CP rozwiązał mi ten problem. Jak? Kazał ustawić na "Pełny" :) (a przecież zgłaszałem kiedyś właśnie to, że jest cały czas pełny i nie można zmienić). Te sprawę szybko i dawno temu odpuściłem.

- dekoder nie radzi sobie z sytuacją, gdy jesteśmy w zasięgu tej samej stacji TV z dwóch różnych nadajników, ponadto nie ma możliwości ręcznego wyszukiwania kanałów. Dokładniej ten problem zobrazuję w mailu do redakcji

 

Ale najważniejszy kłopot to uprawnienia, to pozbawia możliwości oglądania. 

 

Cyfrowy Polsat ma łatwą i prostą drogę do udowodnienia, że rzeczywiście jestem "indywidualnym przypadkiem". 

 

Oczywiście jak przekażą ten dekoder do testów, sprawdzimy i porównamy wersje software, czy nie zainstalują jakiejś nowszej (wewnętrznej). Na sprzedawanych dzisiaj dekoderach jest 1.38.1.0 i nie ma możliwości aktualizacji do wersji nowszej. Co ciekawe pod koniec 2014 roku pojawiła się wersja 1.48.1.0, ale tajemniczo zniknęła. 

 

http://icyfrowypolsat.pl/nowe-oprogramowanie-dla-dekoderow-t-hd1000210200/


Jeszcze nie tak dawno w sieci krążyły linki bezpośrednie (prowadzące do oficjalnych stron CP) do paczki  z softem 1.48.1.0. 


Dodam, że po zakupie, jak i wymianie dekodera dobrze było ze 3 dni :) Ale te dwu-trzytygodniowe testy spokojnie wystarczą :)


Dodam jeszcze jedno - jeden z konsultantów powiedział mi, że rzadko, ale czasami takie kłopoty mogą pojawić się również u klientów TV satelitarnej, ale niezmiernie rzadko (np. odłączenie dekodera od prądu na długi okres czasu). Napiszę tak - jak ogląda się TYLKO kanały kodowane z MUX-4, problem NIE WYSTĘPUJE nigdy. Dekoder ma tylko problem z przełączaniem się na MUX-4 z innych MUX-ów. Jeśli ktoś będzie testował tę usługę tylko na kanałach kodowanych - nie doświadczy problemów. 


(...)musicie trafiać na kogoś z większymi możliwościami)(...)

Dodam jeszcze informacyjnie, że ten "dział z większymi możliwościami", czyli dział techniczny, to dział wewnętrzny Cyfrowego Polsatu. Wypytałem ostatnio o to konsultanta, który postanowił mnie przełączyć dalej  ;) Być może ludzie na infolinii to pracownicy jakiegoś podwykonawcy (firmy zewnętrznej) i jak czegoś nie mogą - łączą już z działem w Cyfrowym Polsacie. 

 

Nie mniej jest tak, że pracownicy tej pierwszej pomocy często wiedzą, że muszą przełączyć i że ich pomoc nic nie da. Nie wiem, czy coś widzą w systemie i co dokładnie sprawdzają przed taką decyzją.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę Ci obiecać sprawdzenia tej kwestii już w tej chwili, ale postaram się w najbliższych dniach. Dekoder T-HD210 użytkują od kilku lat moi teściowie do oglądania tylko bezpłatnych MUX-ów, ale mogę go doładować i sprawdzić. Tyle tylko, że ja mam go z wersją oprogramowania 1.48.1.0 i kiedy go użytkowałem, to opisywanego przez Ciebie problemu nie miałem. Było tylko normalne odczekanie kilkunastu sekund na kodowanym kanale, aby załapał przedłużenie uprawnień po powrocie z niekodowanego MUX-u. W okresie około dwóch lat mojego użytkowania i opłacania pakietu Extra może z 5 razy ponawiałem uprawnienia przez ICOK. 

Kiedyś się "boksowałem" na pisma z CP odnośnie jakości obrazu (pikseloza okrutna, a oglądałem wtedy F1 na Polsat Sport i nieraz bolid F1 był poruszającym się prostokątem na ekranie), ale za każdym razem dostawałem odpowiedź, że mam sobie ustawić antenę w polaryzacji pionowej i/lub lepiej ją ustawić. Nie pomagały nawet zdjęcia poziomu sygnału z miernika sygnału DVB-T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...