Skocz do zawartości

TV Mobilna


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, moja radość była przedwczesna.

 

di-MYPD.jpg

 

I tak od ponad godziny. Jak jest ten komunikat, nie ponowię uprawnień ani ja w ICOK, ani infolinia, tylko dział wewnętrzny (techniczny). Trzeci raz od wymiany dekodera (5 marca).

 

Komunikat wyskoczył w trakcie oglądania kanału kodowanego!

 

Ciekawostka - konsultant głównej infolinii od razu sam przełączył mnie na dział techniczny, mam więc prawo przypuszczać, że widzą "coś" w systemie, co każe im podjąć taką decyzję. Czasami przywracają sami (albo usiłują przywrócić).


Oczywiście rozmowa standardowa - przełączyć na kanał kodowany, poczekać, jak się nie podoba reklamacja pisemna. 

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]

 

Ciekawostka - konsultant głównej infolinii od razu sam przełączył mnie na dział techniczny, mam więc prawo przypuszczać, że widzą "coś" w systemie, co każe im podjąć taką decyzję. Czasami przywracają sami (albo usiłują przywrócić).

[...]

 

Równie dobrze może to oznaczać, że na Twoim koncie abonenckim w TCOK wyświetla się info dla kolejnych konsultantów, że jeśli dzwonisz w sprawie ponowienia uprawnień, masz zostać bez "ceregieli" przełączony do technicznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie, ponieważ to dokładnie zależy od treści komunikatu, a nie zawsze pytają o jego treść. Jak jest Irdeto 030-0 najczęściej sami się za to biorą, jak Irdeto 016-0 zawsze łączą dalej.  Ostatnio zwracałem na to uwagę i nie udało mi się obalić mojej tezy. Ten akurat komunikat jest tożsamy z komunikatem, który wyświetli się osobom, które nie zapłaciły za usługę. Sprawdziłem u mamy, która już nie opłaca Pakietu Extra - ma właśnie ten komunikat (Irdeto 016-0). To wygląda jakby ich własny system niesłusznie pozbawił mnie uprawnień.


P.S. Przegapiłem mecz  :evil:


Tym razem połączenie z infolinią uzyskałem natychmiast, często jednak dzwonienie tam oznacza słuchanie muzyczki przez 20 minut.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wczoraj miałem okazję aktywować dekoder 210 czas oczekiwania na rozmowę sięgało max 30min masakra zapytałem dlaczego i czy tak zawsze jest pani że święta ludzie załatwiają swoje na ostatnią chwile ale że co tak codziennie o każdej porze? I zasięg na wsi jest słaby czerwony wątpię że uda się zwiększyć bo max 3cm pasek jest. Oby nie było problemów jak kolega z uprawnieniami itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)I zasięg na wsi jest słaby czerwony wątpię że uda się zwiększyć bo max 3cm pasek jest.(...)

W jakiej polaryzacji ustawiona jest antena?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takich paskach siły sygnału przeszły mi uprawnienia i w ogóle dział mi wszystko bez klatkowania, trochę dziwne bo mając taki stan sygnału zero obrazu powinno być albo dekoder nie pokazuje poprawnie stanu sygnału, albo coś jest nie tak.

 

https://i.imgur.com/iLsHjhn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak obiecałem, w święta zająłem się dekoderem HD 210 u rodziców. Dekoder nie chciał złapać uprawnień po trzykrotnym zwykłym wznawianiu ponieważ był kod błędu 016. Zadzwoniłem na infolinię i powiedziałem, że proszę o przełączenie do działu technicznego ponieważ jest kod błędu 016 i zwykłe ponowienie nic nie da. Konsultant uśmiechnął się i powiedział, że jestem dobrze poinformowany o co chodzi. Przełączył. Dział techniczny ponowił uprawnienia i za chwilę pojawił się odbiór kanałów kodowanych. Udało się więc podnieść drugi z dekoderów do których mam dostęp.

 

To jest ten dekoder o którym pisałem, że jest niepewny ze względu na słaby sygnał. Aktywacja przebiegła jednak bez problemu mimo przycinek w odbiorze.

 

d33aedb7518b3bf9.jpg

Edytowane przez jarek999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie tradycyjnie znikło EPG. Piszę żeby było widać, z jaką częstotliwością to się dzieje. EPG ginie zawsze bezpowrotnie, samo nie wróci nigdy, konieczne jest odłączenie dekodera od prądu na chwilę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaszek pytanie trochę poza tematem problemów - jaka jest jakość na LCDku, bo widziałem na zdjęciach że niedawno zmieniłeś?
Widać dużą różnicę pomiędzy TVN czy Polsatem w SD z DVB-T a tymi kanałami z mobilnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rożnica jest widoczna ale to zależy od telewizora. Mam 43" telewizor. Obraz jest blady, rozmyty i niestety bardzo widoczne są piksele na dynamicznych scenach. Zaawansowanymi ustawieniami można poprawić tę sytuację ale cudów nie ma. W moim odczuciu subiektywnym są to najgorzej nadawane polskojęzyczne kanały SD.

Edytowane przez jarek999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaszek pytanie trochę poza tematem problemów - jaka jest jakość na LCDku, bo widziałem na zdjęciach że niedawno zmieniłeś?

Widać dużą różnicę pomiędzy TVN czy Polsatem w SD z DVB-T a tymi kanałami z mobilnej?

Zgadza się, zmieniłem, bo kineskopowy TV się w końcu zepsuł :) Jakość jest oczywiście gorsza od np. TVN-u, Polsatu, czy Stopklatki, ale to też zależy od tego, co się ogląda. Np. Wydarzenia w Polsat News wyglądają bardzo dobrze, zaś np. niektóre transmisje sportowe, zwłaszcza jeśli coś małego (np. piłka tenisowa) szybko się przemieszcza, wyglądają gorzej i widać ubytki. Jednak w mojej opinii relacje o dramatycznej jakości MUX-4 są mocno przesadzone. Na moje oko np. nadająca w MUX-8 telewizja WP nie ma zauważalnie lepszej jakości (nieobecne już na antenie tej stacji serwisy informacyjne miały wręcz dużo gorszą jakość). Np. taki Nickelodeon SD to chyba ogólnie ma marną jakość, więc wiele po prostu zależy od oczekiwań odbiorcy. Osobom przyzwyczajonym już do jakości HD TV Mobilna raczej się nie spodoba. Odbiorcom tylko DVB-T, w której kanałów HD niewiele, z pewnością wystarczy. Ja jestem zadowolony, mnie to wystarcza (zwłaszcza za tak niewielkie pieniądze i brak umowy), nigdy nie narzekałem na jakość.

Nie sądzę, aby obraz ten był gorszy od tego, co otrzymuje się oglądając coś online np. w Ipla, nc+ GO, czy HBO GO i wyświetlając to na ekranie telewizora. Ostatnio oglądałem film w HBO GO i wyświetliłem go na swoim nowym telewizorze i jakość była przeciętna, pomimo że mam internet LTE z prędkością ok 20 mb/s.

Mój nowy TV ma 32'', więc jest stosunkowo nieduży. Nie wiem jak jest na większych.

(...)Obraz jest blady(...)

Tego nie mogę potwierdzić. Wg mnie barwy są takie same.

Taki urok DVB-T. Albo w jednym multipleksie będzie 12 kanałów w średniej jakości, albo 8 w przyzwoitej, albo tylko 4 w bardzo dobrej. Inaczej się nie da.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Twoja dotychczasowa antena jest ustawiona na polaryzację pionową? Bo to jest najważniejsze. Wzmacniacz to różnie, poprawić może, ale może i pogorszyć. To zależy :)

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...