Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe


vattax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Konsument w przypadku abonenta Canal+ wcale nie musi wyraźnie żądać włączenia usługi, w praktyce w każdej firmie usług TV czy telekomunikacyjnej, właściwie zawsze usługa jest świadczona niezwłocznie po zamówieniu, abonent tylko potwierdza że to akceptuje, wręcz problemem dla firmy było by, gdyby abonent chciał, żeby usługa była włączona dopiero po 14 dniach. Zawsze w przypadku takiego odstąpienia będziemy mieć opłatę proporcjonalną do czasu korzystania z usługi, gdyby tej opłaty nie było, abonent zamawiał by sobie dany pakiet np. na konkretny mecz czy turniej, potem odstępował i nie płacił nic. Jeżeli chodzi natomiast o opłatę uzupełniającą to jest to opłata za określony okres pozostały od zamówienia usługi do końca miesiąca rozliczeniowego, za który doliczany jest częściowy abonament za tę usługę, przy czym jak dotąd w historii Canal+ w Polsce spotkałem się wyłącznie z przypadkiem że opłata uzupełniająca była naliczana przy nowo podpisanej umowie i to na warunkach standardowych (gdy nie ma np. pierwszych kilku miesięcy za 0zl) jeżeli chodzi natomiast o dokupowane pakiety to nigdy mi się nie zdarzyło, żeby za miesiąc w którym jest zamówiony pakiet była ta opłata uzupełniająca naliczona. Jeżeli ktoś się spotkał z takim przypadkiem to prosimy o dowód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Pawel6666 napisał:

Witam wziąłem HBO w standardzie za 35 zł w styczniu.

Pisałem żeby wyłączyli mi na koniec stycznia bo pomyliłem się zamiast do końca lutego .

Jaka opłatę mi policzą czy styczeń będzie nie liczone czy policzą?

 

Powiesz nam w lutym :-) jak dla mnie wręcz podręcznikowy przypadek, gdy należy naliczyć opłatę ;-)

 

10 godzin temu, borys19 napisał:

1 listopada aktywowałem pakiet HBO za 35 złotych przez >> Icok.  <<

 

 

A o jakiej platformie mówimy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lutym dostanie rachunek za luty gdy opcja będzie już wyłączona. Wg mnie jeśli już korekta pojawi się jeszcze w styczniu.Ja tez w listopadzie zleciłem włączenie i wyłączenie opcji Eleven i nie dostałem żadnych dopłat.Też się zakręciłem bo zazwyczaj opcje włączone w danym miesiącu mają komunikat " Wyłączenie nie jest możliwe w Strefie CANAL+". A moja paczka miała to aktywne i z rozpędu wyłączyłem dwie dodatkowe opcje jakie wtedy posiadałem.

 

@borys19 to klasyczny włącz/wyłącz.Wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwójne włączenie HBO i HBO Go w promocji na Black Weekend, skończyło się u mnie tym, że zablokowała mi się możliwości poszerzenia oferty przez internetowe centrum abonenta. Zgłosiłem ten błąd, czego efektem było zakodowanie mi HBO i HBO Go już dzisiaj. A miałem mieć te opcje do końca stycznia. Jednak potrzebowałem włączyć Eleven, więc nie było innej opcji jak im zgłosić problemy. 

 

Tak więc dwukrotne skorzystanie z tej samej darmowej promocji, nie do końca się udało. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też wszystko w porządku. HBO i HBO GO do końca roku włączone 28.11 i wyłączone 01.12. Następnie 02.12 włączyłem opcję do końca stycznia, na początku stycznia ją wyłączyłem i w lutym mam zaplanowane podstawowe opłaty. Bardzo dobra promocja dla osób, które chciały obejrzeć Watahę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lukimann napisał:

Ktoś już może porównywał, czy faktycznie pełna zawartość z Cinemax jest na HBO GO.

Pokazuje mi się promocja 10 zł za ten pakiet.

 

Odpaliłem specjalnie dla ciebie ;) Cinemax oraz Cinemax 2 i filmy co aktualnie teraz lecą w TV są w HBO GO.

Edit.

Filmy z późniejszych godzin również są w HBO GO ;)

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed chwilą dzwoniłem na infolinię techniczną, ponieważ ze względu na starą umowę nie mogłem zalogować się do nc+ GO i na koniec rozmowy konsultant zapytał czy nie chcę skorzystać z promocji na paczkę C+, czyli 3 miesiące gratis, a potem do końca umowy 30 zł miesięcznie. Powiedziałem, że w sumie to miałem do nich dzisiaj dzwonić w tej sprawie, ale wolałbym ofertę 25 zł miesięcznie do końca umowy i przeszło to bez zająknięcia. Widocznie dobrze trafiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tak jest z opcjami w każdej platformie, nie tylko PC+, że nowi nie mają szans na lepsze warunki opcji dodatkowych niż standardowy cennik promocyjny. Pisałem o tym w temacie o ofertach dla nowych abonentów to nikt nie chciał słuchać. Eleven w zobowiązaniu 11.90 w zobowiązaniu, nikt ci nie da 7.95 bo tego nawet nie każda "stara wyda" doświadcza, Canal za 30 zł, HBO + GO za 20 zł w zobowiązaniu, Cinemax 10 zł, Filmboxy 10 zł i History 3 zł. Nikt ci taniej nie da, a trafić na 1 na 100 konsultantów który da to wielomiesięczna ruletka, więc nie słuchaj nikogo tylko bierz w standardzie co dają skoro już wziąłeś najdroższą platformę

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...