Jump to content

ukasz1

Users
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About ukasz1

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy dział reklamacji ma jakiś określony czas na jej rozpatrzenie? 18 marca złożyłem reklamację w związku z naliczeniem opłaty za nowy okres rozliczeniowy pomimo, że wcześniej przedłużyłem umowę na nowych warunkach i dostałem kilkukrotne zapewnienie konsultanta, że w nowym okresie rozpoczyna się mój 6-miesięczny "darmowy" okres i nic nie będę płacił. Po 30 dniach się upomniałem poprzez ICOK i dostałem informację, że sprtawa jest nadal rozpatrywana, ale teraz to już minęły 3 miesiące.
  2. Ja miałem przed chwilą bardzo niemiłą rozmowę z Panią z działu windykacji. Na pytanie czy zapłacę do 25 marca odpowiedziałem w nerwach, że nie, po czym zadzwoniłem do działu reklamacji, a tam oczywiście ani śladu mojego zgłoszenia składanego poprzez DUK. Po tej rozmowie zniknęła opłata z mojego konta ICOK, widnieje tylko informacja o aktualizacji danych, więc wątpię żeby to poprawili. I mimo wszystko nadal utrzymują, że umowa w systemie wchodzi od kwietnia i czy chcę to zareklamować. Przyznaję, że żałuję tego przedłużenia, bo było mi to obojętne.
  3. Nowe kanały pojawiły się następnego dnia. O właśnie znalazłem coś ciekawego na mailu. 28 lutego otrzymałem link, w który mam kliknąć jeżeli akceptuję umowę. Zrobiłem to tego samego dnia. Teraz dopiero znalazłem drugiego maila, który otrzymałem 1 marca o takiej oto treści: "Drogi Abonencie,Dziękujemy za potwierdzenie ustalonych warunków. Doceniamy Twoje zaufanie.Rozpoczęcie świadczenia Usług na warunkach określonych Aneksem nastąpi pierwszego dnia najbliższego Okresu rozliczeniowego po dniu zawarcia Aneksu.Wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać." Czyli wynika z tego jasno, że od 6 marca powinna obowiązywać nowa umowa.
  4. Witam, Czy coś się zmieniło w kwestii anulowania pozostałego okresu starej umowy po zaakceptowaniu nowych warunków? 28 lutego zaakceptowałem nową umowę dokładając sobie do obecnego pakietu PSP. Umowa na 25 miesiące i pierwsze 6 miesięcy gratis. Konsultantka zapewniała mnie, że pakiety włączą pewnie w ciągu 24 godzin, a nowe warunki wchodzą w życie z dniem pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego, czyli 6 marca. Pozostałe miesiące starej umowy zostają anulowane. Jako że za luty już zapłaciłem, więc kolejna płatność miała być po tych 6 miesiącach. Moja sytuacja wygląda teraz tak. Nowe pakiety faktycznie zostały włączone na drugi dzień, a od 6 marca jestem codziennie nękany mailami i SMSami o niezapłaconej fakturze za marzec. Na zwykłej infolinii twierdzą, że umowa wchodzi w życie od 6 kwietnia, Pani konsultant z DUK (ta sama u której podpisywałem umowę) informuje mnie, że to błąd systemu i żebym absolutnie niczego nie płacił. Rozmawiałem z nią kilka razy i po którymś telefonie stwierdziła, że przekazuje sprawę do kierownika, bo zgłaszała to kilkukrotnie, ale brak reakcji. W ICOK nie ma śladu po nowej umowie, a po wczorajszym kontakcie z formularza w ICOK otrzymałem dzisiaj odpowiedź, że umowa wchodzi w życie 6 czerwca, czyli wtedy, kiedy kończy się umowa, która została anulowana nową umową. Nie wiem co z tym fantem zrobić. Złożyć reklamację, odstąpić od umowy, płacić, nie płacić? Na pewno nie zaakceptuję tego, że mam "dotrwać" i opłacić resztę starej umowy i dopiero wtedy w życie wejdzie nowa.
  5. Witam, Mój aktualny pakiet wyglada tak: Płacę za to 105 zł miesięcznie. Umowę mam aktualnie chyba 15/3, kończy się 6 maja, a wypowiedzenie złożyłem w piątek (tak wiem, że przespałem, ale nie mam na to za bardzo czasu). Dzisiaj miałem telefon i pierwsza błędna propozycja wygladała tak, że otrzymam to samo co mam plus PSP w tej samej cenie 105 zł na czas 24/6. Po głębszym zastanowieniu Pani Konsultant okazało się jednak, że popełniła błąd i zaproponowana oferta kosztować będzie 115 zł w trybie 24/6. Chciałem się tylko upewnić, czy ta oferta jest OK (czyli typowa, standardowa jaką się otrzymuje)? Drugie pytanie to kiedy najlepiej przedłużyć umowę, jeśli okres rozliczeniowy mam do 6 dnia miesiąca? Datą przedłużenia jest akceptacja oferty telefonicznej?
×
×
  • Create New...