Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wypowiedzenie złożone wczoraj w APSie. 4 miesiące do końca umowy. Dostałem propozycję 15/5 (12/5 nie było nawet opcji) z IPLA i VOD za 59,90 + 5zł czynszu za ESI-88 ale po darmowych miesiącach nie było możliwości wyłączenia IPLI i VOD więc opłata by wzrosła do 69,90 + 5zł za ESI-88. Ofertę odrzuciłem, czekam aż zadzwonią z DUK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Od kilku miesięcy posiadam umowę na czas nieoznaczony ponieważ "przegapiłem" zakończenie okresu podstawowego umowy i jej nie wypowiedziałem ani nie podpisałem nowej. Do tej pory miałem umowę na 15 m-cy z abonamentem 69.90 za pakiet Familijny Max HD, Film HD, Sport HD z czego dwa miesiące z włączonym HBO i płatnością 59.90. Chciałbym podpisać nowa umowę, czy mogę ugrać Max HD, Film HD, Sport HD Cinemax HD na 15/5 lub 12/5? Dodam, że nie interesuje mnie HBO, ipla , vod i wymiana dekodera ( mam hd 5000). Pewnie będę musiał złożyć wypowiedzenie bo bez tego oferty z infolini i apsu są wzięte z kosmosu ( żadnych darmowych miesięcy i ten sam abonament) Dostałem także info o zmianie regulaminu, który w moim przypadku wchodzi w życie z dniem 29 maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant po "rozmowie" z kierownikiem dał umowę "jak dla dobrego znajomego".

Familijny max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD za 59,90. Umowa 15/5(nie chciał dać na 12 msc), przez 5msc VOD i Ipla gratis. Multiroom HD za 0zł, a płaciłem wcześniej 5zł.

Chciałem jeszcze wymianę dekodera, ale powiedział że obecnie nie da rady i trzeba dzwonić po okresie darmowym to wymienią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo, dokładnie!

Skoro kolega @maciek77 miał dotychczas umowę 24-miesięczną i w dodatku "zrolowaną" na kolejne 12 miesięcy (czyli łącznie aż trzy lata :shock:) to myślę, że spokojnie mógł "wyrwać" teraz umowę typu 12/5. :) No, ale teraz to już "po ptokach". :/

A z tą umową "jak dla dobrego znajomego" to konsultant nieźle "poleciał"... ;):lol2: Jakby mi faktycznie znajomy zaproponował taką umowę i upierał się przy niej nie chcąc dać mi umowy krótszej to nie byłby już dla mnie znajomym. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

obecnie mam umowę 24/6, pakiet Familijny Max HD + Sport HD za 59,90 zł (w tym wliczony koszt MR HD, czyli 10zł). Na co maksymalnie mogę liczyć, bez wymiany dekoderów, z których jestem zadowolony (PVR HD 7000 i HD 3000) ? Po lekturze forum SatKuriera wiem, że mogę otrzymać umowę 12/5, Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD za 59,90zł + 10zł za MR HD.

1) Czy jest możliwość zniesienia opłaty za MR HD (na cały okres, bądź przez pierwsze 5 miesięcy) ?

2) Czy jest szansa na otrzymanie katalogu VOD na okres darmowy czyli pierwsze 5 miesięcy ?

3) Czy jest szansa na otrzymanie HBO demo/ HBO HD na okres darmowy czyli pierwsze 5 miesięcy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tak ciężko przekopać się przez te kilka stron tematu?

1) Niektórym się to udaje. W systemie jest taka możliwość, ale czy konsultant będzie skłonny ją dać to już zależy od Ciebie.

2) Jeszcze rok temu można było wziąć VOD na darmowe miesiące i potem go wyłączyć w ICOK. Od pewnego czasu jednak już takiej możliwości nie ma. Dają VOD za darmo, ale nie da się go wyłączyć i trzeba płacić za niego kolejne miesiące.

3) Tak jak wyżej. Dadzą na darmowe miesiące, ale musisz mieć aktywny przez całą umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2) Jeszcze rok temu można było wziąć VOD na darmowe miesiące i potem go wyłączyć w ICOK. Od pewnego czasu jednak już takiej możliwości nie ma. Dają VOD za darmo, ale nie da się go wyłączyć i trzeba płacić za niego kolejne miesiące.

BZDURA :>

Dostajesz Ipla Mix+VODy na darmowe miesiące za free i przed końcem darmowego okresu-przynajmniej 24/48 godzin wcześniej powinieneś te pakiety wyłączyć-przez ICOK lub telefonicznie przez BOK.

Przynajmniej ja mam taką umowę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie złożone wczoraj w APSie. 4 miesiące do końca umowy. Dostałem propozycję 15/5 (12/5 nie było nawet opcji) z IPLA i VOD za 59,90 + 5zł czynszu za ESI-88 ale po darmowych miesiącach nie było możliwości wyłączenia IPLI i VOD więc opłata by wzrosła do 69,90 + 5zł za ESI-88. Ofertę odrzuciłem, czekam aż zadzwonią z DUK.

 

 

U mnie kolego po zlozeniu wypowiedzenia, dzwonili juz z 4 razy, plus raz wyslali sms, o swietnej ofercie. W tym rzecz, ze te wszystkie oferty jakie przedstawiaja dla stalego klienta, to kant tylka potluc. Przykladowa telefonia komorkowa dla swoich stalych klientow, za mniej daje wiecej, a Ci wrecz odwrotnie. Za tyle samo, badz wiecej daja tyle samo pomijajac juz fakt, ze ich autorskie programy to rozdzielczosc 720, wiec przy full hd to sobie wykorzystasz telewizor w pewnej czesci. Druga sprawa to taka ze przed zmiana umowy udalo nam sie wynegocjowac abonament za 29,90 przy tym samym pakiecie, ale niestety technologia zmusila nas do zmiany dekodera a co za tym poszlo i umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie złożone wczoraj w APSie. 4 miesiące do końca umowy. Dostałem propozycję 15/5 (12/5 nie było nawet opcji) z IPLA i VOD za 59,90 + 5zł czynszu za ESI-88 ale po darmowych miesiącach nie było możliwości wyłączenia IPLI i VOD więc opłata by wzrosła do 69,90 + 5zł za ESI-88. Ofertę odrzuciłem, czekam aż zadzwonią z DUK.

Nikt nie zadzwonił. Czekać czy dzwonić do nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelacja!

Zadzwoniłem pod ten numer i dostałem przedłużenie (obecnie 89,90 + 5 zł/miesiąc) pakietu Premium za 89,90 na warunkach umowa na 15 miesięcy w tym 5 miesięcy bez opłat + Ipla i HBO GO gratis przez całą umowę, a w okresie promocyjnym także Wypożyczalnia (potem mogę z niej zrezygnować). Niestety 5 zł/miesiąc za użyczenie Sagemcoma przez cały czas trwania umowy pozostało.

Poprzednio jakiś smutas zadzwonił do mnie proponując umowę na 15 miesięcy w tym na 4 za 67,90 (potem 89,90) + usługi dodatkowe jw., oczywiście + 5 zł przez 15 miesięcy za dekoder, i nawet nie chciał gadać o żadnych ustępstwach.

Tak więc jeszcze raz - wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoń na 222127128. Ja zawsze uzyskuję satysfakcjonującą mnie ofertę (praktycznie maksimum do wyciągnięcia) dzwoniąc pod ten numer. Sam nie czekam na telefon.

Gdy zadzwonię to od razu spytać o ofertę czy walić ściemę, że "ktoś dzwonił z tego numeru"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro wysyłam wypowiedzenie do CP ( pakiet Mini HD ) bo chciałbym wynegocjować lepsze warunki. Telewizji oglądam mało więc chciałbym zejść z dotychczasowej umowy 9,90 zł ( 8 miesięcy) + 14,90 zł za pozostałe 7 miesięcy na cenę 4,90 zł msc. Wiem , że kiedyś była taka oferta - może ktoś z forumowiczów się orientuje czy jest nadal lub doradzi co mówić gdy zadzwonią? Czy wysyłać na ten standardowy adres CP wypowiedzenie czy na inny jakiś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie umowy wysyłasz na adres Cyfrowego Polsatu (Warszawa, ul. Łubinowa 4a) albo składasz osobiście w APS-ie Cyfrowego Polsatu. Złożenie wypowiedzenia umowy w APS-ie jest o tyle korzystniejsze, że wypowiedzenie to jest od razu rejestrowane w systemie Cyfrowego Polsatu. Nie trzeba czekać, aż do Cyfrowego Polsatu dotrze ono tradycyjną pocztą. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...