Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co mi wysyłasz???!!! Przecież nigdy nie rozmawialiśmy.Zapewniam Cię,że do każdego comforta można byłoby dołączyć dopełnienie za 10zl( nawet tych za 14.99) ...BA nawet można dołączyć HBO za 0.Z Twoich postow wynika,że jednak walczyłeś o te " 2kanaly za 10zl" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pawel napisał:

A czego to takiego nie zrozumiałem, że mam czytać uważniej ?Wiem co wystarczy do chwilówki.Jak pójdziesz do punktu z wypowiedzeniem pracownik tez ma dostęp do Twoich danych i również może je wykorzystać.

BTW dyskusja jest bezprzedmiotowa.Nie ma obowiązku korzystania z uprzejmości kolegi @Mikizncplus, więc nie masz o co bić piany.

A gdzie ja tu bije pianę?Spytałem się go tylko o jego dane.Napiszę mu po proszę to i to a on mi włączy pakiet na maxa,Gdzie to będę potem reklamować?Na infolinii, ,wie Pan co podałem swoje dane i Pan xxx miał mi włączyć to a mam maxa. Sorry pracuje 29 lat w zawodzie,gdzie mam styczność z ludźmi co między innymi zostali oszukani przez internet.Poprosiłem tylko o podanie danych Piszecie dziesiątki postów ,że nc go zmienia nazwę a zawartość będzie taka sama,ale nie potraficie odp konkretnie. 

5 minut temu, P_Canal+ napisał:

Co mi wysyłasz???!!! Przecież nigdy nie rozmawialiśmy.Zapewniam Cię,że do każdego comforta można byłoby dołączyć dopełnienie za 10zl( nawet tych za 14.99) ...BA nawet można dołączyć HBO za 0.Z Twoich postow wynika,że jednak walczyłeś o te " 2kanaly za 10zl" ?

Pisaliśmy tutaj ,a potem wysyłałem Ci kawałek załącznika regulaminu .Tak walczyłem, przez 3 miesiące,  zawsze miałem ,ale on listopada nie mam. @ lukx95 proponował aby spróbować z paczką C+ bez skutku.

Ps jak kogoś uraziłem przepraszam :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Buziaczek1982 napisał:

A gdzie ja tu bije pianę?Spytałem się go tylko o jego dane.Napiszę mu po proszę to i to a on mi włączy pakiet na maxa,Gdzie to będę potem reklamować?Na infolinii, ,wie Pan co podałem swoje dane i Pan xxx miał mi włączyć to a mam maxa. Sorry pracuje 29 lat w zawodzie,gdzie mam styczność z ludźmi co między innymi zostali oszukani przez internet.Poprosiłem tylko o podanie danych Piszecie dziesiątki postów ,że nc go zmienia nazwę a zawartość będzie taka sama,ale nie potraficie odp konkretnie. 

Pisaliśmy tutaj ,a potem wysyłałem Ci kawałek załącznika regulaminu .Tak walczyłem, przez 3 miesiące,  zawsze miałem ,ale on listopada nie mam. @ lukx95 proponował aby spróbować z paczką C+ bez skutku.

Ps jak kogoś uraziłem przepraszam :) 

 

Ja żadnej oferty broń boże za Ciebie nie akceptuje. Ustalam ofertę jaka Ci potrzebna, wymieniam kilkanaście wiadomości i wysyłam ustalona ofertę na maila. Klient sobie to sprawdza i jeśli go zadowalają to klika w link aktywacyjny, jeśli nie to odrzuca ofertę. To takie same negocjację jak przez telefon, tylko dla niektórych droga wiadomości naukowych czy w komunikatorze jest to prostsze niż słuchanie 20-to minutowych regułek i na koniec już znudzony sam nie wiesz co brałeś. 

 

Co do wykradania danych, to myślę że nie jedna osoba jakby się postarała bez problemu może Twój mail otrzymać nawet z profilu tego fora, lub adres IP, a tą drogą poznać resztę danych osobowych to już bułka z masłem. 

 

Podsumowując, jeśli ktoś ma obawy to proszę się nie kontaktować, a jak ktoś chce poznać obecne oferty możliwe to zapraszam.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Mikizncplus napisał:

Ja żadnej oferty broń boże za Ciebie nie akceptuje. Ustalam ofertę jaka Ci potrzebna, wymieniam kilkanaście wiadomości i wysyłam ustalona ofertę na maila.

 

Tak z ciekawości, za takiego klienta którego zdobędziesz, pewnie też się zgłoszę za kilka miesięcy, :)  to jaką prowizję dostajesz? Jakąś stałą czy zależną od wysokości abonamentu który "wciśniesz"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minutes ago, maciekmm said:

Mozna za zero w zaleznosci od pakietu

Obecnie mam comfort za 22.50, canal+ (8) za 25, Canal 4K za 0z i eleven za 11,90  W takim wypadku spróbuje obniżyć kasę za deka lub w tej samej cenie rozszerzyć do extra pakietu. Myślałem o dobraniu pakietu MP ale nie widomo kiedy puchary wrócą, a do tego umowa na 2 lata a nie wiadomo kto za rok podpisze prawa do LM i LE. 
dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie po 2 latach.

 

Umowa się kończy więc trzeba wysłać wypowiedzenie, ale tym razem jednak chyba zdam ten sprzęt bo nie ma co oglądać w C+.

 

Słyszałem że jest tu jakiś mistrz który oferuje pakiety czy coś ten tego - ile za Comfort z dopełnieniem do Extra (bez C+) + HBO ?

Edytowane przez ste100
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwota do zapłaty za miesiąc, w którym nastąpi aktywacja promocji za wymienione usługi
117,99 zł
Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach
W zależności od wybranych usług – zgodnie z Warunkami Promocji (w przypadku usług świadczonych promocyjnie) lub Szczegółowymi Warunkami (w przypadku usług świadczonych niepromocyjnie) Okres oznaczony umowy Od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +  24 miesiące Początek okresu oznaczonego 1 września 2020 Koniec okresu oznaczonego 31 sierpnia 2022 Wybrane usługi Pakiet Superpremium+ 4K, CINEMAX, FOX Play, MISTRZOWSKA PIŁKA, Nat Geo Play, NAJEM PVR Wybrane promocje Superpremium+ 4K za 109,99 zł/m oraz za 124,99 zł/m dla Abonentów (08/19) L, Cinemax 8 zł/m dla Abonentów (04/20), Multiroom Standard aktywacja 0 zł/49 zł i opłata 10 zł/m dla Abonentów, Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów
Szczegóły wybranych usług (prognoza* na dzień zamówienia usług)
Pakiet Superpremium+ 4K **
Opłata miesięczna Data 109,99 zł Od 01/06/2020 do 31/08/2022 124,99 zł Od 01/09/2022 do czasu dezaktywacji usługi
CINEMAX
Opłata miesięczna Data 8,00 zł Od 01/06/2020 do 31/08/2022 8,00 zł Od 01/09/2022 do czasu dezaktywacji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2020 o 23:05, Mikizncplus napisał:

 

Ja żadnej oferty broń boże za Ciebie nie akceptuje. Ustalam ofertę jaka Ci potrzebna, wymieniam kilkanaście wiadomości i wysyłam ustalona ofertę na maila. Klient sobie to sprawdza i jeśli go zadowalają to klika w link aktywacyjny, jeśli nie to odrzuca ofertę. To takie same negocjację jak przez telefon, tylko dla niektórych droga wiadomości naukowych czy w komunikatorze jest to prostsze niż słuchanie 20-to minutowych regułek i na koniec już znudzony sam nie wiesz co brałeś. 

 

Co do wykradania danych, to myślę że nie jedna osoba jakby się postarała bez problemu może Twój mail otrzymać nawet z profilu tego fora, lub adres IP, a tą drogą poznać resztę danych osobowych to już bułka z masłem. 

 

Podsumowując, jeśli ktoś ma obawy to proszę się nie kontaktować, a jak ktoś chce poznać obecne oferty możliwe to zapraszam.

Nie było mnie kilka dni, a tu kolega @Mikizncplus znalazł się w oku cyklonu :)

Jak już wspominałem wcześniej, jestem bardzo zadowolony z pomocy kolegi - otrzymałem ofertę z forumowej listy i jest ona dla mnie satysfakcjonująca (po akceptacji otrzymałem standardowego linka jak poprzednio przy przedłużaniu - w niedzielę kliknąłem w link a w poniedziałek odebrałem nowy sprzęt w punkcie.  Nie miałem ambicji walki o superpremium 4k o 5 groszy taniej niż na liście ...

Zaoszczędziłem wiele czasu i bezproduktywnych rozmów telefonicznych (do tej pory zawsze przedłużenie na warunkach omawianych na forum wymagało przynajmniej 10 rozmów...)

Jeszcze raz dziękuję :)

Edytowane przez mmkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, obecnie korzystam z oferty Comfort+. Cena z najmem dekodera głównego Mediabox+ i multiroomu Sagem wynosi 54,99zł na miesiąc. Umowe mam do końca lipca. Dość często dzwonią do mnie oferując rozszerzenie pakietu oczywiście za opłatą. Powiedziałem, że nie chce rozszerzać pakietu tylko zachować obecny przy obniżeniu ceny. Odpowiedź, że to niemożliwe. Widzę, że oferta dla nowych abonentów jest dużo korzystniejsza aniżeli ta, z której korzystam obecnie.  Przeczytałem post użytkownika shevchenko1987 i widzę, że obecny pakiet można mieć dużo taniej i również tyczy się to dekoderów. Za obecny dekoder główny płacę 5zł/msc a za multiroom 10zł/msc. Myślicie, że najlepiej złożyć wypowiedzenie i na nowo skorzystać z oferty Canal+ jako nowy klient czy czekać na telefon z działu utrzymania klienta ?  Na co mogę liczyć przy końcu wypowiedzenia ? 

Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca czerwca. Wypowiedzenia jeszcze nie składałem, ale zaczęły się telefony z propozycjami przedłużenia.

Moja obecna opcja to: 

Extra+ z CANAL+ (6) LIVE 74,99 zł 24 m, a po tym okresie 81,99 zł/m dla Abonentów

HBO 0 zł/m dla Abonentów

Najem mediabox+ w cenie 3zł/m-c

Łączny abonament to 78zł/m-c

Dziś konsul powiedział, że jeśli chcę utrzymać ten pakiet z kanałami HBO za darmo to muszę dołożyć do tego co mam pakiet Filmboxów za dodatkowe 5zł/mc 

Wtedy miałbym:

Extra+ z CANAL+ (6) LIVE 74.99

HBO 0zł/m-c

HBO GO 0zł/m-c

Filmboxpack 5zł/m-c

Najem mediabox+ 3zł/m-c

Razem 83zł miesięcznie

To propozycja na dziś bez wypowiedzenia umowy. Podpowiedzcie czy to dobry deal?

Interesuje mnie zachowanie tego co mam w tej chwili ale bez opłaty za najem mediaboxa, czyli obniżenie ceny abonamentu z 78 na 75zł bez dokładania Filmboxów

Czy myślicie, że po wysłaniu wypowiedzenia jest to realne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mmkk napisał:

Nie było mnie kilka dni, a tu kolega @Mikizncplus znalazł się w oku cyklonu :)

Jak już wspominałem wcześniej, jestem bardzo zadowolony z pomocy kolegi - otrzymałem ofertę z forumowej listy i jest ona dla mnie satysfakcjonująca (po akceptacji otrzymałem standardowego linka jak poprzednio przy przedłużaniu - w niedzielę kliknąłem w link a w poniedziałek odebrałem nowy sprzęt w punkcie.  Nie miałem ambicji walki o superpremium 4k o 5 groszy taniej niż na liście ...

Zaoszczędziłem wiele czasu i bezproduktywnych rozmów telefonicznych (do tej pory zawsze przedłużenie na warunkach omawianych na forum wymagało przynajmniej 10 rozmów...)

Jeszcze raz dziękuję :)

No zobaczymy właśnie wysłałem do w/w kolegi maila z zapytaniem o ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, ircios napisał:

@medalao Max 35 zł z MR Twoja oferta warta. Wypowiedzenie i czekaj na przedłużenie. 

 

Dzięki, w takim razie będę czekał. Po zalogowaniu do strefy klienta widzę ofertę za 29,99zł za Comfort+ przez pierwsze 9 msc, później kwota 39,99zł. Opłata za Dekoder główny i MR bez zmian..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...