Jump to content

ste100

Users
  • Content Count

    962
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Dobra

About ste100

  • Rank
    Aktywny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam po raz ostatni No i po ponad 10 latach nadszedł czas się rozstać. Umowa wygasa dziś, wypowiedzenie wysłane 3 miesiące temu, dekoder oddany dosłownie godzinę temu (choć był z tym początkowo jakiś dziwny problem że niby dopiero jutro mogę itd. ale gość w końcu przyjął) i tyle. Dość śmieszna sytuacja bo do końca nie byłem pewny czy jednak nie zostać na jakiejś niższej umowie, no ale problem rozwiązał się sam - od złożenia wypowiedzenia przez bite 3 miesiące absolutnie nikt się ze mną nie skontaktował - telefonicznie czy mailowo - nawet gość dziś w punkcie się jakoś specjalnie nie
  2. Ja nie wiem jak Wy to robicie. Złożyłem wypowiedzenie 2 miesiące temu, zostało mi 30+ dni do końca umowy i zero kontaktu. Nie to że szukam oferty czy coś ale legalnie dziwi mnie że mają pompie klienta który jest z nimi od ponad 10 lat. Pod koniec sierpnia odniosę im dekoder i tyle.
  3. Chyba tak, ja złożyłem wypowiedzenie 1,5 miesiąca temu umowa do końca sierpnia zero kontaktu.
  4. Pytanie: czy dekoder trzeba zdać w oryginalnym opakowaniu? Mam go od 8 lat i za Chiny Ludowe nie wiem co się przez tyle lat z pudełkiem stało...
  5. A nie lepiej było zrobić online ? Napisałem wypowiedzenie na kartce, zrobiłem fotkę, wysłałem przez ICA i po 2 dniach zarejestrowane.
  6. Za ilę urwę czysty Comfort (bez C+) i HBO/HBO GO ? - zaznaczam że schodzę z Extra+ 6C. Wypowiedzenie wysłane.
  7. Witam ponownie po 2 latach. Umowa się kończy więc trzeba wysłać wypowiedzenie, ale tym razem jednak chyba zdam ten sprzęt bo nie ma co oglądać w C+. Słyszałem że jest tu jakiś mistrz który oferuje pakiety czy coś ten tego - ile za Comfort z dopełnieniem do Extra (bez C+) + HBO ?
×
×
  • Create New...