Jump to content

P_Canal+

Users
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

71 Świetna

About P_Canal+

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wziąłem.Zgadzam się,że mozna odrzucić ofertę i trzeba szanować druga strone.Dlatego jeśli firma nie daje rabatu takiego jaki się oczekuje,należy odrzucić ofertę,iść do konkurencji(która spełni oczekiwania) albo w ogóle zrezygnować z danej usługi.Niezrozumialem dla mnie jest płakanie na forum,że nie dostało sie ceny jaką się chciało. Wiesz mi,że zawsze odnoszę się z szacunkiem do swoich klientów.Nie lubię za to cebulactwa.Ciekawy jestem czy użytkownik @Wulo idzie dajmy na to do Mediamarktu i skalda propozycje cenowa 3tys za telewizor który kosztuje 4tys. W przypadku odmowy oczywiście obowiązkowo zaczyna skomleć,że jak nie chcą jego 3 tys to nic nie zarobią 😄
  2. Zgadzam się z Tobą,że da się żyć bez TV. Jeśli Cię nie stać na Extra za 52,5 to podjąłeś słuszną decyzję o rezygnacji
  3. Tak,pracuje w duzym salonie POS i śmieszą mnie wypowiedzi "specjalistów",którzy kiedyś dostali dobrą ofertę i teraz zapewniają innych forumowiczów o słuszności ich strategii nie biorąc pod uwagę zmian sprzedażowych i cennikowych. Jeśli ktoś woli słuchać osob,które nie pracowały nigdy w ITI to droga wolna.Moga nawet czekać aż naliczymy karę za nieterminowy zwrot sprzętu z nadzieją,że znajdzie się comfort za 14,99 i dopełnienie za 10
  4. Niestety skończyły się czasy gdzie na wznowienie umowy nawet w POS mogliśmy ładować zejscie z superpremium na starta za 9,99. Telefony z pytaniem gdzie zwrócić sprzęt może wywołać tylko uśmiech na twarzy konsultanta. Pracownik infolinii (od momentu pandemii) ma obowiązek powiadomić o zwrocie sprzętu i zostawia stosowny komentarz w systemie z datą kiedy powiedzial o koniecznoscie i terminie zwrotu sprzętu.jest to zabezpieczenie na wypadek gdyby klient wymigiwal się od kary za nieterminowy zwrot zasłaniając się pandemia i niewiedza,że odblokowano POSY.
  5. @raffde od maja zmieniły się wytyczne odnośnie zejścia na pakiet niższy. Wątpię, żeby zaproponowali w DUK mniej niż 34,99.
  6. @janusz822 w jakiej cenie miałeś comforta? Z jakiej infolinii dzwonili? Możesz wstawić podgląd oferty ? 🙂
  7. @Pawel pisałem o tym już parę razy. Od mają wprowadzone zostały duże zmiany jeśli chodzi o możliwość uzyskania ofert typu comfort za 22.5 i start za 9.99. Nie widzialem żeby w maju któryś z forumowiczów chwalił się zejściem np z pakietu Extra na "gołego" comforta za 22.5. Niestety dla klientów,wszystko wskazuje na to,że oferta comfort zostaje wycofywana tak jak kiedyś comfort za 14.99(możliwe tylko odtworzenie)
  8. Dlaczego? Masz 10zl taniej niż z zaszytym gdzie cena jest 79,99 i tutaj śmiało można walczyć o Mistrzowska Piłkę za 0
  9. @drq Może dlatego nie przejdzie,że Mistrzowskiej piłki nie dają za darmo do składaków ofertowych?
  10. @Buziaczek1982 tiaaaa .... Wypowiedzenie nic nie daje.....szczególnie jak ktoś ma pakiet superpremium i chce zejść na niższy 😂.
  11. To lepiej doczytaj dobrze,bo jesteś w dużym błędzie.W nowy comfort masz 3 nowe kanały Nickelodeon, cartoon network i BBC lifestyle.Ubywaja 2 kanały BBC first i MTV Music Polska.
  12. Wiem,że taka oferta istnieje.Tak samo wiem,a nawet parę takich umów zrobiłem,jest superpremium4k za 79,99. Malo tego w grudniu 2018r był dekoder 4k za zero do pakietu świątecznego za 99.99 ( odpowiednik superpremium) i można było dostać 3 miesiące za darmo. Czy to oznacza,że teraz ktoś dostanie 3 miesiące za darmo?NIE! Wierzę,że dostałeś taka ofertę jak piszesz i cieszę się Twoim szczęściem i osiągnięciem 😂Niestety w trakcie miesiąca przyszedł mail do poszczególnych działów ( POS,Call center) ,że jest zakaz dawania takich i takich ofert oraz takich i takich promocji.Nie wiem skąd atak z Twojej strony. Jestem pracownikiem POS i absolutnie nie będę miał,żadnej prowizji za to,że któryś z forumowicz dostanie droższa ofertę.Nie bawię się również w sprzedawanie umów na odległość bo jest to niezgodne z regulaminem POSu i nie potrzebuje problemów.Doradzałem paru użytkownikom forum,a jaden nawet przyszedł do mnie wymienić wadliwy pilot. Twoje pisanie,że dostałeś dekoder za 0zl nie pomoże innym ani nie zmieni faktu,że taka oferta dla klientów którzy nie podnoszą abonamentu i mają maksymalny rabat na superpremium 4k nie jest już dostępna.Mozliwe ,że będzie to zmienione w czerwcu,lipcu ale do końca tego miesiąca na pewno nie i Twoje skomlenie tego nie zmieni
  13. Gratuluję. Widzę,że jest to dla Ciebie bardzo wazne,bo piszesz już drugi raz o tym.Wpisz sobie ten sukces do CV. Odpowiadalem koledze,ktory nie dostanie dekodera 4k za 0zl do superpremium 4k za 109.99 bo już jest zablokokowanawana taka promocja.
×
×
  • Create New...