Jump to content

P_Canal+

Users
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

66 Świetna

About P_Canal+

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Też nie ma superpremium z Cinemaxami w tej cenie.Czesto czytając to forum zastanawiam się czy to konsultanci przedstawiają ofertę "pokrętnie" czy klienci nie potrafią słuchać ze zrozumieniem.
  2. W warunkach regulaminu klienci mieli zwrócić dekodery w ciągu 14 dni od zakończenia umowy czyli do 14 marca.W związku z epidemia i nieczynnym i POSami termin przedłużono o ponad miesiąc. Jestem pewny,że jeśli nie wymienisz teraz dekodera to po całym tym syfie,który teraz jest nie będzie miał problemu. Jakby Canal+ robił z tym problemy to byłby to strzał w kolano dla wizerunku firmy
  3. Oczywiście masz rację,ze pakiet superpremium 4k jest możliwy do nabycia za 109,99. Wprowadzanie w błąd? Zgłoś sprawę do UOKIK niech zajmą się tą sprawą 😁
  4. Znowu gafa.Jakich kolekcji brak? Skoro nat geo,nat geo 4k,museum 4k, paramount,Fox itd są integralną częścią pakietu superpremium 4k i nawet jakby konsultant chciał je odłączyć to nie może.
  5. @Frazes masz rację kiedyś tak było,natomiast teraz już są inne numery umów jak pisał @ircios
  6. @ircios nigdy nie było superpremium z 6C+ za 89,99...... Najniższa cena za ten pakiet to 94,99. Proponuję żebyś zapoznał się z zestawieniem przygotowanym przez użytkownika @shevchenko1987 😀 zanim zaczniesz podawać nieprawdziwe ceny. Swoją drogą ceny "pod nosem" a tutaj takie takie ceny wypisujesz
  7. Pytanie tylko czy robił z siebie głupka,bo : a) nie miał możliwości zaproponowania tej oferty b) chciał zgarnąć prowizję Extra C) inny powód Gwarantuje Ci,że każdy pracownik AUTORYZOWANEGO salonu ma dużo większą wiedzę niż wiekszosc uzytkownikow forum. BO To,że np nie mają możliwości zaproponowania dopełnienia do extra za 10zl bo "czegoś takiego nie ma czy nie dają do comforta za 22,5" to nie jest brak wiedzy,tylko glupiebie tłumaczenie żeby wcisnąć ofertę jaka się wyswietla
  8. Hehehe potwierdzileś tą wypowiedzią,że jesteś kompletnym idiotą. Po Twoich wypowiedziach stwierdzam,że pewnie jesteś Januszem biznesu,który handluje na targu majtkami a wydaje mu sie,że jest Panem świata 😁
  9. Nie mierz wszystkich swoją miarą jeszcze zacznij obrażać moja rodzinne do kompletu,żeby poczuć się bardziej dowartościowany.Widac merytoryka i inteligencja idą u Ciebie w parze
  10. @jacekn1Na wiedzę na temat ofert i platformy raczej nie narzekam. Jestem od 6 lat pracownikiem firmy. Od 4lat duży Salon w Warszawie,wcześniej infolinia obsługowa,więc śmiem twierdzić,że wiedzę mam większą niż 95 procent użytkowników forum.Ty natomiast napisałeś użytkownikowi który pytał o ofertę,że konsultant byłb dowcipny .Czy Twoja odpowiedź była merytoryczna? Czy pomogła? Odpowiedz sobie sam i już nie zaśmiecajmy wątku
  11. Naprawdę Twoje wypowiedzi dużo wnoszą i masz ogromną wiedzę w temacie przedłużania umów.Oby tak dalej
  12. Dobre informacje dla wszystkich osób ktore chcą przedłużyć umowę na niskich pakietach i oczekują wymiany dekodera na 4K. W marcu wymiany będą tańsze niż standardowo,więc do comforta za 22.5 dekoder 4k za 5zl najmu powinien się bez większych problemów znalezc
  13. Akurat użytkownik @czerstwy jest o wiele bardziej wiarygodny niż Twoja wypowiedź o dekoderze,który niby miałeś zaproponowany za 0zl. Dlaczego w takim razie nie wymieniłeś? Nie byłeś zainteresowany? Wolisz Pejsa? Czyli mam rozumieć,że Ty nie chciałeś dekodera 4k ale konsultant chciał Ci wcisnąć go za 0zl do oferty do której mało komu dają 4k za 5zl. Sory ale nie kupuje tego
×
×
  • Create New...