Jump to content

Buziaczek1982

Users
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Dobra

About Buziaczek1982

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kupiłeś szrot zwany Samsungiem, to Cię zmartwię, nie będzie dodatku ani Canal+, a od października 2020 zniknie jeszcze 6 fajnych usług.
  2. @ Bushiken Mam tv Philips 65OLED903 ,ma już trochę czasu , usługa podłączona poprzez invidia shielda (na tv nie ma tej apki,a dogranie ręczne powoduje wieszanie się tv) Jak liczycie na jakość to polecam odpalić na próbę "sky sport" no ale nie ta cena. @ kingofsouth Miałem vectrę 2 lata nie dziękuje , takiego dziadostwa nie polecę nikomu.
  3. Jak wysłałeś poleconym to chyba idzie na stronie poczty zobaczyć gdzie jest list... Serio, Twoje posty "Ponawiam pytanie" są niby lepsze? Nie zdziw się jak zaginęła.
  4. U mnie było to samo,na androidzie w moje konto jest opcja aktualizacja uprawnień i po naciśnięciu odśwież zaczęło wszystko po ok 10 min działać.
  5. Nie zdziw się ,że potem nie będzie miesiąca za darmo,tak samo było we Francji,miesiąc free na testy potem tylko 7 dni darmowego ograniczonego dostępu.
  6. Lepiej jest wejść na androidzie,ustawienia/moje konto i jest aktualizacja uprawnień.(nie widzę tego na przeglądarce) Po kliknięciu na każdym urządzeniu dostałem dostęp,wcześniej działało tylko na pc.
  7. Czy jak materiał został nagrany w 25FPS, to przy odtworzeniu ile ma być?Nie widzę aby jakiś sport leciał na żywo.
  8. Wybierasz darmowy miesiąc,wybierasz pakiet i potem się logujesz emailem i hasłem,oczywiście aktywowanym wcześniej na emailu (zarejestrowałem się wcześniej ,bez problemu się loguje.)
  9. Wystarczy przeczytać regulamin. "który ma miejsce stałego pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,? - To jak chcecie się zarejestrować w Uk,czy innym kraju. "Dostępność Usług dla Klienta przebywającego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej może zostać ograniczona w całości lub w części, chyba że Usługi zostaną udostępnione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klientowi, który ma miejsce stałego pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ale korzysta z Usług na terytorium innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami Rozporządzenia online
  10. Zastanawiam się kiedy znowu będzie zmiana stołka w C+ ,bo Polacy jak zwykle nie zrozumieją oferty.
  11. A gdzie ja tu bije pianę?Spytałem się go tylko o jego dane.Napiszę mu po proszę to i to a on mi włączy pakiet na maxa,Gdzie to będę potem reklamować?Na infolinii, ,wie Pan co podałem swoje dane i Pan xxx miał mi włączyć to a mam maxa. Sorry pracuje 29 lat w zawodzie,gdzie mam styczność z ludźmi co między innymi zostali oszukani przez internet.Poprosiłem tylko o podanie danych Piszecie dziesiątki postów ,że nc go zmienia nazwę a zawartość będzie taka sama,ale nie potraficie odp konkretnie. Pisaliśmy tutaj ,a potem wysyłałem Ci kawałek załącznika regulaminu .Tak walczyłem, przez 3 miesiąc
  12. Wow kolejny,przedłużałem umowę i miałem 3 x 0 i 21 x 19,99 zł, mam w regulaminie nawet zapis,że z dopełnienia mogę skorzystać tylko za 30 zł i tyle mi proponowali,Wysyłam Ci nawet treść regulaminu,od prawie 4 miesięcy,czy to jakoś idzie obejść, nie potrafisz odp .dlatego proszę skończ pisać brednie.Łącznie 3 osoby z forum nie dały rady a ja mam się prosić aby mi włączyli całe 2 kanały za 10 zł. proszę Cię. Rozumiem Cię ,ale podajesz obcej osobie nr abonenta i adres ,a on na pełne Twoje dane
  13. Ty tak na serio?napisałem co wystarczy do chwilówki ,ale widzę że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Ja się boję?.Napisałem wyraźnie ,że sam od lat tak korzystam. Po wpisaniu nr klienta masz dostęp do wszystkich danych.Czego się boisz ,że masz podać swoje? A co sprawdziłeś moje dane ,że wiesz jaką mam zdolność kredytową
  14. Nie no bo widzę ,że ta osoba wysyła taki komentarz już któryś raz,dlatego mnie to zaciekawiło,widocznie ktoś już mu nr klienta wysyłał.
×
×
  • Create New...