Jump to content

medalao

Users
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About medalao

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wiem, ale wg. konsultanta nie ma takiej opcji. Choć widziałem, że niektórzy tutaj dostawali 4k za 0zł. Został jeszcze miesiąc, może zadzwonią. @Ircios a jak to jest z tym rozszerzeniem do pakietu wyżej przy przedłużaniu umowy ? Mogą od razu zaproponować rozszerzenie do Comfort za 10zł na cały okres trwania umowy czy dopiero to się załatwia po zaakceptowaniu oferty ?
  2. Kolejna oferta z DUK, obecnie mam Comfort za 39,99 + MR 10zł + najem Mediaboxa za 5zł = 54,99zł Zaproponowali wymiane Mediaboxa na 4k za 0zł aktywacja i najem 5zł/msc, i zejście na Start+ za 14,99zł + MR 10zł = 29,99zł lub zostawią mi Comfort+ za 34,99zł, MR 10zł, wymiana Mediaboxa na 4k za 0zł i najem 5zł/msc = 49,99zł Nie interesuje mnie Start+, cena Comfortu dla mnie za wysoka. Zapytałem jaka cena za Start + ale z rozszerzeniem do Comfort. Powiedział, że to dopiero można rozszerzać po podpisaniu umowy ale ceny są bardzo atrakcyjne. Czy to prawda, że nie mogą na samym początku zaproponować rozszerzenia na cały okres umowy za np. 10zł ? Wydaje mi się, że niektórzy użytkownicy od razu rozszerzali na cały okres przy podpisywaniu umowy. Zapytałem dodatkowo, czy jest opcja zostawić stary Mediabox ale mieć 0zł za najem. Powiedział, że owszem, można zostawić ale najem mimo wszystko 5zł/msc. Umowa do końca lipca. Jeśli nie będzie nic lepszego to po prostu rezygnuje...
  3. Ja mam goły Comfort+ 39,99zł z MR 10zł i najem mediabox za 5zł czyli suma 54,99zł. Wypowiedzenie wysłane i ostatnio właśnie z tekstem, że mogą dać mi 5zł rabatu za terminowe płacenie faktur Pewnie wtedy wyszedłby Comfort za 34,99zł i twierdzą, że niżej nie mogą zejść. Jest ktoś, kto w ostatnim czasie przedłużał umowe z gołym Comfort+ i obniżyli mu z 39,99 na np. 29,99zł ? Umowe mam do końca lipca
  4. Ciąg dalszy mojej oferty. Obecnie Comfort+ 39,99 + Multiroom 10zł + MediaBox 5zł =54,99zł Umowa do 31.07, wypowiedzenie wysłane 01.06. Dziś telefon z DUK i oferta od nich za ten sam zestaw to 49,99zł. Grzecznie podziękowałem i czekamy dalej
  5. P_Canal+ a myślisz, że jest szansa by ugrać Comfort za 29,99zł czy z tym również może być problem ?
  6. Mam problem z odpaleniem filmu chocby z Polsatu czy TVN. Za każdym razem pokazuje komunikat "ten materiał jest niedostępny w NC+ go"
  7. Czy też tak macie, że nie idzie oglądać filmów na NC+Go ? Wiadomości, przygodowe itp. Działają Ale niestety nie idzie włączyć żadnych filmów...
  8. U mnie póki co wisi oferta na goły comfort za 29,99zł przez pierwsze 9 msc, później 39,99. Do tego wymiana mediabox na 4k za 5zł msci multiroom za 10zł msc, miesiąc dopełniania do extra i 2msc HBO . Umowa do końca lipca, wypowiedzenia jeszcze nie złożyłem. Konsultanci dzwonią i proponują dużo gorszą umowe aniżeli ta, która wisi na moim koncie. Chcę wyrwać goły comfort za 29,99 na cały okres umowy (2 lata), do tego mediabox za 0zł/msc, multiroom za 10zł/msc, dopełnienie 1msc extra i 2msc HBO. Zobaczymy, czy się uda...
  9. Pawel i Ircos, dziękuję. Już wiem na czym stoję. Będę negocjował dodatkowo przy tym dekoder Mediabox za 0zł/msc. Pozdrawiam!
  10. Dzięki, w takim razie będę czekał. Po zalogowaniu do strefy klienta widzę ofertę za 29,99zł za Comfort+ przez pierwsze 9 msc, później kwota 39,99zł. Opłata za Dekoder główny i MR bez zmian..
  11. Witam, obecnie korzystam z oferty Comfort+. Cena z najmem dekodera głównego Mediabox+ i multiroomu Sagem wynosi 54,99zł na miesiąc. Umowe mam do końca lipca. Dość często dzwonią do mnie oferując rozszerzenie pakietu oczywiście za opłatą. Powiedziałem, że nie chce rozszerzać pakietu tylko zachować obecny przy obniżeniu ceny. Odpowiedź, że to niemożliwe. Widzę, że oferta dla nowych abonentów jest dużo korzystniejsza aniżeli ta, z której korzystam obecnie. Przeczytałem post użytkownika shevchenko1987 i widzę, że obecny pakiet można mieć dużo taniej i również tyczy się to dekoderów. Za obecny dekoder główny płacę 5zł/msc a za multiroom 10zł/msc. Myślicie, że najlepiej złożyć wypowiedzenie i na nowo skorzystać z oferty Canal+ jako nowy klient czy czekać na telefon z działu utrzymania klienta ? Na co mogę liczyć przy końcu wypowiedzenia ? Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia
×
×
  • Create New...