MajkelOla Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia Dzień dobry, Mam obecnie dekoder Ultrabox 4k z umową na czas nieokreślony. Czy jeśli zamówię telewizję Canal+ na kartę z modułem CAM, to będę mógł użyć obecnej karty w tym module? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavi77 Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia Nie, bo karta jest sparowana z dekoderem/modułem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajkelOla Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia (edytowane) 20 minut temu, slavi77 napisał(a): Nie Dziękuję! A czy jest w takim razie jakiś sposób na to, żeby używać modułu CAM, bez podpisywania nowej umowy z C+? Edytowane 7 Stycznia przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia (edytowane) Tak, zakup zestawu (modułu z kartą) w opcji na kartę. Edytowane 7 Stycznia przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajkelOla Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia (edytowane) 39 minut temu, opensource napisał(a): Tak Może źle się wyraziłem - czy jest sposób na to, żeby obecną ofertę (tą na czas nieokreślony) oglądać poprzez moduł CAM? Edytowane 7 Stycznia przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia W abonamencie nie, trzeba przedłużyć i wymienić dekoder na czarny CAM z kartą. Do tego mieć dekoder który obsługuje CI+ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2 godziny temu, MajkelOla napisał(a): Dzień dobry, Mam obecnie dekoder Ultrabox 4k z umową na czas nieokreślony. Czy jeśli zamówię telewizję Canal+ na kartę z modułem CAM, to będę mógł użyć obecnej karty w tym module? @MajkelOla Sprzęt jest w systemie sparowany z kartą. Także dekoder, czy moduł CAM działa tylko z konkretną kartą dekodującą, z którą został wydany i nie można przekładać karty do innego sprzętu bo nie będzie to po prostu działać. Jedyna możliwość to wymiana na obecnie posiadanej umowie dekodera na moduł CAM. W przypadku jak masz umowę na czas nieokreślony, to będzie wymagane przedłużenie umowy wraz z dodaniem do tego od razu wymiany dekodera 4K UltraBox+ na moduł CAM CI+ ECP. Oczywiście taka wymiana wiąże się z tym, że już nie wrócisz do 4K UltraBoxa+, bo jakbyś się rozmyślił to potem jedyna możliwa wymiana to z modułu CAM na dekoder 4K DualBox+. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajkelOla Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia Dziękuję Panowie. Wszystko jasne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi22 Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Dzień dobry. Podepnę się pod temat. Sam zastanawiam się czy nie wymienić w ramach umowy (w chwili przedłużania) na moduł CAM i kupić własny dekoder. i teraz mam pytania: - czy w chwili obecnej podczas przedłużenia umowy można dostać moduł? Kiedyś jak się zapytałem na infolinii to odp. była "wymijająca" - jaki dobry dekoder polecacie? (kwota do 2tys zł), zależy mi na szybkości przełączania - czy będę mógł nagrywać ze wszystkich kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Ja polecam Vu+ działa dobrze z czarnym modułem c+. Mam Vu+4K Duo SE. Spokojnie zmieścisz się w podanej kwocie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 16 Stycznia Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia Ale o szybkości przełączania na Cam to zapomnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi22 Opublikowano 16 Stycznia Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia To trochę mnie zmartwiłeś. Kiedyś miałem własne dekodery (stara karta która działała na każdym dekoderze - nie pamiętam nazwy) i lubiłem to. Skoro nic nie zyskam na szybkości przełączania, to chyba zrezygnuje z zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 16 Stycznia Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia Jak dla mnie 2-4 s na module to nie tak dużo. Przy lepszych tunerach z FBC można zejść do 1-2 s. Zawsze możesz mieć też niebieski moduł i kartę w czytniku to przełączanie jest natychmiastowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 17 Stycznia Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia Czy też u Was na tym module od czasu do czasu obraz "szatkuje" na kanale eleven 1 w 4K? Pozostałe kanały bez zarzutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia W dniu 16.01.2024 o 12:02, rafi22 napisał(a): Kiedyś miałem własne dekodery (stara karta która działała na każdym dekoderze Nie porównuj karty bezpośrednio umieszczonej w czytniku tunera do modułu CI+ w którym jest karta umieszczona. Jeśli chodzi o przełączanie, nie ma tragedii,. Jest nieco dłużej niż w dekoderze od operatora ale komfort korzystania z tv o wiele lepszy niż na sprzęcie dedykowanym od C+ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 22 Stycznia Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia Czy ktoś z Was ma jakąś wiedzę lub doświadczenia w kwestii współpracy telewizorów Xiaomi Mi z modułami C+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 22 Stycznia Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia Jeżeli maja sloty CI+ nie powinno być problemu ze współpracą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 22 Stycznia Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia Jeśli mają odpowiednie certyfikaty Ci+ to powinny działać zwykle Ci/Ci+ i te z ECP, bez certyfikatów to już losowość . Zwykle te z gniazdem w wersji 1.4 mają i powinny działać na 100%. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 22 Stycznia Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 1 godzinę temu, Bushiken napisał(a): Jeżeli maja sloty CI+ nie powinno być problemu ze współpracą Niedawno u znajomych testowałem tv tej firmy (nie pamiętam modelu) i nie współpracował z moim modułem nCam. Co prawda tv moduł "widział", ale nie rozkodował treści (karta aktywna). Nawet jeżeli slot na moduł nie był CI+, to ze starym modułem Conax chyba powinien sobie poradzić. Gdzieś czytałem/słyszałem, że telewizory tej marki mają problem z niektórymi modułami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 22 Stycznia Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia Z niektórym tak, nawet najnowsze modele z Ci+ mają czasami problem. Takie problemy się zgłasza do producenta i zwykle naprawiane jest to w aktualizacjach firmware TV albo w samym module. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Z niektórym tak, nawet najnowsze modele z Ci+ mają czasami problem. Takie problemy się zgłasza do producenta i zwykle naprawiane jest to w aktualizacjach firmware TV albo w samym module. Ta zgłaszanie do producenta. Powodzenia. Poczekasz najmniej pół roku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Być może, ale bez zgłoszenia samo nie naprawi się nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia (edytowane) To nie jest wymysł czy jakaś fanaberia z tymi zgłoszeniami. Przy zgłoszeniu podając model dokładny tv i modułu można zawsze szybciej liczyć na poprawę współpracy tv z modułem. Im więcej osób zgłasza problemy tym szybciej to poprawiają. Po to są tez fora producenta. Producent zwykle nie odpowiada na takie zgłoszenia albo czasami tylko zaakceptuje przyjęcie zgłoszenia. Wiadomo nie naprawia problemu indywidualnie. Edytowane 24 Stycznia przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Niektórzy producenci maja gdzieś to gdzieś, nawet te ECP niemają. Przystosowanie do polskiej dystrybucji sprowadza się głownie do wydania polskiej instrukcji nic ponadto. A na niemieckim rynku z HD+ wszystko się da, inna sprzedaż inna kasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Nie wiem do czego pijesz ale to kompletnie bez sensu. Nie inna kasa i nie inna sprzedaż tylko użytkownicy. Na niemieckim rynku jest duża aktywność użytkowników którzy zgłaszają problemy gdzie sie tylko da. Problemy zwykle są poprawiane w cyklu 2-3 miesięcznym od wydania ostatniego firmware TV czy modułu. Tam nikt nie czeka jak byle baran na naprawę tylko działa. Jak widać to tylko w Polsce każdy liczy że jak kupił to musi działać a nie że to tylko zależy od tego jak on zadziała odnoście problemu. Po prostu na zachodzie tak właśnie działa idealnie system zgłoszeń problemów z TV i modułami tylko u nas w kraju nie wszyscy to pojmują że powinni postępować tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.