Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

W odstępie dwutygodniowym byłem osobiście w BOK Multimedia...umowa 12mcy 95zł umowa 24mce 89zł,

po dwóch tygodniach ceny wzrosły 12mcy 105zł, 24mce 95zł

dziś dzwonie na infolinię ceny znowu inne 105zł, niezależnie czy na 12 czy 24mce...

 

umowa jaką chce przedłużyć to pakiet składający się z Internet 60 Mbit, telefon 120min, TV cyfrowa superbox, MultiroomCAM

 

czy ceny od przedstawicieli odwiedzających abonentów bezpośrednio w domu są inne/ niższe, czy warto tym kanałem jeszcze sprawdzić ??

 

 

pozdrawiam Marek z Gdyni:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...tylko jest jeden problem....rok temu zmieniałem dekoder na moduł CAM, wziąłem też drugi Multiroom do drugiego TV, prosząc aby umowa na nie była do końca wszystkich pozostałych umów...a przy ostatniej wizycie okazało się, że umowa na Multiroom jest aktywna do września 2017.....

 

Wszystkie pozostałe umowy są do końca września 2016...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka:

Grupa Liberty Global, najprawdopodobniej poprzez UPC Polska skierowała kilka tygodni temu do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapytanie o podejście instytucji do konsolidacji rynku kablowego w Polsce - dowiadujemy się.

 

Zapytanie ma charakter ogólny i nie jest jasne, czy UOKIK na nie odpowie. Nie jest wykluczone, że w ten sposób Liberty Global próbuje wybadać, czy nawet zniwelować ryzyko, jakie wiąże się z przejęciem akcji Multimedia Polska.

 

O tym, że Liberty chce kupić Multimedia pisał niedawno "Puls Biznesu" zaznaczając, że nie jest pewne, czy do transakcji dojdzie, ponieważ umowa, choć gotowa ciągle nie została podpisana.

źródło: http://rpkom.pl/artykul/1276626.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

W odstępie dwutygodniowym byłem osobiście w BOK Multimedia...umowa 12mcy 95zł umowa 24mce 89zł,

po dwóch tygodniach ceny wzrosły 12mcy 105zł, 24mce 95zł

dziś dzwonie na infolinię ceny znowu inne 105zł, niezależnie czy na 12 czy 24mce...

 

umowa jaką chce przedłużyć to pakiet składający się z Internet 60 Mbit, telefon 120min, TV cyfrowa superbox, MultiroomCAM

 

czy ceny od przedstawicieli odwiedzających abonentów bezpośrednio w domu są inne/ niższe, czy warto tym kanałem jeszcze sprawdzić ??

 

 

pozdrawiam Marek z Gdyni:)

 

Przerabiałem to samo (też Gdynia), złóż wypowiedzenie i czekaj na telefon z DUK.

 

Popisywałem umowę w kwietniu (na 12 miesięcy), w BOKu oferta - maxbox+eleven 64 zł, telefon stacjonarny 5,5 zł, internet 60Mb 44 zł  - w sumie 113 zł, na infolinii miałem ofertę za 86 zł.

 

Ostatnio na ulotce w skrzynce dostałem: 79zł - maxbox, internet 60, + pakiet eleven + 2 miesiące gratis.

Edytowane przez szakalq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze odnośnie przyszłości MM. Jeżeli teraz właściciele nie sprzedadzą to czekają ich spore inwestycje lub powolna/ szybsza degradacja sieci. Czemu uważałem inwestycje FTTH Orange za ważne i potrzebne dla całego rynku kablowego? Ano dlatego, że inwestycje opłacają się klientowi i rozruszają rynek. Odpowiedź UPC -> w ciągu 5 lat zainwestuje 4mld zł.... http://rpkom.pl/artykul/1277522.html

MM jeżeli zostanie z obecnymi właścicielami jest gotowa na takie inwestycje? Moim zdaniem absolutnie nie ma o tym mowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic tam nie ma o inwestycjach UPC w FTTH - a nawet wyraźnie piszą, że nie mają wyraźnych planów w tym zakresie. UPC chodzi tylko o zwiększenie zasięgu dostępności usług o nowe miejscowości. Multimedia też nie musi w to specjalnie inwestować (obecne tempo w zupełności wystarcza). I nawet jeśli firmy się nie połączą, nie ma mowy o żadnej degradacji. Wciąż jest 500 mniejszych operatorów do przejęcia. Prezes UPC powtarza ci to samo, co wielokrotnie pisałem ja. Ale nadal ten istotny fakt ignorujesz. Zachwalasz tylko ten przereklamowany światłowodowy Orange, który jest drogi i praktycznie nigdzie niedostępny. Jeszcze dużo wody upłynie w Wiśle, zanim Multimedia będzie zmuszona do takich agresywnych kroków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze. O ile dobrze pamiętam ostatnią naszą dyskusję na ten temat to chyba podałem sporo danych, zadałem kilka pytań i się dyskusja urwała.

Po drugie. Cieszą mnie niezmiernie duże, średnie i małe inwestycje każdego operatora w sieć. Czy to będzie FTTH, GPON czy HFC to dla mnie sprawa ważna ale nie pierwszorzędna (dla mnie może tak ale dla rynku nie). Przy każdej z tych technologii do bloku, domu i tak dochodzi światło. Zrobienie za kilka lat światła do domu to kwestia przełącznicy i puszczenia światła peszlem. Orange zrobił duże inwestycje w sieć i zrobi kolejne w ciągu najbliższych kilku lat. Czy im się to opłaci? Nie wiem, nie mam ich akcji więc mi to lotto :) ale dla naszego rynku ma duże znaczenie. Ja się cieszę, że po latach marazmu miedziowego coś się ruszyło. Ty uważasz, że to lipa? Ok, masz prawo. UPC jak widać zapowiada inwestycje w kwotach, które są ogromne jak na nasz rynek. Nawet niemrawa Netia zapowiada setki mln zł i start inwestycji w sieć NGN na jesieni. Każda z tych inwestycji jest dla mnie super bo wpływa pozytywnie na rynek, dostępność nowoczesnych sieci. Inea, Vectra - jeżeli inwestują dużo to też rewelka. Doceniam inwestycje każdej sieci. Nawet tej małej, na Kaszubach, o której pisałem. Małe miasteczko a ludzie mają światło w salonie i do wyboru net 100, 300 i 500.

Po trzecie = "praktycznie niedostępny". Mają 1mln mieszkań/ domów w zasięgu po 9 miesiącach budowy sieci. Faktycznie, praktycznie to tyle co nic :mrgreen:

Po czwarte - "drogi FTTH". Jakoś przeliczałem to przy umowie na 2 lata z łączem 300Mb/s, tv oraz komórką w Orange i wyszło, że przy ofercie startowej UPC z netem 250 jest... taniej w Orange. Tylko, że ja bym nie wybrał póki co oferty tv od Orange bo ma zbyt oczywiste braki.

 

Moim zdaniem ceny MM są agresywne i bardzo konkurencyjne na rynku kablowym. W sumie to chyba jedyna rzecz, w której MM może konkurować z innymi sieciami. Sam jestem najlepszym przykładem tego, że UPC a tym bardziej Vectra nie jest mnie w stanie do siebie póki co przekonać. Oby nasz operator też inwestował w usługi i sprzęt. Ewidentnie brakuje routera z WiFi AC z jednoczesnym nadawaniem sieci 2,4 oraz 5GHz oraz nowoczesnego dekodera.

 

P.s.

Nadal walczę z MM w kwestii uploadu, który jest u mnie max 8,7-8,9Mb/s i nijak nie chce być większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ceny MM są agresywne i bardzo konkurencyjne na rynku kablowym.

Ceny u danego operatora są dostosowywane do maksymalnych możliwości finansowych klienta. Cała filozofia biznesu.

Gros abonentów "Multimedii" to mieszkańcy mniejszych miejscowości, a ci są biedniejsi niż mieszkańcy dużych miast ... więc są mniej skorzy do płacenia wyższych rachunków za usługi.

Gdyby "Multimedia" miała ceny takie jakie są np. w UPC to by się to skończyło rezygnacjami części klientów z usług i kwita.

..............................

http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/pis-rozwaza-nalozenie-abonamentu-rtv-na-klientow-kablowek-i-zniesienie-rejestracji-odbiornikow-ma-to-zwiekszyc-sciagalnosc

 

Jeśli powyższe spekulacje zmienią się w ustawy i staną się obowiązującym prawem to po tyłku dostaną wszyscy operatorzy płatnej TV, a "Multimedia" w pierwszej kolejności (z uwagi na mniej zasobne portfele swych abonentów).

 

Gdyby razem z rachunkiem od "Multimedii" zmuszano by ich do opłacania mediów publicznych ... to część z nich w pierwszej kolejności zrezygnowałaby z opłacania "Multimedii". :mrgreen:

 

W tym roku nie będzie dużych "przejęć" i "fuzji" kablówek, bo potencjalni kupcy chcą ugrać jak najniższą cenę za firmę którą kupują.

Kupiec będzie czekać na jakąś nową ustawę medialną (która i tak wprowadzi obowiązek płacenia dodatkowych PLN-ów miesięcznie za patrzenie w telewizor), żeby zmusić "Multimedię" do niższej oferty cenowej. "Multimedia" ze zmniejszającą się bazą abonencką to "Multimedia" tańsza w zakupie.

 

Odpływ części klienteli - z powodu abonamentu RTV/opłaty audiowizualnej (oraz z powodu uruchomienia niedługo nowych 5 - 6 kanałów w DVB-T) - będzie nieunikniony ... i wtedy "Multimedia" nie będzie mogła tak kozakować z ceną za którą chce się sprzedać.

Kupiec poczeka i kupi "Multimedię" wtedy gdy zacznie się powolny odpływ abonentów, którzy będą rezygnowali z usługi TV.

 

"Jeśli trafia się "okazja" to nie kupuj. Poczekaj. Jutro będzie taniej".  (Dr Jan Kulczyk)

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...