Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Jak zwykle BOK robi ludzi w konia, tak jakby wychodzili z założenia, że skoro rozmowa jest nie nagrywana, to można trochę podkoloryzować... Nie ma czegoś takiego jak "za wczesne złożenie wypowiedzenia". Już raz to pisałem i dotyczy to każdej umowy, każdego kontraktu: jeśli regulamin przewiduje wypowiedzenie umowy z zachowaniem jakiegoś okresu wypowiedzenia (miesiąc lub 3 miesiące), to można już w następny dzień po podpisaniu takiej umowy ją wypowiedzieć, byleby zaznaczyć na piśmie, z którym dniem wypowiedzenie ma wejść w życie (tj ostatni dzień obowiązywania takiej umowy). Przykład:

 

W Multimedii umowy są ważne w pełnych miesiącach, stąd za datę wejścia w życie wypowiedzenia (czyli rozwiązania umowy) podajemy zawsze ostatni dzień danego miesiąca. I nie ma znaczenia, gdy umowa na dany pakiet jest ważna 12 miesięcy od 1 maja 2016 roku, a okres wypowiedzenia to 3 miesiące, czy wypowiedzenie złożysz już dzień po wejściu jej w życie tj. 2 maja 2016, czy np. dopiero 31 stycznia 2017, byleby wyraźnie zaznaczyć w piśmie, że wypowiadasz umowę na dany pakiet z ostatnim dniem (30) kwietnia 2017; bo i w jednym, i w drugim przypadku zachowujesz wówczas owe trzy miesiące wypowiedzenia, które niezależnie od daty złożenia wypowiedzenia liczyć się będą trzy miesiące wstecz od podanej daty końca umowy (tj. 30 kwietnia 2017), czyli w tym przypadku będą to luty, marzec i kwiecień. Co innego gdybyś złożył wypowiedzenie z zaznaczeniem dnia końca umowy (30 kwietnia 2017) w dniu 1 lutego 2017 lub później: wówczas wedle regulaminu nie zachowujesz trzech miesięcy wypowiedzenia, gdyż okres trzymiesięcznego wypowiedzenia nie może rozpocząć się wówczas wcześniej niż 1 marca 2017 - takie wypowiedzenie nie nabierze mocy prawnej. W takiej sytuacji możesz jednak nadal złożyć wypowiedzenie, podając jednak za koniec umowy ostatni dzień kolejnego miesiąca, czyli wówczas 31 maja 2017; jednakże za maj musiałbyś wówczas zapłacić cenę niepromocyjną (innymi słowy wyższą). Niemniej jest to i tak dobre rozwiązanie, bo najprawdopodobniej już np. w marcu dostaniesz telefon z DUK z tak czy siak lepszą ofertą, a jeśli właśnie w marcu się na nią zgodzisz, to wejdzie ona w życie od 1 kwietnia 2017 roku, więc za maj nie będziesz musiał płacić wyższej kwoty, bo będziesz już wówczas na nowej (tzn. aneksowanej) umowie.

Dodatkowo na jednym piśmie można podać wiele pakietów z których się rezygnuje, byleby przy każdym wyraźnie zaznaczyć datę końca umowy na dany pakiet.

Skutkiem wcześniejszego złożenia wypowiedzenia jest tylko i wyłącznie to, że nie można wówczas dodać do oferty dodatkowych pakietów.

 

Dlatego ogólnie mówić, moja rada taka: w BOKu jedyne co robimy, to składamy wypowiedzenie, a negocjacje prowadzimy telefonicznie z DUKiem. Im bliżej będziesz końca umowy tym niżej zejdą. Zawsze też możesz dołożyć pakiet HD, który w DUK czasem dodają za 0 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różne terminy wypowiedzenia nie mają nic do rzeczy, w moim wypadku BOK nawet przetrzymał wypowiedzenie, stwierdzając, że jeszcze czas na jego złożenie. Na infolinii po wypowiedzeniu połączone mi wszystkie usługi w jeden termin., mimo, że niektóre kończyły mi się nawet za pół roku. Zaproponowana cena jest dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie ostatnio dzwonili z pytaniem, czy nie byłbym zainteresowany pakietem premium "Filmbox Extra". Odpowiadam, że bez Filmbox Action HD i Filmbox Arthouse HD, nawet nie wezmę propozycji pod uwagę. Chwilę coś notuje, po czym się rozłącza. ;)

Edytowane przez Mr.Chiquita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni mają czasem ludzi za niedorozwoje. Ostatnio rozmawiałem z działem technicznym i zapytałem kiedy u mnie będą Pulsy i Stopklatki w HD. Pan mi odpowiedział że nigdzie jeszcze nie ma tych programów w HD.Na to ja mówię że w Opocznie i Tomaszowie na pewno już są. A on mi na to: A SKĄD PAN TO WIE ? Na chwilę mnie zamurowało a potem powiedziałem: No wie pan ,w dobie internetu to nie trudno to wiedzieć. A facet się sam rozłączył.

Złożyłem reklamację odnośnie tej rozmowy. Ja wszystko rozumiem, ale robienie z klientów [beep]ów to nie przystoi żadnej firmie,również Multimedii.

Rozłączanie niewygodnej rozmowy to jest ...sami oceńcie co to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W związku, że jestem nowym użytkownikiem forum, na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie powitać.

 

Przechodząc do meritum. W czerwcu kończy się moja umowa w ramach której mam do dyspozycji Internet 60mb/s + wifi, MaxBox, HD, PVR za 76 zł miesięcznie. Przedłużając umowę chciałbym nadal utrzymać taki pakiet + do tego dołożyć zestaw kanałów C+ (dodatkowo pakiet Eleven sport, który mimowolnie muszę mieć). Dziś w BOK w Rzeszowie przedstawiono mi ofertę która uwzględniała wszystkie moje potrzeby za łączną kwotę 115zł/mc. Jako że jest promocja na C+ to pierwsze trzy miesiące mają wychodzić plus/minus 94zł.

 

W związku z tym chciałbym was zapytać czy jest szansa na otrzymanie korzystniejszej oferty, odwlekając przedłużenie w czasie, czekając na telefon od MM czy ten rabat 10% to po prostu najkorzystniejsza opcja?

Edytowane przez Mski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że złożyłeś reklamację na tą rozmowę-trzeba piętnować patologię. Może kiedyś nadejdzie taki dzień,że MM zacznie szanować klientów.

 

No to teraz przykład ode mnie: zabrakło mi miejsca na dekoderze do nagrywania i w takiej o to sprawie napisałem maila do BOK ku mojemu zdziwieniu następnego dnia dzwoni Pan z informacją, że chce umówić na wizytę technika by wymienił mi dekoder na nowy z większym dyskiem.

 

Jak widać można :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz przykład ode mnie: zabrakło mi miejsca na dekoderze do nagrywania i w takiej o to sprawie napisałem maila do BOK ku mojemu zdziwieniu następnego dnia dzwoni Pan z informacją, że chce umówić na wizytę technika by wymienił mi dekoder na nowy z większym dyskiem.

 

Jak widać można :)

 

Fajnie, że wymienili Ci dekoder na taki z większym dyskiem. Mnie interesuje co się stało z nagraniami ze starego dekodera?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam 

pytanie odnosnie oferty dla nowego od przedstawiciela regionalnego MM u nas na wsi podkarpackie :

internet 30Mb

telewizja  to chyba sie nazywa super box

instalacja 48 pln umowa na 24mies

cena 63 pln można coś jeszcze wyrawać w tej cenie np multiroom

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałeś 100 zł kary za zerwanie starej umowy i podpisanie nowej ? To kuriozum w czystej postaci.

Po za tym takie są uroki przedłużania umowy przez infolinię. Konsultant mówi jedno a wychodzi drugie. W 99 procentach przypadków jest inaczej niż było ustalone. Widać to przy nowej fakturze.

Frontem do klienta ! :D

Teraz udowadniaj dla MM że nie jesteś wielbłądem. Czeka Cię trudna droga reklamacyjna. Na szczęście rozmowy z konsultantami są nagrywane i można im udowodnić swoje racje.

PS :Było iść do NC+ jak miałeś okazje. 

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mski

Cen pakietów premium nie można negocjować. Promocja zależy od Canal+ (ITI). Na razie, nie spodziewałbym się lepszej oferty. Może po wakacjach.

 

@sw6

Nowi niespecjalnie mają możliwości negocjacji. Raczej nie dostaniesz w tej cenie MR.

 

@maro_1983

A mogłeś być już w NC+. Ale nie słuchałeś. :P

Edytowane przez Mr.Chiquita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jutro P. Magdalena D. usłyszy, a na notę złoże reklamację.

Dam sobie z Nimi rady...

Zawsze można też udać się do Rzecznika Praw Konsumenta. To teraz jest BARDZO trendy. Szczególnie jeśli chodzi o stosunki na linii abonent-Multimedia. :D

Ale jak sam "dasz " radę to życzę Ci powodzenia.

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Do tej pory płaciłem 78zł za MaxBox + Pakiet HD + moduł Cam + internet 30Mb. Dziś dzwonił DUK, za to co miałem udało się zbić do 70zł na 12 miesięcy.

Jeżeli bym chciał pełny pakiet C+ to w pakiecie na 12 miesięcy (tu był problem, na 24 była fajna cena) wyniesie mnie on 44zł, łącznie 114. Myślałem jeszcze nad HBO, ale tutaj jakoś twardo stali przy 19 zł miesięcznie i nie chcieli zejść. Powiedziałem, że się zastanowię, zadzwonią za miesiąc na moje życzenie więc zobaczymy czy coś lepszego jeszcze zaoferują. Straszę ich dobrą ofertą od konkurencji, więc nie wiem jak bardzo dalej można ich cisnąć by coś jeszcze zbić, da radę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mr.Chiquita - tak, wiem, że z pakietami premium nie da się nic zrobić, bardziej liczyłem, czy coś z tej podstawy da się jeszcze zbić, żeby zbić jeszcze całkowitą cenę.

 

Skoro mówicie, że oferta dobra to pewnie przyjmę, nie wiem czy za HBO (Zależy jak żona będzie nalegać), ale z C+ na pewno. Nie byłbym sobą jak bym nie spróbował tego jeszcze trochę obniżyć, więc zobaczymy czy da radę, choć może to być już limit tego co oferują. 

 

Ogólnie to byłem zadowolony ze sposobu przeprowadzenia rozmowy, przy poprzednim przedłużeniu rozmowa była bardzo "formalna", typowe rzucenie oferty, czy się podoba czy nie i praktycznie nic więcej. To samo w BOK jak składałem wypowiedzenie, w ostateczności zaoferowano identyczne warunki jak miałem (chcieli drożej) i C+ po maksymalnej cenie bez możliwości negocjacji. Tutaj bardzo miła konsultanka, można było spokojnie porozmawiać i pożartować nim przeszliśmy do szczegółów, takie podejście akurat ja sobie cenię i poprosiłem o kontakt wyłącznie z jej strony przy kolejnej rozmowie, co powiedziała, że da się załatwić.

 

A jeszcze pytanie z innej strony. Czy jest ewentualna opcja by powalczyć o wcześniejsze włączenie nowych promocji, tak aby termin 12 miesięcy zaczął liczyć się wcześniej? Przy poprzednim przedłużeniu miałem różnicę 2 miesięcy między TV i internetem i poprzednią promocję na TV mi anulowali bez kosztów aktywując nową, tak aby terminy w nowej umowie kończyły się w tym samym momencie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mski

Cen pakietów premium nie można negocjować. Promocja zależy od Canal+ (ITI). Na razie, nie spodziewałbym się lepszej oferty. Może po wakacjach.

 

Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Naturalnie, miałem świadomość że ceny pakietów premium są na określonym pułapie i raczej nic się nie da zrobić, aczkolwiek, chciałbym zapytać czy jeśli chodzi o zawartość zestawu czy jest to dobra kwota? Pytanie do tych co są już dłużej z MM i mają doświadczenie w tych sprawach. Być może jeszcze uda się coś wynegocjować. Póki co pani w Biurze uszczypnęła po 5 zł z internetu i pakietu kanałów i wyszło łącznie 115 zł. Nie ukrywam, że zadowoliła by mnie kwota 100 zł, stąd pytanie, bo być może za bardzo bujam w obłokach.

 

Wracając jednak do kwestii pakietów premium to z drugiej strony z tym też jest różnie. Mianowicie w połowie 2013 roku gdy pracowałem jeszcze jako konsultant sprzedażowy dla NC+ też teoretycznie były ustalone stawki. Wiadomo że przy pierwszych kontaktach "wychodziło się" do klienta z najwyższą propozycją, by przy kolejnych proponować mu tańsze opcje. Ale początkowo (przy pierwszych kontaktach) było tylko tak że aby mieć wszystkie sześc canal+ trzeba było posiadać jeden z wyższych pakietów, nie można było sobie wybierać poszczególnych kanałów. Klienci jak wcześniej, już nie mogli mieć najniższego pakietu kanałów + pakiet c+. Aby je dalej mieć, musieli korzystać teoretycznie z najwyższego pakietu. Ale wiadomo, że był to czas burzliwy i dla nc+ i klientów więc oferty na przestrzeni nawet miesiąca czy dwóch zmieniały się diametralnie, i wprowadzali różne rozwiązania. Trzeba też pamiętać że kanały c+ należą do nich i mogli sobie rotować cenami swoich kanałów. Jednakże mam przeczucie, że i w innych telewizjach tak jest, że są pewne widełki i coś tam zawsze można uszczypnąć nawet na pakietach premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MojNick

Starą umowę w drodze negocjacji raczej uda ci się skrócić. Ale następną z pakietami premium, już nie. Radzę pilnować to w trakcie rozmowy telefonicznej (tak najlepiej przedłużać umowy), i wypytać konsultanta kilkukrotnie. Zawsze potem można reklamować, na podstawie nagranej rozmowy. Niestety, Multimedia nie dba o równe terminy dla klienta. Bo to im nie na rękę.

 

@Mski

Jest podstawowa różnica między NC+, a Multimedią. Kablówka nie jest właścicielem paczki Canal+. W związku z tym, nie może sobie kształtować dowolnie cen. Z marży przecież nie zrezygnują, a ITI teraz bardzo dba o równe stawki.

 

Zresztą, pokaż mi poważną kablówkę, która pozwala negocjować ceny pakietów premium?

 

Także nie masz najmniejszych szans na uzyskanie tej ceny. Ale próbować zawsze możesz. Zasada jest taka - im więcej pakietów, tym większe ustępstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...