Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Złożyłem właśnie reklamację na infolinii w sprawie usunięcia kanałów NG i barku jakiejkolwiek wcześniejszej informacji o zmianie w ofercie. Zażądałem obniżenia abonamentu DTV o 30 %...

Także złożyłem reklamację.

Babka na infolinii powiedziała że Multimedia nie ma obowiązku informowania na piśmie o zmianach programowych swoich abonentów :brawo::brawo::brawo: I mogą sobie zmieniać programy od tak ,z dnia na dzień bo przecież liczba programów się zgadza. :lol2::lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie właśnie pojawił się w analogu teraz niedawno w miejsce National Geographic Channel, kanał Polsat Viasat Nature

Ja u siebie mam również alternatywę TVK Hajnówka analogowa+cyfrowa gratis Cena 29 zł i sa takie kanaly jak np. Viasat NatureHD/History HD, Sundance Channel HD, Filmbox Extra, Filmbox HD gdzie aby je mieć w Multimedia Polska to trzeba brac niestety dodatkowe pakiety. Przy wzięciu jeszcze Internetu 10 MB/s w cenie 49 zl czy tez 20 MB/s w cenie 55zl to razem z TV to i tak jest taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem właśnie reklamację na infolinii w sprawie usunięcia kanałów NG i barku jakiejkolwiek wcześniejszej informacji o zmianie w ofercie. Zażądałem obniżenia abonamentu DTV o 30 %...

I to jest prawidłowa droga a nie słanie listów do UOKiK. Nie jestem abonentem MM ani nawet nie jestem w pobliżu jej zasięgu, ale radziłbym Wam postępować właśnie w ten sposób:

1. Wysłać reklamację, w której koniecznie czegoś żądacie (obniżenia abonamentu, rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, obojętnie).

2. Czekać na odpowiedź - jeśli odpowiedzą po ponad 30 dniach to reklamacja zgodnie z prawem jest automatycznie uznana niezależnie od tego, co znajdzie się w odpowiedzi.

3. Jeżeli dostaniecie odpowiedź odmowną - poinformujcie o niej rzecznika konsumentów. Jeżeli dostaniecie odpowiedź po ponad 30 dniach i będzie ona odmowna a MM odmówi uznania reklamacji mimo to również poinformujcie o tym rzecznika konsumentów.

 

Radziłbym Wam założenie jakiegoś fanpejdża na FB na wzór anty-nc+, na którym zachęcałbym do wysyłania reklamacji i wrzucania skanów odpowiedzi (oczywiście z zamazanymi danymi). Po pierwsze masowe reklamacje mogą spowodować, że firma się pogubi i przekroczy termin 30 dni. Po drugie sprawą chętniej zajmą się właściwe organy, które jak widać są już poinformowane. Po trzecie zrobicie firmie czarny PR i będzie ona chciała iść na ugodę z abonentami, więc nawet jeśli nie uda się Wam wywalczyć przywrócenia kanałów ani rozwiązania umowy możecie zyskać jakieś zniżki na abonamencie.

 

Do roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Częstochowie/lokalizacja Wyczerpy-Aniołów/ w analogu od wczoraj: zamiast National Geographic - Polsat Viasat Nature,zamiast Fox - Disney Junior,zamiast Fox Life-Disney Channel.Nie widzę póki co Disney XD,choć niedawno tylko ten kanał Disneya był u nas w analogu.Ciekawe, że Polsat-Viasaty są wszystkie w analogu a niekompletne w cyfrze.W cyfrowej TV na razie bez zmian,włączą chyba o północy w Nowy Rok.Również uważam,że wyłączenie NG to poważny błąd,ma go prawie każda kablówka.Obniża to ofertę w znaczny sposób.Włączenie w lutym TVN-ów HD to duży pozytyw,szkoda że dopiero teraz ! :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pincet w zasadzie to dawno się tak nie uśmiałem jak czytając tego Twojego posta. "Radziłbym Wam założenie jakiegoś fanpejdża na FB", "sprawą chętniej zajmą się właściwe organy", "zrobicie firmie czarny PR i będzie ona chciała iść na ugodę z abonentami" to jedne z najlepszych wyrywków, dzięki za rozrywkę.

Obawiam się niestety, że żyjesz w świecie iluzji. Jedyne co faktycznie ma sens w Twoim tekście to nikła (ale jednak) nadzieja, że MM nie dotrzymają terminu 30 dni na odpowiedź na reklamację.

Przede wszystkim, żeby protestować trzeba mieć do tego podstawy. Nie "bo ja odczuwam, że ktoś mi zrobił niedobrze" tylko "ustawa x par. y ust. z". Tyle stron, tyle płaczliwych tekstów, ale nikt się jakoś nad tym nie pochylił. Więc polecam najpierw zapoznać się z Ustawą Prawo telekomunikacyjne. Znajdziecie tam całkiem fajne dla nas (kontrahentów MM) zapisy, które dotyczą zmiany warunków umowy lub regulaminu (oczywiście z odpowiednimi wyłączeniami). I tu jest cały pies pogrzebany. Na szczęście niektórzy mają na tyle trzeźwą ocenę sytuacji, że starają się Wam zwrócić uwagę na zapis dotyczący ilości kanałów gwarantowanych, ale jak widać jest cała rzesza ludzi odpornych na wiedzę.

Robiąc ten sprytny i zarazem masakrycznie bezczelny trick MM nie zmienia warunków umowy. Koniec i kropka. Gdyby UOKiK uznał zapis za niezgodny z prawem, to dołączyłby on do klauzul niedozwolonych i wydrenował nieco kieszenie MM w ramach nałożonej kary. Ale nic takiego nie ma miejsca. W zasadzie to idąc Waszym tokiem rozumowania żądacie od MM uznania Was za [beep]i nie potrafiących czytać ze zrozumieniem tego co podpisujecie. Gratulacje.

Żeby coś się w temacie zmieniło nie należy zakładać żadnych durnych profili, nie należy męczyć UOKiK, nie należy męczyć rzeczników praw konsumenta - te instytucje nie mają podstaw prawnych do interwencji. Opcje są dwie. Leniwa i naiwna: ustawodawca wprowadzi zmiany w ustawie, które mówią, że usunięcie danego kanału (z wyłączeniami typu nadawca przestaje nadawać) jest zmianą umowy. Dużo mniej leniwa i wciąż naiwna: ktoś pójdzie do sądu i przekona sąd, że usunięcie kanału faktycznie jest zmianą umowy mimo, że jest tam zapis o ilości gwarantowanej. I tyle. No może jeszcze trzecia: UOKiK jednak przejmie rolę sądu i po x latach sam uzna, że jednak tak nie może być. Ale to wciąż pozostaje naiwne.

Przywoływanie casusu NC+ i akcji na FB jest zupełnie nie na miejscu, bo tam firmie groziły poważne straty finansowe. W MM nikt sobie nie zerwie umowy przed czasem bez zwrotu promocji. A już pisanie o tym, że MM się przejmie garstką internetowych krzykaczy i pójdzie na ugodę rozbawiło mnie do łez. Taaak, firma, która co chwilę pokazuje, że kontrahentów ma głęboko zapewne przejmie się :brawo:

Zastanówcie się może dlaczego w tym temacie nikt nie zakłada śmiesznych profili ani nie jest o nim specjalnie głośno? Czyżby klienci MM byli mniej inteligentni niż np klienci NC+? Może są bogatsi i im wszystko wisi? A może po prostu większość rozumie co podpisała i nie zachowuje się jak rozkapryszony gimbus, a jak zmian nie zaakceptuje to nie przedłuży umowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na FB profil "anty multimedia" i napisałem do właściciela aby reaktywował go ponownie. (o ile jeszcze w ogóle tam zagląda bo ostanie wpisy są mocno przeterminowane) Apeluję do użytkowników FB (tych niezadowolonych z MM) aby polubili ten profil być może to będzie jakiś impuls dla właściciela by zajął się ponownie tym profilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na FB profil "anty multimedia" i napisałem do właściciela aby reaktywował go ponownie. (o ile jeszcze w ogóle tam zagląda bo ostanie wpisy są mocno przeterminowane) Apeluję do użytkowników FB (tych niezadowolonych z MM) aby polubili ten profil być może to będzie jakiś impuls dla właściciela by zajął się ponownie tym profilem.

 

Lepiej już założyć własny, 33 lajki to nie jest jakaś wielka zdobycz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkrety na koniec stycznia, bo zaraz będzie znowu debata na ten temat 10 stron:)

 

Chyba lepiej wiedzieć wcześniej co może nas czekać i w miarę szybko reagować - tzn, zastanowić się, czy przedłużać umowę, czy nie... A tak znowu wszystko na ostatnią chwilę i nie ma czasu na jakiekolwiek załatwienie spraw. Także, jeśli coś wiesz "nieoficjalnie", to możesz się podzielić. A debata... No cóż, debatować w życiu trzeba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie będę wysyłał żadnej reklamacji, nie będę tworzył, czy wchodził na jakieś antyfanpage. Uważam zabranie paczki NG za znaczne obniżenie oferty MM i podziękuję im w połowie 2015, kiedy kończy się moja umowa. Żadna siła, żadne namowy nie zatrzymają już mnie w tej kablówce. Kilkanaście lat korzystania z ich usług wystarczy. Czas poszukać coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...