Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 1.11.2020 o 10:40, mattem napisał:

Upgrade do DS 4.0 będzie wymagał znacznie większej modernizacji infrastruktury niż było to np. przy przejściu z 2.0 do 3.0/3.1. (z uwagi na FDX)

Być może wtedy łatwiej będzie po prostu podciągnąć światło do klienta i mieć święty spokój :)

 

To fakt, ale np. Vectra zapowiada upgrade sieci i stosowanie Remote-PHY, Netia ponoć już stosuje itd. Pozbywając się analogowej optyki i wrzucając do węzłów R-PHY, droga do FDX jest krótka.

 

3 godziny temu, zerojedynkaX napisał:

A co powiecie o usłudze TV i internet w Orange. Mam na klatce ale nie mają modułów tylko dekodery , musiałbym się przełamać aby wrócic do pudełek przy TV . Z ich strony wynika że nie są tani ,mają za to światłowód.

 

Zależy na czym Ci zależy. Jeżeli stawiasz na Internet to warto się zastanowić z czego najczęściej korzystasz, bo Orange w ogóle nie uczestniczy w żadnym openpeeringu. W ostatnich latach polityka peeringowa się rozluźniła i nie ma już raczej takich problemów jak były kiedyś, ale jednak trochę biednie to wygląda jak ruch z Warszawy do Warszawy robi kółko tranzytem przez Frankfurt. Takie sytuacje jeszcze mają miejsce. Jeśli chciałbyś sam Internet to T-Mobile po tej samej sieci świadczy usługi, ale peering tutaj to inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, radek34 napisał:

 

 

Pisałem już to kilka stron temu - za MaxBox, HD, Eleven, C+ Prestige, Multiroom, Internet 60MB - 147,00 zł. Tylko tak jak pisałem wcześniej u mnie jest tylko Multimedia i nie za bardzo jest opcja negocjowania z innymi operatorami kablowymi...

Jak się wprawisz w umiejętności negocjacji to będziesz czerpał profity. A obecnie nie czerpiesz, a płacisz i to sporo jak na to co masz. Chyba raz jeden jedyny konsultant utrzymaniowy wypalił do mnie, że przecież nie mam kablowej alternatywy. Dostał na klatę pytanie, czy jest świadomy, że istnieją operatorzy satelitarni i zgrzeczniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Seth napisał:

. Chyba raz jeden jedyny konsultant utrzymaniowy wypalił do mnie, że przecież nie mam kablowej alternatywy. Dostał na klatę pytanie, czy jest świadomy, że istnieją operatorzy satelitarni i zgrzeczniał.

 

 

Jeszcze dodajmy do tego, że czeka nas wysyp operatorów IPTV (co sama zresztą Vectra zrobiła, jest już Cyfrowy Polsat, Play itd - a będzie tego tylko więcej :D)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 
Czy ktoś z forum ma aktywną uslugę Catch Up Tv i przy próbie odtworzenia czegokolwiek na każdym z obsługiwanych kanałów wywala błąd 1000? Posiadam dekoder Kaon. 

Sprawdź czy masz aktywna usługę. Jak ja przedłużyłem umowę to tylko przez 6 miesięcy miałem to w promocji a potem to wyłączyli i musiałem normalnie na to podpisać umowę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Kiler napisał:

To zrestartuj dekoder a jak nie pomoże to zgłoś problem na infolinii albo przez formularz kontaktowy w eBOK.

Po restarcie dalej to samo. Sprawę zgłosiłem w sobotę ale jak na razie odp brak ?

Czekam do jutra i zostanie dzwonić. 

Dzięki za porady. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Seth napisał:

Jak się wprawisz w umiejętności negocjacji to będziesz czerpał profity. A obecnie nie czerpiesz, a płacisz i to sporo jak na to co masz. Chyba raz jeden jedyny konsultant utrzymaniowy wypalił do mnie, że przecież nie mam kablowej alternatywy. Dostał na klatę pytanie, czy jest świadomy, że istnieją operatorzy satelitarni i zgrzeczniał.

 

Szczerze mówiąc, to dopiero od niedawna szły wypowiedzenia i ceny spadały, bo na początku, jak sami rodzice "negocjowali", to niestety płacili jeszcze więcej. Teraz proponowali mi wszystko co wypisałem + HBO na 2 lata za 155,00 zł. Aha, jeszcze zapomniałem, że mam internet mobilny (a'la pendrive). W każdym razie - na ten moment podziękowałem. Czekam jeszcze chwilę i zadzwonię z wypowiedzeniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że okres 12-miesięcznej umowy przedłużonej od dnia 1 grudnia 2019 r. dobiega końca, zaczęła się walka o przedłużenie. Wypowiedzenie złożone z końcem października telefonicznie. I zaczęli wydzwaniać za ofertami o ponad 30 zł droższymi nie oferując w zamian nic za przedłużenie.

Moja obecna oferta poniżej, kończy się z dniem 30.11.2020 r. a oferty przedłużeniowe które miałem już przedstawione w przedziale między 102 a 110 złotych które odrzuciłem za to samo.

 

Maxbox - 10 zł

Canal+ Prestige - 29 zł

HBO HD Max - 19,99 zł

Pakiet HD - 0 zł

Eleven Sports - 0 zł

HBO Go Net - 0 zł

MMGo vel Multiscreen - 0 zł

2xCam w tym Multiroom - 0 zł

opłata za udostępnienie urządzenia 10 zł

Net120 MB+ - 10 zł

 

Cena: 78,99 zł PLN

Umowa: 12 m-cy.

 

Jak myślicie zmięknie im rura pod koniec miesiąca? Podstawą przedłużenia dla mnie jest utrzymanie tych warunków które wywalczyłem rok temu podczas przedłużania plus ewentualnie dobranie 3 modułu CAM.

Edytowane przez Raver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rawver

A pytałeś jak sprawa by wyglądała przy umowie na 24 miesiące? Do tego dają tam jeszcze gadżety w postaci TV (bez szału, ale zawsze się może przydać), lub dysk HDD.

 

Radek34

Wypowiedzenie to postawa, bez tego to żadne negocjacje.

 

I tak jak napisał kolega Kiler, na dzisiaj cena w okolicy 100-120 zł to dobra oferta.

Super tanio to już było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, marciniozo napisał:

Raver

A pytałeś jak sprawa by wyglądała przy umowie na 24 miesiące? Do tego dają tam jeszcze gadżety w postaci TV (bez szału, ale zawsze się może przydać), lub dysk HDD.

@marciniozo Cena przy umowie 12 miesięcznej czy 24 miesięcznej taka sama bez żadnej propozycji zaoferowania gadżetu czy innego [beep]erela. Także jeśli ceny się nie różnią to zawsze biorę umowę krótszą, a zachęta w przypadku jakiegoś gadżetu nie przemawia do mnie za braniem umowy 2 letniej przez taki okres to bardzo dużo zmienia się na rynku tv kablowej czy ogólnie. Ale żeby cenę podnosić o 30 złotych nie oferując w zamian nic to dla mnie żaden argument. To już wolę przejść do konkurencji gdzie zapłacę więcej i będę miał wszystkie kanały jakie chce chodźby Polsat Sport Premium, 4k czy dekoder 4k a co ma multimedia oprócz niskiej ceny wielkie nic. I zamiast utrzymać cenę przy przedłużeniu żeby zatrzymać abonenta jakimś argumentem to oferuje się podwyżkę o 20/30 zł a w zamian nic. Skończy się tym że przejdę do UPC lub Orange lub Lokalnego operatora albo Jamboxa w ostateczności przeniosę 1 MR z CP lub PC+ albo skorzystam z usług OTT/TPI.

Edytowane przez Raver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, zerojedynkaX napisał:

Multimedia też będzie miała 4K , dekodery i moduły 4K , twierdzi przedstawicielka Vectry na nasze miasto. Kwestia czasu. Rok, maksymalnie 2 lata.

Za rok za dwa to będzie 8k więc takie mydlenie oczów to nie dla mnie :)

1 minutę temu, Kiler napisał:

@Raver: Tylko, że miałeś wynegocjowaną super ofertę. Rok temu jeszcze takie rozdawali, bo za wszelką cenę chcieli utrzymać klientów. Podwyżka o 23 zł jest, ale to i tak świetna oferta.

Nie przemawia do mnie argument że super tanio to już było i mam płacić więcej za to samo nie otrzymując w zamian nic za przedłużenie umowy. Takim tokiem myślenia to będzie tylko drożej i drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał Kiler, na dzisiaj trzeba zapomnieć o super niskich cenach. Co do takiej samej ceny przy umowie 12/24 miesiące to dziwne. Przy dłuższej umowie można było wynegocjować lepszą cenę.

Niestety ceny wszystkiego idą w górę... Nic na to nie poradzimy.

 

Raver, może masz pecha i trafiasz na kiepskich konsultantów. Też tak kiedyś miałem. Rózie to bywa. Ostatnio - pierwsza rozmowa, dobra oferta.

 

Co do 8K to bym się tak nie rozpędzał?. W Kablówce to raczej nigdy nie będzie. SAT jeszcze też długo nie...

 

Edytowane przez marciniozo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Kiler napisał:

@RaverNie da się utrzymać przez lata tej samej ceny. Wszystko drożeje. Jeśli masz inną opcję, która Ciebie zadowala to się pożegnaj z MM. :) Patrząc co masz w stopce to na pewno na brak wrażeń narzekać nie możesz. :D

@Kiler oj tak dla mnie żadne ciśnienie żeby nie było nie mam tego pod 1 adresem zamieszkania jakby ci się mogło wydawać ;)

MaxBox+HD+Sport Champions HD+Canal+HD+HBO HD+HBO GO+Cinemax HD+ MultimediaGO + Internet 120Mb/s to twoja oferta możesz podać za ile ją masz i rozbić cenowo osobno? Do kiedy trwa twoja obecna umowa? Jestem bardzo ciekaw kiedy ją przedłużałeś i jaką cenę ci teraz za to przedstawią bo masz prawie to samo co ja, tylko oprócz Cinemax.

 

11 minut temu, marciniozo napisał:

Tak jak napisał Kiler, na dzisiaj trzeba zapomnieć o super niskich cenach. Co do takiej samej ceny przy umowie 12/24 miesiące to dziwne. Przy dłuższej umowie można było wynegocjować lepszą cenę.

Niestety ceny wszystkiego idą w górę... Nic na to nie poradzimy.

 

Raver, może masz pecha i trafiasz na kiepskich konsultantów. Też tak kiedyś miałem. Rózie to bywa. Ostatnio - pierwsza rozmowa, dobra oferta.

 

Ceny idą wszystkie w górę tylko kontent się nie zmienia i zamiast go przybywać ubywa go na rzecz SVOD. Dodatkowo ceny idą w górę tylko w moim portfelu ubywa piniążków z portfela bo nie ma możliwości na podwyżki bo covid ale to temat na inną dyskusję że wzrost cen powinien wymusić podwyżki dla pracujących, a rzeczywistość mamy kompletnie odwrotną :D

Edytowane przez Raver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Raver prosze daj namiary za tą cenę do tego konsultanta... mi za podobny zestaw krzyknęli niedawno 154 ( taka cena z hbo na rok w jakiejs promocyjnej) a drugi rok 166 (bo hbo drożej) :):)

Powiedźcie proszę czy jak wymówię telefonicznie to to "już święte " będzie ??? w sensie czy można odwołać w razie co wypowiedzenie jak nie dogadam się z BUK ?(robił tak ktoś?)

pozdr

Edytowane przez pat111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Raver napisał:

Ceny idą wszystkie w górę tylko kontent się nie zmienia i zamiast go przybywać ubywa go na rzecz SVOD. Dodatkowo ceny idą w górę tylko w moim portfelu ubywa piniążków z portfela bo nie ma możliwości na podwyżki bo covid ale to temat na inną dyskusję że wzrost cen powinien wymusić podwyżki dla pracujących :D

Pełna zgoda! Ale tak jak napisałeś to temat na inną dyskusję.

Co do oferty Multimedia. Nie wiem jak to wygląda na dzień dzisiejszy. We wrześniu/październiku 2020r.  można było jeszcze wynegocjować bardzo dobrą ofertę.

 

pat111

Jak się dogadasz to wypowiedzenie możesz wycofać. Tak przynajmniej do tej pory było...

Edytowane przez marciniozo
błędy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...