rafmik Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 W dniu 19.10.2020 o 18:27, Kiler napisał: Ja mam Cisco EPC3208 i tez mam 60/15, zamiast 120. Ja mam Cisco EPC3208 i tez mam 60/15, zamiast 120. 21 godzin temu, Ubinoob napisał: Po czym od razu takie wnioski, że trzeba wymieniać modem? Normalnie modemy 8DS działają i wciąż są rozdawane do prędkości 150Mbps. Ba, nawet starano się tak parametryzować sieć, żeby dawały radę z 300Mbps, ale ostatecznie powrócono do modemów 24DS dla prędkość większych niż 150. kondzik23: Sygnał całkiem ładny. O każdej porze masz tylko 60Mbps? Nie zmieniałeś czasem niedawno prędkości z 60 na 150? Generalnie to w godzinach małego ruchu (późną nocą np.) powinieneś mieć full prędkość jeśli problem byłby w wysyconych kanałach. 9 godzin temu, sub5even napisał: Ja mam Cisco EPC 3008 do tego net 120mb/s i mam deklarowana predkosc Ja mam Cisco EPC 3008 i śmiga na 300mbit (testy z teraz, czyli chwilę przed godz 20): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 37 minut temu, Grzechu27 napisał: Ja pakiet HD od lat mam za darmo I wiele osob tak ma. Wiele nie znaczy wszyscy. Ja przez kilka lat miałem pakiet HD za 5 zł potem za 9,90 zł ostatnio za 3 zł. Zrezygnowałem. Viasat przestanie nadawać a Ale Kino HD jest też teraz w Superboxie. Mam teraz za darmo multiroomy (2x), wifi i multiscreen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impact Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 Strasznie niskie ceny macie za pakiety. U nas płacimy za internet 120 i superboxa +hbo prawie 130 zł : / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubinoob Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 @rafmik Bo to zależy od lokalnego obciążenia kanałów. Luźne kanały musisz mieć, a @kondzik23 prawdopodobnie ma mocno przypchane, że takie wyniki. Swoją drogą, nie zgodziłeś się na wymianę modemu jak zwiększałeś do 300Mbps, czy nikt takowej Ci nie proponował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 10 minut temu, impact napisał: Strasznie niskie ceny macie za pakiety. U nas płacimy za internet 120 i superboxa +hbo prawie 130 zł : / Wszystkie te niskie ceny, to są wynegocjowane po rezygnacjach. Niektórzy mają pełną ofertę Multimedii(wszystkie pakiety Premium itd.) nawet poniżej 100zł miesięcznie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wooke Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 Po waszych wpisach jestem w kropce. Kończy mi się umowa, ale zastanawiam się czy przedłużać ją, skoro jest prawdopodobieństwo, że będą wyłączać kanały. Czy to jest na pewno możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 Myślę, że nie będą ryzykować utraty klientów wyłączając kanały. Po prostu systematycznie będą zwiększać ceny. Nie po to kupili klientów żeby teraz większość stracić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 40 minut temu, Ubinoob napisał: @rafmik Bo to zależy od lokalnego obciążenia kanałów. Luźne kanały musisz mieć, a @kondzik23 prawdopodobnie ma mocno przypchane, że takie wyniki. Swoją drogą, nie zgodziłeś się na wymianę modemu jak zwiększałeś do 300Mbps, czy nikt takowej Ci nie proponował? Jak zmieniałem ofertę ze 120 na 300mbit nie proponowali wymiany modemu (ale to był sam początek paniki z pandemią, początek lockdownu i pewnie nie chcieli ganiać techników po domach jak to nie jest konieczne). Później w kwietniu czy maju był tel od technika, że chce się umówić na wymianę modemu, ale powiedziałem że jest pandemia, nie ma sensu wymieniać jak wszystko dobrze działa itd I tyle, później już zero kontaktu. U mnie faktycznie muszą być luźne kanały, więc nie ma co na siłę wymieniać sprzętu, zwłaszcza, że Cisco EPC3008 to stary, dobry modem Jak by się kanały przytykały to się wtedy zadzwoni i umówi na wymianę modemu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 Skąd ten pogląd o wyłączaniu kanałów ? Ja myślę że wprost przeciwnie. Jak ujednolicą ofertę MM do Vectry to wtedy będzie jedna. Póki co nic nie wyłączyli , chyba że program skończył nadawanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyrice Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 (edytowane) Mialbym pytanie:)) czy to ze zainstalowali mi dekoder inny , niz ten wpisany w umowie ,moze byc podstawą do rozwiązania umowy bez placenia karencji.?? Po prostu do mojego bloku wchodzi Netia i jednak chcialbym zmienić operatora. Edytowane 21 Października 2020 przez Tyrice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi13 Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 11 godzin temu, impact napisał: Strasznie niskie ceny macie za pakiety. U nas płacimy za internet 120 i superboxa +hbo prawie 130 zł : / Nie przejmuj sie ja internet 60 i mini box plus HBO płacę 214zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 (edytowane) 21 godzin temu, damiano3222 napisał: Mam pytanie odnośnie oferty, która otrzymałem od Multimedia. Umowa kończy mi się pod koniec listopada, po złożeniu wypowiedzenia dzwonili z działu utrzymania klienta (Multimedia) umowa na 12 mies. Za kwotę 60 zl otrzymałem pakiet Max Box, Internet 300 MB oraz pakiet HBO na okres 24 mies z tym, że przez 12 mies. jest za darmo. Moje pytanie brzmi czy po roku czasu będę mógł nie przedłużać umowy z Multimedia w sytuacji gdy mam HBO na 24 mies? Czy wiąże się to z jakąś kara finansowa? Tak, wiąże się to z karą finansową. Chcą cię złapać na różne terminy kończenia się poszczególnych usług. Dla operatora to zbawienie, dla klienta to przekleństwo. Nigdy na to nie przystawaj. Albo bierz wszystkie usługi na 12 m-cy albo bierz wszystkie usługi na 24 m-ce. Coś tam wynegocjuj w DUK z dodatkowymi pakietami, ale chodzi głównie o to żeby wszystko kończyło się tego samego dnia. Edytowane 21 Października 2020 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 18 godzin temu, Ubinoob napisał: @rafmik Bo to zależy od lokalnego obciążenia kanałów. Luźne kanały musisz mieć, a @kondzik23 prawdopodobnie ma mocno przypchane, że takie wyniki. Swoją drogą, nie zgodziłeś się na wymianę modemu jak zwiększałeś do 300Mbps, czy nikt takowej Ci nie proponował? Nikt mi nie proponował wymiany modemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubinoob Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 (edytowane) To było pytanie do rafmik. Tobie nie proponowali, bo do 150 (włącznie) dają jeszcze takie jak masz i powinno to grać. Pewnie masz mocne obciążenie tego regionu. Zadzwoń do nich, niech przekażą to do działu zarządzania usługami (kiedyś tak się zwali admini). Edytowane 21 Października 2020 przez Ubinoob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 21 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 On 10/20/2020 at 9:26 PM, maxio said: Myślę, że nie będą ryzykować utraty klientów wyłączając kanały. Po prostu systematycznie będą zwiększać ceny. Nie po to kupili klientów żeby teraz większość stracić. Przypomnę, że ostatnio MMP przegrała (już prawomocnie) apelację przed sądem w sprawie przeciw UOKIK, musi od tej praktyki odstąpić, zapłacić karę, zwrócić kary klientom itp. Jeżeli klient zrezygnuje z umowy przed czasem z powodu wyłączenia jakiegokolwiek kanału który klient posiadał w momencie zawierania umowy, to może odstąpić od umowy bez ponoszenia kar umownych (no chyba, że przyczyna leży poza operatorem - bo np. kanał przestał nadawać czy tylko zmienił nazwę). Takie same sprawy toczą się również wobec innych operatorów. Tak, że myślę, że teraz będą się trzy razy zastanawiać zanim coś wyłączą i dadzą coś innego zamiast. No ale skutkiem ubocznym może być to, że mniej chętnie będą wprowadzać nowe kanały. To oznacza de facto koniec kanałów gwarantowanych czy też gwarantowania samej liczby kanałów. Gwarantowane są kanały które mamy dostępne w momencie zawierania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdimarko Opublikowano 22 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2020 Umowa do końca listopada. Posiadam Maxbox+Eleven+Canal+Prestige+HBO+Multiroom+60 Mb/s za 110.00 zł. Złożyłem wypowiedzenie. Zapytałem o HBO Go+600 Mb/s. Cena wzrosła do 130.00 zł. Poczekamy może uda się coś urwać z ceny. Wysłane z COR-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 22 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2020 Coś duża ta cena trochę. Negocjuj dalej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 22 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2020 18 godzin temu, klosz007 napisał: Przypomnę, że ostatnio MMP przegrała (już prawomocnie) apelację przed sądem w sprawie przeciw UOKIK, musi od tej praktyki odstąpić, zapłacić karę, zwrócić kary klientom itp. Jeżeli klient zrezygnuje z umowy przed czasem z powodu wyłączenia jakiegokolwiek kanału który klient posiadał w momencie zawierania umowy, to może odstąpić od umowy bez ponoszenia kar umownych (no chyba, że przyczyna leży poza operatorem - bo np. kanał przestał nadawać czy tylko zmienił nazwę). Takie same sprawy toczą się również wobec innych operatorów. Tak, że myślę, że teraz będą się trzy razy zastanawiać zanim coś wyłączą i dadzą coś innego zamiast. No ale skutkiem ubocznym może być to, że mniej chętnie będą wprowadzać nowe kanały. To oznacza de facto koniec kanałów gwarantowanych czy też gwarantowania samej liczby kanałów. Gwarantowane są kanały które mamy dostępne w momencie zawierania umowy. Akurat sprawa, którą opisujesz dotyczyła czasu, w którym Multimedia oferowały tylko liczbę kanałów. Obecnie istnieje lista kanałów gwarantowanych i nie jest ona kwestionowana przez UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietrusinski Opublikowano 23 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 W dniu 21.10.2020 o 09:06, Kleofas11 napisał: Tak, wiąże się to z karą finansową. Chcą cię złapać na różne terminy kończenia się poszczególnych usług. Dla operatora to zbawienie, dla klienta to przekleństwo. Nigdy na to nie przystawaj. Albo bierz wszystkie usługi na 12 m-cy albo bierz wszystkie usługi na 24 m-ce. Coś tam wynegocjuj w DUK z dodatkowymi pakietami, ale chodzi głównie o to żeby wszystko kończyło się tego samego dnia. Niekoniecznie. Jakiś czas temu mieli oferty na Canal+ oraz HBO, w których 12 miesięcy było za darmo, później kolejne 12 miesięcy naliczana była opłata, natomiast w regulaminie promocji był zapis, który pozwalał na rezygnację po upływie 12 miesięcy bez żadnych konsekwencji ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubinoob Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 Parę info routingowych: 1. Vectra przestała rozgłaszać prefixy MM do tranzytu TELIA. Prawdopodobnie wiąże się to z ostatnimi małymi czkawkami. Zostało tylko rozgłoszenie do LEVEL3. Prefixy pozyskane od telii dalej są eksportowane do MM. 2. U atmana w THINX zarówno prefixy vectry jak i multimedii nie są rozgłaszane do RS'a w związku z czym peerują się tam selektywnie. W tej chwili np. z cloudflare (dla mm również). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 (edytowane) Witam macie pasy po bokach na CNN w 4:3 przedtem było w 16:9? Edytowane 24 Października 2020 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 U mnie jest 16:9 jednak w tv mam ustawiony obraz oryginalny i mimo to jest rozciągnięty w pionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubinoob Opublikowano 24 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2020 Pytanie do Was. Ile macie zbindowanych kanałów US na modemach (na 192.168.100.1 jest status)? U mnie w Wawie jeszcze kilka dni temu były 3 kanały US jedynie, a teraz widzę już 4 (więcej modem nie obsługuje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 W tej chwili mam modem Arris i już nie da się wejść na stronę informacyjną 192.168.100.1 Dawniej miałem Cisco i większych problemów nie było. Arrisowi zdarza się dostać czkawkę i raz na 2 tygodnie a czasem częściej trzeba po prostu odłączyć go od prądu na 30 sekund i podłączyć ponownie. Lubi gubić pingi albo wieszać łącze. Takich problemów z modemami Cisco nie było. Mogły chodzić po 100 dni i nawet się nie pamiętało, że gdzieś w mieszkaniu jest modem. Gdy miałem Cisco to nie pamiętam ile kanałów mi zapełniał. Na 100% pewny jestem, że nie były to wszystkie dostępne kanały. Pisałeś również wcześniej coś o routingu. Tu na całej sieci internetowej dostawcy coś jest robione, bo ostatnio zaobserwowałem, że praktycznie 100% ruchu poszło przez Vectre, ponieważ w trace route testach nawet ruch do onetu, wp leci przez hosty vectranet bussines. Co do ruchu przez konkretne lokacje to tego sprecyzować nie jestem w stanie. Pewne jest to, że są duże działania adminów na sieci operatora co może powodować problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widex Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie, aktualnie mamy Internet z Multimedii (120 Mbps z modemem Cisco) ze stałym adresem IP za 10 zł. W połowie następnego roku będzie konieczne przedłużenie umowy - prawdowpodobnie 600 Mbps ale już w Vectrze. Vectra potwierdziła mi, że na pewno będę mógł zlecić włączenie trybu bridge i wyłączenie WIFI na dostarczonym przez nich modemie. Nie gwarantują mi adresu publicznego, bo to zależy od centrali. Teraz moje pytanie. Wie ktoś, czy w moim przypadku będzie tak, jak w Multimedii, że dostanie się publiczny adres na port WAN? Wiem, że nie da się wykupić stałego. W tym przypadku skorzystałbym z dynamicznego DNS. Dziękuję za pomoc Edytowane 26 Października 2020 przez widex dodana informacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.