Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Mam moduły CAM. Wszystkie zbędne duble wykasowałem przed układaniem listy (mam taką możliwość w telewizorach Samsung). Ułatwiło mi to ułożenie "ulubionych" w menu TV. Z programów które oglądam brakuje mi tylko TTV w HD. Dzięki zmianie wszystko pozostałe mam teraz w HD.  Jakość na 55 calach rzeczywiście nieco gorsza , ale na pozostałych co mam w mieszkaniu ( 40 i 32 cale) tego nie widać.

Jak dla mnie cała ta zmiana jest na plus. Nawet radia słucham teraz przez soundbara ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam moduł. Duble oczywiście wykasowałem i ułożyłem swoją listę. Jednak nie zmienia to faktu, że właśnie te zbędne duble zapychają pasmo co skutkuje pogorszeniem sygnału.

No i fakt większość kanałów mamy w wyższej rozdzielczości, ale do porządnego HD to trochę brakuje. Ewidentnie jest  za niski bitrate sygnału.

 

Kolega zapytał o kilkukrotną aktualizację w dekoderze, która nic nie wnosi. Na module CAM nie mam nic takiego (całe szczęście).

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Arczi13 napisał:

I o to chodzi kto napisał że jestem w Vectrze? Cały czas to czytam w kółko przecież 

A co jeśli tu umnie np nie ma Vectry zostaje na lodzie?

Z moim poprzednim dostawca było bardzo proste zostali przejęci i z automatu byliśmy w multimedii nie musiałem latać po kablówkach i podpisywać nowych umów i kombinować

Tak trudno zrozumieć, że proces przejęcia trwa przez jakiś czas ? Zrobiłeś aneks z MM a dzisiaj już byś go nie zrobił z MM tylko z Vectra. Zawsze jest jakaś graniczna data do której można podpisać umowę po staremu i od której juz tylko po nowemu.Tutaj tez nie musisz nic kombinować.Masz umowę z MM której właścicielem jest Vectra.

Skoro Vectra przejęła MM to chyba logiczne, ze tam gdzie jej wcześniej nie było teraz już jest i będzie świadczyć usługi na przejętych zasobach.Wejdź sobie na stronę Vectra i sprawdź dostępność usług na swoim adresie.

  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam moduł CAM w tv, jednak mój telewizor nie pokazuje tego komunikatu a czasem coś się zmienia. Na przykład na pozycji 312 dzisiaj mam kodowany "Syrena z Paryža" oraz 333 "Zaginiony skarb Jessego Jamesa". Można się domyślać że to kanały VOD i tytuły filmów, jednak w dotychczasowej numeracji nie było ich na liście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy czy w miejsce Viasat Nature/History dadzą od 1 listopada coś innego czy po prostu zubożą pakiet HD o ten jeden program.

Czy ktoś wie czy TVP podpisała z Vectrą/Multimedią umowę na nadawanie TVP Dokument HD od dnia premiery ,tj. od 17 listopada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, zerojedynkaX napisał:

Trzeba jeszcze dodać że nadal istnieje e-BOK Multimedii gdzie dostaję e-fakturę i ją opłacam. Nadal istnieje Multimedia Go gdzie mam jeszcze na 2 lata podpisaną umowę na multiscreen. Tak że dla mnie oprócz zmiany układu programów nic się nie zmienia. Przez najbliższe 2 lata jestem w Multimedii. 

Skąd ta graniczna data 10 październik ? Próbował ktoś przedłużyć umowę po 10tym i mu odmówili ? Ktoś może taką odmowę potwierdzić ? Bo telefony do MM nadal są. Można zapytać. Osobiście wątpię o możliwości odmowy przedłużenia umowy staremu klientowi.

No właśnie z kad tą datą też mnie to zastanawia nikt mi nic takiego w mm nie wspominał jak robiłem aneks totalny bajzel jedni mają zmianę kanałów bo niby Vectra drudzy cisza bo przecież jest nadal mm padają informacje których oficjalnie nikt nie podaje tak jak ktoś napisał że mogą podać info? Jak mogą? To co wyłącza mi po zakończeniu syglal i zostanę z niczym wezmę satelitę?to tak się podchodzi do klijenta litości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak się podchodzi do "klijenta",ale wiem jak się podchodzi do klienta default_icon_smile.gif)))))
Weź wyluzuj człowieku ,bo się za mocno podniecasz.
Vectra wykupiła MM.
Na chwilę obecną to są dwa oddzielne podmioty gospodarcze.
Z biegiem czasu ,baza klientów MM zostanie wchłonięta przez Vectrę.Zostanie ujednolicony dostęp do oferty Vecty,pakiety TV itp itd.
Ze względu na ilość abonentów obydwu podmiotów ,panuje lekkie zamieszanie.
To nie jest wchłonięcie jakieś podrzędnej kablówki .
Aby jeszcze bardziej podnieść Ci ciśnienie ,to w mojej lokalizacji po tej fuzji ,nie będzie ani MM ani Vectry .
Mimo tego ,MM dalej zawiera z klientami (nie klijentami),nowe umowy.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Grigorios Quedin napisał:

Nie wiem jak się podchodzi do "klijenta",ale wiem jak się podchodzi do klienta :-))))))
Weź wyluzuj człowieku ,bo się za mocno podniecasz.
Vectra wykupiła MM.
Na chwilę obecną to są dwa oddzielne podmioty gospodarcze.
Z biegiem czasu ,baza klientów MM zostanie wchłonięta przez Vectrę.Zostanie ujednolicony dostęp do oferty Vecty,pakiety TV itp itd.
Ze względu na ilość abonentów obydwu podmiotów ,planuje lekkie zamieszanie.
To nie jest wchłonięcie jakieś podrzędnej kablówki .
Aby jeszcze bardziej podnieść Ci ciśnienie ,to w mojej lokalizacji po tej fuzji ,nie będzie ani MM ani Vectry .
Mimo tego ,MM dalej zawiera z klientami (nie klijentami),nowe umowy.

Tak popełniłem błąd ortograficzny  zdąża się nie podniecam tylko stwierdzam fakty a to co napisałem tylko to potwierdza ja nie muszę być w rządnej kablówce i nie tylko ja ale w ten sposób to ja im życzę świetlanej przyszłości 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na główne stronie w info o nas czytaj :

Informujemy, iż 31 stycznia 2020 roku spółka Vectra S.A. sfinalizowała transakcję zakupu 100% akcji spółki Multimedia Polska sp. z o.o.
Obecnie Multimedia Polska jest częścią grupy Vectra.

https://www.multimedia.pl/strefa-korporacyjna/o-firmie/o-nas

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Grigorios Quedin napisał:

Nie wiem jak się podchodzi do "klijenta",ale wiem jak się podchodzi do klienta :-))))))
Weź wyluzuj człowieku ,bo się za mocno podniecasz.
Vectra wykupiła MM.
Na chwilę obecną to są dwa oddzielne podmioty gospodarcze.
Z biegiem czasu ,baza klientów MM zostanie wchłonięta przez Vectrę.Zostanie ujednolicony dostęp do oferty Vecty,pakiety TV itp itd.
Ze względu na ilość abonentów obydwu podmiotów ,planuje lekkie zamieszanie.
To nie jest wchłonięcie jakieś podrzędnej kablówki .
Aby jeszcze bardziej podnieść Ci ciśnienie ,to w mojej lokalizacji po tej fuzji ,nie będzie ani MM ani Vectry .
Mimo tego ,MM dalej zawiera z klientami (nie klijentami),nowe umowy.

W punkt i konkret. Arczi13 nadal problem ze zrozumieniem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie w zupełnie innym temacie. Czy ma ktoś problem z wejściem na stronę przedmiotowego forum SatKuriera? Cały czas dzisiaj wyskakuje mi BŁĄD 403 - Dostęp zabroniony?!

 

Nie posiadasz dostępu do strony o adresie http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=10&t=42&start=6510

Aby uzyskać więcej informacji o błędzie
przejdź na stronę opisu błędów na dhosting.pl

Oferujemy szybki, bezpieczny i stabilny web-hosting.
Masz pytania? - skontaktuj się z nami przez http://dhosting.pl/kontakt.

 

Informacja taka z dwóch przeglądarek.  Z telefonu nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, marivsh napisał:

U mnie co kilka dni na dekoderze Kaon pojawia się info o aktualizacji kanałów (nowy układ jest już od ok. 3 tygodni) i generalnie nic się nie zmienia. Ktoś ma podobnie?

Moje dwa Kaony.

Szlag mnie od tego trafia i dziś nie wytrzymałem i zrobiłem reset do fabryki jednego z nich. Ciekawe czy pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marciniozo napisał:

Panowie pytanie w zupełnie innym temacie. Czy ma ktoś problem z wejściem na stronę przedmiotowego forum SatKuriera? Cały czas dzisiaj wyskakuje mi BŁĄD 403 - Dostęp zabroniony?!

 

Nie posiadasz dostępu do strony o adresie http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=10&t=42&start=6510

Aby uzyskać więcej informacji o błędzie
przejdź na stronę opisu błędów na dhosting.pl

Oferujemy szybki, bezpieczny i stabilny web-hosting.
Masz pytania? - skontaktuj się z nami przez http://dhosting.pl/kontakt.

 

Informacja taka z dwóch przeglądarek.  Z telefonu nie ma problemu.

U mnie te problemy występują od kilku miesięcy.Na jakiś czas się uspokoiło ale od kilku dni znowu mam błędy. Kto czy czy to się nie zbiegło z przełączaniem sieci na Vectrę.Przez lata nigdy nie miałem podobnych problemów. Najlepsze jest to, że wystarczy w przeglądarce wtyczkę VPN aktywować i problemy znikają.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Pawel napisał:

U mnie te problemy występują od kilku miesięcy.Na jakiś czas się uspokoiło ale od kilku dni znowu mam błędy. Kto czy czy to się nie zbiegło z przełączaniem sieci na Vectrę.Przez lata nigdy nie miałem podobnych problemów. Najlepsze jest to, że wystarczy w przeglądarce wtyczkę VPN aktywować i problemy znikają.

To jest problem infrastruktury tego forum, nie ma związku z dostawcą internetu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...