Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 29.11.2020 o 22:51, PowerTV napisał:

Nowa oprawa jest w organizacji.

Przypominam o sugestiach:

 

"W temacie dolnych pasków, to górny (biały) powinien być przeznaczony na notowania poszczególnych spółek, z tymże przed tym paskiem (z lewej) powinna być nazwa indeksu, z którego spółki aktualnie "lecą" (coś w stylu napisów "kraj", "świat" i "biznes" na pasku TVN24), natomiast na dolnym pasku (granatowym) powinny lecieć różne informacje gospodarcze

Teraz jeszcze tylko "drastyczne" zmniejszenie loga"

Może jeszcze pierwszy, górny pasek po lewej "poświęcić" tylko na polskie indeksy giełdowe oraz wartość złotego (WIG20, mWIG40, sWIG80, EUR/PLN, USD/PLN, GBP/PLN, CHF/PLN).

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie wiem jakir i za ile macie kamery ale filmiki na youtubie kręcone smartfonami mają lepsza jakość. Niejedna kablówka ma lepsza jakość lokalnych programów a nie sądzę, żeby używali kamer za milion jak napisałeś. Mam wrażenie, że Wasz model biznesowy to nadawać byle co,byle jak, byle dużo. Jeszcze dochodzi byle tanio ;)

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, PowerTV napisał:

Cały kanał Biznes24 jest realizowany w HD. Może nie używamy kamer po milion złotych, ale takie nie miałyby po prostu uzasadnienia biznesowego. 10x droższa kamera nie da 10x większej oglądalności.

 

Sama kamera nie. Wzmocnienia musiałyby się odbyć na wielu innych płaszczyznach jednocześnie, nie tylko technicznych. I wtedy mnożnik mógłby wyglądać na zasadzie np. dwukrotny wzrost nakładów to trzykrotny wzrost przychodów itp.

 

Z tym, że tu nie chodzi nawet o jakąś tam kamerę. Podejrzewam, że koncepcja jest dość prosta, czyli możliwie jak najniższym kosztem (paru pracowników, duży pokój jako studio, sprzęt z odzysku) pobierać jak największe opłaty gniazdkowe od możliwie dużej grupy klientów danego operatora. Przy stałych, przewidywalnych kosztach wystarczą zyski rzędu kilkuset tysięcy złotych rocznie do podziału między dwóch głównych udziałowców. Trochę takie rozszerzone samozatrudnienie dla redaktora naczelnego oraz premia za know-how w mediach i skalę dla MWE.

 

Przepraszam, może to niesprawiedliwa ocena, może w ogóle mija się z prawdą. Ale taką wizję sprzedaje ten kanał i tak go odbieram. I myślę, że duża część odbiorców też tak myśli.

 

Jak rozumiem, to jest już docelowy kształt i mniej więcej tak samo będzie to wyglądać za rok, dwa, trzy itd. Bo do tej pory miałem wrażenie, że kanał jeszcze na dobre nie wystartował. Wychodzę z założenia, że ludzie z wieloletnim doświadczeniem w pracy w mediach doskonale wiedzą co robią i za pewne oszacowano, że to jest optimum dla tego projektu. Bardzo smutne i bardzo irytujące, tym bardziej, że chcąc nie chcąc jako abonent PC+ współuczestniczę w opłacaniu tego przedsięwzięcia.

 

Moja intuicja jednak podpowiada mi, że naprawdę można wykrzesać z siebie dużo więcej ambicji, stworzyć szerszą wizję rozwoju i da się z tego projektu wyciągnąć dużo, dużo więcej. Nie będę już pisał o swoich propozycjach, bo to i tak nikogo nie obchodzi, szkoda czasu.

  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta zmiana to ... choinka? w logo , niestety na czas reklam znika tylko oznaczenie wiekowe, a reszta grafiki zasłania reklamy.

Co do Multimedia to Biznes24 będzie dostępny w każdym pakiecie, więc dziwnie  jest budowany zasięg stacji, w platformie Canal+ jest niedostępna w najtańszym pakiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Golbi84 chodzi o to że MM i Vectra to ta sama lista kanałów i Biznes24 będzie na liście kanałów, jednak dla klientów Vectry będzie zakodowany jeśli go nie dodadzą do oferty.

Jako klient MM mam na liście kanałów Eleven Sport 1 4K, jednak brak opcji aby działał, jest w ofercie Vectry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dlatego że masz dekoder. Jako ciekawostka napiszę że dział techniczny MM twierdził że nie powinien mieć kanałów Vectry na liście, potem przyznali że telewizory mogą je *widzieć". Ja mam CAM, tyle nie w temacie.

Jestem ciekaw jak będzie wyglądał w MM jakościowo sygnał Biznes24.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.12.2020 o 10:31, WebMat napisał:

Podejrzewam, że koncepcja jest dość prosta, czyli możliwie jak najniższym kosztem (paru pracowników, duży pokój jako studio, sprzęt z odzysku) pobierać jak największe opłaty gniazdkowe od możliwie dużej grupy klientów danego operatora. Przy stałych, przewidywalnych kosztach wystarczą zyski rzędu kilkuset tysięcy złotych rocznie do podziału między dwóch głównych udziałowców. Trochę takie rozszerzone samozatrudnienie dla redaktora naczelnego oraz premia za know-how w mediach i skalę dla MWE.

 

Przepraszam, może to niesprawiedliwa ocena, może w ogóle mija się z prawdą. Ale taką wizję sprzedaje ten kanał i tak go odbieram. I myślę, że duża część odbiorców też tak myśli.

 

Jak rozumiem, to jest już docelowy kształt i mniej więcej tak samo będzie to wyglądać za rok, dwa, trzy itd. Bo do tej pory miałem wrażenie, że kanał jeszcze na dobre nie wystartował. Wychodzę z założenia, że ludzie z wieloletnim doświadczeniem w pracy w mediach doskonale wiedzą co robią i za pewne oszacowano, że to jest optimum dla tego projektu. Bardzo smutne i bardzo irytujące, tym bardziej, że chcąc nie chcąc jako abonent PC+ współuczestniczę w opłacaniu tego przedsięwzięcia.

 

Moja intuicja jednak podpowiada mi, że naprawdę można wykrzesać z siebie dużo więcej ambicji, stworzyć szerszą wizję rozwoju i da się z tego projektu wyciągnąć dużo, dużo więcej. Nie będę już pisał o swoich propozycjach, bo to i tak nikogo nie obchodzi, szkoda czasu.

Jakbym własne przemyślenia czytał. Dokładnie "jota w jotę" tak samo myślę.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał raczej nie ma ochoty wyjść poza wąską grupę odbiorców. Tematy i dyskusje są tak poruszane, że jedynie gracze giełdowi i kadra kierowniczo-menadżerska może obejrzeć dłużej niż 10 minut. Brakuje mi emocji, które mogłyby poruszyć zwykłego Kowalskiego. Nie ma programów poradnikowych typu "jak oszczędzać", "jak inwestować", "jak płacić podatki" itd. Prezes spółki giełdowej omawiający swoje wyniki i notowania oraz zachwalający rozwój swojej firmy mnie nie przekonuje. Wywiady usypiające, pytania sztampowe. Chciałbym zobaczyć jakiegoś dziennikarza typu Paweł Blajer czy Marek Tejchman. Oni byli nadpobudliwi, ale zatrzymywali mnie przed ekranem. Zawsze mówili o czymś z pasją i potrafili zadać pytanie niejednoznaczne, czasem nawet iść pod prąd.

Może za dużo oczekuję, ale chciałbym aby pojawił się następca Tadeusza Mosza. Ktoś elokwentny, wygadany, pogodny i kochający tematy ekonomiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety Panowie Blajer i Tejchman, mimo propozycji od nas przed startem, wybrali inne ścieżki kariery.

 

W Święta na antenie BIZNES24 pojawiły się nowości, które były planowane na I kwartał 2021r., w tym między innymi zagraniczne programy od telewizji Bloomberg.

 

Chcemy robić więcej i więcej na żywo, a będzie mieć to sens po nowym roku, gdy BIZNES24 zyska pełny zasięg kablowy, dzięki wejściu do Vectra/Multimedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...