support458 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 W dniu 28.05.2019 o 19:03, meta664 napisał: byłem w cp wymieniłem dekoder i dalej to samo. dekoder mam podłączony do kina domowego i czasem się zdarzy jakiś film w 5.1 co można pooglądać a po za tym jeżeli się za coś płaci to ma działać tak jak powinno. Od wczoraj jest dostępna nowa wersja oprogramowania: 1.36.6.4 sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meta664 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 Mam tą wersję i to właśnie po tej aktualizacji albo poprzedniej się popsuło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Panie @support458 czy jest coś planowane względem aktualizacji by można było by nagrywać chociaż by w tej chmurze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grotaczarka Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 (edytowane) Witam. Jak u was z HBO GO i zmianą języka z polskiego na angielski bo u mnie nie działa. Drugie pytanie dotyczy wifi. Na telefonie mam 25 mb/s a w teście na hbo tylko niecałe 3mb. U was też tak jest? Oczywiście po Wi-Fi Edytowane 13 Lipca 2019 przez grotaczarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Zadzwonił klient, że ma problem z trzecim kolejnym dekoderem. W punkcie tylko je wymieniają bez sprawdzenia. Problem polega na tym, że LITE po każdorazowym włączeniu ze stanu StandBy, wykrywa nieaktualne oprogramowanie i zaczyna jego aktualizację. Każdorazowo proces trwa ok. 10-12 min. Najpierw pokazuje się plansza AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA OTA i WYSZUKIWANIE CZĘSTOTLIWOŚCI. Częstotliwości co pewien czas zmieniają się -> 12188 -> 12284 -> 12265 -> 11158. Trwa to ok. 10 minut. Po czym pojawia się komunikat POBIERANIE DSI/DII i wskakuje pasek postępu aktualizacji, który - po dojściu do ok. 40% długości - znika i pojawia komunikat o błędzie 0xa6. Po czym następuje samoczynne wyłączenie i włączenie dekodera, i przechodzi on do normalnego odbioru. Robiłem kilkakrotnie przywracanie ustawień domyślnych i ponowne instalacje - bez dostępu do sieci, z dostępem - przez przewód i po wi-fi. Bezskutecznie Teoretycznie wszystko jest OK. Dekoder widzi połączenie z siecią, MER w zakresie 12-14 dB (wg miernika Deviser i wg dekodera), a oprogramowania nie jest w stanie zaktualizować i ... tak "w kółko Macieju". Co jest nie tak? Jak ten dekoder aktualizuje oprogramowanie - przez sieć czy przez satelitę. Dlaczego tak długo? Po co przeszukuje aż 4 częstotliwości przy aktualizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Jaki typ konwertera ma ustawiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Uniwersalny. ------------------------- Problem rozwiązany po wymianie konwertera (także uniwersalny) i na podobnych parametrach MER. Aktualizacja przebiegła szybko i bezproblemowo. Widocznie do aktualizacji poprzedni konwerter dekoderowi nie pasował, ale do poprawnego odbioru - jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Widocznie konwerter nie był idealny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grotaczarka Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 W dniu 13.07.2019 o 21:41, grotaczarka napisał: Witam. Jak u was z HBO GO i zmianą języka z polskiego na angielski bo u mnie nie działa. Drugie pytanie dotyczy wifi. Na telefonie mam 25 mb/s a w teście na hbo tylko niecałe 3mb. U was też tak jest? Oczywiście po Wi-Fi Czy ktos moze sprawdzic jak u was to wyglada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 W dniu 19.07.2019 o 23:38, grotaczarka napisał: Czy ktos moze sprawdzic jak u was to wyglada? Witam. Masz na myśli wybór języka przy odtwarzaniu danego materiału? Czy słabszy speedtest został zaobserwowany na dekoderze Evobox Lite? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grotaczarka Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 W dniu 25.07.2019 o 09:35, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Masz na myśli wybór języka przy odtwarzaniu danego materiału? Czy słabszy speedtest został zaobserwowany na dekoderze Evobox Lite? Tak jak ogladam material na HBO go na evoboxlite nie mogę zmienić języka z polskiego na angielski po prostu taka opcja mi się nie wyświetla. A co do predkosci tak na evobox lite słaba prędkość co skutkuje czasami buforowanie hbo go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 W dniu 26.07.2019 o 21:12, grotaczarka napisał: Tak jak ogladam material na HBO go na evoboxlite nie mogę zmienić języka z polskiego na angielski po prostu taka opcja mi się nie wyświetla. A co do predkosci tak na evobox lite słaba prędkość co skutkuje czasami buforowanie hbo go Nie każdy materiał posiada opcję zmiany języka. Proszę o podanie przykładu, gdzie sytuacja ma miejsce. Niższa prędkość, w porównaniu do telefonu, może się wiązać z większą odległością od routera (słabszy sygnał). Czy po zmianie lokalizacji dekodera sytuacja wygląda tak samo? W kwestii prędkości, proszę o wykonanie ponownego testu połączenia z poziomu aplikacji HBO GO i podanie wyniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grotaczarka Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 14 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Nie każdy materiał posiada opcję zmiany języka. Proszę o podanie przykładu, gdzie sytuacja ma miejsce. Niższa prędkość, w porównaniu do telefonu, może się wiązać z większą odległością od routera (słabszy sygnał). Czy po zmianie lokalizacji dekodera sytuacja wygląda tak samo? W kwestii prędkości, proszę o wykonanie ponownego testu połączenia z poziomu aplikacji HBO GO i podanie wyniku. Sprawdzilem na hbo go film Han Solo i na telefonie mozna zmienic jezyk na evobox lite nie idzie i to na obu dekoderach ktore posiadam czyli musi byc problem z aplikacją. Predkosci dalej sa niskie i to na obu dekoderach. Test przeprowadzilem w aplikacji hbo go. Oba dekodery duzo wolniejsze od telefonu i laptopa po ustawieniu w tym samym miejscu. Wydaje mi sie ze to kwestua oprogramowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Dziękujemy za informację odnośnie nieprawidłowości związanych z wyborem języka. Przekazaliśmy tę sprawę do odpowiedniego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropka79 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Czy dekoder ten po naciśnięciu czerwonego przycisku na pilocie powinien się wyłączyć zmieniając podświetlenie diody na czerwone? U mnie naciskając na pilocie dalej świeci się dioda na niebiesko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Dioda powinna zmienić kolor na czerwony. Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia i zweryfikuj sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Witajcie. Mam Evobox Lite w Multiroomie. Czy u was dekoder także gubi ustawienia sieci? Nie ma znaczenia czy jest po Wifi czy po kablu. Dekoder sam przełącza na bez internetu i to czasem nawet w trakcie działania HBO GO. Po dłuższym zaniku zasilania także traci ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 (edytowane) Witam. Proszę, zweryfikuj, czy sytuacja nadal występuje po przywróceniu ustawień fabrycznych. W tym celu należy wejść w: Ustawienia - > Ustawienia sprzętowe - > Ustawienia domyślne. Domyślny kod pin to: 0000. Edytowane 16 Października 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Dzisiaj na tym dekoderze nastąpiła aktualizacja oprogramowania, przynajmniej zaczął CP GO poprawnie funkcjonować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Zgadza się. CP GO działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Witam mam problem z EVOBOX LITE przedwczoraj przedłużyłem umowę w APS z dekoderem mulitroom EVOBOX LITE i jak go podłączyłem to nie ma kanałów a pani z APS mówiła że trzeba poczekać do trzech godzin powininy działać, a jeśli by nie działy to żeby zadzwonić na infolinię więc minęło te trzy godziny ale kanały się nie pojawiły więc zadzwoniłem na infolinię i na infolini powiedzieli mi że do trzech godzin będą kanały ale nadal te kanały się nie pojawiły łącznie wczoraj chyba trzy albo cztery i byłem dziś z dekoderem w APS żeby go wymienić bo na infolnii powiedzieli mi że to błąd oprogramowania dekodera więc w APS mi wymienili ale nadal te kanały nie działają i dzwoniłem na infolinię i nadal nie działają więc proszę o pomoc co to może być bo ja poprostu nie wiem co dalej robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Obydwa dekodery mają pracować w tej samej sieci. U mnie po chwili pojawiły się kanały tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Czyli co? Połączyć z WiFi czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Dokładnie. Główny dekoder autoryzuje dodatkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 (edytowane) Tylko że Dekoder główny EVOBOX PVR jaki i dekoder mulitroom EVOBOX LITE mam połączone do tej samej sieci WiFi, a kanałów nie ma. Mógłby ktoś mi napisać co mam zrobić dalej aby kanały na dekoderze mulitroom EVOBOX LITE działały? Edytowane 16 Października 2019 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.