Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam to co napisał kolega @Barti, mam dwa moduły CAM CI+ Cyfrowego Polsatu, które działają dobrze w dekoderze Ferguson Ariva 202e, numery kart rozpoczynają się od 24.. i 073... Nie stwierdziłem nieprawidłowości o których piszecie. Bardzo rzadko ale to bardzo rzadko moduł też potrafi się zrestartować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jest tak, że dekodery jak i telewizory niektórych producentów lub wybrane modele sprzętu dobrze znoszą moduł z kartą o początku numeru 24 i jest też sporo sprzętu, który ma z tym problem. Mój Philips miał najwidoczniej problem z prawidłowym dekodowaniem sygnału z tego jednego transpondera przy pomocy modułu z kartą o numerze 24.... Problemy zniknęły po wymianie modułu na ten w którym siedzi karta z numerem 07... I to jest pewien pomysł dla osób które mają problem z modułem, sprawdźcie jaki macie numer karty. Wymiana tej o numerze 24... na 07... może pomóc choć nie musi. A te osoby, które mają kartę o numerze 24... i wszystko hula jak należy mają po prostu jeden problem z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nigdy nie masz przypadku, że po przełączeniu na kanał masz sygnał zakodowany, zawsze jest dobrze, chyba coś ściemniasz?

Masz w ofercie kanały np. HBO, czy tylko mini HD -:) ?

Gdy mój tuner już się uruchomi i moduł CAM zainicjuje to potem wszystko jest OK. Przy przełączaniu kanałów obraz pojawia się praktycznie od razu. Nie pojawia się u mnie komunikat "Zakodowane".

Mój pakiet to praktycznie taki "mini-full" ;) (mam wszystko oprócz tylko paczki HBO i kanałów erotycznych).

Należy też pamiętać, aby w menu polsatowskiego modułu CAM wyłączyć kontrolę rodzicielską. Gdy jest włączona to kanały mogą się przełączać znacznie wolniej, tzn. dekodują się po dłuższym czasie, co może skutkować właśnie pojawianiem się komunikatu "Zakodowane" lub podobnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi proszę, czy macie może problem z kanałami TVN HD, TVN 7 HD, puls, polonia na module CI+ ? U mnie na tych kanałach obraz wiesza się i występują coś jakby artefakty. Sygnał dociera z błędami, a więc teoretycznie to jest problemem. Z tego co mi wiadomo jednak u innych mieszkańców te kanały działają poprawnie (antena zbiorcza), a na pewno nie ma z nimi problemu na nc+. Czy wymiana modułu może pomóc? (raz już wymieniany, bo pierwszy w ogóle nie działał) czy raczej naciskać na firmę, która zajmuje się ustawieniem anteny, żeby spróbowała coś poprawić przy częstotliwości nadawania TVNów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienione kanały znajdują się na transponderach które mają sygnał wymagający dokładnie ustawionej anteny i instalacji. Kanał TVP Polonia jest kanałem niekodowanym i moduł CI+ nie bierze udziału w dekodowaniu. Proponuje zainteresować problemem firmę konserwująca instalacje zbiorczą, w celu wykonania pomiaru sygnału na tych kanałach bezpośrednio przy telewizorze. Podobne (chwilowe) objawy może również dawać położony blisko telewizora telefon komórkowy lub punkt dostępowy WiFi z modemem LTE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi :D. W każdym razie przed chwilą byliśmy w salonie. Pani konsultantka mówi, że nic nie zrobi, bo to jest CI+ (bo tak ma w systemie). Po czym pan konsultant patrzy i mówi, że to nie jest CI+. Poszedł do magazynu, przyniósł CI+, zabrał CI i po sprawie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Dzisiaj puściłem przez ICOK taki tekst:

 

"Zwracam się z prośba o wymianę modułu i karty z powodu wadliwego działania. Moduł dekoduje sygnał przez około 30 minut po wyjęciu z kieszeni dekodera. Moduł od chwili zakupu to jest około 18 m-cy działał bez problemu w odbiorniku Fergusson Ariva 250 Combo. Wykluczam złe ustawienie anteny, gdyż np. kanały niekodowane jak i te z oferty nc+ (z kartą Smart HD+) działają bez problemu, podobnie jak i kanały naziemne. Moduł z kartą nie współpracuje również z telewizorem marki LG 42LB670V. Proszę o pozytywne rozpatrzenie prośby. PS. W punktach obsługi w Chełmie brak jest modułów z kartą na wymianę. Z wyrazami szacunku."

 

Dodam, że na infolinii sugerowali aby poprawić nastawienie anteny. A to. że odbieram programy niekodowane i mam poprawną moc i jakość sygnału to nic nie znaczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały są nadawane z różnych transponderów i fakt że niekodowane kanały FTA działają nie jest żadnym argumentem.Musiałbyś podać konkretny przykład kanału kodowanego i niekodowanego nadawanego z tego samego transpondera.W mailu nie ma nic poza faktem, że chcesz wymienić moduł CI a w lokalnych APS nie ma takich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały są nadawane z różnych transponderów i fakt że niekodowane kanały FTA działają nie jest żadnym argumentem.

 

Argument do czterech liter.

 

Kanały kodowane z oferty Smart HD mogę oglądać, z tym że mam umowę z Polsatem

 

swojadroga: oczywiście działa po prawidłowym włożeniu modułu do czytnika.

 

Czeto pojawia się komunikat inicjacja slot1 i cisza :)

 

Na TV6 jakość 75 %. moc sygnału 90 %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem na ICOK w sprawie wymiany modułu, otrzymałem odpowiedź z listą apsów w mojej okolicy z dostępnymi modułami, pojechałem i wymieniłem bez problemów, ale widzę że nowa karta ma nr zaczynający się od 241... gdy stara byla 073...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Z uwagi na fakt że coraz więcej kanałów żle działała z tzw. starym modułem CP wymieniłem go na nowy moduł CI+, dostałem moduł z kartą o numerze 0738xxx....

Niestety spotkał mnie ten sam los co niektórych userów z tego forum czyli karta nie przyjmuje uprawnień które były już nadawane ze 6 razy w ciągu ostatnich 24 godzin.

Niestety punkt CP w którym wymieniałem moduł już nie posiada innych sztuk modułów CI+. Zastanawiam się czy oprócz wymiany modułu nie pomogła by wymiana samej karty? Sprawdzę jeszcze taką sytuację co się stanie jak kartę włożę do starego modułu CP i nadam uprawnienia a potem przełożę do nowego modułu. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym zakresie, ciekawe co jest przyczyną że karta nie przyjmuje uprawnień - problem leży w samej karcie czy wadliwy jest moduł. Dodam że stacja dla abonentów działa na innych kanałach "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie".

pozdrawiam i czekam na sugestie - a może komuś się udało rozwiązać ten problem bez wymiany modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...