Axxel Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Dzięki za odpowiedzi, w związku z tym mam pytanie czy jeśli mam moduł PCMCIA SCM 02 (czyli jest to chyba zwykły CAM CI) na własność to możliwe będzie jego wymienienie ne CI+ ? Jeśli ktoś z Was wie jak to załatwić to byłbym zobowiązany za porady. Ewentualnie za 5 miesięcy kończy mi się umowa i wtedy może dałoby radę przy przedłużaniu umowy wynegocjować moduł CI+, ale nie uśmiecha mi się czekanie prawie pół roku na wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Jeżeli masz wswoim pakiecie któryś ze źle działających kanałów to nie powinno być problemu z wymianą, oczywiście pod warunkiem że w danym punkcie będą dostępne moduły CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Dzięki za odpowiedzi, w związku z tym mam pytanie czy jeśli mam moduł PCMCIA SCM 02 (czyli jest to chyba zwykły CAM CI) na własność to możliwe będzie jego wymienienie ne CI+ ? Jeśli ktoś z Was wie jak to załatwić to byłbym zobowiązany za porady. Ewentualnie za 5 miesięcy kończy mi się umowa i wtedy może dałoby radę przy przedłużaniu umowy wynegocjować moduł CI+, ale nie uśmiecha mi się czekanie prawie pół roku na wymianę. Ja mając dokadnie 5 miesięcy do zakończenia umowy napisałem maila do C.Polsatu i po dwóch dniach miałem telefon od Konsultanta. Po rzeczowej rozmowie i aneksowaniu umowy otrzymałem moduł CI ( bez + i musiałem sam po APS-ach biegać i wymienić na CI+ ) i HD5500s do M.R zamiast Sagemcom i HD300 , a dodam że skorzystałem na niższym abonamencie 10 złociszy . Tak że możesz spróbować i tej opcji bo zawsze możesz odmówić przyjęcia nowych warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axxel Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Czy moduł CI+ muszę sam znaleźć u jakiegoś przedstawiciela Polsatu ? Czy nie można po prostu poprosić o jego wysłanie na adres domowy ? Żyjemy w XXI wieku i chyba takie sprawy powinno załatwiać się telefonicznie lub przez internet, a nie zwiedzać całe miasto poświęcając swój czas i pieniądze na to, aby CP mógł na mnie jeszcze dłużej zarabiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Przez infolinię raczej nie załatwisz , bynajmniej ja po złożeniu telefonicznie reklamacji kilka razy usłyszałem że nie posiadają na stanie i żebym dowiadywał się w APS. Znalazłem w moim mieście punkty i dzwoniłem po parę razy aż w końcu miły pracownik powiedział że jak dostanie to mi zarezerwuje. W taki sposób ; zdobyłem ; CI+ który teraz zaoszczędza mi nerwówki którą miałem z CI . Myślę że najlepiej sprawę wżiąść w swoje ręce...i nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axxel Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Dzisiaj rozmawiałem z działem pomocy technicznej i tam stwierdzili iż błąd jest w ustawieniu anteny i nie ma potrzeby wymiany modułu CI na CI+. Dla mnie to trochę dziwne bo wszystkie inne kanały w tym HD działają bez najmniejszych problemów, poza tym moc sygnału mam na wszystkich 100%. Problem jest jedynie z BBC Brit, Comedy Central HD oraz Nickelodeon HD na których moc także jest 100% jednak jakość na BBC Brit oraz C C HD to odpowiednio 10 i 40% jednak na Nickelodeon HD jakość i moc mam 100% a i tak nie działa ten kanał. Czy według Was to rzeczywiście kwestia ustawienia anteny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ja mam to samo i nie sądzę aby to była wina złego ustawienia anteny, tym bardziej, że ludzie którzy wymienili moduły piszą, że problem się rozwiązał. Sam planuję wymianę w apsie tylko nie wiem czy będę mógł jeśli umowa jest na mamę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Wymieni tylko ten na kogo jest umowa;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Może wymienić inna osoba niż abonent pod warunkiem, że posiada pełnomocnitwo na specjalnym druku CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mathome Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Dzisiaj rozmawiałem z działem pomocy technicznej i tam stwierdzili iż błąd jest w ustawieniu anteny i nie ma potrzeby wymiany modułu CI na CI+. Dla mnie to trochę dziwne bo wszystkie inne kanały w tym HD działają bez najmniejszych problemów, poza tym moc sygnału mam na wszystkich 100%. Problem jest jedynie z BBC Brit, Comedy Central HD oraz Nickelodeon HD na których moc także jest 100% jednak jakość na BBC Brit oraz C C HD to odpowiednio 10 i 40% jednak na Nickelodeon HD jakość i moc mam 100% a i tak nie działa ten kanał. Czy według Was to rzeczywiście kwestia ustawienia anteny ? Miałem to samo. Po wymianie modułu na CI+ te kanały działają doskonale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Czy można wymienić moduł CI na CI+ jeżeli moduł jest pre-paid. Czy gdybym doładował Pakiet Familijny MAX HD i zaargumentował powód wymiany brakiem dekodowania kanałów Nickelodeon HD i Nick Jr to takie coś przejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axxel Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Czy ten specjalny druk pełnomocnictwa jest gdzieś w internecie możliwy do pobrania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian74 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Ja pisałem i wysłałem pełnomocnictwo według takiego wzoru: PEŁNOMOCNICTWO Ja, niżej podpisany ......................................................................................................... . imię i nazwisko zamieszkały w ................................................... przy ul. ..........................., legitymujący się dowodem osobistym ....................... nr ............................. , wydanym w dniu ........................... przez............................., ustanawiam swym pełnomocnikiem ....................................................................................................................................................... imię i nazwisko stale zamieszkałego w ..........................., przy ul. ..........................., legitymującego się dowodem osobistym ....................... nr ............................. , wydanym w dniu ........................... przez .............................. oświadczam, że pełnomocnik jest upoważniony w moim imieniu do zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych/umów o świadczenie płatnej telewizji cyfrowej/odbioru sprzętu wskazanego w umowie* ze spółką Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Łubinowej 4 A, 03-878 Warszawa. Niniejsze pełnomocnictwo nie upoważnia Pełnomocnika do udzielania dalszych pełnomocnictw. Odwołanie niniejszego pełnomocnictwa może nastąpić bez podania przyczyn w każdym czasie. Data i podpis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Pełnomocnictwo Cyfrowego Polsatu http://speedy.sh/U5fHK/wzor-pelnomocnictwa.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atri Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 W końcu po wielu bojach udało się wymienić PVR7000 na moduł CAM CI+, ale jak to bywa w tej firmie, karta nie dostaje uprawnień - "sygnał" wysyłany już 5 razy, a nadal pojawia się komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Ma dzwonić technik - ale nie dzwoni, jakieś pomysły? TV to Philips 55PFS8109/12, moc sygnały satelitarnego na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Jako ciekawostkę napisze, że Cyfrowy Polsat w pewnym momencie, przestał sprawdzać prawidłowość działania, produkowanych przez siebie modułów z modelami telewizorów dostępnych na rynku. Co ciekawe może to tylko zrobić kupując wszystkie modele i sprawdzać indywidualnie ich kompatybilność. Jest to trochę bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Cóż, jak się chce prowadzić działalność, to niestety trzeba też ponosić pewne koszty. U mnie też się kupuje całkiem sporo serwerów i switchy tylko po to, żeby sprawdzić jak z nimi współpracują nasze karty sieciowe. Ale ze wszystkimi się faktycznie nie da, bo zanim się skończy testy, to pierwsze przetestowane modele przestaną być sprzedawane... I tu wchodzi statystyka - w pewnym momencie można powiedzieć, że z jakąś tam pewnością karta będzie pracować poprawnie z jakąś tam częścią dostępnych na rynku serwerów i switchy. Z modułami i TV jest tak samo, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axxel Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Bardzo dziękuję za teksty pełnomocnictwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 W końcu po wielu bojach udało się wymienić PVR7000 na moduł CAM CI+, ale jak to bywa w tej firmie, karta nie dostaje uprawnień - "sygnał" wysyłany już 5 razy, a nadal pojawia się komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Ma dzwonić technik - ale nie dzwoni, jakieś pomysły? TV to Philips 55PFS8109/12, moc sygnały satelitarnego na maxa Jesteś pewny na 100% że ten Phil współpracuje z Modułem Cyfrowego Polsatu? , pytam ponieważ niektóre modele z 2014 r między innymi 7109/7509 nie działały z modułami Polsatu ( sam zamieniłem model 7509 na inny telewizor) . Mając jeszcze Phila dzwoniłem do serwisu centralnego i zapewniali że pracują nad poprawką softu , ale czy tego dokonali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atri Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Tak, teraz jestem pewien, wczoraj wymieniłem moduł na inny, obraz był przez 10 minut, normalnie zmieniałem kanały - teraz ponownie komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie, sygnał ponowiony - mam nadzieje że zadziała ... EDYCJA: melduje że już działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Cieszymy się razem z Tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek526 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Witam, to mój pierwszy post chociaż przeglądam to forum od dłuższego czasu. Mój problem jest taki: posiadam moduł CI+, który siedzi w TV Philips 39pfl3807K/12 i gdy oglądam jakikolwiek kanał przez dłuższy czas, a potem przełączam na któryś z kanałów z częstotliwości 10834 V (BBC HD, HBO 2 HD, Kino Polska Muzyka itd.) obraz po kilkunastu, kilkudziesięciu sekundach zaczyna szatkować aż do całkowitego zamrożenia. Lekarstwo na to jest takie: przełączam np. na BBC HD i po kilku sekundach przełączam na 2 - 3 sekundy na kanał z innej częstotliwości i wracam na BBC HD i po takiej operacji wszystko jest ok. Można oglądać przez wiele godzin bez zacięć czy innych atrakcji. Jak zmieniam kanały w obrębie tego transpondera też nie ma problemu. Zaczyna się wszystko od nowa jak zmienię na dłużej transponder. Jeżeli wyłączę TV na kanale np. BBC HD i włączę po kilku godzinach, też nie ma problemu z tą częstotliwością. Problem jest niezależny od pogody, na dekoderze HD 3000 z multiroomu jest wszystko ok. przekładałem kable na wyjściach w konwerterze i nie ma żadnej zmiany. Pożyczyłem od sąsiadów ESI-88 i podłączyłem do Philipsa i było wszystko ok. Pytanie: Co nie lubi tej częstotliwości TV czy moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Podłącz moduł u kogoś innego ( sąsiad , znajomy ) i wtedy zaobserwujesz czy kłopoty nadal występują , a to da Ci pewność które z tych urządzeń nie pracują prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Rozważam możliwość zakupienia TV i podpięcia ci+ z tym że na stronie CP widnieje lista TV które mają wbudowaną obsługę listy kanałów z oferty Cyfrowego Polsatu http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... v-zakladka Jest ona bardzo okrojona - czy kupno TV z poza listy przysparza jakieś problemy abonentowi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 A jaki konkretnie model TV by Ci odpowiadał, którego nie ma na liście? Napisz to może ktoś kto ma ten model z modułem CI+ napisze czy dobrze on współpracuje podstawowa sprawa: dany TV musi mieć wbudowany tuner satelitarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.