Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedzi, w związku z tym mam pytanie czy jeśli mam moduł PCMCIA SCM 02 (czyli jest to chyba zwykły CAM CI) na własność to możliwe będzie jego wymienienie ne CI+ ? Jeśli ktoś z Was wie jak to załatwić to byłbym zobowiązany za porady. Ewentualnie za 5 miesięcy kończy mi się umowa i wtedy może dałoby radę przy przedłużaniu umowy wynegocjować moduł CI+, ale nie uśmiecha mi się czekanie prawie pół roku na wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, w związku z tym mam pytanie czy jeśli mam moduł PCMCIA SCM 02 (czyli jest to chyba zwykły CAM CI) na własność to możliwe będzie jego wymienienie ne CI+ ? Jeśli ktoś z Was wie jak to załatwić to byłbym zobowiązany za porady. Ewentualnie za 5 miesięcy kończy mi się umowa i wtedy może dałoby radę przy przedłużaniu umowy wynegocjować moduł CI+, ale nie uśmiecha mi się czekanie prawie pół roku na wymianę.

Ja mając dokadnie 5 miesięcy do zakończenia umowy napisałem maila do C.Polsatu i po dwóch dniach miałem telefon od Konsultanta. Po rzeczowej rozmowie i aneksowaniu umowy otrzymałem moduł CI ( bez + i musiałem sam po APS-ach biegać i wymienić na CI+ ) i HD5500s do M.R zamiast Sagemcom i HD300 , a dodam że skorzystałem na niższym abonamencie 10 złociszy :wink: . Tak że możesz spróbować i tej opcji bo zawsze możesz odmówić przyjęcia nowych warunków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy moduł CI+ muszę sam znaleźć u jakiegoś przedstawiciela Polsatu ? Czy nie można po prostu poprosić o jego wysłanie na adres domowy ? Żyjemy w XXI wieku i chyba takie sprawy powinno załatwiać się telefonicznie lub przez internet, a nie zwiedzać całe miasto poświęcając swój czas i pieniądze na to, aby CP mógł na mnie jeszcze dłużej zarabiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez infolinię raczej nie załatwisz , bynajmniej ja po złożeniu telefonicznie reklamacji kilka razy usłyszałem że nie posiadają na stanie i żebym dowiadywał się w APS. Znalazłem w moim mieście punkty i dzwoniłem po parę razy aż w końcu miły pracownik powiedział że jak dostanie to mi zarezerwuje. W taki sposób ; zdobyłem ; CI+ który teraz zaoszczędza mi nerwówki którą miałem z CI . Myślę że najlepiej sprawę wżiąść w swoje ręce...i nogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozmawiałem z działem pomocy technicznej i tam stwierdzili iż błąd jest w ustawieniu anteny i nie ma potrzeby wymiany modułu CI na CI+. Dla mnie to trochę dziwne bo wszystkie inne kanały w tym HD działają bez najmniejszych problemów, poza tym moc sygnału mam na wszystkich 100%. Problem jest jedynie z BBC Brit, Comedy Central HD oraz Nickelodeon HD na których moc także jest 100% jednak jakość na BBC Brit oraz C C HD to odpowiednio 10 i 40% jednak na Nickelodeon HD jakość i moc mam 100% a i tak nie działa ten kanał. Czy według Was to rzeczywiście kwestia ustawienia anteny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozmawiałem z działem pomocy technicznej i tam stwierdzili iż błąd jest w ustawieniu anteny i nie ma potrzeby wymiany modułu CI na CI+. Dla mnie to trochę dziwne bo wszystkie inne kanały w tym HD działają bez najmniejszych problemów, poza tym moc sygnału mam na wszystkich 100%. Problem jest jedynie z BBC Brit, Comedy Central HD oraz Nickelodeon HD na których moc także jest 100% jednak jakość na BBC Brit oraz C C HD to odpowiednio 10 i 40% jednak na Nickelodeon HD jakość i moc mam 100% a i tak nie działa ten kanał. Czy według Was to rzeczywiście kwestia ustawienia anteny ?

 

Miałem to samo.

Po wymianie modułu na CI+ te kanały działają doskonale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem i wysłałem pełnomocnictwo według takiego wzoru:

 

 

 

 

PEŁNOMOCNICTWO

Ja, niżej podpisany ......................................................................................................... .

imię i nazwisko

zamieszkały w ................................................... przy ul. ..........................., legitymujący się dowodem osobistym ....................... nr ............................. , wydanym w dniu ........................... przez............................., ustanawiam swym pełnomocnikiem .......................................................................................................................................................

imię i nazwisko

stale zamieszkałego w ..........................., przy ul. ..........................., legitymującego się dowodem osobistym ....................... nr ............................. , wydanym w dniu ........................... przez .............................. oświadczam, że pełnomocnik jest upoważniony w moim imieniu do zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych/umów o świadczenie płatnej telewizji cyfrowej/odbioru sprzętu wskazanego w umowie* ze spółką Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Łubinowej 4 A, 03-878 Warszawa.

Niniejsze pełnomocnictwo nie upoważnia Pełnomocnika do udzielania dalszych pełnomocnictw.

Odwołanie niniejszego pełnomocnictwa może nastąpić bez podania przyczyn w każdym czasie.

 

Data i podpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu po wielu bojach udało się wymienić PVR7000 na moduł CAM CI+, ale jak to bywa w tej firmie, karta nie dostaje uprawnień - "sygnał" wysyłany już 5 razy, a nadal pojawia się komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Ma dzwonić technik - ale nie dzwoni, jakieś pomysły? TV to Philips 55PFS8109/12, moc sygnały satelitarnego na maxa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostkę napisze, że Cyfrowy Polsat w pewnym momencie, przestał sprawdzać prawidłowość działania, produkowanych przez siebie modułów z modelami telewizorów dostępnych na rynku. Co ciekawe może to tylko zrobić kupując wszystkie modele i sprawdzać indywidualnie ich kompatybilność. Jest to trochę bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, jak się chce prowadzić działalność, to niestety trzeba też ponosić pewne koszty. U mnie też się kupuje całkiem sporo serwerów i switchy tylko po to, żeby sprawdzić jak z nimi współpracują nasze karty sieciowe. Ale ze wszystkimi się faktycznie nie da, bo zanim się skończy testy, to pierwsze przetestowane modele przestaną być sprzedawane...

 

I tu wchodzi statystyka - w pewnym momencie można powiedzieć, że z jakąś tam pewnością karta będzie pracować poprawnie z jakąś tam częścią dostępnych na rynku serwerów i switchy. Z modułami i TV jest tak samo,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu po wielu bojach udało się wymienić PVR7000 na moduł CAM CI+, ale jak to bywa w tej firmie, karta nie dostaje uprawnień - "sygnał" wysyłany już 5 razy, a nadal pojawia się komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Ma dzwonić technik - ale nie dzwoni, jakieś pomysły? TV to Philips 55PFS8109/12, moc sygnały satelitarnego na maxa :)

 

Jesteś pewny na 100% że ten Phil współpracuje z Modułem Cyfrowego Polsatu? , pytam ponieważ niektóre modele z 2014 r między innymi 7109/7509 nie działały z modułami Polsatu ( sam zamieniłem model 7509 na inny telewizor) . Mając jeszcze Phila dzwoniłem do serwisu centralnego i zapewniali że pracują nad poprawką softu , ale czy tego dokonali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, teraz jestem pewien, wczoraj wymieniłem moduł na inny, obraz był przez 10 minut, normalnie zmieniałem kanały - teraz ponownie komunikat tego kanału nie ma w twoim abonamencie, sygnał ponowiony - mam nadzieje że zadziała ...

 

EDYCJA:

melduje że już działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, to mój pierwszy post chociaż przeglądam to forum od dłuższego czasu.

Mój problem jest taki: posiadam moduł CI+, który siedzi w TV Philips 39pfl3807K/12 i gdy oglądam jakikolwiek kanał przez dłuższy czas, a potem przełączam na któryś z kanałów z częstotliwości 10834 V (BBC HD, HBO 2 HD, Kino Polska Muzyka itd.) obraz po kilkunastu, kilkudziesięciu sekundach zaczyna szatkować aż do całkowitego zamrożenia. Lekarstwo na to jest takie: przełączam np. na BBC HD i po kilku sekundach przełączam na 2 - 3 sekundy na kanał z innej częstotliwości i wracam na BBC HD i po takiej operacji wszystko jest ok. Można oglądać przez wiele godzin bez zacięć czy innych atrakcji. Jak zmieniam kanały w obrębie tego transpondera też nie ma problemu. Zaczyna się wszystko od nowa jak zmienię na dłużej transponder.

Jeżeli wyłączę TV na kanale np. BBC HD i włączę po kilku godzinach, też nie ma problemu z tą częstotliwością. Problem jest niezależny od pogody, na dekoderze HD 3000 z multiroomu jest wszystko ok. przekładałem kable na wyjściach w konwerterze i nie ma żadnej zmiany. Pożyczyłem od sąsiadów ESI-88 i podłączyłem do Philipsa i było wszystko ok.

Pytanie: Co nie lubi tej częstotliwości TV czy moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozważam możliwość zakupienia TV i podpięcia ci+ z tym że na stronie CP widnieje lista TV które mają wbudowaną obsługę listy kanałów z oferty Cyfrowego Polsatu :read:http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... v-zakladka

Jest ona bardzo okrojona :cry: - czy kupno TV z poza listy przysparza jakieś problemy abonentowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...