Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Sprawdzę jeszcze taką sytuację co się stanie jak kartę włożę do starego modułu CP i nadam uprawnienia a potem przełożę do nowego modułu.

Aby karta pobrała uprawnienia można ją włożyć do dowolnego odbiornika CP lub modułu cam CP i ponowić uprawnienia. W trakcie ponawiania uprawnień i przez około 2h telewizor lub dekoder musi być ustawiony na transponder/częstotliwość z kanałem Travel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wilku - postępowanie zgodnie z tą instrukcją powinno pomóc: viewtopic.php?f=7&t=8680#p197291

Pamietaj, aby aktywacji nie robić na kanale "Dla Abonentów". Jeśli nadal nie ruszy karta włożona do Twojego modułu sparowanego z tą kartą, to kontakt z TCOK Ci pozostaje z prośbą o "reset" nadania pakietów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, dzisiaj miałem jakiś "dziwny" telefon od TCOK Cyfrowego Polsatu. :roll:

Pani konsultant zapytała się mnie tylko, czy z mojego modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu korzystam w dekoderze typy "HD". Odpowiedziałem jej, że tak. Na to pani konsultant powiedziała mi, że w takim razie wszystko będzie OK, że wszystko będzie działać i podziękowała za rozmowę. O co tutaj chodzi? :shock:

Czyżby Cyfrowy Polsat robił jakieś "rozeznanie", czy posiadacze polsatowskich modułów CAM posiadają już dekodery typu "HD", czy też jeszcze korzystają ze sprzętu "SD"? :roll: Może ma to jakiś związek z planowanym przejściem Cyfrowego Polsatu na kompresję MPEG-4? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wilku - postępowanie zgodnie z tą instrukcją powinno pomóc: viewtopic.php?f=7&t=8680#p197291

Pamietaj, aby aktywacji nie robić na kanale "Dla Abonentów". Jeśli nadal nie ruszy karta włożona do Twojego modułu sparowanego z tą kartą, to kontakt z TCOK Ci pozostaje z prośbą o "reset" nadania pakietów.

No niestety, karta całą noc siedziała w tym razem innym module od CP i uprawnienia się na niej nie zapisały. Oczywiście odbiornik był ustawiony na tv6, jeszcze zobaczę co będzie jak zadzwonię na infolinię, jak nie pomoże to pojadę do punktu CP poproszę o wymianę karty a jak to nie da rezultatu to będe musiał wymienić moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta jest sparowana z modułem! Aktywację karty przeprowadzasz w module, z którym karta jest sparowana.

 

Karta z modułem i owszem, jest sparowana. Ale MOŻNA ją aktywować w dowolnym innym sprzęcie z Cyfrowego Polsatu. Wiem, bo sam coś takiego robiłem. To, że niczego na tymże sprzęcie się nie obejrzy jest zupełnie inną sprawą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł, który otrzymał @wilku jest z wymiany serwisowej, więc z dużą dozą prawdopodobieństwa karta otrzymuje też informacje o parowaniu z konkretnym modułem. Karta włożona do innego modułu może nie odbierać prawidłowo tych wszystkich danych.

Inną kwestią może być problem z oprogramowaniem odbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właśnie coś takiego robiłem. Przeszło. Ale zgadzam się, że jest to coś co zadziałać może, ale nie musi (choć powinno, bo przecież w trakcie parowania karcie powinno być obojętne co to za odbiornik, skoro i tak albo danych parujących nie ma w ogóle, albo ma błędne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, na początku karta nie była sparowana z modułem - w informacjach o karcie, status karty była informacja not paired, i był komunikat problem z kartą, potem po wysłaniu uprawnień komunikat zmienił się na Tego kanału nie ma w twoim abonamencie a w informacjach o karcie status karty OK. Jak próbowałem w innym module potem ją aktywować to ona już z tym pierwotnym modułem była sparowana tylko nie przyjmowała uprawnień na pakiety, tak jak pisałem wyżej kanał Dla abonentów działa więc karta z modułem jest sparowana. Wygląda na to że na karcie nie potrafią się z jakiś przyczyn zapisać tiery z danymi pakietami. Dzwoniłem do punktu i pytałem o ewentualną wymianę samej karty ale pani odpowiedziała że u nich nie ma takiej możliwości, może wystarczyło by wimienić samą kartę ponieważ to ona nie przyjmuje uprawnień.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz zwykłego nadawania uprawnień miałem także parokrotnie ponowne nadawanie pakietów z rozparowaniem i ponownym sparowaniem karty z modułem i ciągle to samo tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Ja się już poddaję z tym modułem, teraz muszę znaleźć odpowiednie miejsce w Wawie gdzie są moduły, pisałem w tej sprawie na icok ale jakaś pani mi odpisała że muszę we własnym zakresie szukać tych modułów. Wzięcie na jakiś czas dekodera od CP nie wchodzi w grę ponieważ po pierwsze korzystam z obrotnicy a po drugie w tym samym odbiorniku mam jeszcze moduł ncam z ofertą nc+.

pozdrawiam i dziękuję wszystkim osobom które chciały pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się już poddaję z tym modułem, teraz muszę znaleźć odpowiednie miejsce w Wawie gdzie są moduły, pisałem w tej sprawie na icok ale jakaś pani mi odpisała że muszę we własnym zakresie szukać tych modułów.

Najprościej jest podjechać do POK na Łubinową 4a, tam są dostępne moduły w dwóch wariantach CI i CI+. Wymienisz moduł CI i przy okazji sprawdzisz uprawnienia.

Centralny Punkt Obsługi Klienta

Cyfrowy Polsat SA

ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:00-17:00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, dzisiaj miałem jakiś "dziwny" telefon od TCOK Cyfrowego Polsatu. :roll:

Pani konsultant zapytała się mnie tylko, czy z mojego modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu korzystam w dekoderze typy "HD". Odpowiedziałem jej, że tak. Na to pani konsultant powiedziała mi, że w takim razie wszystko będzie OK, że wszystko będzie działać i podziękowała za rozmowę. O co tutaj chodzi? :shock:

Czyżby Cyfrowy Polsat robił jakieś "rozeznanie", czy posiadacze polsatowskich modułów CAM posiadają już dekodery typu "HD", czy też jeszcze korzystają ze sprzętu "SD"? :roll: Może ma to jakiś związek z planowanym przejściem Cyfrowego Polsatu na kompresję MPEG-4? :roll:

Właśnie też miałem telefon z pytaniem w jakim odbiorniku mam zainstalowany Moduł CI+ i czy obsługuje MPEG4 ? Potwierdził o przechodzenie Polsatu na ; 4; ale dokładnej daty nie mógł podac :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł CI wymieniony na CI+ kanały które nie działały już działają nawet BBC Brit HD inne problemy też znikły ale dzisiaj zauważyłem że nie dekoduje mi kanału tvp seriale, ponadto czasami moduł się resetuje tzn odinstalowuje i instaluje. Zastanawiam się czy to nie jest wina Ferguson Ariva 252 Combo, zastanawiam się nad kupnem Openbox SX6 posiada ktoś w zestawie z modułem CAM CI+ CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jak dla mnie, to na bank jest problem podczas zmiany pakietyzacji. Z końcem marca kończy mi się okres promocyjny i zleciłem odłączenie jednego z pakietów. W moim przypadku, moduł jest poprawnie odczytywany przez odbiornik Ariva, przy próbie pobrania uprawnień sygnał znika. W rym czasie w menu modułu jest komunikat: Brak karty w module CAM, włóż ważną. Do niedawna pojawiał się komunikat: "Slot 1: trwa inicjalizacja". Owszem na chwilę po włączeniu - karta pobiera uprawnienia, jednak kolejna próba jest nieudana. Na razie trwa korespondencja przez ICOK.

PS. Zmiana oprogramowania odbiornika nic nie pomogła,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej, niech CP rozparuje kartę i sparuje ponownie. W trakcie tej operacji dekoder musi być włączony na kanale z częstotliwości 12.284 H np. TV6 albo Travel. Najlepiej jest to zrobić bezpośrednio na infolinii, będziesz znał moment od kiedy dekoder powinien być włączony na tej częstotliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, dzisiaj miałem jakiś "dziwny" telefon od TCOK Cyfrowego Polsatu. :roll:

Pani konsultant zapytała się mnie tylko, czy z mojego modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu korzystam w dekoderze typy "HD". Odpowiedziałem jej, że tak. Na to pani konsultant powiedziała mi, że w takim razie wszystko będzie OK, że wszystko będzie działać i podziękowała za rozmowę. O co tutaj chodzi? :shock:

Czyżby Cyfrowy Polsat robił jakieś "rozeznanie", czy posiadacze polsatowskich modułów CAM posiadają już dekodery typu "HD", czy też jeszcze korzystają ze sprzętu "SD"? :roll: Może ma to jakiś związek z planowanym przejściem Cyfrowego Polsatu na kompresję MPEG-4? :roll:

 

Też wczoraj miałem takowy telefon z Cyfrowego Polsatu z numeru zastrzeżonego, gdzie pytano mnie o to samo co kolegę @Barti. Wiecie o co im chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...