support458 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Witam.Sprawdzę jeszcze taką sytuację co się stanie jak kartę włożę do starego modułu CP i nadam uprawnienia a potem przełożę do nowego modułu. Aby karta pobrała uprawnienia można ją włożyć do dowolnego odbiornika CP lub modułu cam CP i ponowić uprawnienia. W trakcie ponawiania uprawnień i przez około 2h telewizor lub dekoder musi być ustawiony na transponder/częstotliwość z kanałem Travel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 @wilku - postępowanie zgodnie z tą instrukcją powinno pomóc: viewtopic.php?f=7&t=8680#p197291 Pamietaj, aby aktywacji nie robić na kanale "Dla Abonentów". Jeśli nadal nie ruszy karta włożona do Twojego modułu sparowanego z tą kartą, to kontakt z TCOK Ci pozostaje z prośbą o "reset" nadania pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Hmm, dzisiaj miałem jakiś "dziwny" telefon od TCOK Cyfrowego Polsatu. Pani konsultant zapytała się mnie tylko, czy z mojego modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu korzystam w dekoderze typy "HD". Odpowiedziałem jej, że tak. Na to pani konsultant powiedziała mi, że w takim razie wszystko będzie OK, że wszystko będzie działać i podziękowała za rozmowę. O co tutaj chodzi? Czyżby Cyfrowy Polsat robił jakieś "rozeznanie", czy posiadacze polsatowskich modułów CAM posiadają już dekodery typu "HD", czy też jeszcze korzystają ze sprzętu "SD"? Może ma to jakiś związek z planowanym przejściem Cyfrowego Polsatu na kompresję MPEG-4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Do mnie też dzwonili w tej sprawie. Początkowo myslałem, że dzwonią z jakąś ofertą bo mi się umowa kończy. Ale Pan Konsul zapytał tylko czy mój dekoder/TV (w którym jest moduł) obsługuje MPEG-4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 @wilku - postępowanie zgodnie z tą instrukcją powinno pomóc: viewtopic.php?f=7&t=8680#p197291Pamietaj, aby aktywacji nie robić na kanale "Dla Abonentów". Jeśli nadal nie ruszy karta włożona do Twojego modułu sparowanego z tą kartą, to kontakt z TCOK Ci pozostaje z prośbą o "reset" nadania pakietów. No niestety, karta całą noc siedziała w tym razem innym module od CP i uprawnienia się na niej nie zapisały. Oczywiście odbiornik był ustawiony na tv6, jeszcze zobaczę co będzie jak zadzwonię na infolinię, jak nie pomoże to pojadę do punktu CP poproszę o wymianę karty a jak to nie da rezultatu to będe musiał wymienić moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Karta jest sparowana z modułem! Aktywację karty przeprowadzasz w module, z którym karta jest sparowana. W APS-ie nie wymienisz samej karty lub samego modułu, zawsze całość (karta + moduł) podlega wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Karta jest sparowana z modułem! Aktywację karty przeprowadzasz w module, z którym karta jest sparowana. Karta z modułem i owszem, jest sparowana. Ale MOŻNA ją aktywować w dowolnym innym sprzęcie z Cyfrowego Polsatu. Wiem, bo sam coś takiego robiłem. To, że niczego na tymże sprzęcie się nie obejrzy jest zupełnie inną sprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Moduł, który otrzymał @wilku jest z wymiany serwisowej, więc z dużą dozą prawdopodobieństwa karta otrzymuje też informacje o parowaniu z konkretnym modułem. Karta włożona do innego modułu może nie odbierać prawidłowo tych wszystkich danych. Inną kwestią może być problem z oprogramowaniem odbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 I właśnie coś takiego robiłem. Przeszło. Ale zgadzam się, że jest to coś co zadziałać może, ale nie musi (choć powinno, bo przecież w trakcie parowania karcie powinno być obojętne co to za odbiornik, skoro i tak albo danych parujących nie ma w ogóle, albo ma błędne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Owszem, na początku karta nie była sparowana z modułem - w informacjach o karcie, status karty była informacja not paired, i był komunikat problem z kartą, potem po wysłaniu uprawnień komunikat zmienił się na Tego kanału nie ma w twoim abonamencie a w informacjach o karcie status karty OK. Jak próbowałem w innym module potem ją aktywować to ona już z tym pierwotnym modułem była sparowana tylko nie przyjmowała uprawnień na pakiety, tak jak pisałem wyżej kanał Dla abonentów działa więc karta z modułem jest sparowana. Wygląda na to że na karcie nie potrafią się z jakiś przyczyn zapisać tiery z danymi pakietami. Dzwoniłem do punktu i pytałem o ewentualną wymianę samej karty ale pani odpowiedziała że u nich nie ma takiej możliwości, może wystarczyło by wimienić samą kartę ponieważ to ona nie przyjmuje uprawnień. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Robiłeś tylko ponowienie uprawnień, czy konsultant ponownie nadawał pakiety? Jeśli nadal nie uda Ci się aktywować karty, to pozostaje Ci (jak już pisałem wcześniej) wymienić moduł z kartą w APS-ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Oprócz zwykłego nadawania uprawnień miałem także parokrotnie ponowne nadawanie pakietów z rozparowaniem i ponownym sparowaniem karty z modułem i ciągle to samo tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Ja się już poddaję z tym modułem, teraz muszę znaleźć odpowiednie miejsce w Wawie gdzie są moduły, pisałem w tej sprawie na icok ale jakaś pani mi odpisała że muszę we własnym zakresie szukać tych modułów. Wzięcie na jakiś czas dekodera od CP nie wchodzi w grę ponieważ po pierwsze korzystam z obrotnicy a po drugie w tym samym odbiorniku mam jeszcze moduł ncam z ofertą nc+. pozdrawiam i dziękuję wszystkim osobom które chciały pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 A masz jeszcze możliwość spróbować aktywacji w innym odbiorniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Ja się już poddaję z tym modułem, teraz muszę znaleźć odpowiednie miejsce w Wawie gdzie są moduły, pisałem w tej sprawie na icok ale jakaś pani mi odpisała że muszę we własnym zakresie szukać tych modułów. Najprościej jest podjechać do POK na Łubinową 4a, tam są dostępne moduły w dwóch wariantach CI i CI+. Wymienisz moduł CI i przy okazji sprawdzisz uprawnienia. Centralny Punkt Obsługi Klienta Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa Czynny od pn. do pt. w godz. 8:00-17:00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 A masz jeszcze możliwość spróbować aktywacji w innym odbiorniku? Tego także już próbowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Hmm, dzisiaj miałem jakiś "dziwny" telefon od TCOK Cyfrowego Polsatu. Pani konsultant zapytała się mnie tylko, czy z mojego modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu korzystam w dekoderze typy "HD". Odpowiedziałem jej, że tak. Na to pani konsultant powiedziała mi, że w takim razie wszystko będzie OK, że wszystko będzie działać i podziękowała za rozmowę. O co tutaj chodzi? Czyżby Cyfrowy Polsat robił jakieś "rozeznanie", czy posiadacze polsatowskich modułów CAM posiadają już dekodery typu "HD", czy też jeszcze korzystają ze sprzętu "SD"? Może ma to jakiś związek z planowanym przejściem Cyfrowego Polsatu na kompresję MPEG-4? Właśnie też miałem telefon z pytaniem w jakim odbiorniku mam zainstalowany Moduł CI+ i czy obsługuje MPEG4 ? Potwierdził o przechodzenie Polsatu na ; 4; ale dokładnej daty nie mógł podac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Moduł CI wymieniony na CI+ kanały które nie działały już działają nawet BBC Brit HD inne problemy też znikły ale dzisiaj zauważyłem że nie dekoduje mi kanału tvp seriale, ponadto czasami moduł się resetuje tzn odinstalowuje i instaluje. Zastanawiam się czy to nie jest wina Ferguson Ariva 252 Combo, zastanawiam się nad kupnem Openbox SX6 posiada ktoś w zestawie z modułem CAM CI+ CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 http://www.ferguson-digital.eu/en/download/HD-Satellite-Receivers/ariva-252-combo/ Aktualizacja oprogramowania dla Fergusona Ariva 252 z 24.03.2015, jeszcze ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Witam! Jak dla mnie, to na bank jest problem podczas zmiany pakietyzacji. Z końcem marca kończy mi się okres promocyjny i zleciłem odłączenie jednego z pakietów. W moim przypadku, moduł jest poprawnie odczytywany przez odbiornik Ariva, przy próbie pobrania uprawnień sygnał znika. W rym czasie w menu modułu jest komunikat: Brak karty w module CAM, włóż ważną. Do niedawna pojawiał się komunikat: "Slot 1: trwa inicjalizacja". Owszem na chwilę po włączeniu - karta pobiera uprawnienia, jednak kolejna próba jest nieudana. Na razie trwa korespondencja przez ICOK. PS. Zmiana oprogramowania odbiornika nic nie pomogła, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Najprościej, niech CP rozparuje kartę i sparuje ponownie. W trakcie tej operacji dekoder musi być włączony na kanale z częstotliwości 12.284 H np. TV6 albo Travel. Najlepiej jest to zrobić bezpośrednio na infolinii, będziesz znał moment od kiedy dekoder powinien być włączony na tej częstotliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Zadzwoń na infolinie,poproś o połączenie z działem DCC2, następnie poproś o polecenie 2 i 9 na kartę. To spowoduje rozparowanie i sparowanie modułu z kartą Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Hmm, dzisiaj miałem jakiś "dziwny" telefon od TCOK Cyfrowego Polsatu. Pani konsultant zapytała się mnie tylko, czy z mojego modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu korzystam w dekoderze typy "HD". Odpowiedziałem jej, że tak. Na to pani konsultant powiedziała mi, że w takim razie wszystko będzie OK, że wszystko będzie działać i podziękowała za rozmowę. O co tutaj chodzi? Czyżby Cyfrowy Polsat robił jakieś "rozeznanie", czy posiadacze polsatowskich modułów CAM posiadają już dekodery typu "HD", czy też jeszcze korzystają ze sprzętu "SD"? Może ma to jakiś związek z planowanym przejściem Cyfrowego Polsatu na kompresję MPEG-4? Też wczoraj miałem takowy telefon z Cyfrowego Polsatu z numeru zastrzeżonego, gdzie pytano mnie o to samo co kolegę @Barti. Wiecie o co im chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Prawdopodobnie chodzi o to, co @Barti napisał w ostatnim akapicie cytatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Witam, wczoraj byłem na Łubinowej i wymieniłem moduł CI+ który się nie chciał aktywować na drugi takiego samego typu i tutaj aktywacja nastąpiła w kilka minut, dodam że znowu dostałem kartę z numerem 07xxxx... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Prawdopodobnie chodzi o to, co @Barti napisał w ostatnim akapicie cytatu Tyle to też się domyśliłem Konsultant nie chciał zdradzić czemu ma to służyć. Ale przecież to zależy od telewizora czy ma dekoder SD lub HD a nie od modułu CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.