Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz z tym włączeniem pakietu Darmowy HD już nie jest tak "różowo", obecnie nie ma dostępnej oferty która by do tego uprawniała.

 

Brak:

 

1) DRH6 (Umowa na 6 miesięcy Mini HD w cenie 9,90 zł lub aktywacja po tym okresie pakietu Darmowy HD za 0 zł, ewentualnie dalsze korzystanie z Mini HD za 9,90 zł przy umowie na czas nieokreślony),

2) KA52 (umowa na 18 miesięcy, pakiet Mini HD za 4,90 zł miesięcznie, po tym okresie możliwość dalszego opłacania Mini HD za 4,90 zł przy umowie na czas nieokreślony, brak możliwości aktywacji pakietu Darmowy HD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, zapragnąłem wymiany dekodera pvr 7000 na moduł CAM - a że to polsat to się zaczęło ... Na infolinii że się nie da - tylko w APS! W APS że się nie da bo to wymiana lepszego dekodera na gorszy, bo moduł cam nie ma funkcji nagrywania. Masakra, złożyłem reklamacje na ściemę z infolinii i czekam na rozpatrzenie, ale pewnie NIEDASIĘ!!! Znacie jakiś magiczny sposób na taką wymianę? Umowe mam na 29 miesięcy, skończył mi się już okres promocyjny płacę 69,9 za familijny max hd +sport +film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem od CP moduł Cl przy podpisaniu umowy mimo tego, że przy zamówieniu internetowym na stronie CP istnieje opcja wyboru modułu Cl+ czy mogę to reklamować czy po prostu iść do apsu i wymienić z powodu braku dekodowania niektórych kanałów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja reklamowałem ( telefonicznie) , ale że tłumaczyli się że nie mają u siebie CI+ na własną rękę poszukiwałem w APS . Po około miesiącu poszukiwań i uprzejmości pracownika APS udało się mi wymienić. Teraz wszystkie kanały odbierają bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem klientem CP i używam modułu CAM bezpośrednio włożonego do telewizora. Niestety od ponad roku mam ciągle ten sam problem. Przez kilka miesięcy wszystko działa poprawnie, jednak z czasem zaczynają się zacięcia obrazu (komunikat: kanał jest zakodowany). Te zacięcia od sporadycznych zwiększają swoją częstotliwość do tego stopnia, że nie da się oglądać TV. CP wymienia bez żadnego problemu moduł i kartę na nową, jednak za każdym razem historia się powtarza, co jest już męczące. Czy ktoś na forum może powiedzieć, co jest powodem takiego stanu rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś podczas negocjacji nowej umowy po wysłaniu wypowiedzenia udało się wynegocjować przeniesienie wypożyczonego modułu CI (SCM02) na własność?

Mnie się udało. Wysłałem wypowiedzenie i zadzwonił konsultant, żeby namówić mnie jednak na kontynuację. Po przedstawieniu oferty powiedziałem, że z modułem na wypożyczenie nie interesuje mnie żadna oferta i bez możliwości wykupu modułu na własność nie mamy o czy rozmawiać. Konsultant nadal przekonywał mnie, że korzystniejsze jest dla mnie posiadanie modułu na wypożyczenie bo będę mógł go wymienić jeśli się zepsuje itd. Ja powiedziałem wprost, że zależy mi na module na własność bo później będę mógł aktywować pakiet Darmowy HD i albo będzie moduł na własność albo niech nie traci swojego i mojego czasu. Konsultant pogadał z przełożonym i zaoferował wykup modułu CI za 49 zł i 6 miesięcy pakietu Mini HD za 9,90 zł miesięcznie. Zgodziłem się. Kurier przywiózł umowę, pobrał za przesyłkę ponad 15 zł. Listem przyszła do mnie faktura na 49 zł. Jak umowa weszła w życie to w punkcie wymieniłem CI na CI+ powołując się na zacięcia obrazu na kanałach HD. Dzień później wysłałem wypowiedzenie. Od maja mam mieć aktywny pakiet Darmowy HD.

 

W grudniu z kolei udało mi się zawrzeć nową umowę z modułem na własność na Pakiet Familijny HD z możliwością przejścia na Rodzinny HD. Postawiłem jednak sprawę jasno. Albo moduł na własność albo żadna, nawet najlepsza oferta mnie nie interesuje. I dostałem moduł na własność za 99 zł. Kurier przywiózł jednak stary moduł CI. Ale w punkcie wymieniłem na CI+.

 

Jak się jest upartym i bezkompromisowym i ma szczęście do konsultanta to się wszystko da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Jarek!. Ja będę próbował, ale to jeszcze kilka miesięcy muszę poczekać, bo skończył mi się niedawno okres gratisowy i płaciłem jeden cykl dopiero. Gdzieś w lipcu będę wypowiadał. Pytanie tylko czy jest szansa na wykupienie modułu przy zawarciu umowy premium? Ja nie mogę zagrać, że potem chcę Darmowy HD, bo po pierwsze podobno go już nie dają, a po drugie, akurat trudno zejść z Premium na darmowy, poza tym to tak naprawdę mnie nie interesuje. A czy ktoś ma na forum pakiet Premium z modułem na własność?

 

Cezi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem klientem CP i używam modułu CAM bezpośrednio włożonego do telewizora. Niestety od ponad roku mam ciągle ten sam problem. Przez kilka miesięcy wszystko działa poprawnie, jednak z czasem zaczynają się zacięcia obrazu (komunikat: kanał jest zakodowany). Te zacięcia od sporadycznych zwiększają swoją częstotliwość do tego stopnia, że nie da się oglądać TV. CP wymienia bez żadnego problemu moduł i kartę na nową, jednak za każdym razem historia się powtarza, co jest już męczące. Czy ktoś na forum może powiedzieć, co jest powodem takiego stanu rzeczy?

 

Miałem ten sam problem na TV LG 47LB561V z modułem CI.Wymieniłem dwa dni temu na moduł CI+ i problemy zniknęły.Nieco szybciej przełączają się kanały,i brak zacięć na kanałach HD.Jak ręką odjął.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest szansa na wykupienie modułu przy zawarciu umowy premium? Ja nie mogę zagrać, że potem chcę Darmowy HD, bo po pierwsze podobno go już nie dają, a po drugie, akurat trudno zejść z Premium na darmowy, poza tym to tak naprawdę mnie nie interesuje.

Nie sądzę aby ot tak pozwolili Ci wykupić moduł na własność. Prawdopodobnie nie ma innej możliwości jak 6 miesięcy pakietu Mini HD a później rozwiązanie umowy. Plus jest taki, że po tych 6 miesiącach moduł jest Twój i robisz z nim co chcesz i aktywujesz pakiet jaki chcesz lub podpisujesz umowę jaką chcesz.

 

A co do pakietu Darmowego, którego podobno nie ma? Tego nie wiadomo. To zależy co komu się uda wykłócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

moze ktos mial podobny przypadek jak ja i bedzie mogl mi pomoc. Jezeli bylo juz kiedys o tym pisane, to z gory przepraszam, ale nie znalazlem a calego watku niestety nie przesledzilem ze wzgledu na jego obszernosc.

Zamówiłem modul CAM, ktory przyszedl do mnie 2 dni temu. Przyszla wersja CI+, czyli taka jaka zamawiałem. Problemy zaczęły się juz na samym początku. Po podłączeniu modułu do TV (Samsung 48h6500), zainstalował się prawidłowo. Ze strony CP pobralem liste kanalow do tv Samsungow wersji H. Na początku pojawial sie jakis problem chyba 03. Po telefonie na infolinie, okazalo sie, ze nie byly pakiety jeszcze aktywowane. Mialem zostawic na kanale 13, czyli Polsat Sport News i do max 3 godzin mialo wszystko hulać. Po około 10 min pojawił się komunikat "tego kanalu nie ma w twoim abonamencie".

Do dnia dzisiejszego caly czas wyswietla mi sie ten komunikat i zaden kanal nie dziala (no prawie, ale o tym dalej). Na infolinie uruchamiali juz 3 razy pakiety. Sprawdzana byla moc sygnalu i jakosci na specjalnym urzedzeniu i wyswietla okolo 70-80% po kablu satelitarnym (antena zbiorcza w bloku, innym mieszkancom z tego co technicy podlaczajacy mowili dziala i nc+ i polsat normalnie). Na tv natomiast pokazuje na czestotliwosciach CP, czyli 11158, 12188, 12284 okolo 45-50%, a na 12264 100%. Wydaje mi sie, ze jest to jednak przeklamanie telewizora, poniewaz po sprawdzeniu wszystkich kanalow okazalo sie, ze jest jeden kanal, ktory dziala, mianowicie "dla abonentów", ktory jest na częstotliwości 12284 i dziala na tych 45%, ktore wyswietla tv (na urzedzeniu wiecej tak jak wspomnialem). Aby wykluczyc kwestie tego, ze wina jest po stronie tv, udałem sie z modułem do serwisu samsunga i podłaczalismy go na 2 tv, ale tez nie dzialal.

Wychodzi więc na to, ze cos jest nie tak z modułem, ale wydaje mi sie, że wtedy nie działałby nawet ten kanał dla abonentów (chyba 59 kanal). Dziwne jest tez to, ze ciagle wyswietla informacje, ze tego kanalu nie ma w moim abonamencie, a na infolinii twierdza, ze wszystko jest ok. Dodam, ze pokazuje mi na kazdym kanale w informacjach tv, co w danym momencie na nim leci, ale obrazu nie ma.

Miał ktos moze podobny problem? Moze ktos cos doradzi? Bede chcial jutro wymienic ten modul, jak mi sie tylko uda, bo w calym Krakowie podobno byly dzisiaj 2 modulu we wszystkich salonach, ale oczywiscie do tego salonu nie dalo sie dodzwonic (okolo 30 próB), aby to potwierdzic, wiec bede musial pojechac na slepo.

 

Swoja droga, kanaly takie jak comedy central, nickoledeon, mtv polska to sa kanaly darmowe, ktore dzialaja bez zadnej karty? Bo u mnie te kanaly (i jescze kilka innych niz naziemne fta) dzialaja bez modulu CP, tylko po podlaczeniu kabla satelitarnego. Dzialaja one jednak na innych czestotliwosciach niz te polsatowskie i sa w sieci mtv (przynajmnej mtv i comedy central jak sprawdzalem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomogła wymiana modułu. Udało mi się dorwać ostatnia sztuke i teraz dziala. Jedynie na kanałach tvn hd, tvn7 hd i jeszcze jednym jakims, ale juz nie pamietam, ekran smuzy. Pomimo, ze jakos sygnalu jest bardzo duza przy nich, to pojawiaja sie bledy i nie da sie tych kanalow za bardzo ogladac. Mieliscie moze cos takiego?

Zapytam przy okazji tutaj, da sie w CP zrobic cos takiego jak na NC+, zeby wylaczyc lektora i wlaczyc napisy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dnia temu zrobiłem mały obchód po APS-ach w Trzciance i Pile w celu zbadania stanu posiadanych modułów. Sytuacja jest taka jak zawsze ponieważ w każdym z punktów mieli po jednym module CI +. Zaszokowała mnie jednak pewna informacja ponieważ w pewnym APS-sie w Pile według jednego Pana moduły oferowane są dopiero od pakietu Familijnego HD, w Trzciance jednak takiego problemu nie ma i moduły są od pakietu rodzinnego. Taka mała ciekawostka dla tych co chcą podpisać umowę z CP na moduł. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

moze ktos mial podobny przypadek jak ja i bedzie mogl mi pomoc. Jezeli bylo juz kiedys o tym pisane, to z gory przepraszam, ale nie znalazlem a calego watku niestety nie przesledzilem ze wzgledu na jego obszernosc.

Zamówiłem modul CAM, ktory przyszedl do mnie 2 dni temu. Przyszla wersja CI+, czyli taka jaka zamawiałem. Problemy zaczęły się juz na samym początku. Po podłączeniu modułu do TV (Samsung 48h6500), zainstalował się prawidłowo. Ze strony CP pobralem liste kanalow do tv Samsungow wersji H. Na początku pojawial sie jakis problem chyba 03. Po telefonie na infolinie, okazalo sie, ze nie byly pakiety jeszcze aktywowane. Mialem zostawic na kanale 13, czyli Polsat Sport News i do max 3 godzin mialo wszystko hulać. Po około 10 min pojawił się komunikat "tego kanalu nie ma w twoim abonamencie".

Do dnia dzisiejszego caly czas wyswietla mi sie ten komunikat i zaden kanal nie dziala (no prawie, ale o tym dalej). Na infolinie uruchamiali juz 3 razy pakiety. Sprawdzana byla moc sygnalu i jakosci na specjalnym urzedzeniu i wyswietla okolo 70-80% po kablu satelitarnym (antena zbiorcza w bloku, innym mieszkancom z tego co technicy podlaczajacy mowili dziala i nc+ i polsat normalnie). Na tv natomiast pokazuje na czestotliwosciach CP, czyli 11158, 12188, 12284 okolo 45-50%, a na 12264 100%. Wydaje mi sie, ze jest to jednak przeklamanie telewizora, poniewaz po sprawdzeniu wszystkich kanalow okazalo sie, ze jest jeden kanal, ktory dziala, mianowicie "dla abonentów", ktory jest na częstotliwości 12284 i dziala na tych 45%, ktore wyswietla tv (na urzedzeniu wiecej tak jak wspomnialem). Aby wykluczyc kwestie tego, ze wina jest po stronie tv, udałem sie z modułem do serwisu samsunga i podłaczalismy go na 2 tv, ale tez nie dzialal.

Wychodzi więc na to, ze cos jest nie tak z modułem, ale wydaje mi sie, że wtedy nie działałby nawet ten kanał dla abonentów (chyba 59 kanal). Dziwne jest tez to, ze ciagle wyswietla informacje, ze tego kanalu nie ma w moim abonamencie, a na infolinii twierdza, ze wszystko jest ok. Dodam, ze pokazuje mi na kazdym kanale w informacjach tv, co w danym momencie na nim leci, ale obrazu nie ma.

Miał ktos moze podobny problem? Moze ktos cos doradzi? Bede chcial jutro wymienic ten modul, jak mi sie tylko uda, bo w calym Krakowie podobno byly dzisiaj 2 modulu we wszystkich salonach, ale oczywiscie do tego salonu nie dalo sie dodzwonic (okolo 30 próB), aby to potwierdzic, wiec bede musial pojechac na slepo.

 

Swoja droga, kanaly takie jak comedy central, nickoledeon, mtv polska to sa kanaly darmowe, ktore dzialaja bez zadnej karty? Bo u mnie te kanaly (i jescze kilka innych niz naziemne fta) dzialaja bez modulu CP, tylko po podlaczeniu kabla satelitarnego. Dzialaja one jednak na innych czestotliwosciach niz te polsatowskie i sa w sieci mtv (przynajmnej mtv i comedy central jak sprawdzalem).

 

Miałem dokładnie taki sam problem w tym tygodniu. Wymieniłem w salonie moduł wraz karta i już wszystko działa poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przyczyną nie działania kanału BBC Brit oraz Comedy Central HD może być używanie modułu CI ? Wszystkie inne kanały działają jak należy tylko te dwa cały czas wyświetlają informacje o braku kanału lub jego kodowaniu,choć oba mam w pakiecie i czasem choć bardzo rzadko działają dość dobrze, jednak najczęściej po kilku minutach obraz się "zamraża" lub całkowicie znika. Moc sygnału mam na obu 100% jednak jakość tylko 10%. Modułu używam z telewizorem Sony, sprawdzałem go także na Opticum 9500 HD.

Czy pomoże wymiana modułu na CI+ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...