andii57 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Dlatego mnie pytał w jakim urządzeniu mam zainstalowany Moduł CI+ i po usłyszeniu że mam w TV zapytał czy TV posiada MPEG4 . Na moje pytanie czy służy to przejściu na ; 4; potwierdził , ale nie powiedział kiedy to nastąpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHRAPEK Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Hmm, dzisiaj miałem jakiś "dziwny" telefon od TCOK Cyfrowego Polsatu. Pani konsultant zapytała się mnie tylko, czy z mojego modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu korzystam w dekoderze typy "HD". Odpowiedziałem jej, że tak. Na to pani konsultant powiedziała mi, że w takim razie wszystko będzie OK, że wszystko będzie działać i podziękowała za rozmowę. O co tutaj chodzi? Czyżby Cyfrowy Polsat robił jakieś "rozeznanie", czy posiadacze polsatowskich modułów CAM posiadają już dekodery typu "HD", czy też jeszcze korzystają ze sprzętu "SD"? Może ma to jakiś związek z planowanym przejściem Cyfrowego Polsatu na kompresję MPEG-4? Też wczoraj miałem takowy telefon z Cyfrowego Polsatu z numeru zastrzeżonego, gdzie pytano mnie o to samo co kolegę @Barti. Wiecie o co im chodzi? Ja miałem przedwczoraj i wczoraj telefony z CP w tej samej sprawie.Z tego co się dowiedziałem od dzwoniącego chodzi im o zorientowanie się ilu abonentów ma moduły podłączone bezpośrednio do TV i czy są to TV dostosowane do odbioru z dekodowania z systemu MPG 4,czy z MPG 2,bo jeżeli MPG 2,to posiadacze takich TV będą mieli problemy z odbiorem programu z modułem i będą musieli wymienić moduły na dekodery,albo TV na nowszego typu,czyli z MPG 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 W telefonach od CP nie ma nic dziwnego, podobnie jak w przypadku sprzętu SD, CP upewnia się, że użytkownik po wprowadzeniu kompresji MPEG4 nie straci dostępu do części kanałów oferty.Termin zmiany został jasno określony w komunikacie CP. Proces przejścia z SD/MPEG-2 do SD w MPEG-4 w Cyfrowym Polsacie będzie się odbywał stopniowo od czerwca aż do finalnego przejścia na MPEG-4 z końcem września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jansatnet Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Czy można wymienić moduł CI na CI+ jeżeli moduł jest pre-paid. Witam Widzę że kolega nie dostał odpowiedzi. Podpinam się podpytanie. Może ktoś miał z taką zamianą do czynienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Czy to moduł, czy dekoder, zasada jest ta sama. O tych zasadach i doświadczeniach poczytasz tutaj: viewtopic.php?f=7&t=36703 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janisz86 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Proszę was o pomoc. Używam modułu CAM bezpośrednio włożonego do telewizora. Niestety od ponad roku mam ciągle ten sam problem. Przez kilka miesięcy wszystko działa poprawnie, jednak z czasem zaczynają się zacięcia obrazu (Komunikat: kanał jest zakodowany. Następnie pokazuje się okno modułu. Pasek dochodzi do 100% i znów wszystko działa). Te zacięcia od sporadycznych zwiększają swoją częstotliwość do tego stopnia, że nie da się oglądać TV. Dziej się tak niezależnie od pogody. CP wymienia bez żadnego problemu moduł oraz kartę na nowe, jednak za każdym razem historia się powtarza, co jest już męczące. Czy ktoś na forum może powiedzieć, co jest powodem takiego stanu rzeczy? Czy to moduł się psuje, a może coś jest nie tak w "centrali" i należy zresetować jakieś ustawienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 U mnie ostatnio moduł "zacina się " w dekoderze. Po świętach idę do punktu na oględziny. Wymienią bez problemów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 @janisz86 a nie bierzesz pod uwagę że przyczyna może leżeć po stronie TV? Miałem podobnie w Philip się i zainstalowanie nowego softu rozwiązało problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janisz86 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zrobiłem aktualizację softu, ale niestety nie pomogło. Problem pozostał. Natomiast zmieniło się to, że na niektórych kanałach pojawił się komunikat, że "sygnał jest za słaby lub go nie ma sprawdź podłączenie kabla antenowego", niektóre kanały się natomiast rwą. Czy na module CAM mogę jakoś sprawdzić siłę sygnału? Może mój problem leży w ustawieniu anteny, które uległo samoistnie nieznacznej zmianie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Prawdopodobnie problem bedzie z antena, ale sprawdz tez ; f-ki; które dla pewności zarób na nowo. Sprawdzenie siły , jakości sygnału musi się znajdować w menu telewizora ,musisz poszukać w opcjach tv sat . Jaki masz model telewizorka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janisz86 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 @diana Samsung UE37D6500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Wejdz w menu telewizora i sprawdz tak (chociaż nie jestem pewny) menu>pomoc>diagnostyka>info o sygnale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Jaki masz model telewizora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Dwa posty nad Twoim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janisz86 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Dziękuję, znalazłem. Wyniki mnie trochę zaniepokoiły (ale jestem laikiem) więc proszę sami oceńcie. Tak to wygląda na większości kanałów HD typu tvp1, tvp2, Polsat, TVN http://postimg.org/image/x9so3fj4v/ National Geographic HD http://postimg.org/image/l9xvxpiu1/ A tutaj kanały śmieciowe typu Tele5 (rwały się wczoraj po wgraniu nowego softu) http://postimg.org/image/b5v3zbkvt/ Co ciekawe na kanałach polsatowskich jak CI, Viasat Polast Play, TV 4 nie ma w ogóle żadnych błędów. Nie licząc Polastu HD Mieszkam na I piętrze. Antena jest przymocowana na barierce balkonu. Za mną stoi kolejny blok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Spróbuj na początek lekko skręcić konwerter w uchwycie w odwrotną stronę do ruchu zegara. Trzeba to zrobić w małym skoku i po każdym przesunieciu odczekać chwilę i sprawdzić efekt . Można też regulować konwerter przybliżając/oddalając go w uchwycie od anteny . Na końcu to dobre wyregulowanie anteny , oraz jak pisałem na nowo zarobienie ;F-ek; . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janisz86 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Niestety antena jest tak zamontowana, że nie dosięgnę do konwertera. Jedynie mogę złapać za talerz. Chyba będę musiał zamówić jakiegoś technika. Myślisz, że te poziomy błędów, które widać na zdjęciach mogą być powodem chwilowych zacięć modułu CAM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Myślę że to jest przyczyna ; rwania; kanałów.i jeżeli nie masz do tego ; drygu; to lepiej zamów instalatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Także miałem telefon z CP w sprawie dekodera, którego używam do pracy z modułem CI+, bo przechodzą na MPEG-4. Dowiedziałem się, że to jakaś ogólna akcja i czeka to raczej większość użytkowników modułów CAM. Nie proponowano wymiany na dekoder od CP, a także nie wspomniano o zmianie kanałów w ofercie. Podobno "zmiany dotyczą tylko sposobu nadawania kanałów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maiesky Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Dlaczego w tym temacie dyskutujecie o problemach z odbiorem? Mam pytanie odnośnie CI+ cyfrowego polsatu: Wiadomo, że ten standard przewiduje możliwość blokowania przez operatora nagrywania i innych funkcji, które są nie po myśli operatorów zorientowanych na $$$ i ograniczenie wolności odbiorcy. Zastanawiam się, czy warto przejść na moduł CI+, ale: Dzięki misiek2000wp.Jest jakaś dodatkowa zaleta modułu CI+ poza działaniem wspomnianych przez ciebie kanałów? Z tego co pamiętam, to nowy standard daje operatorowi możliwość w przyszłości możliwość blokowania nagrywania, stąd nie podoba mi się to rozwiązanie. Aktualizacja: chyba sam sobie odpowiedziałem: A teraz deser, czyli co może robić to "nowsze wydanie" czego nie mogło zwykłe CI (jak już podane kiedyś w temacie C+): Korzyści: + żadne! Ograniczenia: - możliwość blokowania nagrywania programu, - możliwość kasowania nagranych audycji, - blokada dekodowania programów do czasu wgrania aktualizacji, - blokada modułu w przypadku modyfikacji oprogramowania dekodera, - blokada przewijania na reklamach w nagranych audycjach, - blokada/ograniczanie time[beep]u - odtwarzanie treści na certyfikowanych TV, co najmniej "HD ready", - znikoma ilość dekoderów posiadających więcej niż 1 gniazdo CI+ (gdybyście chcieli używać jednocześnie modułu CI+ Polsatu i modułu CI+ Cyfry) (źródło: viewtopic.php?f=7&t=321&start=1594) Wiadomo, że operator od razu nie będzie korzystał z tych "udogodnień", ale w przeciwieństwie do zwykłego CI, może z nich skorzystać. Więc ten "+" w nazwie CI+ oznacza bardziej korzyści dla operatora, a dla abonenta same ograniczenia. Na razie CP nie stosuje takich praktyk jak wymienione w linku. Moduł CP pracuje w trybie legacy, czyli zadziała też w zwykłym CI. Stosuje stosuje. Już dwa razy zablokowali mi nagrywanie wyścigu F1. "Orwell 1984" No właśnie- czy to prawda, że polsat sięga po te możliwości? @Wildtom- jak to u ciebie wyglądało- dostałeś jakiś komunikat z modułu lub dekodera przy próbie nagrywania? Ja nagrywam zawsze wyścigi i takie ograniczenie doprowadzi mnie do pasji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To info o blokowaniu nagrywania wyścigów spowodowało, że obecnie postanowiłem odłożyć w czasie wymianę dekodera na moduł... Czy ktoś doświadczył jeszcze problemów z nagrywaniem F1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ostatnio nagrywam F1 ze względu na wczesną porę i wszystko odtwarza się poprawnie na PC jak i w dekoderze, oczywiście nie z fabryki CP. Posiadam moduł CI+. Nagrywam sporo materiałów, ale nie zdarzyło się aby coś było zablokowane. Często jest to wina tunera, a nie modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 @bartolinos Jaki masz tuner? Korzystasz z tunera obsługującego natywne CI+, czy też tylko zwykłe CI, a twój polsatowski moduł CI+ działa w nim w trybie "legacy"? Bo to właśnie chyba to ma tutaj znaczenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Nareszcie, w moim przypadku - pomogła wymiana karty i modułu. śmiga jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empy Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Na poprzednich stronach sugerujecie że problematyczny jest moduł zaczynający się na 24.. a początek 073.. sugeruje poprawne działanie niestety moduł 073 w moim tv powodował ciągłe restarty a po tem nie był widoczny dla tv inny moduł w tym samym czasie tv widział bez problemowo dopiero jak wymieniłem na 24.. problemy ustały i działa żadnych komunikatów program kodowany czy brak uprawnień. TV lg 570v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.