Kiler Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 Czy Polsat Box oferuje jeszcze moduły CI+? Przy wyborze oferty na stronie tyko dekodery się pokazują. Jakąś lista telewizorów współpracujących z modułami znajdę, bo na stronie nie można wejść w modele? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 Moduł jest przy niższych abonamentach. Obecnie przy S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 Przy wyższych pakietach możliwe, że moduł też jest dostępny - na infolinii lub w salonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 Dziękuję Panowie - faktycznie przy najniższym pakiecie wyskakuje moduł. W sumie to taki pakiet będzie mi w przyszłości odpowiadał. Najwyżej dobiorę sobie opcję dodatkowe jeśli zajdzie potrzeba. Nawet widzę, że mój leciwy Samsung D6500 jeszcze jest wspierany. Mam nadzieję, że PB szybko z tych modułów nie zrezygnuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 Co ciekawe, ofertę z modułem, można zamawiać wielokrotnie nieograniczoną ilość, należy pamiętać o 14 dniach na zwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 3 godziny temu, Kiler napisał: Dziękuję Panowie - faktycznie przy najniższym pakiecie wyskakuje moduł. W sumie to taki pakiet będzie mi w przyszłości odpowiadał. Najwyżej dobiorę sobie opcję dodatkowe jeśli zajdzie potrzeba. Nawet widzę, że mój leciwy Samsung D6500 jeszcze jest wspierany. Mam nadzieję, że PB szybko z tych modułów nie zrezygnuje. Nie opłacalne w PB branie niskiego pakietu i dobieranie opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 A dlaczego się nie opłaca ?Opcje dodatkowe we wszystkich pakietach sa w tych samych cenach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 @czerstwy: Chcę tylko PB dla kanałów sportowych Polsatu, ewentualnie dla pozostałych z rodziny. Także raczej pozostanę w najniższym pakiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 (edytowane) No to pakiet S chyba że ma być jeszcze MP.@Pawel zobowiązanie z danymi opcjami tańsze to jedno a drugi chore zasady włączania tych opcji. Edytowane 5 Maja 2022 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 Ja mam bardzo dobre doświadczenia jeśli chodzi o opcje dodatkowe w PB. Włączane tak samo szybko jak w C+. Opłaty za opcję nigdy nie naliczyli. A z wyłączeniem też im nie spieszno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roc45 Opublikowano 5 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 (edytowane) Moduł CI oferowany jest na stronie w najniższym pakiecie albo w salonie. Zawsze można wziąć najniższy pakiet a później włączyć sobie wyższy Myślę że spokojnie Pakiet S wystarczy Edytowane 5 Maja 2022 przez roc45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 23 godziny temu, Pawel napisał: Ja mam bardzo dobre doświadczenia jeśli chodzi o opcje dodatkowe w PB. Włączane tak samo szybko jak w C+. Opłaty za opcję nigdy nie naliczyli. A z wyłączeniem też im nie spieszno Ta za darmo włączają i nie wyłączają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 Jak się ma szczęście to owszem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reev Opublikowano 8 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2022 Witam, mam problem z TV LG i modułem CI od Polsatu. Umywa ręce Polsat i LG. Chodzi o programy Polsat premium sport 1 i 2. LG ma gotowe profile Canal+, Cyfrowy Polsat i inne. Po wyszukaniu CP nie ma kanałów Polsat premium sport 1 i 2. Natomiast w inne gdzie gdzie szuka rozruch programów bez ładu i składu jest na liście i działa Polsat premium sport 1 i 2. Czy ktoś ma taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 (edytowane) W dniu 8.05.2022 o 09:04, reev napisał: Witam, mam problem z TV LG i modułem CI od Polsatu. Witam. W jaki sposób sprawa była zgłaszana do Polsat Box? Edytowane 12 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 12 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2022 W dniu 8.05.2022 o 09:04, reev napisał: Witam, mam problem z TV LG i modułem CI od Polsatu. Czy ktoś ma taki problem? Jaki to TV LG i z jaką wersją firmware? Mnie działa poprawnie na niemłodym E6V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypa Opublikowano 22 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 Mam dekoder w sumie nowy HD 5500s. Czy można go zamienić na moduł CAM? Mam jeszcze 1,5 roku umowy ale zmieniłem TV i ten akurat obsługuje moduł. Mam najniższy pakiet. Chciałbym się pozbyć wiszących kabli. Czy muszę czekać na koniec umowy czy da się coś zrobić? Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 Wymiany dekodera na inny model można dokonać przy przedłużeniu umowy, oferty mogą się pojawić min. 8 miesięcy przed końcem kontraktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierpnik Opublikowano 23 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2022 (edytowane) Dzień dobry, zamierzam skorzystać z oferty z modułem CI (pakiet S). Mam takiego złomka z wykopalisk- Hyundai FLE50S372 z 2016 r-proszę o info gdzie mogę sprawdzić czy wspomniany moduł będzie z nim współpracował? z góry dzięki za wskazówki pozdr4all Jakby ktoś byłby zainteresowany- to sprawdziłem kupując pakiet z modułem: działa. Edytowane 24 Maja 2022 przez sierpnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2022 W dniu 23.05.2022 o 11:49, Specjalista Polsat Box napisał: Wymiany dekodera na inny model można dokonać przy przedłużeniu umowy, oferty mogą się pojawić min. 8 miesięcy przed końcem kontraktu. Wymiana na inny model czy na moduł, bo to zasadnicza różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 Również zmiana na moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj.Graal Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 Rozumiem, że oferta 4K nie była, nie jest i nie będzie dostępna za pomocą modułu w Polsacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 A co brakuje ci Caid że jest niedostępna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj.Graal Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 (edytowane) 21 godzin temu, czerstwy napisał: A co brakuje ci Caid że jest niedostępna? Mam Mini hd od min.10 lat pomyślałem,że warto wzbogacić ofertę o 4k kanał Insight niestety kilkukrotnie oznajmiono mi,że na module treści 4K są niedostępne bezwzględu na pakiet. Edytowane 26 Maja 2022 przez Dj.Graal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 Co prawda też mam starą pakietyzację ale słyszałem że na modułach idzie 4K. Tym bardziej że jest stary caid to na czym on niby działa na dekoderach HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.