Skocz do zawartości

HBO GO - pytania, problemy i komentarze


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dobre kilka dni nie wchodziłem na HBO GO i wczoraj po próbie tegoż wejścia zonk.

Nie szło w ogóle więc do LG STORE zobaczyć co jest nie halo, a tam pojawiła się druga aplikacja HBO GO.

Tą co miałem do tej pory nie szło ruszyć nijak więc zainstalowałem tą drugą i miłe zaskoczenie bo zupełnie nowa oprawa [ według mnie lepsza ] no i obraz na kilku wybranych kawałkach też jakby lepszy.

Ogólnie na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ta druga aplikacja jest już od dłuższego czasu.

 

Ale i tak musiałem wrócić do starej, która uruchamia się ale trzeba odczekać z jakieś dwie minuty. Dlaczego musiałem wrócić? Ano dlatego że po ostatniej aktualizacji tej nowszej apki nie pamięta tam moich wyborów. Za każdym razem kolejny odcinek seriali czy film uruchamiany jest zarówno z napisami jak i lektorem jednocześnie. Do tego część odcinków seriali nie ma np. polskiego lektora, a w starej apce normalnie lektor jest.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, diabeu napisał:

Przecież ta druga aplikacja jest już od dłuższego czasu.

 

Ale i tak musiałem wrócić do starej, która uruchamia się ale trzeba odczekać z jakieś dwie minuty.

Może u ciebie jest od dłuższego czasu, ja na LG STORE gdzie zaglądam raz na 3 miechy widziałem ją pierwszy raz i chyba tylko dlatego, że patrzyłem dlaczego nie odpala stara apka.

U mnie nie odpaliła po jakimś czasie tylko jest komunikat o serwer error.

W sumie nowa jak dla mnie może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tracer10 napisał:

Może u ciebie jest od dłuższego czasu, ja na LG STORE gdzie zaglądam raz na 3 miechy widziałem ją pierwszy raz i chyba tylko dlatego, że patrzyłem dlaczego nie odpala stara apka.

No ja tą nową aplikację zainstalowałem jakoś w okolicach lutego/marca gdy zobaczyłem na jakimś forum screeny właśnie z tej nowej apki.

 

Ale jak mówię, po czerwcowej aktualizacji musiałem wrócić do starej wersji. Ostatnio faktycznie uruchamia się ona topornie, ale jak już się uruchomi to śmiga jak należy a ta nowa ma braki w tłumaczeniach pl czy też nie zapamiętuje wyborów w kwestii lektor/napisy. Przed czerwcową aktualizacją było wszystko OK.

No i mam wrażenie że starsza rzadziej ma problemy z jakością odtwarzanego materiału. Na nowej zdarzało mi się dosyć często że na chwilę obraz robił się taki zamydlony na kilkanaście sekund i to czasem kilka razy w danym filmie, a na starej jest podobnie jak na Netflix - kilka początkowych sekund ze słabszą jakością i jak wskoczy odpowiednia to leci tak już do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mimo wybrania angielskiego amplituner nie rozpoznaje formatu Dolby. Możecie doradzić jakiś patent na to?
Ścieżka oryginalna nadaje w 5.1 ale tylko na HBO na "żywo". HBO Go jest zacofany technologicznie, jakąkolwiek ścieżka jest tylko stereo.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Od Września 2018 roku korzystam z HBO GO. Do Czerwca tego roku wszystko było w porządku.Niestety od Lipca oglądanie HBO GO na laptopie jest praktycznie niemożliwe.Każdy film/serial działa prawidłowo tylko przez kilka pierwszych minut a następnie obraz zacina się/buforuje kilkadziesiąt razy. Obejrzenie 90 minutowego filmu zajmuje ponad 2 razy tyle co powoduje irytację i poczucie braku możliwości prawidłowego korzystania z serwisu za który muszę co miesiąc płacić zgodnie z umową.Zaktualizowałem przeglądarki, wylogowałem się i zalogowałem ponownie, zresetowałem modem, usunąłem urządzenie i dodałem je ponownie w ustawieniach HBO. Niestety nic nie pomogło.Problem ten występuje o każdej porze korzystania z HBO GO, nawet w środku nocy gdzie serwery nie są aż tak obciążone.Prędkość internetu nie jest przyczyną.Pozostałe podobne aplikacje działają prawidłowo.Przetestowałem HBO GO na moim laptopie na internecie u 2-ch innych operatorów i wszędzie problem się powtarza. Proszę o pomoc ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piotr-Piła a zobacz ruch u siebie w sieci na laptopie? Znaczy ALT+CTRL+DEL później wybierz Menadżer Zadań > zakładka Wydajność > i kliknij na ETHERNET lub WiFi. Zobacz czy nie masz jakiegoś głupiego ruchu sieciowego na laptopie np. wirus lub jakaś aktualizacja Windowsa??

Edytowane przez herman78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@herman78

Dziękuję za odpowiedź.W zakładce wydajność (Performance) mam opcje CPU Usage History oraz Physical memoryUsage History z wykresami.Nie mam opcji ETHERNA: lub wi-fi w tej zakładce. Mam Windows 7 Home Premium. Spróbuję przeskanować komputer w poszukiwaniu wirusów- może to pomoże.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.07.2019 o 15:26, Piotr-Piła napisał:

Witam

Od Września 2018 roku korzystam z HBO GO. Do Czerwca tego roku wszystko było w porządku.Niestety od Lipca oglądanie HBO GO na laptopie jest praktycznie niemożliwe.Każdy film/serial działa prawidłowo tylko przez kilka pierwszych minut a następnie obraz zacina się/buforuje kilkadziesiąt razy. Obejrzenie 90 minutowego filmu zajmuje ponad 2 razy tyle co powoduje irytację i poczucie braku możliwości prawidłowego korzystania z serwisu za który muszę co miesiąc płacić zgodnie z umową.Zaktualizowałem przeglądarki, wylogowałem się i zalogowałem ponownie, zresetowałem modem, usunąłem urządzenie i dodałem je ponownie w ustawieniach HBO. Niestety nic nie pomogło.Problem ten występuje o każdej porze korzystania z HBO GO, nawet w środku nocy gdzie serwery nie są aż tak obciążone.Prędkość internetu nie jest przyczyną.Pozostałe podobne aplikacje działają prawidłowo.Przetestowałem HBO GO na moim laptopie na internecie u 2-ch innych operatorów i wszędzie problem się powtarza. Proszę o pomoc ;)

Ja też korzystam od dłuższego czasu a ostatnio od około 2 miesięcy na TV i nie zauważyłem aż takich problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy dziś również nie możecie odtworzyć materiału za pośrednictwem przeglądarki internetowej? Akurat chciałem obejrzeć wieczorem obie częśći "X-man", za każdą próbą  odtworzenia filmu, wyskakiwał błąd. Pousuwałem pliki cookies, oraz historię przeglądania i nic. Po godzinie "walki" ze stroną odpuściłem sobie seans...

 

Edit: dodam tylko, że korzystam z Google Chrome.

Edytowane przez Solderowy123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.07.2019 o 21:37, aster napisał:

W jaki sposób można uzyskać najlepszy możliwy obraz dla HBO GO na telewizorze? Jakie urządzenie (lub może dekoder) będzie tu najlepsze?

Oglądać na zegarku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Solderowy123 napisał:

Czy dziś również nie możecie odtworzyć materiału za pośrednictwem przeglądarki internetowej? Akurat chciałem obejrzeć wieczorem obie częśći "X-man", za każdą próbą  odtworzenia filmu, wyskakiwał błąd. Pousuwałem pliki cookies, oraz historię przeglądania i nic. Po godzinie "walki" ze stroną odpuściłem sobie seans...

 

Edit: dodam tylko, że korzystam z Google Chrome.

 

U mnie na Chromium, czyli pochodna Chrome bez tego całego dzi@dostwa od Google, śmiga bez problemu.

Edytowane przez śmiechu warte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety czy na satelicie czy na HBO GO nie uraczysz jakości wcale... kanały HBO z satelity są nadawane w marnym 4-6 Mb/s... dla porównania TVP HD i TVP Sport HD... nadają z 8-9 Mb/s.... :) 

... na HBO w ogóle zapomnij o jakości :) Fajne mają produkcje... tylko w tragicznej jakości - bez różnicy skąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi tylko o wyłącznie o to czy jest widoczna różnica w jakości - na Evobox - między HBO nadawanego przez satelitę a HBO GO?

 

W skrócie chodzi o to, czy warto nagrywać jakiś serial HBO kiedy jest transmitowany przez satelitę czy identyczna jakość będzie jeśli się go później obejrzy za pomocą tego samego dekodera na GO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już chcesz nagrywać jakiś serial to rób to z HBO 3.

Ja tak robię czasami kiedy nie widzę sensu ściągania z neta.

HBO 3 z satki [ transponder NC+ ] ma najlepsze bitrate z całej trójki, a HBO pierwsze najgorsze co zapewne wiąże się z nadawaniem z transpondera CP.

U mnie przynajmniej jakość z HBO 3 jest deko lepsza niż ten sam materiał z HBO GO.

Ale generalnie nie polecam bo to dalej takie lepsze VHS.?

Edytowane przez tracer10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
Godzinę temu, tracer10 napisał:

Jak już chcesz nagrywać jakiś serial to rób to z HBO 3.

Ja tak robię czasami kiedy nie widzę sensu ściągania z neta.

HBO 3 z satki [ transponder NC+ ] ma najlepsze bitrate z całej trójki, a HBO pierwsze najgorsze co zapewne wiąże się z nadawaniem z transpondera CP.

U mnie przynajmniej jakość z HBO 3 jest deko lepsza niż ten sam materiał z HBO GO.

Ale generalnie nie polecam bo to dalej takie lepsze VHS.?

 

Jaka płaca, taka jakość, proste. 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

17 godzin temu, aster napisał:

Czy używanie HBO GO bezpośrednio na dekoderze Evobox (podłączonego kablem ethernet) daje porównywalną jakość do kanałów satelitarnych HBO?

Spokojnie możesz sobie odpuścić nagrywanie. Na HBO GO będziesz miał jakość porównywalną z kanałami HBO nadawanymi z satelity. W porównaniu z HBO nadawanym z tp CP to nawet lepszą :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pawop napisał:

Wy chyba nie widzieliście jak wygląda VHS.
Jakość HBO obrosła już legendą, a jest naprawde bardzo dobra, może nie idealna, ale bardzo daleko jej do VHS.


To żeś doebau... hahaah... :D Jakość jest znośna jak oglądasz na TV 32" albo na monitorze komputera. Kolega pisząc VHS... też czasem używam takiego zwrotu... poprawnie powinien zapisać w cudzysłowie - ale wiadomo o co chodzi. HBO od zawsze miało tragiczną jakość tylko kiedyś nie było to tak odczuwalne. Dziś gdzie TV mają 50" w górę... jakość jest FATALNA. Na tyle fatalna że jak miałem HBO GO... i HBO z sieci TOYA... filmów i seriali na Samsung 55MU7052 nie da się oglądać. Posmakowałem WATAHE 15 min... dalej nie dałem rady... :/

Dla mnie film i serial... premium... musi mieć jakość obrazu i dźwięku. Osobiście sądzę że z takim podejściem to HBO powinno być z reklamami i za darmo...

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...