Jump to content

Maniu

Users
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutralna

About Maniu

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odnośnie braku historii oglądania i moich pozycji, otrzymałem odpowiedź od Polsatu, może się komuś przydać. Generalnie problem znają, ale czy i kiedy rozwiążą, nie wiedzą... "Uprzejmie informujemy, że problem z działaniem zakładki " Moje HBO" na dekoderze Evobox PVR jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Niemniej w dalszym ciągu nieokreślany pozostaje termin wyeliminowania usterki."
  2. Zbliża mi się termin 6 miesięcy do zakończenia umowy, a więc jednocześnie do złożenia wypowiedzenia. W tej chwili mam pakiet Premium Max (Pakiet Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, HBO HD HBO GO, Cinemax HD, Opcja On The Go) i płacę za to 100 zł, umowa aktualna 12/3. Z tego co czytam poprzednie strony, nie ma już faktycznie 15/3, a tylko 15/1? W mojej sytuacji, kiedy chcę zostawić to samo, rozumiem że najbardziej opłacalną opcją jest teraz umowa 24/6? Coś jeszcze można ugrać lepiej? Jakaś inna opcja, albo chociaż jakiś gratis programowy?
  3. No proszę, myślałem że mój problem jest jednostkowy. Zgłaszałeś problem? Był jakiś odzew i poprawa? Ja zgłosiłem od razu po wiadomości tu na stronie, ale na razie bez odpowiedzi, tzn. jedna standardowa automatyczna, typu sprawdzimy i ewentualnie skontaktujemy się
  4. Ja mam problem już nawet nie wiem jak długo, z jedną rzeczą na Evobox w Polsacie. Kiedy wchodzę na dekoderze do HBO GO, zakładki "Moje HBO" i "Historia" są puste. Zarówno na komputerze jak i komórce, mam tam pozycje (co ciekawe w historii widzę też to co oglądane było na evobox). Robiłem już reset do ustawień fabrycznych, bez zmian. Co z tym można zrobić, bo to już jest irytujące, a sytuacja trwa już miesiącami.
  5. U mnie też faktycznie działa, to dopiero ciekawostka. Pokazuje że do 4 listopada
  6. Ścieżka oryginalna nadaje w 5.1 ale tylko na HBO na "żywo". HBO Go jest zacofany technologicznie, jakąkolwiek ścieżka jest tylko stereo.
  7. Zapomniałem, bo tam i tak nic nie ma [emoji14] ale też dostałem VOD. Też wyłączę
  8. A jak u Was wygląda sprawa z HBO na dekoderze? Od początku wszystko było ok, wznawianie po przerwaniu działało, wchodziłem w historię, w moje HBO, były pozycje które oglądałem. Od jakiegoś czasu przerwanych filmów nie proponuje wznowienia od miejsca zatrzymania, trzeba przewijać samemu. W historii nie ma nic, w moim HBO nie ma nic, czyli żadnych dodanych ulubionych nie ma. Na komórce oczywiście są. Evobox wczoraj resetowałem do ustawień fabrycznych bez kasowania danych i nic się nie zmieniło. To normalne teraz na tym dekoderze, czy tylko ja tak mam?
  9. Dziękuję Wam wszystkim którzy udzielacie pomocy w tym wątku. Czytałem od dawna, pierwszy raz przedłużałem umowę. Miałem od początku premium max z evobox za ok 100 zł na 24 miesiące i 7 miesięcy gratis. Wypowiedzenie złożyłem w czwartek po południu, w poniedziałek telefon z DUK. Propozycja na 15 m, powiedziałem że chce 12. Niby a chwilę w systemie, kombinował czy się da. Dało się, 12 miesięcy, 3 miesiące gratis, warunki te same (no grosz w górę ale o tym było) i oczywiście anulowanie ostatnich 6 miesięcy. Dziękuję za pomoc, bez tego forum, bez Waszej pomocy, nie byłoby tak proste. Miałem wcześniej nc+ i jak chodzi o negocjacje to niebo do ziemi. Tam mnie już irytowały dziesiątki rozmów, że się nie da, że nie ma takich warunków, że nie muszę z nimi być, udawało się na koniec umowy to co chciałem. Tutaj jeden telefon i jest.
  10. U mnie eleven 1 na telefonie działa normalnie
  11. Ja tam mogę mieć i 720p ale niech chociaż w jednej premierze w miesiącu będzie dźwięk 5.1
  12. Macie może wiedzę jakie w tej chwili są warunki utrzymaniowe dla samego internetu? Okres umowy już mi się skończył, mam jeszcze koncentryk 180 w standardowej cenie. Światłowód ponoć u mnie już jest
  13. Dopiero w ostatnich postach taka informacja mi się przewinęła, wcześniej tego nie wyłapałem, a sam będę przedłużał umowę. Mam pakiet premium max z HBO czyli ok 100 zł z OTG w cenie. Poważnie jeśli chcę mieć to samo w tej samej cenie to umowy 12 ani 15 miesięcy nie są dla mnie? Bez dopłaty 5 zł zostaje tylko 24 miesiące?
  14. Nie no dlaczego? To są negocjacje. Oni dają propozycje, można odmówić, a nie trzeba przyjmować. Tak jest i w Polsacie i w nc+ chociażby. Szkoda tylko, że mamy tutaj społeczność dość dużą, ale ciężko dowiedzieć się cokolwiek, co można uzyskać. Wejdzie się na dział nc+, Polsat, wszędzie są całe wątki o ofertach utrzymaniowych. Wszystko rozpisane, co i za ile można uzyskać.
  15. Przez rok warunki "zostań z nami" nie zmieniły się? Cały czas obowiązują takie ceny faktycznie? Umowa mi się kończy chyba na koniec lutego, interesuje mnie wyłącznie internet, więc dziękuję za Twój wklejony cennik, bo to fajna informacja.
×
×
  • Create New...