Jump to content

Maniu

Users
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralna

About Maniu

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pewnie dostał propozycję 110 zł , płatne 18 miesięcy z 24, więc konsultant mówił o kwocie średniej 82 zł. Usłyszał, co chciał usłyszeć i dalej puszcza plotę w świat.
  2. No faktycznie o tym nie pomyślałem że płatność jest z góry. Dziękuję. Przy wyłączaniu pakietów był komunikat, że zostaną wyłączone 30.01, ale po zatwierdzeniu, cały czas jest przetwarzane. Faktycznie jak zatwierdzi, to może prognozowana opłata zniknie. Dziękuję jeszcze raz
  3. Nie wiem czy ja czegoś nie rozumiem, czy coś nie tak policzyło. W pierwszych dniach grudnia przedłużyłem umowę jako 24/6. Rozpoczęcie świadczenia usług na warunkach określonych Aneksem : 2019-12-30, czyli zgodnie z moim okresem rozliczeniowym. W gratisie dostałem 2 rzeczy: Usługi Dodatkowe na czas nieokreślony: Pakiet Rozrywka HD (płatny od 2 miesiąca) (25.00 zł/mies.) Pakiet Ekstraklasa (płatny od 2 miesiąca) (30.00 zł/mies.) Zakładałem, że skoro okres rozliczeniowy jest od 30.12, to pakiety te są bezpłatne do 30.01.2020, więc je wczoraj wyłączyłem w ICOK, żeby od 2 miesiąca za nie nie płacić. Mimo tego w ICOK mam 55 zł do zapłaty. Jak to Polsat liczy, już moment przedłużenia aneksu policzyli jako pierwszy miesiąc? Wg. mnie pierwszy bezpłatny miesiąc powinien się liczyć od momentu wejścia w życie nowego aneksu, czyli 30.12 i od tego momentu miesiąc darmowy. Jak to powinno być faktycznie?
  4. Odnośnie braku historii oglądania i moich pozycji, otrzymałem odpowiedź od Polsatu, może się komuś przydać. Generalnie problem znają, ale czy i kiedy rozwiążą, nie wiedzą... "Uprzejmie informujemy, że problem z działaniem zakładki " Moje HBO" na dekoderze Evobox PVR jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Niemniej w dalszym ciągu nieokreślany pozostaje termin wyeliminowania usterki."
  5. Zbliża mi się termin 6 miesięcy do zakończenia umowy, a więc jednocześnie do złożenia wypowiedzenia. W tej chwili mam pakiet Premium Max (Pakiet Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, HBO HD HBO GO, Cinemax HD, Opcja On The Go) i płacę za to 100 zł, umowa aktualna 12/3. Z tego co czytam poprzednie strony, nie ma już faktycznie 15/3, a tylko 15/1? W mojej sytuacji, kiedy chcę zostawić to samo, rozumiem że najbardziej opłacalną opcją jest teraz umowa 24/6? Coś jeszcze można ugrać lepiej? Jakaś inna opcja, albo chociaż jakiś gratis programowy?
  6. No proszę, myślałem że mój problem jest jednostkowy. Zgłaszałeś problem? Był jakiś odzew i poprawa? Ja zgłosiłem od razu po wiadomości tu na stronie, ale na razie bez odpowiedzi, tzn. jedna standardowa automatyczna, typu sprawdzimy i ewentualnie skontaktujemy się
  7. Ja mam problem już nawet nie wiem jak długo, z jedną rzeczą na Evobox w Polsacie. Kiedy wchodzę na dekoderze do HBO GO, zakładki "Moje HBO" i "Historia" są puste. Zarówno na komputerze jak i komórce, mam tam pozycje (co ciekawe w historii widzę też to co oglądane było na evobox). Robiłem już reset do ustawień fabrycznych, bez zmian. Co z tym można zrobić, bo to już jest irytujące, a sytuacja trwa już miesiącami.
×
×
  • Create New...