Solderowy123 Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 44 minuty temu, bomel91 napisał: Czy macie na HBO GO dźwięk przestrzenny? Tylko ścieżka oryginalna nadaje w Dolby Digital 5.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Ja dobre kilka dni nie wchodziłem na HBO GO i wczoraj po próbie tegoż wejścia zonk. Nie szło w ogóle więc do LG STORE zobaczyć co jest nie halo, a tam pojawiła się druga aplikacja HBO GO. Tą co miałem do tej pory nie szło ruszyć nijak więc zainstalowałem tą drugą i miłe zaskoczenie bo zupełnie nowa oprawa [ według mnie lepsza ] no i obraz na kilku wybranych kawałkach też jakby lepszy. Ogólnie na + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) Przecież ta druga aplikacja jest już od dłuższego czasu. Ale i tak musiałem wrócić do starej, która uruchamia się ale trzeba odczekać z jakieś dwie minuty. Dlaczego musiałem wrócić? Ano dlatego że po ostatniej aktualizacji tej nowszej apki nie pamięta tam moich wyborów. Za każdym razem kolejny odcinek seriali czy film uruchamiany jest zarówno z napisami jak i lektorem jednocześnie. Do tego część odcinków seriali nie ma np. polskiego lektora, a w starej apce normalnie lektor jest. Edytowane 2 Lipca 2019 przez diabeu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomel91 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 19 godzin temu, Solderowy123 napisał: Tylko ścieżka oryginalna nadaje w Dolby Digital 5.1 U mnie mimo wybrania angielskiego amplituner nie rozpoznaje formatu Dolby. Możecie doradzić jakiś patent na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 23 godziny temu, diabeu napisał: Przecież ta druga aplikacja jest już od dłuższego czasu. Ale i tak musiałem wrócić do starej, która uruchamia się ale trzeba odczekać z jakieś dwie minuty. Może u ciebie jest od dłuższego czasu, ja na LG STORE gdzie zaglądam raz na 3 miechy widziałem ją pierwszy raz i chyba tylko dlatego, że patrzyłem dlaczego nie odpala stara apka. U mnie nie odpaliła po jakimś czasie tylko jest komunikat o serwer error. W sumie nowa jak dla mnie może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Godzinę temu, tracer10 napisał: Może u ciebie jest od dłuższego czasu, ja na LG STORE gdzie zaglądam raz na 3 miechy widziałem ją pierwszy raz i chyba tylko dlatego, że patrzyłem dlaczego nie odpala stara apka. No ja tą nową aplikację zainstalowałem jakoś w okolicach lutego/marca gdy zobaczyłem na jakimś forum screeny właśnie z tej nowej apki. Ale jak mówię, po czerwcowej aktualizacji musiałem wrócić do starej wersji. Ostatnio faktycznie uruchamia się ona topornie, ale jak już się uruchomi to śmiga jak należy a ta nowa ma braki w tłumaczeniach pl czy też nie zapamiętuje wyborów w kwestii lektor/napisy. Przed czerwcową aktualizacją było wszystko OK. No i mam wrażenie że starsza rzadziej ma problemy z jakością odtwarzanego materiału. Na nowej zdarzało mi się dosyć często że na chwilę obraz robił się taki zamydlony na kilkanaście sekund i to czasem kilka razy w danym filmie, a na starej jest podobnie jak na Netflix - kilka początkowych sekund ze słabszą jakością i jak wskoczy odpowiednia to leci tak już do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 U mnie mimo wybrania angielskiego amplituner nie rozpoznaje formatu Dolby. Możecie doradzić jakiś patent na to?Ścieżka oryginalna nadaje w 5.1 ale tylko na HBO na "żywo". HBO Go jest zacofany technologicznie, jakąkolwiek ścieżka jest tylko stereo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-Piła Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Witam Od Września 2018 roku korzystam z HBO GO. Do Czerwca tego roku wszystko było w porządku.Niestety od Lipca oglądanie HBO GO na laptopie jest praktycznie niemożliwe.Każdy film/serial działa prawidłowo tylko przez kilka pierwszych minut a następnie obraz zacina się/buforuje kilkadziesiąt razy. Obejrzenie 90 minutowego filmu zajmuje ponad 2 razy tyle co powoduje irytację i poczucie braku możliwości prawidłowego korzystania z serwisu za który muszę co miesiąc płacić zgodnie z umową.Zaktualizowałem przeglądarki, wylogowałem się i zalogowałem ponownie, zresetowałem modem, usunąłem urządzenie i dodałem je ponownie w ustawieniach HBO. Niestety nic nie pomogło.Problem ten występuje o każdej porze korzystania z HBO GO, nawet w środku nocy gdzie serwery nie są aż tak obciążone.Prędkość internetu nie jest przyczyną.Pozostałe podobne aplikacje działają prawidłowo.Przetestowałem HBO GO na moim laptopie na internecie u 2-ch innych operatorów i wszędzie problem się powtarza. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 (edytowane) @Piotr-Piła a zobacz ruch u siebie w sieci na laptopie? Znaczy ALT+CTRL+DEL później wybierz Menadżer Zadań > zakładka Wydajność > i kliknij na ETHERNET lub WiFi. Zobacz czy nie masz jakiegoś głupiego ruchu sieciowego na laptopie np. wirus lub jakaś aktualizacja Windowsa?? Edytowane 18 Lipca 2019 przez herman78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-Piła Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 @herman78 Dziękuję za odpowiedź.W zakładce wydajność (Performance) mam opcje CPU Usage History oraz Physical memoryUsage History z wykresami.Nie mam opcji ETHERNA: lub wi-fi w tej zakładce. Mam Windows 7 Home Premium. Spróbuję przeskanować komputer w poszukiwaniu wirusów- może to pomoże. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 W dniu 18.07.2019 o 15:26, Piotr-Piła napisał: Witam Od Września 2018 roku korzystam z HBO GO. Do Czerwca tego roku wszystko było w porządku.Niestety od Lipca oglądanie HBO GO na laptopie jest praktycznie niemożliwe.Każdy film/serial działa prawidłowo tylko przez kilka pierwszych minut a następnie obraz zacina się/buforuje kilkadziesiąt razy. Obejrzenie 90 minutowego filmu zajmuje ponad 2 razy tyle co powoduje irytację i poczucie braku możliwości prawidłowego korzystania z serwisu za który muszę co miesiąc płacić zgodnie z umową.Zaktualizowałem przeglądarki, wylogowałem się i zalogowałem ponownie, zresetowałem modem, usunąłem urządzenie i dodałem je ponownie w ustawieniach HBO. Niestety nic nie pomogło.Problem ten występuje o każdej porze korzystania z HBO GO, nawet w środku nocy gdzie serwery nie są aż tak obciążone.Prędkość internetu nie jest przyczyną.Pozostałe podobne aplikacje działają prawidłowo.Przetestowałem HBO GO na moim laptopie na internecie u 2-ch innych operatorów i wszędzie problem się powtarza. Proszę o pomoc Ja też korzystam od dłuższego czasu a ostatnio od około 2 miesięcy na TV i nie zauważyłem aż takich problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 W jaki sposób można uzyskać najlepszy możliwy obraz dla HBO GO na telewizorze? Jakie urządzenie (lub może dekoder) będzie tu najlepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Czy dziś również nie możecie odtworzyć materiału za pośrednictwem przeglądarki internetowej? Akurat chciałem obejrzeć wieczorem obie częśći "X-man", za każdą próbą odtworzenia filmu, wyskakiwał błąd. Pousuwałem pliki cookies, oraz historię przeglądania i nic. Po godzinie "walki" ze stroną odpuściłem sobie seans... Edit: dodam tylko, że korzystam z Google Chrome. Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez Solderowy123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 W dniu 24.07.2019 o 21:37, aster napisał: W jaki sposób można uzyskać najlepszy możliwy obraz dla HBO GO na telewizorze? Jakie urządzenie (lub może dekoder) będzie tu najlepsze? Oglądać na zegarku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) 24 minuty temu, Solderowy123 napisał: Czy dziś również nie możecie odtworzyć materiału za pośrednictwem przeglądarki internetowej? Akurat chciałem obejrzeć wieczorem obie częśći "X-man", za każdą próbą odtworzenia filmu, wyskakiwał błąd. Pousuwałem pliki cookies, oraz historię przeglądania i nic. Po godzinie "walki" ze stroną odpuściłem sobie seans... Edit: dodam tylko, że korzystam z Google Chrome. U mnie na Chromium, czyli pochodna Chrome bez tego całego dzi@dostwa od Google, śmiga bez problemu. Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez śmiechu warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Czy używanie HBO GO bezpośrednio na dekoderze Evobox (podłączonego kablem ethernet) daje porównywalną jakość do kanałów satelitarnych HBO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Niestety czy na satelicie czy na HBO GO nie uraczysz jakości wcale... kanały HBO z satelity są nadawane w marnym 4-6 Mb/s... dla porównania TVP HD i TVP Sport HD... nadają z 8-9 Mb/s.... ... na HBO w ogóle zapomnij o jakości Fajne mają produkcje... tylko w tragicznej jakości - bez różnicy skąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Jest różnica. W kablu kanały HBO wyglądają bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Chodzi mi tylko o wyłącznie o to czy jest widoczna różnica w jakości - na Evobox - między HBO nadawanego przez satelitę a HBO GO? W skrócie chodzi o to, czy warto nagrywać jakiś serial HBO kiedy jest transmitowany przez satelitę czy identyczna jakość będzie jeśli się go później obejrzy za pomocą tego samego dekodera na GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 (edytowane) Jak już chcesz nagrywać jakiś serial to rób to z HBO 3. Ja tak robię czasami kiedy nie widzę sensu ściągania z neta. HBO 3 z satki [ transponder NC+ ] ma najlepsze bitrate z całej trójki, a HBO pierwsze najgorsze co zapewne wiąże się z nadawaniem z transpondera CP. U mnie przynajmniej jakość z HBO 3 jest deko lepsza niż ten sam materiał z HBO GO. Ale generalnie nie polecam bo to dalej takie lepsze VHS. Edytowane 8 Sierpnia 2019 przez tracer10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Wy chyba nie widzieliście jak wygląda VHS.Jakość HBO obrosła już legendą, a jest naprawde bardzo dobra, może nie idealna, ale bardzo daleko jej do VHS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, tracer10 napisał: Jak już chcesz nagrywać jakiś serial to rób to z HBO 3. Ja tak robię czasami kiedy nie widzę sensu ściągania z neta. HBO 3 z satki [ transponder NC+ ] ma najlepsze bitrate z całej trójki, a HBO pierwsze najgorsze co zapewne wiąże się z nadawaniem z transpondera CP. U mnie przynajmniej jakość z HBO 3 jest deko lepsza niż ten sam materiał z HBO GO. Ale generalnie nie polecam bo to dalej takie lepsze VHS. Jaka płaca, taka jakość, proste. Edytowane 8 Sierpnia 2019 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 17 godzin temu, aster napisał: Czy używanie HBO GO bezpośrednio na dekoderze Evobox (podłączonego kablem ethernet) daje porównywalną jakość do kanałów satelitarnych HBO? Spokojnie możesz sobie odpuścić nagrywanie. Na HBO GO będziesz miał jakość porównywalną z kanałami HBO nadawanymi z satelity. W porównaniu z HBO nadawanym z tp CP to nawet lepszą :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 2 godziny temu, Pawop napisał: Wy chyba nie widzieliście jak wygląda VHS. Jakość HBO obrosła już legendą, a jest naprawde bardzo dobra, może nie idealna, ale bardzo daleko jej do VHS. To żeś doebau... hahaah... Jakość jest znośna jak oglądasz na TV 32" albo na monitorze komputera. Kolega pisząc VHS... też czasem używam takiego zwrotu... poprawnie powinien zapisać w cudzysłowie - ale wiadomo o co chodzi. HBO od zawsze miało tragiczną jakość tylko kiedyś nie było to tak odczuwalne. Dziś gdzie TV mają 50" w górę... jakość jest FATALNA. Na tyle fatalna że jak miałem HBO GO... i HBO z sieci TOYA... filmów i seriali na Samsung 55MU7052 nie da się oglądać. Posmakowałem WATAHE 15 min... dalej nie dałem rady... Dla mnie film i serial... premium... musi mieć jakość obrazu i dźwięku. Osobiście sądzę że z takim podejściem to HBO powinno być z reklamami i za darmo... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Bzdura... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.