Jump to content
Misiek.

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna

Recommended Posts

Nie działa u mnie aktualizacja EPG przytrzymuje ten klawisz i nic. 0 reakcji

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.12.2019 o 21:16, OlafS napisał:

 

Ale jeśli chodzi o ten dekoder to ja mam ustawione 1080p, porównywałem oba ustawienia i na P jest jakby bardziej "soczysty" obraz, nie wiem jak to jest na innych TV, ale na swoim Samsungu tak oglądam.

Też mam Samsung i mam ustawienie 1080p. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Czy ktoś ma od ostatniej aktualizacji problemy z komunikami pojawiającymi się na ekranie typu:

- brak karty w dekoderze - do tego jest brak obrazu

- brak sygnału na SAT1 ( przy odczytach sygnału i jakości 95-96%)

- tego kanału nie ma w twoim abonencie ( pakier Premium) 

- zaniki głosi na kilka sekund

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie nic takiego nie występuje,

na próbę może przetrzyj czip na karcie, ponów uprawnienia- jak nie pomoże to raczej wymiana dekodera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, jakublesniewicz napisał:

Witam,

Czy ktoś ma od ostatniej aktualizacji problemy z komunikami pojawiającymi się na ekranie typu:

- brak karty w dekoderze - do tego jest brak obrazu

- brak sygnału na SAT1 ( przy odczytach sygnału i jakości 95-96%)

- tego kanału nie ma w twoim abonencie ( pakier Premium) 

- zaniki głosi na kilka sekund

U mnie to samo, komunikaty wyświetlają się kolejno i po chwili wraca do normy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam pojawianie się komunikatu o braku sygnału.

Edited by PINOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.12.2019 o 07:29, jakublesniewicz napisał:

Witam,

Czy ktoś ma od ostatniej aktualizacji problemy z komunikami pojawiającymi się na ekranie typu:

- brak karty w dekoderze - do tego jest brak obrazu

- brak sygnału na SAT1 ( przy odczytach sygnału i jakości 95-96%)

- tego kanału nie ma w twoim abonencie ( pakier Premium) 

- zaniki głosi na kilka sekund

 

 

W dniu 16.12.2019 o 10:51, fred12 napisał:

U mnie to samo, komunikaty wyświetlają się kolejno i po chwili wraca do normy.

 

 

W dniu 16.12.2019 o 10:53, PINOL napisał:

Potwierdzam pojawianie się komunikatu o braku sygnału.


Witam. Czy przedstawiona sprawa nadal występuje? Zostało wykonane ponowienie uprawnień zgodnie z tym, co napisał @OlafS ? Jeżeli tak, a nadal utrudnienia się pojawiają, to bardzo proszę o podanie informacji, jakiego konkretnie kanału to dotyczy.

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeglądając tematy z dekoderami Evobox ,nasuwa mi się pytanie. Ile czasu upływa od testów do pojawienia się dekodera na rynku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty na myśli masz chyba nowe wersje softu bo jeśli chodzi o pojawienie się go na rynku to powiem ci że ma on już nie tyle zarost co raczej już sporą brodę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soft do tego dekodera przygotowuje zewnętrzna firma. Nie wiem tylko czy CP ma dostęp do źródeł i ich dział IT może w tym grzebać. W każdym razie w ostatnich tygodniach mam wrażenie, że programiści poodchodzili i musieli wziąć hindusów którzy by klepali dalej kod. A jak to z hindusami wiadomo, oni wszystko zrobią za małe pieniądze ale jakość tego będzie mierna (żeby nie użyć słowa gów...).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, OlafS napisał:

Ty na myśli masz chyba nowe wersje softu bo jeśli chodzi o pojawienie się go na rynku to powiem ci że ma on już nie tyle zarost co raczej już sporą brodę.

Dobrze myślisz ale też chodzi mi o ogólny czas wypuszczenia dekodera na rynek. Bo skoro ktoś go testował i stwierdził ,że działa poprawnie lub dobrze ,to po co w nim grzebać i psuć jego opinię.Może czas wrócić do pierwszego fabrycznego oprogramowania.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, wuzel napisał:

. Bo skoro ktoś go testował i stwierdził ,że działa poprawnie lub dobrze ,to po co w nim grzebać i psuć jego opinię

A znasz powiedzenie że: lepsze jest wrogiem dobrego :?::mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.12.2019 o 16:31, wuzel napisał:

Bo skoro ktoś go testował i stwierdził ,że działa poprawnie

Testowali i do tej pory testują naiwni użytkownicy...:doh:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz ale ktoś użytkownikom ten sprzęt polecał,chwalił ,także firma powinna robić wszystko aby dekoder działał jak powinien a nie tylko "obserwować" problem. Jestem ciekaw ,czy jest faktycznie możliwość powrotu do pierwszego oprogramowania jakie miał ten dekoder ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytam ten wątek i dochodzę do wniosku, że dobrze zrobiłem dokonując wyboru kilka tygodni wcześniej operatora PC+ , że względu na ofertę i ten właśnie sprzęt ;-)

  • Haha 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba nie twierdzicie, że dekodery konkurenta nie mają problemów? Chociażby problemy z jasnością obrazu w 4K Ultrabox+ produkcji ADB (btw. wyeliminowane już?). Generalnie odnoszę wrażenie, że zawsze sprzęty operatorskie (a może nie tylko operatorskie? ;)) mają jakieś ułomności i problemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie dla nowych są oferowane dekodery Technicolor.

Dodatkowo brałem pod uwagę fakt, że evobox już dość długo jest na rynku..

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki wifibox+ też jest długo na rynku, a problemy z nagrywaniem na zewn. HDD jak były, tak są nadal. Nie idealizujmy żadnego operatora, bo u każdego da się znaleźć jakiś problem techniczny i wady oferowanego sprzętu.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evoboxa PVR można porównać z Wifi Premium Boxem który też jest PVR a nie z Wifi Boxem. Czytając dział o Evoboxie PVR można odnieść wrażenie że nie dokońca radzi sobie z podstawowym zadaniem czyli nagrywaniem. Nie chciał bym dekodera który może i coś nagra ale potem to zniknie bo po resecie wtyczkowym wykasuje nagrania lub nie będzie chciał ich odtworzyć. Czytając ten dział można przeczytać sporo takich mankamentów. Przenieśmy się teraz do Wifi Premium Boxa i tam praktycznie nie pojawiają się wpisy że coś źle działa lub że ciągle dekoder trzeba przywracać do ustawień fabrycznych bo "ten typ tak ma" i ciągłe porady by wymienić dekoder w APS. Sam rok temu zastanawiałem się nad przejściem do CP jednak po zasięgnięciu wiedzy tutaj o Evoboxie i o multiroom stwierdziłem że nie warto sobie nerw psuć.

 

Nie idealizuję PC+ bo tu też są problemy ale nie tak częste jak ze sprzętem CP.

Edited by Ozzy666
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam Evoboxa z 5 lat i nic u mnie się nie wiesza. Żona bardzo dużo nagrywa i nie zgłasza mi, że coś z nagraniami nie tak. Do premiumbox się nie umywa, choćby przez to że na evobox można 3 kanały nagrywać a 4 oglądać. Nie mogę złego słowa powiedzieć oprócz tego, że najprędzej może paść czytnik przez przekładki kart jak reszta, bo często na chwilkę wyskakuje komunikat brak karty.

 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...