jacekgothic Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 W dniu 10.12.2019 o 20:23, jacekgothic napisał: Natomiast od niedawna zawsze po włączeniu dekodera po kilku sekundach wyświetlania normalnego obrazu i dźwięku nagle na kilka sekund wyłącza się obraz. Od dwóch dni słychać co kilkanaście, kilkadziesiąt minut jak parkuje głowica dysku (charakterystyczne "pik"). Mam wrażenie, że po 3 latach HDD się skończył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 W dniu 25.01.2020 o 14:20, wojtekmedia2 napisał: @support458 Czy trwają jakieś prace nad wprowadzeniem Cutch Up-a to tego modelu? Czy coś takiego jest planowane? Czy ten dekoder nie jest do tego stosowny? Zapewne przystosowany, bo to tylko kwestia oprogramowania. Ale może lepiej niech nic nie dodają. Jedno dodadzą, a kilka innych funkcji przy okazji zepsują. 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Ja na wieść o nowym sofcie do Evo, zawsze z nerwów dostaję rozwolnienia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Dokładnie tak. Ja już u siebie od dłuższego czasu nie korzystam z Ipla/CP go na dekoderze. Ponieważ za każdym razem jak próbuję wejść w te opcje na Evobox, to obraz zaczyna mrygać jak stroboskop tj. czarny ekran, biały ekran, czarny.... i tak w kółko. Oczopląsu można dostać. Niestety dekoder nie nadaje się do takich możliwości jak opcje online, tylko i wyłącznie do oglądania tv. Jeżeli już chcę skorzystać z tej owej Ipla, to tradycyjnie oglądam z laptopa. Bez żadnych problemów i bez niepotrzebnego stresu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 11 godzin temu, ARTIPAPK napisał: Ja już u siebie od dłuższego czasu nie korzystam z Ipla/CP go na dekoderze. Ja to włączyłem tylko z dwa razy. Nie wiem jak ktoś może z tego korzystać, przecież włączanie tego trwa wieki. No, chyba, że to opcja dla emerytów, tak dla zabicia czasu czekając na nieuchronny koniec... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 W dniu 1.02.2020 o 22:01, ARTIPAPK napisał: Dokładnie tak. Ja już u siebie od dłuższego czasu nie korzystam z Ipla/CP go na dekoderze. Ponieważ za każdym razem jak próbuję wejść w te opcje na Evobox, to obraz zaczyna mrygać jak stroboskop tj. czarny ekran, biały ekran, czarny.... i tak w kółko. Oczopląsu można dostać. Niestety dekoder nie nadaje się do takich możliwości jak opcje online, tylko i wyłącznie do oglądania tv. Jeżeli już chcę skorzystać z tej owej Ipla, to tradycyjnie oglądam z laptopa. Bez żadnych problemów i bez niepotrzebnego stresu. Aplikacja IPLA nie jest dostępna na dekoderach. Czy uruchamiasz serwis bezpośrednio poprzez telewizor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Czy to normalnie, że słychać non-stop włączony dekoder? Nie wiem, wentylator dysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Czy próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 (edytowane) Tak jest, resety to lekarstwo na wszystko. Innych opcji niema. Edytowane 3 Lutego 2020 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 10 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Czy próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne? Oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 3 godziny temu, sebap napisał: Czy to normalnie, że słychać non-stop włączony dekoder? Nie wiem, wentylator dysku? Tam nie ma żadnego wentylatora. W tym dekoderze twardy dysk cały czas pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 3 minuty temu, Jerzykowski napisał: W tym dekoderze twardy dysk cały czas pracuje. W jakim celu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 (edytowane) Żeby móc w każdej chwili coś nagrywać, i ponoć każdorazowy rozruch dysku powoduje jego szybsze zużycie. W większości dekoderach z twardym dyskiem talerze dysku cały czas się kręcą.Można dekoder wprowadzać w tryb głębokiego uśpienia i wtedy dysk nie pracuje. Ale dekoder wtedy długo się uruchamia. Edytowane 3 Lutego 2020 przez Jerzykowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 @Jerzykowski Poważnie? Ktoś to potwierdzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 A co ci przeszkadza że dekoder pracuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 No jak to co? Coś tam jednak w nocy słychać no i jak pracuje to te kilka Wat pobierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Te waty nie mają żadnego znaczenia w budżecie domowym. Zawsze możesz wyciągać wtyczkę na noc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Wiem, że nie mają znaczenia ale ile taki dysk wytrzyma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 8 minut temu, sebap napisał: ale ile taki dysk wytrzyma? Miałem przez pięć lat dekoder cyfry+, z twardym dyskiem nie było problemów, miałem trzy lata ESI-88, też dysk bez problemów. W każdym z nich dyski kręciły się cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Też miałem ESI-88, dysk na 100% nie kręcił się cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Szybko się uruchamiał ze stand-by? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Normalnie, nie za długo, nie pamiętam dokładnie ile, miałem go w 2014 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 u mnie nic nie halasuje , po wylaczenie dekodera pilotem wyraznie slychac prace dysku lecz jakby wylacza sie i nie " kręci " i nie szumi , ok godz 2 lub 3 załacza sie ponownie i tyle pozniej jest cisza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Panowie, mam problem... Mieszkam w nowym miejscu, po wielu perturbacjach z zarządca budynku okazało się w końcu że znajduje się w nim zbiorcza instalacja satelitarna. Początkowo w gniazdkach opisanych jako SAT nie było sygnału w ogóle. Jakiś czas temu przyjechała ekipa i po dwóch dniach walki w budynku zaczęły śmigać gniazdka opisane jako SAT... Podłączyłem dekoder i zasadniczo zaczął śmigać, ale: 1) Co jakiś czas na działających kanałach pojawiają się: - przebicia - śnieg - zacięcia - chodząc po menu dekodera zdarza się że znika, miga, menu 2) Nie działają niektóre kanały, tj. : - Fox HD - TVP 2 HD - Polsat Doku HD 3) Jeżeli wejdę do opcji diagnostyki sprawdzenia sygnału na danym kanale to pokazuje mi parametry. Oczywiście na niedziałających kanałach, wszystko jest na 0. Jeżeli wejdę w ustawienia anteny i jej konfiguracje to tam przez dłuższy czas jakość i siła wskazują na 0 po czym po chwili wskakują wartości: - jakość 81 % - siła 45 % Ustawienia dekodera mam takie: - liczba podl. wejść sat: 1 - typ konwertera: uniwersalny Dekoder to PVR Evobox Wymieniłem dzisiaj dekoder bo myślałem że to jego wina. Niestety na nowym mam te same problemy. Dodatkowo nie mam teraz w menu logotypów kanałów Rozumiem, że problem leży po stronie instalacji satelitarnej w budynku? Wygląda jak by nie odbierała antena jednego transpondera?? Dobrze myślę?? Da rade jakoś naprawić kwestię braku logotypów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 15 godzin temu, sebap napisał: wentylator dysku Chciałbym to zobaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.