Jump to content
Misiek.

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna

Recommended Posts

... ale problem ten jest juz od wakacji jak nie dalej , zdazyly pojawic sie 2 aktualizacje dekodera ktore w zasadniczej kwestii NIC nie ulepszaja w dekoderze a sprawiaja ze niektorzy uzytkownicy chca go przestać uzywać ... moze czas przyznac przed samym soba i Waszymi specjalistami ze za takie pieniadze jakie WAM oferuja nie bedziecie sprzetu rozwijac albo chociaz sprawiac by nadawal sie nadal do uzytku , bo gdy pojawia sie aktualizacja to jako abonenci zastanawiamy sie czy dekoder wstanie , bedzie reagował czy zacznie zyc wg wlasnego HALO !! albo najgorsze ze uslyszymy po raz setny INFO iz nalezy dekoder zrestartowac do fabrycznych ...  rozumiemy i szanujemy ze sa granice bledu w kazdym oprogramowianiu ale Wy zaczynacie juz jechac na kredyt !! :? i to kredyt maxymalnego zaufania !!! 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, ale to prawda. Tak to wygląda.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.12.2019 o 20:23, jacekgothic napisał:

Natomiast od niedawna zawsze po włączeniu dekodera po kilku sekundach wyświetlania normalnego obrazu i dźwięku nagle na kilka sekund wyłącza się obraz.

Od dwóch dni słychać co kilkanaście, kilkadziesiąt minut jak parkuje głowica dysku (charakterystyczne "pik").

Mam wrażenie, że po 3 latach HDD się skończył :/

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.01.2020 o 14:20, wojtekmedia2 napisał:

@support458 Czy trwają jakieś prace nad wprowadzeniem Cutch Up-a to tego modelu? Czy coś takiego jest planowane? Czy ten dekoder nie jest do tego stosowny?

Zapewne przystosowany, bo to tylko kwestia oprogramowania. Ale może lepiej niech nic nie dodają. Jedno dodadzą, a kilka innych funkcji przy okazji zepsują.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na wieść o nowym sofcie do Evo, zawsze z nerwów dostaję rozwolnienia.🧟💩🤢🤮😱😆😂🤣😀😉

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak. Ja już u siebie od dłuższego czasu nie korzystam z Ipla/CP go na dekoderze. Ponieważ za każdym razem jak próbuję wejść w te opcje na Evobox, to obraz zaczyna mrygać jak stroboskop tj. czarny ekran, biały ekran, czarny.... i tak w kółko. Oczopląsu można dostać. Niestety dekoder nie nadaje się do takich możliwości jak opcje online, tylko i wyłącznie do oglądania tv. Jeżeli już chcę skorzystać z tej owej Ipla, to tradycyjnie oglądam z laptopa. Bez żadnych problemów i bez niepotrzebnego stresu. 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, ARTIPAPK napisał:

Ja już u siebie od dłuższego czasu nie korzystam z Ipla/CP go na dekoderze.

Ja to włączyłem tylko z dwa razy. Nie wiem jak ktoś może z tego korzystać, przecież włączanie tego trwa wieki. No, chyba, że to opcja dla emerytów, tak dla zabicia czasu czekając na nieuchronny koniec...

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.02.2020 o 22:01, ARTIPAPK napisał:

Dokładnie tak. Ja już u siebie od dłuższego czasu nie korzystam z Ipla/CP go na dekoderze. Ponieważ za każdym razem jak próbuję wejść w te opcje na Evobox, to obraz zaczyna mrygać jak stroboskop tj. czarny ekran, biały ekran, czarny.... i tak w kółko. Oczopląsu można dostać. Niestety dekoder nie nadaje się do takich możliwości jak opcje online, tylko i wyłącznie do oglądania tv. Jeżeli już chcę skorzystać z tej owej Ipla, to tradycyjnie oglądam z laptopa. Bez żadnych problemów i bez niepotrzebnego stresu. 

 

Aplikacja IPLA nie jest dostępna na dekoderach. Czy uruchamiasz serwis bezpośrednio poprzez telewizor? 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy to normalnie, że słychać non-stop włączony dekoder? Nie wiem, wentylator dysku? 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jest, resety to lekarstwo na wszystko.

Innych opcji niema.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Czy próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne? 

Oczywiście.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, sebap napisał:

Czy to normalnie, że słychać non-stop włączony dekoder? Nie wiem, wentylator dysku? 

Tam nie ma żadnego wentylatora. W tym dekoderze twardy dysk cały czas pracuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Jerzykowski napisał:

W tym dekoderze twardy dysk cały czas pracuje.

W jakim celu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby móc w każdej chwili coś nagrywać, i ponoć każdorazowy rozruch dysku powoduje jego szybsze zużycie. W większości dekoderach z twardym dyskiem talerze dysku cały czas się kręcą.Można dekoder wprowadzać w tryb głębokiego uśpienia i wtedy dysk nie pracuje. Ale dekoder wtedy długo się uruchamia.

Edited by Jerzykowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jak to co? Coś tam jednak w nocy słychać no i jak pracuje to te kilka Wat pobierze.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te waty nie mają żadnego znaczenia w budżecie domowym. Zawsze możesz wyciągać wtyczkę na noc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, sebap napisał:

ale ile taki dysk wytrzyma?

Miałem przez pięć lat dekoder cyfry+, z twardym dyskiem nie było problemów, miałem trzy lata ESI-88, też dysk bez problemów. W każdym z nich dyski kręciły się cały czas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalnie, nie za długo, nie pamiętam dokładnie ile, miałem go w 2014 roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...