Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, patryszq napisał:

u mnie nic nie halasuje , po wylaczenie dekodera pilotem wyraznie slychac prace dysku lecz jakby wylacza sie i nie " kręci " i nie szumi , ok  godz 2 lub 3 załacza sie ponownie i tyle pozniej jest cisza 

Może i tak jest. Ja mam w nocy ciekawsze zajęcie niż nasłuchiwać czy pracuje dysk. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, stonka napisał:

Panowie, mam problem...

 

Mieszkam w nowym miejscu, po wielu perturbacjach z zarządca budynku okazało się w końcu że znajduje się w nim zbiorcza instalacja satelitarna. Początkowo w gniazdkach opisanych jako SAT nie było sygnału w ogóle. Jakiś czas temu przyjechała ekipa i po dwóch dniach walki w budynku zaczęły śmigać gniazdka opisane jako SAT... Podłączyłem dekoder i zasadniczo zaczął śmigać, ale:

 

1) Co jakiś czas na działających kanałach pojawiają się:

- przebicia 

- śnieg

- zacięcia 

- chodząc po menu dekodera zdarza się że znika, miga, menu :/

2) Nie działają niektóre kanały, tj. :

- Fox HD

- TVP 2 HD

- Polsat Doku HD

3) Jeżeli wejdę do opcji diagnostyki sprawdzenia sygnału na danym kanale to pokazuje mi parametry. Oczywiście na niedziałających kanałach, wszystko jest na 0. Jeżeli wejdę w ustawienia anteny i jej konfiguracje to tam przez dłuższy czas jakość i siła wskazują na 0 po czym po chwili wskakują wartości:

- jakość 81 %

 - siła 45 % 

  

 Ustawienia dekodera mam takie:

- liczba podl. wejść sat: 1

- typ konwertera: uniwersalny 

 

Dekoder to PVR Evobox 

 

Wymieniłem dzisiaj dekoder bo myślałem że to jego wina. Niestety na nowym mam te same problemy. Dodatkowo nie mam teraz w menu logotypów kanałów :(

 

Rozumiem, że problem leży po stronie instalacji satelitarnej w budynku? Wygląda jak by nie odbierała antena jednego transpondera?? Dobrze myślę?? Da rade jakoś naprawić kwestię braku logotypów?

  

Przesłane przez Ciebie wyniki mogą uniemożliwiać prawidłowy odbiór. Dodatkowo wymienione kanały nadawane są na jednej częstotliwości, w związku z czym konwerter może być uszkodzony. W celu korekty instalacji, sugeruję, abyś skontaktował się administracją budynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, sebap napisał:

Od Inei miałem dekoder Intek PVR, w którym pracował wentylator dysku więc takie śmieszne to to nie jest.

W CP nie stać ich na zatrudnienie porządnych informatyków którzy po wprowadzeniu nowego softu zrobili by do nich łatki więc na wentylatory do dysków nie licz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Przesłane przez Ciebie wyniki mogą uniemożliwiać prawidłowy odbiór. Dodatkowo wymienione kanały nadawane są na jednej częstotliwości, w związku z czym konwerter może być uszkodzony. W celu korekty instalacji, sugeruję, abyś skontaktował się administracją budynku.

 

Dziękuję za odpowiedź, a proszę o informację w kwestii logotypów kanałów. Nie mam ich w ogóle - na żadnym kanale. Chodzi mi oczywiście o menu dekodera (EPG, lista kanałów, belki informacyjne itp.) Czy może mieć wpływ na to fakt braku odbioru kanałów z jednego transpondera? Przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Dekoder jest podłączony do internetu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mocno powiało i wiatr ruszył mi antenę, idę to zaraz poprawić, ale muszę się "pochwalić" że dekoder mimo to radzi sobie bardzo dobrze, na TVN mam jakość 36%, SNR zaledwie 93, na Kino Polska odp. 40 i 9,9 i tez wszystko śmiga bez żadnych zacięć, wczoraj w czasie podmuchów tylko lekkie problemy, jedno trzeba przyznać że dekoder potrafi obskoczyć temat nawet przy kiepskim ustawieniu anteny :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj straciłem wszystkie zaplanowane pozycje, były ustawione cyklicznie co tydzień Było ich bodajże 10 do tego nie mam epg na żadnym programie czy ktoś ma tez takie objawy. Do tego nie mogę nic zaprogramować niby się przyjmuje a na liście nie ma.

Czy aby nie był jakiejś  nowej aktualizacji. Jak dla mnie wygląda to strasznie dziwnie pierwszy raz się z czymś takim spotykam a ten dekoder mam już od trzech lat.

Edytowane przez Adam 64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba naprawdę jakiegoś odrębnego pecha masz. Ja u siebie nie przyuważyłem, aby była jakaś aktualizacja. Co do planowanych nagrań czy to poprzez epg, czy poprzez ustawienia kanału, daty i godziny z listy kanałów, to jak do tej pory wszystko mi się nagrywa co tylko chcę. Co do występujących problemów, to dotyczą one CP go /Ipla na dekoderze, a także braku dźwięku na filmach z pendrive poprzez gniazdo usb. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc wiedziałem że trzeba wyciągnąć wtyczkę i zrobić restart ale zastanowiło mnie co się przyczyniło do zniknięcia zaplanowanych nagrań . No nic zrobiłem reset tu ......

Nie zgadniecie nagrania zaczynają się w październiku!!!!!!!

No nic myślałem jeszcze o przywróceniu ustawień fabrycznych ale za chwilę zaczynało mi się nagranie a nie chciałem potracić tego co chcę nagrać. No więc Epg na szczęście działo więc musiałem od nowa poprogramować wszystko zapisać na kartce gdzie kiedy i o  której i po godzinnych zmaganiach na razie jest wszystko oki ale czy znów zaplanowanych nagrań mi nie wetnie i czy aby nie będzie chciał nagrywać za parę miesięcy .???

Bardzo mnie ciekawi czym to jest spowodowane nigdy takich dziwnych objawów nie miałem  I zawsze mogłem polegać na tym że jak coś zaprogramowałem to się nagrało a tu teraz za każdym razem będę  musiał sprawdzać czy jest wszystko oki.

Ale dalej coś mi pachnie czy aby nie był jakieś aktualizacja i stąd te problemy

Edytowane przez Adam 64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak u[beep]ią ostatni w miarę normalny dekoder w tej platformie to bedzie kiepsko...

Moja żona też dużo nagrywa i od kilku dni narzeka na problem z programowaniem nagrań i samymi nagraniami. Cóż, jeśli to się bedzie nasilać a że strony CP nie będzie pomocy to trzeba będzie myśleć nad zmianą dostawcy.

 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.02.2020 o 23:39, stonka napisał:

 

Dziękuję za odpowiedź, a proszę o informację w kwestii logotypów kanałów. Nie mam ich w ogóle - na żadnym kanale. Chodzi mi oczywiście o menu dekodera (EPG, lista kanałów, belki informacyjne itp.) Czy może mieć wpływ na to fakt braku odbioru kanałów z jednego transpondera? Przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Dekoder jest podłączony do internetu. 

W tym przypadku należy włączyć dekoder przez ok 2 godziny na kanale z transpondera 12.188 MHz (np. TV Okazje, Disco Polo Music, Polsat Romans, Polsat Rodzina) lub w trybie Standby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co ten odbiornik nie jest z gumy wszystkie jego problemy pojawiły się przy ulepszaniu polsat go. Jak jeszcze catch Up dołożą to zacznie się wszystko sypać.

A propo ktoś ma jeszcze problemy ze znikaniem zaplanowanych programów tak jak u mnie się to wydarzyło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CatchUP fajny by był no i oczywiście na 30 dni do tyłu, ale nie może to być kosztem stabilności odbiornika. To może pozbędźmy się z niego np Polsat Go i tak jest miernej jakości, a jak ktoś chce mieć ten "Go" to niech sobie wejdzie na niego przez kompa i tam ma możliwość oglądnięcia

Edytowane przez Adam 64
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Mam problem z dekoderem evobox pvr.

Na początku zaznaczę że to mój drugi sprzęt po wymianie. Z ostatnim było to samo. Dekoder działał prawidłowo przez niecały tydzień. Dzisiaj oglądając film z dysku dekoder nagle się zawiesił ( czarny ekran ) i zero reakcji na pilota . Odlaczylem dekoder z prądu i teraz nie chce się uruchomić. Ekran startowy Zielona dioda po chwili czarny ekran i tak w kółko. Niekiedy wyświetli się ekran z aktualizacją oprogramowania i same błędy następnie komunikat " aktualizacja nieudana " i znowu ekran startowy itd. 

 

Z poprzednim było to samo. 

W drugim pokoju mam drugi dekoder 5500  w multiroomie i działa elegancko. Także konwerter sprawny. 

Ktoś miał podobną sytuację??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kacprosz wydaje mi się że masz problem z instalacją antenową od konwertera do odbiornika evobox. Nie wiem jaki masz konwerter, bo jeśli twin to możesz zamienić odbiorniki między sobą żeby sprawdzić w ten sposób poprawność działania evoboxa. Czasami zdarza się że np fka na kablu jest poluzowana  albo też konwerter może nie działać na jednym z odbiorników , także zamiana odbiorników może coś ci wyjaśnić,

Edytowane przez Adam 64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam TV LG OLED55C9PLA i kino domowe Pioneer połączone wszystko po HDMI-CEC z  tunerem Evobox PVR i niby wszystko działa dobrze bo pilot TV LG steruje Evoboxem, ale problem polega na tym że jak tuner ma włączoną opcje hdmi-cec nie mogę w telewizorze zmienić źródła  wejścia na telewizję naziemną czy włączyć Netflixa, HBO Go bo jak wybiorę dane wejście to przełącza mi na wybrane żródło na 3 sek i wraca ponownie na źródło Evoboxa. Aby zmienić źródło w tv  muszę w tunerze  wyłączyć  HDMI-cec.

 

Dla testów podłączyłem tuner Evobox Lite i na nim wszystko działa dobrze. Więc na 100% mogę stwierdzić że to wina Evoboxa. Taką samą informację dostałem z serwisu LG. I teraz pytanie to specjalistów co zrobić aby to naprawić ??

Edytowane przez manguscik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...