Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 18.02.2021 o 12:51, Arkon napisał:

 

Ja mam inny problem od kilku dni w dekoderze 4k po uruchomieniu włącza się program 300 z reklamą zamiast tego programu, na którym skończyłem oglądać i muszę znowu przechodzić do listy ulubionych programów. Na dekoderze Arris takie zjawisko nie występuje. O co może chodzić?

Czy ktoś próbował przywróceń ustawień fabrycznych i czy to pomogło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a później w wypadku wizyty technika do zakłóceń czy braku vod wizyta odpłatna - świetna porada 
Wiesz o czym piszesz? Zakłócenia możesz wprowadzić jeśli przekręcisz wtyk z rtv do daty a nie odwrotnie, geniuszu.
Napisałem o braku VOD, czytać też nie umiesz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kfm877 napisał:

Wiesz o czym piszesz? Zakłócenia możesz wprowadzić jeśli przekręcisz wtyk z rtv do daty a nie odwrotnie, geniuszu.
Napisałem o braku VOD, czytać też nie umiesz?

@kfm877

Zgadzam się w rtv służy do podłączenia urządzeń bez kanału zwrotnego np tv lub własnego dekodera w który włożymy moduł ( żeby nie wprowadzać ewentualnych zakłuceń do sieci )

Z tego co wiem dekodery 4K nie mają kanału zwrotnego i żeby mieć Vod i tak trzeba je podpiąć do internetu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2021 o 20:43, dsak90 napisał:

Mam wrażenie, że konsultant nabił mnie w butelkę i celowo zaznaczył w zgodach "nie wyraża zgody" przy zgodzie na wystawianie e-faktur (mimo tego, że ZGADZAŁEM się na e-faktury podczas rozmowy, a także na wszystkie inne zgody marketingowe). Pisałem na czacie z konsultantem Vectry i złożył on dyspozycje o odsłuchanie rozmowy kiedy była zawierana umowa. Dzisiaj kontaktowałem się ponownie i dostałem informację, że rozmowa NIE ZOSTAŁA ODSŁUCHANA, ponieważ była prowadzona przez partnera zewnętrznego Vectry i nie mają do niej dostępu (mimo tego, że byłem informowany o jej nagrywaniu). Konsultant twierdzi też, że do tej umowy nie ma przyznanych żadnych rabatów.

Taki "partner zewnętrzny Vectry" to skarb dla Vectry. Przeniesienie odpowiedzialności na "partnera zewnętrznego" i gra gitara. "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi ?" (film "Miś", 1981, reż. S. Bareja).

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działał mi VOD na dekoderze 4K(nie smart) i nieopatrznie zadzwoniłem na infolinię z pomocą techniczną. Oczywiście jedynym wyjściem był powrót do ustawień domyślnych. Nie dość, że nic to nie dało i musiałem ponownie ustawiać listę ulubionych programów, to jeszcze nie działa mi przycisk nagrywania na pilocie. Muszę nagrywać przez menu, ale znowu nie pojawiają się czerwone znaczki przy programach. Można to jakoś naprawić, bo oczywiście konsultant był bezradny i umówił mnie z technikiem? Coraz bardziej mam dość tej sieci i tego jakże drogiego w utrzymaniu szmelcu zwanego dekoderem 4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Arkon napisał:

Nie działał mi VOD na dekoderze 4K(nie smart) i nieopatrznie zadzwoniłem na infolinię z pomocą techniczną. Oczywiście jedynym wyjściem był powrót do ustawień domyślnych. Nie dość, że nic to nie dało i musiałem ponownie ustawiać listę ulubionych programów, to jeszcze nie działa mi przycisk nagrywania na pilocie. Muszę nagrywać przez menu, ale znowu nie pojawiają się czerwone znaczki przy programach. Można to jakoś naprawić, bo oczywiście konsultant był bezradny i umówił mnie z technikiem? Coraz bardziej mam dość tej sieci i tego jakże drogiego w utrzymaniu szmelcu zwanego dekoderem 4K.

Rozumiem, że gdyby nie to to Orange już byłby negocjowany, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wszystkie rozmowy z Vectrą poprostu nagrywam. I wrazie problemu podsyłam im swój plik z nagraniem poprzez strefę klienta. Miałem tak nawet ostatnio. Reklamacja rozpatrzona uwaga w ciągu 1 dnia na moją korzyść. Chcieli mnie na 30zł walnąć. 

Edytowane przez Madekp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Was. Z racji, że dotychczas przeglądałem forum bez logowania, a akurat przyszedł moment zmiany umowy bezterminowej, zadzwoniłem do DUK. Oferta to 150MB/s + złoty pakiet TV na 12 mc  za 70 zł lub lojalka 24 mc na pakiet 300MB/s+złoty również za 70 zł (dekoder HD). Raczej chciałbym pozostać na złotym pakiecie plus wyższy transfer, bez dodatków w postaci SNO itd. Może ktoś na forum ma świeże porównanie z ostatnich dni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Was. Z racji, że dotychczas przeglądałem forum bez logowania, a akurat przyszedł moment zmiany umowy bezterminowej, zadzwoniłem do DUK. Oferta to 150MB/s + złoty pakiet TV na 12 mc  za 70 zł lub lojalka 24 mc na pakiet 300MB/s+złoty również za 70 zł (dekoder HD). Raczej chciałbym pozostać na złotym pakiecie plus wyższy transfer, bez dodatków w postaci SNO itd. Może ktoś na forum ma świeże porównanie z ostatnich dni?

Ja mam podobnie , tylko z telefonem i eleven oraz z pvr 100 zł podwyższyli mi o 10 zł bo umowa na czas nieokreslony .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że jestem zielony w tych sprawach mam pytanie o internet. Mam router UBEE od Vectry i czasem zdarza się, że mój laptop albo córki tracą dostęp do internetu. Najgorsze jest to, że zdarza się to podczas lekcji online. To wina routera(a ostatnio na infolinii niby ktoś poprawiał ustawienia) czy laptopów i jak to można wyeliminować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam umowę terminową w lokalu który idzie na sprzedaż. Jak to ugryźć?


Po rozmowie z BOK nadal nic nie wiem :) Jedna pani mówiła że naliczą kary, ale można próbować składać pismo reklamacyjne. Drugi ziomek przeliczył kwoty kar i za zerwanie umowy (sam internet) trzy miesiące przed czasem, vectra naliczy około 460zł (w umowie zapis o maksymalnej kwocie kary w wysokości 600zł). Kwota kompletnie z kapelusza, zważywszy na fakt że to sama końcówka umowy dwuletniej.
Cesja nie wchodzi w grę, a przeniesienie usługi to kolejna 100. Plus trzeba mieć kogoś chętnego na usługę, a ta jest już słaba względem konkurencji.


Ktoś przechodził coś takiego?
Jedyne co przychodzi mi do głowy to zapłacenie z góry za te trzy miesiące, zabranie routera z mieszkania i zdanie go po złożeniu wypowiedzenia zgodnego z terminami zawartymi w umowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Grobel napisał:

Cześć

Mam umowę terminową w lokalu który idzie na sprzedaż. Jak to ugryźć?


Po rozmowie z BOK nadal nic nie wiem :) Jedna pani mówiła że naliczą kary, ale można próbować składać pismo reklamacyjne. Drugi ziomek przeliczył kwoty kar i za zerwanie umowy (sam internet) trzy miesiące przed czasem, vectra naliczy około 460zł (w umowie zapis o maksymalnej kwocie kary w wysokości 600zł). Kwota kompletnie z kapelusza, zważywszy na fakt że to sama końcówka umowy dwuletniej.
Cesja nie wchodzi w grę, a przeniesienie usługi to kolejna 100. Plus trzeba mieć kogoś chętnego na usługę, a ta jest już słaba względem konkurencji.


Ktoś przechodził coś takiego?
Jedyne co przychodzi mi do głowy to zapłacenie z góry za te trzy miesiące, zabranie routera z mieszkania i zdanie go po złożeniu wypowiedzenia zgodnego z terminami zawartymi w umowie.

Ten co lokal kupi niech za Ciebie to zapłaci te miesiące, z których Ty korzystać nie będziesz. Czemu miałbyś z własnej kieszeni wykładać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Grobel napisał:

Cześć

Mam umowę terminową w lokalu który idzie na sprzedaż. Jak to ugryźć?


Po rozmowie z BOK nadal nic nie wiem :) Jedna pani mówiła że naliczą kary, ale można próbować składać pismo reklamacyjne. Drugi ziomek przeliczył kwoty kar i za zerwanie umowy (sam internet) trzy miesiące przed czasem, vectra naliczy około 460zł (w umowie zapis o maksymalnej kwocie kary w wysokości 600zł). Kwota kompletnie z kapelusza, zważywszy na fakt że to sama końcówka umowy dwuletniej.
Cesja nie wchodzi w grę, a przeniesienie usługi to kolejna 100. Plus trzeba mieć kogoś chętnego na usługę, a ta jest już słaba względem konkurencji.


Ktoś przechodził coś takiego?
Jedyne co przychodzi mi do głowy to zapłacenie z góry za te trzy miesiące, zabranie routera z mieszkania i zdanie go po złożeniu wypowiedzenia zgodnego z terminami zawartymi w umowie.

Weź zapłać za te usługi 3 MC router z mieszania i tyle. 

 

15 minut temu, szyzag123 napisał:

Ten co lokal kupi niech za Ciebie to zapłaci te miesiące, z których Ty korzystać nie będziesz. Czemu miałbyś z własnej kieszeni wykładać?

A nowy właściciel mieszkania podpisywał umowę z Vectra? Trochę z d**y myślenie. Nie kupował usługi tylko mieszanie. Kwota nie jest jakaś astronomiczna za te 3mc i należy dać sobie spokój z tym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vectra zamierza w ogóle inwestować jeszcze w ofertę programową? Od jakiegoś roku nie ma żadnych, sensownych nowości. Zakup MM też nie wpłynął w żaden sposób na zmiany w ofercie programowej. Rozumiem, że Vectra kompletnie zmieniła strategię, bo czym tłumaczyć zastój w ofercie przy jednoczesnym marketingu na rzecz Smart TV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...