lechoo666 Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Próbuje zdobyć jakaś promocje dla teściów w Kłodzku. Potrzeby jest pakiet złoty+sport+eleven+internet. Do tego ewentualnie c+. Co można uzyskać? Wypowiedzenie potrzebne żeby dostać najlepszą ofertę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geopol Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 W dniu 18.02.2021 o 12:51, Arkon napisał: Ja mam inny problem od kilku dni w dekoderze 4k po uruchomieniu włącza się program 300 z reklamą zamiast tego programu, na którym skończyłem oglądać i muszę znowu przechodzić do listy ulubionych programów. Na dekoderze Arris takie zjawisko nie występuje. O co może chodzić? Czy ktoś próbował przywróceń ustawień fabrycznych i czy to pomogło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 a później w wypadku wizyty technika do zakłóceń czy braku vod wizyta odpłatna - świetna porada Wiesz o czym piszesz? Zakłócenia możesz wprowadzić jeśli przekręcisz wtyk z rtv do daty a nie odwrotnie, geniuszu.Napisałem o braku VOD, czytać też nie umiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Tak, sytuacji w której zgłaszający nie będzie wiedział albo zapomni o tej modyfikacji zgłaszając problem z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Dziś zauważyłem ze na pvr też mam ten kanał 300 jak włączę dekoder . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Witam dostałem netfix na rok, na koncie mam zaznaczony plan standard hd na rok tzn ze mogę mieć go na 2 urządzenia? Podstawowy jest na 1 urządzenie a tu jest standard na dwa.Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Ogólnie to mogłeś wziąć ten najwyższy pakiet, tyle że proporcjonalnie ze względu na wartość vouchera miałbyś krócej. A wg mnie ten najwyższy pakiet się opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek1503 Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 6 godzin temu, kfm877 napisał: Wiesz o czym piszesz? Zakłócenia możesz wprowadzić jeśli przekręcisz wtyk z rtv do daty a nie odwrotnie, geniuszu. Napisałem o braku VOD, czytać też nie umiesz? @kfm877 Zgadzam się w rtv służy do podłączenia urządzeń bez kanału zwrotnego np tv lub własnego dekodera w który włożymy moduł ( żeby nie wprowadzać ewentualnych zakłuceń do sieci ) Z tego co wiem dekodery 4K nie mają kanału zwrotnego i żeby mieć Vod i tak trzeba je podpiąć do internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 21 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2021 U mnie już wszystko wróciło do normy, już dekoder nie włącza się na kanale 300, tylko na ostatnio oglądanym. Na szczęście nie musiałem robić resetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 21 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2021 Tak dekodery 4k (nie Smart) nie mają modemu kablowego. Podobnie hdnet 1721c czy zc4110. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 21 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2021 U mnie już wszystko wróciło do normy, już dekoder nie włącza się na kanale 300, tylko na ostatnio oglądanym. Na szczęście nie musiałem robić resetu.Już miałem dzwonić do Vectry i dziś zniknęło 300 .Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 (edytowane) W dniu 19.02.2021 o 20:43, dsak90 napisał: Mam wrażenie, że konsultant nabił mnie w butelkę i celowo zaznaczył w zgodach "nie wyraża zgody" przy zgodzie na wystawianie e-faktur (mimo tego, że ZGADZAŁEM się na e-faktury podczas rozmowy, a także na wszystkie inne zgody marketingowe). Pisałem na czacie z konsultantem Vectry i złożył on dyspozycje o odsłuchanie rozmowy kiedy była zawierana umowa. Dzisiaj kontaktowałem się ponownie i dostałem informację, że rozmowa NIE ZOSTAŁA ODSŁUCHANA, ponieważ była prowadzona przez partnera zewnętrznego Vectry i nie mają do niej dostępu (mimo tego, że byłem informowany o jej nagrywaniu). Konsultant twierdzi też, że do tej umowy nie ma przyznanych żadnych rabatów. Taki "partner zewnętrzny Vectry" to skarb dla Vectry. Przeniesienie odpowiedzialności na "partnera zewnętrznego" i gra gitara. "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi ?" (film "Miś", 1981, reż. S. Bareja). Edytowane 22 Lutego 2021 przez Kleofas11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Nie działał mi VOD na dekoderze 4K(nie smart) i nieopatrznie zadzwoniłem na infolinię z pomocą techniczną. Oczywiście jedynym wyjściem był powrót do ustawień domyślnych. Nie dość, że nic to nie dało i musiałem ponownie ustawiać listę ulubionych programów, to jeszcze nie działa mi przycisk nagrywania na pilocie. Muszę nagrywać przez menu, ale znowu nie pojawiają się czerwone znaczki przy programach. Można to jakoś naprawić, bo oczywiście konsultant był bezradny i umówił mnie z technikiem? Coraz bardziej mam dość tej sieci i tego jakże drogiego w utrzymaniu szmelcu zwanego dekoderem 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 @Kleofas11 zgody i efakture potrzebne do rabatów możesz w każdej chwili przywrócić. Wystarczy, że skontaktujesz się z BOK i podpiszesz zgodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 11 godzin temu, Arkon napisał: Nie działał mi VOD na dekoderze 4K(nie smart) i nieopatrznie zadzwoniłem na infolinię z pomocą techniczną. Oczywiście jedynym wyjściem był powrót do ustawień domyślnych. Nie dość, że nic to nie dało i musiałem ponownie ustawiać listę ulubionych programów, to jeszcze nie działa mi przycisk nagrywania na pilocie. Muszę nagrywać przez menu, ale znowu nie pojawiają się czerwone znaczki przy programach. Można to jakoś naprawić, bo oczywiście konsultant był bezradny i umówił mnie z technikiem? Coraz bardziej mam dość tej sieci i tego jakże drogiego w utrzymaniu szmelcu zwanego dekoderem 4K. Rozumiem, że gdyby nie to to Orange już byłby negocjowany, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 (edytowane) Ja wszystkie rozmowy z Vectrą poprostu nagrywam. I wrazie problemu podsyłam im swój plik z nagraniem poprzez strefę klienta. Miałem tak nawet ostatnio. Reklamacja rozpatrzona uwaga w ciągu 1 dnia na moją korzyść. Chcieli mnie na 30zł walnąć. Edytowane 23 Lutego 2021 przez Madekp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rampampam Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Mam pytanie do Was. Z racji, że dotychczas przeglądałem forum bez logowania, a akurat przyszedł moment zmiany umowy bezterminowej, zadzwoniłem do DUK. Oferta to 150MB/s + złoty pakiet TV na 12 mc za 70 zł lub lojalka 24 mc na pakiet 300MB/s+złoty również za 70 zł (dekoder HD). Raczej chciałbym pozostać na złotym pakiecie plus wyższy transfer, bez dodatków w postaci SNO itd. Może ktoś na forum ma świeże porównanie z ostatnich dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Mam pytanie do Was. Z racji, że dotychczas przeglądałem forum bez logowania, a akurat przyszedł moment zmiany umowy bezterminowej, zadzwoniłem do DUK. Oferta to 150MB/s + złoty pakiet TV na 12 mc za 70 zł lub lojalka 24 mc na pakiet 300MB/s+złoty również za 70 zł (dekoder HD). Raczej chciałbym pozostać na złotym pakiecie plus wyższy transfer, bez dodatków w postaci SNO itd. Może ktoś na forum ma świeże porównanie z ostatnich dni?Ja mam podobnie , tylko z telefonem i eleven oraz z pvr 100 zł podwyższyli mi o 10 zł bo umowa na czas nieokreslony .Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Na stronie Vectry pojawiła się możiwość zamówienia TV Smart z umową na 2 lata. Do najwyższego pakietu dodają 6 mies. Netflixa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Jako że jestem zielony w tych sprawach mam pytanie o internet. Mam router UBEE od Vectry i czasem zdarza się, że mój laptop albo córki tracą dostęp do internetu. Najgorsze jest to, że zdarza się to podczas lekcji online. To wina routera(a ostatnio na infolinii niby ktoś poprawiał ustawienia) czy laptopów i jak to można wyeliminować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grobel Opublikowano 24 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 Cześć Mam umowę terminową w lokalu który idzie na sprzedaż. Jak to ugryźć? Po rozmowie z BOK nadal nic nie wiem Jedna pani mówiła że naliczą kary, ale można próbować składać pismo reklamacyjne. Drugi ziomek przeliczył kwoty kar i za zerwanie umowy (sam internet) trzy miesiące przed czasem, vectra naliczy około 460zł (w umowie zapis o maksymalnej kwocie kary w wysokości 600zł). Kwota kompletnie z kapelusza, zważywszy na fakt że to sama końcówka umowy dwuletniej. Cesja nie wchodzi w grę, a przeniesienie usługi to kolejna 100. Plus trzeba mieć kogoś chętnego na usługę, a ta jest już słaba względem konkurencji. Ktoś przechodził coś takiego? Jedyne co przychodzi mi do głowy to zapłacenie z góry za te trzy miesiące, zabranie routera z mieszkania i zdanie go po złożeniu wypowiedzenia zgodnego z terminami zawartymi w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 24 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 25 minut temu, Grobel napisał: Cześć Mam umowę terminową w lokalu który idzie na sprzedaż. Jak to ugryźć? Po rozmowie z BOK nadal nic nie wiem Jedna pani mówiła że naliczą kary, ale można próbować składać pismo reklamacyjne. Drugi ziomek przeliczył kwoty kar i za zerwanie umowy (sam internet) trzy miesiące przed czasem, vectra naliczy około 460zł (w umowie zapis o maksymalnej kwocie kary w wysokości 600zł). Kwota kompletnie z kapelusza, zważywszy na fakt że to sama końcówka umowy dwuletniej. Cesja nie wchodzi w grę, a przeniesienie usługi to kolejna 100. Plus trzeba mieć kogoś chętnego na usługę, a ta jest już słaba względem konkurencji. Ktoś przechodził coś takiego? Jedyne co przychodzi mi do głowy to zapłacenie z góry za te trzy miesiące, zabranie routera z mieszkania i zdanie go po złożeniu wypowiedzenia zgodnego z terminami zawartymi w umowie. Ten co lokal kupi niech za Ciebie to zapłaci te miesiące, z których Ty korzystać nie będziesz. Czemu miałbyś z własnej kieszeni wykładać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 24 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 40 minut temu, Grobel napisał: Cześć Mam umowę terminową w lokalu który idzie na sprzedaż. Jak to ugryźć? Po rozmowie z BOK nadal nic nie wiem Jedna pani mówiła że naliczą kary, ale można próbować składać pismo reklamacyjne. Drugi ziomek przeliczył kwoty kar i za zerwanie umowy (sam internet) trzy miesiące przed czasem, vectra naliczy około 460zł (w umowie zapis o maksymalnej kwocie kary w wysokości 600zł). Kwota kompletnie z kapelusza, zważywszy na fakt że to sama końcówka umowy dwuletniej. Cesja nie wchodzi w grę, a przeniesienie usługi to kolejna 100. Plus trzeba mieć kogoś chętnego na usługę, a ta jest już słaba względem konkurencji. Ktoś przechodził coś takiego? Jedyne co przychodzi mi do głowy to zapłacenie z góry za te trzy miesiące, zabranie routera z mieszkania i zdanie go po złożeniu wypowiedzenia zgodnego z terminami zawartymi w umowie. Weź zapłać za te usługi 3 MC router z mieszania i tyle. 15 minut temu, szyzag123 napisał: Ten co lokal kupi niech za Ciebie to zapłaci te miesiące, z których Ty korzystać nie będziesz. Czemu miałbyś z własnej kieszeni wykładać? A nowy właściciel mieszkania podpisywał umowę z Vectra? Trochę z d**y myślenie. Nie kupował usługi tylko mieszanie. Kwota nie jest jakaś astronomiczna za te 3mc i należy dać sobie spokój z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sieradzak Opublikowano 24 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 Obecnie mam pakiet Złoty+SNO+internet 600mb za 79zł miesięcznie. Czy to dobra oferta? Latem mi się kończy umowa i tak myślę czy jest szansa zejść do 60zł za pakiet złoty+jakiś wolniejszy internet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 24 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2021 Vectra zamierza w ogóle inwestować jeszcze w ofertę programową? Od jakiegoś roku nie ma żadnych, sensownych nowości. Zakup MM też nie wpłynął w żaden sposób na zmiany w ofercie programowej. Rozumiem, że Vectra kompletnie zmieniła strategię, bo czym tłumaczyć zastój w ofercie przy jednoczesnym marketingu na rzecz Smart TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.