fezuj Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Obejrzyj co jest i problem minie A tak szczerze to jest w ogóle co na tym HBO/GO(też ) obejrzeć - bo ja za [beep]ę tam nic znaleźć nie mogę,jakieś filmidła V kategorii,albo jeszcze gorsze tasiemce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) To kwestia gustu... W ogórkowym sezonie coś tam można znaleźć choćby z lat 90-tych ble bez reklam i legalnie Edytowane 6 Czerwca 2017 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) A tak szczerze to jest w ogóle co na tym HBO/GO(też ) obejrzeć - bo ja za [beep]ę tam nic znaleźć nie mogę,jakieś filmidła V kategorii,albo jeszcze gorsze tasiemce Nie przesadzaj zawsze coś się tam znajdzie. Kolekcja Disneya zwłaszcza jak się ma dziecko, daje radę. Córka "Gdzie jest Dory" często ogląda z usługi GO. Edytowane 6 Czerwca 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Włączam odcinek serialu Gra o tron i pojawia się: the media playback was aborted due to a corruption problem or because the media used features your browser did not support. Po 10 sekundach przerywa mi odtwarzanie. Pojawia się puste białe okienko bez napisów z czerwonym krzyżykiem. Co jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) Włączam odcinek serialu Gra o tron i pojawia się: the media playback was aborted due to a corruption problem or because the media used features your browser did not support. Sprawdziłem przykładowy sezon 6 odc 1,3 i działa,więc się pytam, który sezon ci nie działa? Mowa oczywiście o HBO GO. Edytowane 12 Czerwca 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Odcinek pierwszy nie działa jak trzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Orientuje się ktoś dlaczego na HBO GO uruchamianego z poziomu dekodera CP nie ma wszystkich odcinków różnych seriali? Przykład: serial Uciekinierzy sezon 1. Brakuje praktycznie co drugiego odcinka. Logując się do usługi z poziomu laptopa czy smartfona jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Kiedyś pytałem o coś podobnego, bo jeden film był powiedzmy właśnie na komputerze i tablecie, ale na dekoderze już nie. Jedyna odpowiedź jaką dostałem od CP, to że nie ma gwarancji dostępności tego samego materiału na różnych "nośnikach"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Dzięki. Jak dla mnie taka odpowiedź to ich wygodne wytłumaczenie na dziadowską aplikacje na dekoderach. Rozumiem że nie ma całych sezonów czy konkretnych filmów, ale brak co drugiego odcinka serialu który jest udostępniony to już bug. Ciekawe czy mają zapisane w regulaminie takie oszukiwanie klientów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 po kilku miesiącach dziury w systemie i darmowym dostępie do HBO Go pomimo nie opłacania pakietu HBO w CP od marca do lipca wreszcie wyłączono mi dostęp do tego zacnego pakietu. Niezwłocznie zleciłem włączenie usługi HBO i HBO Go wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Włączenie pakietu w takich okolicznościach nastąpi dokładnie wraz z nowym cyklem czy też można liczyć na gratisowe dni przed rozpoczęciem nowego cyklu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Ja jak wlaczylem przed,to moalem ponad 25 dni za free. Na MR od razu się aktywował, a na główny po napisaniu wiadomosci czy moga aktywować, poniewasz byla napisane, że do dwoch godzin. Było dwa msc darmowego HBO HD, bo pierwsza aktywacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 aktywowałem ponownie HBO i HBO GO w domyśle na jeden ores rozliczeniowy mając nadzieję, że ponownie będę serferem opisanego wyżej bonusa.... mieli całą opcję włączyć 21.07 a włączyli 17.07 Jednak w aplikacji HBO GO na dekoderze EVO wywaliło błąd 37-101-6..... po rozmowie z działem technicznym CP okazało się że aplikacja HBO GO "myśli" że jestem po za terytorium RP, wystarczyło przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze i wszystko pięknie śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Ja jestem po za granicami naszego kraju, a HBO GO śmiga bez problemu, na laptopie, smartfonie i na HD3000. CP GO niestety nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Nie wiem czy w CP mają jakąś "promocję" na HBO + HBO Go, ale usługa aktywowana ok. 10.07.2017 faktycznie włączona 15.07.2017 (nowy okres rozliczeniowy od 21.07 do 20.08). Dziś wyłączyłem usługę HBO w ICOK i kontaktuję się z infolinią w celu ustalenie kwoty rachunku i okazuje się, że usługa HBO za okres 21.07 -20.08 - 0 zł !!! Aza następny okres rozliczeniowy płacić nie mam zamiaru, bo oglądać też nie będę - taka promocja od CP. PS. Niech jeszcze zapomną wyłączyć dostęp do HBO GO to będę ich po piętach całować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Przy pierwszej aktywacji w umowie tak się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 może i tak się dzieje jednak dzieją się rzeczy jeszcze ciekawsze, bo po wyłaczeniu usługi HBO wraz z nowym okresem rozliczeniowym zabrano mi dostęp do kanałów ale "tradycyjnie" zostawiono uprawnienia na HBO GO..... (mam wrażenie że CP z HBO aktualizuje informację o wyłączeniu usługi co kilka miesięcy, bo trudno mi w racjonalny sposób takie bonusy wytłumaczyć, wszak to zachęca do kombinowania w majestacie regulaminu CP ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) A do mobilnych wersji HBO GO też uprawnienia Ci zostały, czy tylko na dekoder? W Plusie ostatnio korzystałem z miesięcy darmowych to wyłączyli tego samego dnia na którego zleciłem dezaktywację. Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Do mobilnych zostają. Miałem tak samo (kilka lat temu), 2 miesiące bonusowe HBO GO na tablecie i TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Ja mialem tak samo z HBO GO przez ponad miesiąc, ale jak sie nie myle to po nadaniu ponownie uprawnień lubpo ustawieniach fabrycznych już wyłączyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 no to nie ma co grzebać przy evobox i przy ICOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) HBO GO na dekoderze HD5500s to jakiś ponury żart. Filmy się nie aktualizują względem tego co jest w przeglądarkowej wersji HBO GO. Brak takich filmów jak: - Pasażerowie - Powidoki - Sprzymierzeni itd. Pisałem maila do HBO i zasugerowali mi, że to wina Cyfrowego Polsatu Edytowane 24 Września 2017 przez Project_ALF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Cyfrowy Polsat trochę lakonicznie, ale na stronie o usłudze HBO GO informuje:HBO GO jest przeznaczone do użytku na terenie Polski i wymaga łącza szerokopasmowego. Optymalną jakość serwisu zapewnia łącze o prędkości 2 Mb/s. Odbiórna urządzeniach przenośnych wymaga połączenia wi-fi lub 3G. Mogą wystąpić dodatkowe ograniczenia korzystania z usługi.Takie same różnice można spotkać w zależności od tego, jakiego urządzenia ktoś używa (Apple, wersja Android, Windows, Windows Phone). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) @swojadroga - jestem pewny, że te filmy z czasem się pojawią tak samo jak "Trumbo" czy "Arcyoszust", kłopot w tym, że nie wiadomo kiedy to się stanie co jest bardzo frustrujące w użytkowaniu tej usługi. Czekam na obejrzenie filmu "Pasażerowie" już chyba trzeci tydzień i jedyne co się aktualizuje to seriale, jakieś filmy starszej produkcji, no i ostatnio gala rozdania nagród Emmy. W ogóle ta usługa HBO GO na tym dekoderze wariuje. Czasem nie chce się włączyć (miałem tak np. w piątek wieczór), innym razem brakuje niektórych zakładek (np. Ostatnio dodane lub Historia), by koniec końców zrywać połączenie mimo, że mam naprawdę świetnego neta. Od kilku miesięcy płacę za paczkę HBO i jak na ironię lepiej mi ta ich internetowa usługa działała gdy za nią nie płaciłem tj. korzystałem z niej w ramach promocji 2 lata temu. Wtedy jeszcze mogłem wyłączyć film w 50 minucie i po ponownym włączeniu go oglądać dokładnie od czasu jego wcześniejszego wyłączenia. Miałem też wgląd do zakładki "Ostatnia szansa" dzięki, której mogłem się dowiedzieć, który film lub serial mi zaraz wyłączą. Znałem terminy ważności danych programów dziś tego nie mam i gdyby nie HBO GO na przeglądarce nic bym nie wiedział. Edytowane 24 Września 2017 przez Project_ALF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) Cyfrowy Polsat trochę lakonicznie, ale na stronie o usłudze HBO GO informuje: HBO GO jest przeznaczone do użytku na terenie Polski i wymaga łącza szerokopasmowego. HBO GO odbiera bez żadnych problemów za granicą, bez zmiany IP. Edytowane 26 Września 2017 przez Barti Poprawiono błędnie zamieszczone w poście cytowanie treści innego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Według Ciebie zwrot "jest przeznaczone do użytku na terenie Polski", jest tożsamy ze zwrotem "jest dostępny na terenie Polski"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.