SatZnawca Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) Dekoder wymieniony, problem pozostał... No jaja.. Edytowane 17 Lutego 2017 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Jesli zamowie hbo do fam max film sport cinemax, to automatycznie dostanę miesiac za free? Czy ktoś zna odpowiedź? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Walka trwa... mija kolejny tydzień i "trzeba czekać". Dekoder wymieniony już dwa razy, telefonów na party line już z 20 wykonanych, uprawnienia przywracane 8 razy i dalej HBO GO nie działa. Dziś idę do APS i składam wypowiedzenie umowy z winy CP z trybem natychmiastowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Za 30 dni dowiesz się jaki werdykt i dlaczego niekorzystny wydał CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Panowie, niechcący usunąłem na swoim tablecie z urządzeń mój dekoder, czyli Evobox i przez to teraz wyświetla się na nim, że nie mam dostępu do HBO Go. Czy da się to jakoś przywrócić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macwojs Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) Wy też macie tak niską jakość HBO Go na Eveboxie? To na pewno nie jest full HD, a nawet 720p. Pierwszy odcinek GoT wygląda okropnie. Jak tak to wygląda na dekoder to wolę ściągać z neta. Edytowane 24 Lutego 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) Na jakość obrazu narzekać raczej nie mogę, ale dźwięk do kitu Choć i tak jest lepszy niż przed aktualizacją. Edytowane 23 Lutego 2017 przez james_b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macwojs Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) Obraz jest gorszy, niż na normalnych kanałach HBO. To jest takie bieda 720p, a na pewno nie full HD. Edytowane 24 Lutego 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) U mnie też się pogorszyła jakość HBO Go.Obraz wygląda momentami bardzo słabo, chyba faktycznie może to być 720p. Dźwięk jest bardzo cichy, przerywany od czasu do czasu trzaskami. Nadmienię, że wcześniej nie narzekałem, było wszystko elegancko. Edytowane 24 Lutego 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawdor Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Proszę, powiedzcie, co może być przyczyną? Nie mogę nic obejrzeć na HBO Go, jak i OTG. Wszystkie filmy tną niemiłosiernie. Dekoder Evobox połączony przewodowo (próbowałam po Wi-Fi, taki sam efekt), prędkość internetu 9-19 Mb/s. Ten sam internet na komputerze, jak i na Androidzie, wszystko chodzi płynnie. Edytowane 25 Lutego 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki przestankowe i interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Mam to samo. Internet Orange, po kablu. A nc+ GO działa bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Witam. Proszę, powiedzcie, co może być przyczyną? Nie mogę nic obejrzeć na HBO Go, jak i OTG. Wszystkie filmy tną niemiłosiernie. Dekoder Evobox połączony przewodowo (próbowałam po Wi-Fi, taki sam efekt), prędkość internetu 9-19 Mb/s. Ten sam internet na komputerze, jak i na Androidzie, wszystko chodzi płynnie. Spróbuj zrestartowac router. Miałem podobne problemy i wina leżała po stronie dostawcy internetu (Orange). Na szczęście w razie problemów pomaga u mnie zrestartowanie routera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawdor Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Dziękuję. Mam nadzieję, że pomoże. Edytowane 26 Lutego 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Jak długo po wyłaczeniu pakietu HBO mieliście dostęp do HBO GO? u mnie "promocjnie" świeci już 2 tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Kiedyś ktoś w jakimś temacie pytał, czy HBO po zamówieniu jest od razu aktywne czy od najbliższego okresu rozliczeniowego, więc odpowiem. Dopiero kilka dni temu zamówiłem i na dekoderze MR miałem od razu, a na głównym niestety nie i myślałem że muszę czekać do 29 (okres rozliczeniowy), ale napisałem w icok, że zamówiłem i nie ma na głównym i mi ponowili na główny dekoder uprawnienia i działa.(sam ponawiałem i nie działało) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koraspl Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Witam Posiadam HBO GO (pakiet CP Premium) i mam problem z zalogowaniem sie na TV Samsung (KS7000). Po wpisainiu TV PINu wyskakuje alert "Wpisz ponownie TV PIN" i tak caly czas. Na inne urzadzenia (TV tablet komorka) moge sie spokojnie zalogowac tj. poprzez wejscie na icok Polsatowy. Maił ktos podobny problem ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Obstawiam, że wykorzystałeś limit 4 urządzeń na których jednocześnie można korzystać z HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Jak aktywować HBO GO na wymienionym Evoboksie? Właśnie chciałem coś obejrzeć i zakładałem, że z automatu zautoryzuje dekoder a tu komunikat, że nie mam wykupionego HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Telefon na partyline CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 OK, dzięki za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 3 miesiące po wydaniu dyspozycji wyłączeni HBO aplikacja HBO GO w dekoderze Evo świeci dalej Też tak macie?, jestem jakimś błędem systemu CP czy to jakaś czarna dziura słonecznej platformy takie bonusy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Wybacz wydźwięk, ale jesteś akurat tylko błędem systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 @swojadroga :brawo: :brawo: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 swojadroga - toż to najwspanialszy komplement jaki usłyszałem na tym forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Project_ALF Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Nie miałem HBO GO z 1,5 roku, w tym czasie nie zaglądałem w ogóle do tej aplikacji i widzę, że zaszły w niej małe zmiany. Dlaczego usunęli zakładkę 'ostatnia szansa'? Teraz nie wiem, który film może mi przepaść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.