Jump to content
pitter

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy

Recommended Posts

Jesli zamowie hbo do fam max film sport cinemax, to automatycznie dostanę miesiac za free?

Czy ktoś zna odpowiedź?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Walka trwa... mija kolejny tydzień i "trzeba czekać". Dekoder wymieniony już dwa razy, telefonów na party line już z 20 wykonanych, uprawnienia przywracane 8 razy i dalej HBO GO nie działa. Dziś idę do APS i składam wypowiedzenie umowy z winy CP z trybem natychmiastowym ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 30 dni dowiesz się jaki werdykt i dlaczego niekorzystny wydał CP ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, niechcący usunąłem na swoim tablecie z urządzeń mój dekoder, czyli Evobox i przez to teraz wyświetla się na nim, że nie mam dostępu do HBO Go. Czy da się to jakoś przywrócić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wy też macie tak niską jakość HBO Go na Eveboxie? To na pewno nie jest full HD, a nawet 720p. Pierwszy odcinek GoT wygląda okropnie. Jak tak to wygląda na dekoder to wolę ściągać z neta.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jakość obrazu narzekać raczej nie mogę, ale dźwięk do kitu ;) Choć i tak jest lepszy niż przed aktualizacją.

Edited by james_b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obraz jest gorszy, niż na normalnych kanałach HBO. To jest takie bieda 720p, a na pewno nie full HD.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też się pogorszyła jakość HBO Go.
Obraz wygląda momentami bardzo słabo, chyba faktycznie może to być 720p. Dźwięk jest bardzo cichy, przerywany od czasu do czasu trzaskami. Nadmienię, że wcześniej nie narzekałem, było wszystko elegancko.

Edited by Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Proszę, powiedzcie, co może być przyczyną? Nie mogę nic obejrzeć na HBO Go, jak i OTG. Wszystkie filmy tną niemiłosiernie. Dekoder Evobox połączony przewodowo (próbowałam po Wi-Fi, taki sam efekt), prędkość internetu 9-19 Mb/s. Ten sam internet na komputerze, jak i na Androidzie, wszystko chodzi płynnie.

Edited by Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki przestankowe i interpunkcyjne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to samo. Internet Orange, po kablu. A nc+ GO działa bez problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Proszę, powiedzcie, co może być przyczyną? Nie mogę nic obejrzeć na HBO Go, jak i OTG. Wszystkie filmy tną niemiłosiernie. Dekoder Evobox połączony przewodowo (próbowałam po Wi-Fi, taki sam efekt), prędkość internetu 9-19 Mb/s. Ten sam internet na komputerze, jak i na Androidzie, wszystko chodzi płynnie.

Spróbuj zrestartowac router. Miałem podobne problemy i wina leżała po stronie dostawcy internetu (Orange). Na szczęście w razie problemów pomaga u mnie zrestartowanie routera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję. Mam nadzieję, że pomoże.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś ktoś w jakimś temacie pytał, czy HBO po zamówieniu jest od razu aktywne czy od najbliższego okresu rozliczeniowego, więc odpowiem. Dopiero kilka dni temu zamówiłem i na dekoderze MR miałem od razu, a na głównym niestety nie i myślałem że muszę czekać do 29 (okres rozliczeniowy), ale napisałem w icok, że zamówiłem i nie ma na głównym i mi ponowili na główny dekoder uprawnienia i działa.(sam ponawiałem i nie działało)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Posiadam HBO GO (pakiet CP Premium) i mam problem z zalogowaniem sie na TV Samsung (KS7000). Po wpisainiu TV PINu wyskakuje alert "Wpisz ponownie TV PIN" i tak caly czas. Na inne urzadzenia (TV tablet komorka) moge sie spokojnie zalogowac tj. poprzez wejscie na icok Polsatowy. 

Maił ktos podobny problem ?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak aktywować HBO GO na wymienionym Evoboksie? Właśnie chciałem coś obejrzeć i zakładałem, że z automatu zautoryzuje dekoder a tu komunikat, że nie mam wykupionego HBO GO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 miesiące po wydaniu dyspozycji wyłączeni HBO aplikacja HBO GO w dekoderze Evo  świeci dalej :D Też tak macie?, jestem jakimś błędem systemu CP czy to jakaś czarna dziura słonecznej platformy takie bonusy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie miałem HBO GO z 1,5 roku, w tym czasie nie zaglądałem w ogóle do tej aplikacji i widzę, że zaszły w niej małe zmiany. 

 

Dlaczego usunęli zakładkę 'ostatnia szansa'?  :? Teraz nie wiem, który film może mi przepaść... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...