mxv1 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 mam wykupiony na całą umowę w opcji premium, dziwne że z przeglądarki i tv drugiego działa HBO-GO a z EvoBox ciągle że mam nie wykupiony ale kiedyś działało bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 @mxv1 Czy przywracałeś może ustawienia fabryczne w Evoboxie? Jeśli tak to musisz zadzwonić na infolinię Cyfrowego Polsatu. Konsultant nada Ci na nowo uprawnienia i problem zniknie. Ja już coś takiego przerabiałem i dopiero telefon do Cyfrowego Polsatu rozwiązał problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 OK, wskoczyło. Nie wiem co zrobiłem, ale już działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie, a ja mam problem. Mam pakiet Premium Max i nie mogę się zalogować z apki do HBO Go. Cały czas wyskakuje, że błędne dane. Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Oczywiście próbujesz się zalogować na dane z ICOK-u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Zgadza się, na stronie CP też jest taka informacja, aby się zalogować na te dane. Jak to trzeba zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Wejdź na stronę hgogo.pl, kliknij "zaloguj" i postępuj zgodnie z informacjami na stronie w celu rejestracji. Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Dziękuje, zrobiłem. Na laptopie działa, na telefonie nie mogę się zalogować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Wszystko już działa, samo się naprawiło, robiłem wszystko tak jak wcześniej i zaskoczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson1979 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Witam, chciałbym spytać czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem jak opisany: posiadam dekoder EVOBOX PVR w CP. Od dnia dzisiejszego pojawił się problem z brakiem możliwości wyboru wersji językowej podczas włączania filmów na hbo go ( mogę jedynie wybrać czy z napisami czy nie ). Do tej pory nie był z tym problemów. Dodam jeszcze że w aplikacji mobilnej filmy są z lektorem. Jak zmienić ustawienia bądź co zrobić i jaka jest tego przyczyna? POPROSZĘ O POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barabasz_88 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Witam, Mam identyczny problem jak kubson1979. Wszystko było ok, a od wczoraj wieczora właśnie mogę wybrać tylko napisy polskie lub angielskie, w ogóle nie ma lektora ani dubbingu. Problem dotyczy HBO GO na dekoderze EVOBOX PVR + abonament cyfrowego polsatu. Kiedy jednak loguję się na stronie to wszystko jest w normie, problem jest tylko przy odtwarzaniu HBO GO na telewizorze z dekodera. Do tej pory wszystko było ok. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Potwierdzam, u mnie to samo. Edit: ale nie na każdym filmie-np."7 minut" dabing PL działa,ale za to woła o PIN kod rodzicielski Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigi1966 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Chyba maja awarię bo u mnie to samo na evo i na hd5500s jest dodatkowo zakładka dźwieku ale tylko angielski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Ja też mam ten problem na evoboxie... Nie ma lektora jest wszystko po angielsku i w niektórych filmach tylko napisy. Kilka dni temu działało normalnie .... Poradził już ktoś sobie z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Jakby kogoś interesowało, to usterka została usunięta. Dubbing PL na dekoderach już jest. Edytowane 2 Września 2016 przez daroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barabasz_88 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Mnie interesuje czekałem na jakieś rozwiązanie i sprawdzałem forum codziennie, a nawet nie sprawdzałem HBO GO.. Dzięki za informację! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franc77 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Właśnie sprawdziłem na moim nowym eboboxie. Mam filmy po ang i tylko niektóre mają opcję włączenia napisów po polsku. Wysłane z mojego SGP311 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Golos Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Ja także nie mam naprawionej usterki, tylko w niektórych filmach jest możliwość wyboru ścieżki językowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 U mnie tak jak napisałem jest już OK. Pewnie partiami aktualizują soft do HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 A u mnie nadal lipa.... Nic się nie zmieniło i nadal Wszystko po angielsku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras00001 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Mam tak samo. Resetowanie dekoderów nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki83 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Witajcie czy tylko mi znikły uprawnienia do HBO GO ni z gruszki ni z pietruszki. Nie działa ani na dekoderach ani na laptopie z icok z zakładki usługi>pakiety online tez znikło. Pani z infolini ponawiała uprawnienia ale nic dalej to samo po godzinie czekania i patrzenia na kanał 24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 U mnie działa tak na dekoderze jak i na laptopie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Ale ponowienie uprawnień to można o kant kuli rozbić w takim przypadku. Ponowne nadanie pakietów w systemie albo coś w ten deseń, bo ewidentnie ktoś Ci wyciął HBO GO, jak ani w iCOK, ani na platformie hbogo.pl Cię nie widzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki83 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Rano wszystko wróciło do normy. Dzwoniłem po raz trzeci jeszcze wczoraj na infolinie i w końcu Panna przyznała że maja właśnie zgłoszenia o tego typu zdarzeniach ale dosłownie musiałem jej to wyrwać z ust silą wyciągnąć kiedy twierdziła że sprawdzi to ja do niej " chce mi Pani powiedzieć ,że oczekiwanie prawie 20 minut na połączenie świadczy o tym ,że nie macie nic do roboty a abonenci blokują linie od tak sobie" i w końcu wydukała że tak oczywiście bla bla bla. Szkoda tylko że otwarcie nie powiedzą że coś siadło przepraszamy, naprawimy tylko wala głupa jak zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.