KSC Opublikowano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2016 Działa Wam HBO GO? Bo u mnie na PVR HD 7000 wyświetla się błąd 22-0302 - przekroczono limit czasu połączenia. Niestety działa wybiórczo. Łącze 30/5, na Evoboxie działa wszystko OK, a na multiroomowych HD2000 nie może się połączyć. Najpierw wyrzuca problem z siecią, łączy się przy którejś próbie, żeby w środku filmu się wywalić. W tym samym miejscu, też po WIFI, HBO GO na lapku śmiga aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 dziś chciałem obejrzeć film na HBO GO i co - brak dostępu do pakietu jak to możliwe skoro mam w umowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) dziś chciałem obejrzeć film na HBO GO i co - brak dostępu do pakietu jak to możliwe skoro mam w umowie Wczoraj miałem to samo, od razu napisałem o prob-le-mie przez ICOK i od rana już wszystko działa jak należy. Chciałbym zaznaczyć, że rzadko zdarza się, że ICOK udziela mi odpowiedzi poza pierwszą, że dziękują itp. Trochę to przykre bo czuję się jak by mnie zlewano Edit: słowo problem chyba nie jest zakazane ? Edytowane 7 Stycznia 2017 przez LWIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekao Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Czy pakiet HBO można w każdej chwili wyłączyć tak jak np Eleveny? Jak mam okres rozliczeniowy 28 to gdybym jutro zadzwonił to włączą mi juro czy 28? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Jeśli to pakiet dodatkowy, to tak. Wyłączą na koniec okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekao Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 HBO GO można używać na 2 urządzeniach jednocześnie? Powiedzmy że będę oglądał sobie na laptopie i w tym czasie moja siostra też będzie oglądała na laptopie tylko że na drugim końcu Polski. Jest taka możliwość? Niby jest taki pkt w regulaminie "Z dostępu do materiałów audiowizualnych w Serwisie HBO GO mogą korzystać wyłącznie Abonenci logujący się z terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i identyfikowani polskim IP". Czyli można max 4 urządzenia zarejestrować? Może ktoś napisze jak to wygląda w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRESZ Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) czy macie ten sam problem?-od 2 dni i dzisiaj"hbo go" przez dekoder evobox -zacinanie sie obrazu,samoczynne wyłączanie przekazu itd.w menu "sieć" dekodera wszystko o.k. tzn. parametry,przepustowość itp.korzystam z internetu-UPC -przewodowo i/lub Orange-wi-fi.totalna kicha.dotychczas wszystko 'hulało' bez problemu.czyżby CP miał jakiś problem z przekazem czy też evobox powoli umiera? Aha,oczywiście zrobione resety dekodera,unplug itd.A także restarty modemu i routera. ANDRESZ. Edytowane 16 Stycznia 2017 przez Mr. Orbita Łączę z wątkiem o HBO GO - proszę zapoznać się ze strukturą forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kizarrm Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) Mam Familijny Max HD w ramach SmartDom za 39.99 zł jako 3 usługę i pytanie, czy jak włączę HBO plus HBO Go za 30zl to wpłynie to na moje zniżki czy po prostu dołączą 30 zl do nowego rachunku? Edytowane 25 Stycznia 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono nieco niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) "Tabu" odcinek trzeci brak polskiej wersji językowej, mimo iż jest dostepna. Wersja na PC posiada polskiego lektora. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez PINOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) Pewien domownik ma pytanie, a ja nie wiem jak mam mu to wytłumaczyć: Jeżeli jest wykupiony pakiet HBO GO, to czy w aplikacji mobilnej można po zalogowaniu obejrzeć coś, nie martwiąc się o dodatkowe koszty? Edytowane 2 Lutego 2017 przez Solderowy123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) Tak, za free w aplikacji mobilnej, przez przeglądarkę, smart TV itd. Edytowane 2 Lutego 2017 przez grande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Oczywiście nie licząc kosztów transferu, które (po sieci komórkowej oczywiście) mogą być różne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Czy ktoś wreszcie zrobi coś z HBO GO na PVR HD 7000? Od dobrych kilku miesięcy wyświetla się błąd ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 To jesteś cierpliwy. Ja oglądam 3 razy w tygodniu i mi działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Ja już przywracałem ustawienia fabryczne wraz z kasowaniem nagrań - ciągle to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 To chyba czeka cię wycieczka do APS-u aby wymienić dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Oczywiście nie licząc kosztów transferu, które (po sieci komórkowej oczywiście) mogą być różne. Chodzi Ci o tzw. pakiet internetu? Mam swój pierwszy smartfon od nie dawna, więc jestem kompletnie "zielony" w tym temacie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Dokładnie o to, sam internet który dostarcza Ci Twój operator komórkowy, a nie przez Wi-Fi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Jesli zamowie hbo do fam max film sport cinemax, to automatycznie dostanę miesiac za free? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Dziś mija tydzień od kiedy podpisałem z CP świstki i do dnia dzisiejszego nie działa HBO GO... kilkanaście telefonów do BOK, kilka razy ponawiane uprawnienia a dalej wyskakuje abym wykupił HBO GO. Moja cierpliwośc już powoli się kończy. A na party line nabierają wody w usta i "trzeba czekać" Dekoder to Evobox pakiet to Premium Max. Co z tym zrobić? Edytowane 16 Lutego 2017 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Ja po podpisaniu umowy tez nie miałem aktywnego HBO GO na Evoboxie, ale wystarczył jeden telefon na infolinie i wszystko działa. Może powinieneś zarejestrować się na stronie HBO GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Zarejestrowałem i dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Miałem podobnie, jako że APS mam w bloku w którym mieszkam zaniosłem go z powrotem i zostawiłem fachowcom abym mógł oglądać HBO. Następnego dnia przyszedłem i okazało się, że dalej nie mam uprawnień. Tego samego dnia wymienili na nowy Evo i wszystko zaczęło dopiero dobrze działać. Co tak naprawdę było przyczyną tego stanu rzeczy nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 APS odbija mnie do party line a koniec końców nikt nie potrafi pomóc.. chyba trzeba pogrozić rozwiązaniem umowy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Wróć do APS-u i powiedz, że Biuro Obsługi Klienta kazało Ci wymienić w najbliższym APS-ie dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.