Jump to content
pitter

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy

Recommended Posts

Działa Wam HBO GO? Bo u mnie na PVR HD 7000 wyświetla się błąd 22-0302 - przekroczono limit czasu połączenia.

Niestety działa wybiórczo. Łącze 30/5, na Evoboxie działa wszystko OK, a na multiroomowych HD2000 nie może się połączyć. Najpierw wyrzuca problem z siecią, łączy się przy którejś próbie, żeby w środku filmu się wywalić. W tym samym miejscu, też po WIFI, HBO GO na lapku śmiga aż miło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziś chciałem obejrzeć film na HBO GO i co - brak dostępu do pakietu :( jak to możliwe skoro mam w umowie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziś chciałem obejrzeć film na HBO GO i co - brak dostępu do pakietu :( jak to możliwe skoro mam w umowie 

Wczoraj miałem to samo, od razu napisałem o prob-le-mie przez ICOK i od rana już wszystko działa jak należy. Chciałbym zaznaczyć, że rzadko zdarza się, że ICOK udziela mi odpowiedzi poza pierwszą, że dziękują itp. Trochę to przykre bo czuję się jak by mnie zlewano :(

 

Edit: słowo problem chyba nie jest zakazane ?

Edited by LWIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy pakiet HBO można w każdej chwili wyłączyć tak jak np Eleveny? Jak mam okres rozliczeniowy 28 to gdybym jutro zadzwonił to włączą mi juro czy 28?

Share this post


Link to post
Share on other sites

HBO GO można używać na 2 urządzeniach jednocześnie? Powiedzmy że będę oglądał sobie na laptopie i w tym czasie moja siostra też będzie oglądała na laptopie tylko że na drugim końcu Polski. Jest taka możliwość? Niby jest taki pkt w regulaminie "Z dostępu do materiałów audiowizualnych w Serwisie HBO GO mogą korzystać wyłącznie Abonenci logujący się z terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i identyfikowani polskim IP". Czyli można max 4 urządzenia zarejestrować? Może ktoś napisze jak to wygląda w praktyce. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy macie ten sam problem?-od 2 dni i dzisiaj"hbo go" przez dekoder evobox -zacinanie sie obrazu,samoczynne wyłączanie przekazu itd.w menu "sieć" dekodera wszystko o.k. tzn. parametry,przepustowość itp.korzystam z internetu-UPC -przewodowo i/lub Orange-wi-fi.totalna kicha.dotychczas wszystko 'hulało' bez problemu.czyżby CP miał jakiś problem z przekazem czy też evobox powoli umiera?

Aha,oczywiście zrobione resety dekodera,unplug itd.A także restarty modemu i routera.

 

ANDRESZ.

Edited by Mr. Orbita
Łączę z wątkiem o HBO GO - proszę zapoznać się ze strukturą forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Familijny Max HD w ramach SmartDom za 39.99 zł jako 3 usługę i pytanie, czy jak włączę HBO plus HBO Go za 30zl to wpłynie to na moje zniżki czy po prostu dołączą 30 zl do nowego rachunku?

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono nieco niechlujną pisownię w poście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Tabu" odcinek trzeci brak polskiej wersji językowej, mimo iż jest dostepna. Wersja na PC posiada polskiego lektora.

Edited by PINOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewien domownik ma pytanie, a ja nie wiem jak mam mu to wytłumaczyć:

Jeżeli jest wykupiony pakiet HBO GO, to czy w aplikacji mobilnej można po zalogowaniu obejrzeć coś, nie martwiąc się o dodatkowe koszty?

Edited by Solderowy123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, za free w aplikacji mobilnej, przez przeglądarkę, smart TV itd. 

Edited by grande

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście nie licząc kosztów transferu, które (po sieci komórkowej oczywiście) mogą być różne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś wreszcie zrobi coś z HBO GO na PVR HD 7000? Od dobrych kilku miesięcy wyświetla się błąd ładowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jesteś cierpliwy.

Ja oglądam 3 razy w tygodniu i mi działa bez zarzutu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już przywracałem ustawienia fabryczne wraz z kasowaniem nagrań - ciągle to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście nie licząc kosztów transferu, które (po sieci komórkowej oczywiście) mogą być różne.

Chodzi Ci o tzw. pakiet internetu?

Mam swój pierwszy smartfon od nie dawna, więc jestem kompletnie "zielony" w tym temacie :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie o to, sam internet który dostarcza Ci Twój operator komórkowy, a nie przez Wi-Fi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli zamowie hbo do fam max film sport cinemax, to automatycznie dostanę miesiac za free?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś mija tydzień od kiedy podpisałem z CP świstki i do dnia dzisiejszego nie działa HBO GO... kilkanaście telefonów do BOK, kilka razy ponawiane uprawnienia a dalej wyskakuje abym wykupił HBO GO. Moja cierpliwośc już powoli się kończy. A na party line nabierają wody w usta i "trzeba czekać" Dekoder to Evobox pakiet to Premium Max. :) Co z tym zrobić?

Edited by SatZnawca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja po podpisaniu umowy tez nie miałem aktywnego HBO GO na Evoboxie, ale wystarczył jeden telefon na infolinie i wszystko działa. Może powinieneś zarejestrować się na stronie HBO GO?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobnie, jako że APS mam w bloku w którym mieszkam zaniosłem go z powrotem i zostawiłem fachowcom abym mógł oglądać HBO. Następnego dnia przyszedłem i okazało się, że dalej nie mam uprawnień. Tego samego dnia wymienili na nowy Evo i wszystko zaczęło dopiero dobrze działać. Co tak naprawdę było przyczyną tego stanu rzeczy nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

APS odbija mnie do party line a koniec końców nikt nie potrafi pomóc.. :/ chyba trzeba pogrozić rozwiązaniem umowy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wróć do APS-u i powiedz, że Biuro Obsługi Klienta kazało Ci wymienić w najbliższym APS-ie dekoder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...